-
Ο χρήστης Antonis82 έγραψε:
Μιλαμε για το προηγουμενο 3αρι σε σχεση με το νεο red monsterεγώ έκανα παράθεση το ποστ του παραπάνω φίλου που υποστηρίζει οτι το 2 δεν είναι αυτοκίνητο της σειράς...
-
Οι ανακρίβειες που έχουν γραφτεί σε αυτό το topic μόνο σε κουβέντα επιπέδου καφενείου παραπέμπουν. Ελάχιστα post λένε κάτι επί τις ουσίας με επιχειρήματα (πχ. blinkys) αλλά και αυτά αντιμετωπίστηκαν περισσότερο με ειρωνεία παρά αντικειμενικά με αποτέλεσμα η κουβέντα να κινηθεί σε αυτό το επίπεδο. Έχει αναφερθεί η μισή γκάμα της Mazda σε αυτό το topic όπου φυσικά οι «γνώστες» την έβγαλαν σκάρτη σε γενικές γραμμές. Τώρα αν φταίνε κάποιοι που όντως φοράνε γιαπωνέζικα γυαλιά οι κάποιοι άλλοι που φοράνε διαφορετικά λίγη σημασία έχει. Το θέμα είναι ότι ελάχιστοι είναι αυτοί που είπαν κάτι ουσιώδες και συνεισφέρανε σε αυτό το topic.
On topic λοιπόν, και στο θέμα μας για το 6άρι. Αξίζει ή όχι να το αγοράσει κανείς τώρα? Το 6άρι συγκαταλέγεται εύκολα στα κορυφαία της κατηγορίας και φυσικά αξίζει η αγορά του αρκεί ο υποψήφιος αγοραστής να μην ψάχνει τις απόλυτες επιδόσεις και κυρίως ροπές (βλ. turbo) γιατί σε αυτό το τομέα το 6άρι δεν θα τον ικανοποιήσει. Το 6άρι είτε σαν mk1 είτε σαν mk2 είχε πολύ καλές για την κατηγορία του επιδόσεις. Παρόλο την μέτρια ιπποδύναμη, λόγω του χαμηλού βάρους κατάφερνε να είναι ανταγωνιστικό. Το χαμηλό βάρος είχε και άλλα προφανή οφέλη (βλ. κατανάλωση). Πλέον όμως με την έλευση των turbo κινητήρων σε πολλά ανταγωνίστικα μοντέλα το 6 έμεινε πίσω. Δεν έγινε ξαφνικά αργό, απλά κάποιοι ανταγωνιστές του πήγαν ένα βήμα πιο πέρα το θέμα και επειδή όλα πάνε συγκριτικά το 6άρι αναμφίβολα μειονεκτεί στο συγκεκριμένο σημείο. Φυσικά, εμεινε πίσω εδώ στην ελλάδα όπου το φορολογικό μας σύστημα ευνοεί τους μικρούς σε κυβισμό κινητήρες. Στην υπόλοιπη ευρώπη που η αγορά δεν είναι τόσο στρεβλή σαφώς και είναι καλύτερα τα πράγματα (+diesel) χωρίς όμως και πάλι το 6 να ξεχωρίζει στον τομέα των κινητήρων. Στις αγορές βέβαια που παραδοσιακά δίνει προτεραιότητα η mazda (Η.Π.Α, Ασία, Αυστραλία) η γκάμα των κινητήρων συμπεριλαμβάνοντας τους 2,5λτ και 3,7λτ παραμένει ανταγωνιστικότατη.
Η νέα γενιά κινητήρων (βενζίνη/diesel), κιβωτίων (μηχανικά/αυτόματα) και πλαισίων της mazda (Skyactiv) είναι σχεδόν έτοιμη και ήδη διατείθεται σε κάποιες εκδόσεις του mazda2 και mazda3 στις αγορές της Ιαπωνίας και των Η.Π.Α. Οι βενζινοκινητήρες έχουν με διαφορά την μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης (14:1) σε σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί. Αντίθετα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν με διαφορά την μικρότερη σχέση συμπίεσης (14:1) σε σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί. Σκοπός από ότι φαίνεται είναι η επίτευξη όσο δυνατόν χαμηλότερης κατανάλωσης και ρύπων αναλογικά με την ιπποδύναμη και όχι η επίτευξη απόλυτης ιπποδύναμης αναλογικά με τον κυβισμό. Το πρώτο όχημα που ενσωματώνει όλες τις παραπάνω τεχνολογίες είναι το CX-5 του οποίου η παρουσίαση έγινε το Σεπτέμβρη του 2011. Τα χαρακτηριστικά απόδοσης που έδωσε η mazda όσον αφορά του κινητήρες είναι τα εξης:
Βενζινοκινητήρας 2.0lt: 165hp/210nm, 6.0lt/100km, 139g/km CO2
Ντιζελοκινητήρας 2.2lt: 150-175hp/380-420nm, 4.5lt/100km, 119g/km CO2Είδωμεν λοιπόν...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
διάβασα λίγο τί γράφτηκε και όντως οι αλφίστοι ωχριούννα πώ ότι συζητάγαμε τπτ 14χρονα για το αμάξι του μπαμπά ρε παιδιά να το καταλάβω
on topic τώρα, και το έχω ξαναρωτήσει αλλά δεν βρήκα άκρη.
υπάρχει κανένας κάτοχος τελευταίου εξαριού ?
αν κάτι μου φαίνεται τραγικό στο τελευταίο 6αρι είανι τα φώτα, τα είχα τσεκάρει για ύψος-σύγκλιση αλλά ήταν οκ, καμιά ιδέα?νορμάλ αλογόνου, όχι ξένον
στο δικο μου μια χαρα ειναι και σε υψος που θεωρω ειναι στο limit up για να μην στραβωνω τους απεναντι αλλα και σε πλατος δεσμης που φωτιζει σχεδον ολη και την αντιθετη κατευθυνση.Αντιθετα θα ηθελα η μεγαλη σκαλα να φωτιζει ακομη μακρυτερα......
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Η λέξη Ηχομόνωση έκανε 10 χρόνια να φτάσει στην Ιαπωνία .
Κάτι φίλοι ιδιοκτήτες του '6' ακόμα έχουν πονοκέφαλοΗ λέξη 'downsizing' μάλλον δεν έχει μεταφραστεί ακόμα.
Δεν θα ξεχάσουμε φυσικά το απόλυτο COUPE . RX8 .
Που βγήκε χωρίς κινητήρα. . .
Πόσοι από εμάς δεν ευχήθηκαν να είχε ένα moter σαν το S2000 ή ένα 1,6Τ ή ένα 2.0Τ , ? ?
Μιλάμε για αυτοκτονία οι ιδιοκτήτες .
Τρελή ΑπαξίωσηΚαι για να φτάσουμε δια ταύτα.
Το 6 είναι όμορφο , καλοφτιαγμένο , διασκεδαστικό , αλλά δεν έχει κινητήρα ..
.
.Τι κακό έχει να παραδεχτούμε ότι η προηγούμενη γενιά είχε σοβαρά σχεδιαστικά ατοπήματα. ειδικά τα Hachback.
Ντε και καλά ότι όλες οι κατασκευές είναι άρτιες .Αντί να αντιπαραβάλουν ,
Την αξιοπιστία , Τα νέα σχήματα sportive (αδόκιμος προσωπικός όρος) σε ορισμένα από τα μοντέλα , Το ότι ξεχωρίζουν (έστω και λόγο μικρού μεριδίου)
Κάθονται Γράφουν . . . για επιδόσεις , super Κινητήρες , Διαακόσιαοδγομήντα τελική , κλπ. φίδια.Φίλε @sprsk μην σπαταλάς τον χρόνο σου και ασχολείσαι με χρέπια τα 6άρια Κάνε κάτι άλλο καλύτερα ...
Παιδια μην υπερβαλετε. Τα mazda δεν εχουν κορυφαιες επιδοσεις αλλα δεν σερνονται, ισως λογω και βαρους. Το 6 π.χ. Ειναι ταχυτερο απο οσο δειχνουν τα 120 αλογα του.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Πολύ ταχύτερο όμως ...
-
και οικονομικό και πολύ ταχύτερο από την ονομαστική του απόδοση ?
γιατί άραγε? μήπως τα ιαπωνικά άλογα είναι πιο ταισμένα ? μήπως η μάζντα κρύβει άλογα και τελικά δεν είναι 120 στον στροφαλο αλλά 120+ στον τροχό , δηλαδή όσα ανακοινώνει το 2λιτρο στον στρόφαλο... άρα και το 2λιτρο θα είναι καμια 180αρα στον στρόφαλο ... -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Πολύ ταχύτερο όμως ...Τα 120 είναι 120.-
Αφού έχει 120 άλογα θα πηγαίνει και σαν να έχει 120 άλογα. -
Και τα vectra 1.8,c5 1.8 είχαν 120 άλογα αλλά πήγαιναν χειρότερα από το 6άρι.Το 6άρι είναι το πιο ελαφρύ από τα μεσαία .Αλλά όταν κάνει το 160άρι ecoboost mondeo trend 20700€ με την έκπτωση τελειώνει η συζήτηση για το mazda 6
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
σπαταλάς τον χρόνο σου και ασχολείσαι με χρέπια τα 6άρια Κάνε κάτι άλλο καλύτερα ...Άλλη μία εμπεριστατωμένη άποψη . . . που πέρασε σφυρίζοντας ( βλέπε εικονίδιο )
. . .
Πολύ ταχύτερο όμως ...
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Edition&edition_id=1086
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Και τα vectra 1.8,c5 1.8 είχαν 120 άλογα αλλά πήγαιναν χειρότερα από το 6άρι.Το 6άρι είναι το πιο ελαφρύ από τα μεσαία .Αλλά όταν κάνει το 160άρι ecoboost mondeo trend 20700€ με την έκπτωση τελειώνει η συζήτηση για το mazda 6για κάποιον που του αρέσει το σχέδιο του μοντέο, γεγονός.
Αλλά αυτόν τον κουβά δεν θα τον έπαιρνα
-
ειμαι σιγουρος πως και οι του περιοδικου δεν το οδηγησαν,οπως και ολοι εσεις που αμφιβαλω αν εχετε δικο σας αυτοκινητο και οποια συμπερασματα βγηκαν,βγηκαν απο την ονομαστικη του ιπποδυναμη......παμε γι'αλλα
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
και οικονομικό και πολύ ταχύτερο από την ονομαστική του απόδοση ?
γιατί άραγε? μήπως τα ιαπωνικά άλογα είναι πιο ταισμένα ? μήπως η μάζντα κρύβει άλογα και τελικά δεν είναι 120 στον στροφαλο αλλά 120+ στον τροχό , δηλαδή όσα ανακοινώνει το 2λιτρο στον στρόφαλο... άρα και το 2λιτρο θα είναι καμια 180αρα στον στρόφαλο ...Παιδια μην υπερβαλετε. Τα mazda δεν εχουν κορυφαιες επιδοσεις αλλα δεν σερνονται, ισως λογω και βαρους. Το 6 π.χ. Ειναι ταχυτερο απο οσο δειχνουν τα 120 αλογα του.
Sent from my Neo V using Tapatalk.Εννοειται 120(+_) αλογα στροφαλο ειναι (μην λεμε κι οτι θελουμε) αλλα λογω μειωμενου βαρους για μεσαιο (1345 κιλα περιπου) και κοντου κιβωτιου πηγαινε τοτε επι εποχης πρωτης γενιας (mk1-mk2) αρκετα καλυτερα απ'τον ανταγωνισμο και ειδικα οι ρεπριζ με 3η ήταν απ΄τις καλυτερες.
Ωστόσο το τρεχων μοντελο (mk3) λογω τουρμποκαταστασης του ανταγωνισμου εχει μεινει αρκετα πισω στον τομεα των επιδοσεων, χωρις να υστερει βεβαια σε ανεση,ηχομονωση και συμπεριφορα (το αντιθετο μαλιστα) απο αυτον.
Απο πλευρας καταναλωσης παντως στην πολη ενα 9-10 λτ/100χλμ το χει και πεφτει αναλογως στο ταξιδι αν δεν διαθετεις και βαρυ ποδι.
Και για να επανελθουμε στο αν αξιζει η αγορα, ειναι φυσικα θεμα τι ζητας απ'το αμαξι σου...
Αν θες να βλεπεις το service μια φορα το χρονο για αλλαγη λαδιων και αντικατασταση (ή απλως μονο καθαρισμο φιλτρων) και τιποτα αλλο απ΄τα προβλεπομενα, δινωντας γυρω στο 150αρι max (και σε εξουσιοδοτημενο-οχι εξω) το παιρνεις κι εχεις το κεφαλι σου ησυχο μεχρι το επομενο service. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αν το οδηγήσει θα καταλάβει τι ?? οτι δεν είναι της σειράς , αλλά ?
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=20159&hilit=mazda+2
Διάβασε εδώ τι γράφουν μερικοί που το οδήγησαν. Θα έβαζα από περιοδικά, αλλά ως γνωστόν δεν είναι έγκυρα...
-
Ο χρήστης gplatan έγραψε:
και οικονομικό και πολύ ταχύτερο από την ονομαστική του απόδοση ?
γιατί άραγε? μήπως τα ιαπωνικά άλογα είναι πιο ταισμένα ? μήπως η μάζντα κρύβει άλογα και τελικά δεν είναι 120 στον στροφαλο αλλά 120+ στον τροχό , δηλαδή όσα ανακοινώνει το 2λιτρο στον στρόφαλο... άρα και το 2λιτρο θα είναι καμια 180αρα στον στρόφαλο ...Εννοειται 120(+_) αλογα στροφαλο ειναι (μην λεμε κι οτι θελουμε) αλλα λογω μειωμενου βαρους για μεσαιο (1345 κιλα περιπου) και κοντου κιβωτιου πηγαινε τοτε επι εποχης πρωτης γενιας (mk1-mk2) αρκετα καλυτερα απ'τον ανταγωνισμο και ειδικα οι ρεπριζ με 3η ήταν απ΄τις καλυτερες.
Ωστόσο το τρεχων μοντελο (mk3) λογω τουρμποκαταστασης του ανταγωνισμου εχει μεινει αρκετα πισω σε αυτο τον τομεα, χωρις να υστερει βεβαια σε ανεση,ηχομονωση και συμπεριφορα (το αντιθετο μαλιστα) απο αυτον.
Απο πλευρας καταναλωσης παντως στην πολη ενα 9-10 λτ/100χλμ το χει και πεφτει αναλογως στο ταξιδι αν δεν διαθετεις και βαρυ ποδι.
Και για να επανελθουμε στο αν αξιζει η αγορα, ειναι φυσικα θεμα τι ζητας απ'το αμαξι σου...
Αν θες να βλεπεις το service μια φορα το χρονο για αλλαγη λαδιων και αντικατασταση (ή απλως μονο καθαρισμο φιλτρων) και τιποτα αλλο απ΄τα προβλεπομενα, δινωντας γυρω στο 150αρι max (και σε εξουσιοδοτημενο-οχι εξω) το παιρνεις κι εχεις το κεφαλι σου ησυχο μεχρι το επομενο service.λογικά και κατανοητά αυτά που λες... αν προσέξεις δεν είπε κανείς οτι το 6αρη είναι κακό αυτοκόνητο, δεν θα μπορούσε άλλωστε , είπε οτι το 1800αρη (και λογικά και το 2λιτρο) πάσχουν στο θέμα μοτέρ... πιθανών αυτό μερικούς να μην τους νοιάζει , ισχύει όμως και όταν ο ανταγωνισμός έχει κάνει τα άλογα στραγγάλια ,το σκέφτεσαι...
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ειμαι σιγουρος πως και οι του περιοδικου δεν το οδηγησαν,οπως και ολοι εσεις που αμφιβαλω αν εχετε δικο σας αυτοκινητο και οποια συμπερασματα βγηκαν,βγηκαν απο την ονομαστικη του ιπποδυναμη......παμε γι'αλλαπήρες το καλύτερο αυτοκίνητο ... εύγε είσαι γατόπαρδος...
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Edition&edition_id=1086
Αστείες επιδόσεις στα χαρτιά (και στην πράξη φαντάζομαι) και πολύ λογικό. Τα νούμερα του μοτέρ είναι ίδια ακριβώς με μοτέρ 15ετίας (Rover K-series) που είχε το Land Rover μας εν έτη 1998!!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ειμαι σιγουρος πως και οι του περιοδικου δεν το οδηγησαν,οπως και ολοι εσεις που αμφιβαλω αν εχετε δικο σας αυτοκινητο και οποια συμπερασματα βγηκαν,βγηκαν απο την ονομαστικη του ιπποδυναμη......παμε γι'αλλαΚορυφαίο ΠΟΣΤ . αλλά ας μη χαθεί ,
Μπορείς να το γράψεις και εδώ ? http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=8262&start=0
Στα ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ , είχε μπει και ένα ανάλογο thread από το Ζούγκλα.gr -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
και οικονομικό και πολύ ταχύτερο από την ονομαστική του απόδοση ?
γιατί άραγε? μήπως τα ιαπωνικά άλογα είναι πιο ταισμένα ? μήπως η μάζντα κρύβει άλογα και τελικά δεν είναι 120 στον στροφαλο αλλά 120+ στον τροχό , δηλαδή όσα ανακοινώνει το 2λιτρο στον στρόφαλο... άρα και το 2λιτρο θα είναι καμια 180αρα στον στρόφαλο ...Εννοειται 120(+_) αλογα στροφαλο ειναι (μην λεμε κι οτι θελουμε) αλλα λογω μειωμενου βαρους για μεσαιο (1345 κιλα περιπου) και κοντου κιβωτιου πηγαινε τοτε επι εποχης πρωτης γενιας (mk1-mk2) αρκετα καλυτερα απ'τον ανταγωνισμο και ειδικα οι ρεπριζ με 3η ήταν απ΄τις καλυτερες.
Ωστόσο το τρεχων μοντελο (mk3) λογω τουρμποκαταστασης του ανταγωνισμου εχει μεινει αρκετα πισω σε αυτο τον τομεα, χωρις να υστερει βεβαια σε ανεση,ηχομονωση και συμπεριφορα (το αντιθετο μαλιστα) απο αυτον.
Απο πλευρας καταναλωσης παντως στην πολη ενα 9-10 λτ/100χλμ το χει και πεφτει αναλογως στο ταξιδι αν δεν διαθετεις και βαρυ ποδι.
Και για να επανελθουμε στο αν αξιζει η αγορα, ειναι φυσικα θεμα τι ζητας απ'το αμαξι σου...
Αν θες να βλεπεις το service μια φορα το χρονο για αλλαγη λαδιων και αντικατασταση (ή απλως μονο καθαρισμο φιλτρων) και τιποτα αλλο απ΄τα προβλεπομενα, δινωντας γυρω στο 150αρι max (και σε εξουσιοδοτημενο-οχι εξω) το παιρνεις κι εχεις το κεφαλι σου ησυχο μεχρι το επομενο service.λογικά και κατανοητά αυτά που λες... αν προσέξεις δεν είπε κανείς οτι το 6αρη είναι κακό αυτοκόνητο, δεν θα μπορούσε άλλωστε , είπε οτι το 1800αρη (και λογικά και το 2λιτρο) πάσχουν στο θέμα μοτέρ... πιθανών αυτό μερικούς να μην τους νοιάζει , ισχύει όμως και όταν ο ανταγωνισμός έχει κάνει τα άλογα στραγγάλια ,το σκέφτεσαι...
Ετσι ακριβως... Απλα πριν το τρεχων mk3 ειχες να συγκρινεις κι επιδοσεις, τωρα με τα στραγαλια γιοκ...
Ωστοσο οταν λεμε 'πασχει απο μοτερ' εννοουμε επιδοσεις κι επουδενι συντηρηση-αξιοπιστια.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Edition&edition_id=1086
Αστείες επιδόσεις στα χαρτιά (και στην πράξη φαντάζομαι) και πολύ λογικό. Τα νούμερα του μοτέρ είναι ίδια ακριβώς με μοτέρ 15ετίας (Rover K-series) που είχε το Land Rover μας εν έτη 1998!!
Η λέξη κλειδί είναι το φαντάζομαι. Eπίσης με τη δική σου λογική, όλα τα καινούρια τουρμπάκια με τα 120 άλογα έχουν αστείες επιδόσεις όταν το 89 ένα 1,4 είχε περισσότερα άλογα και καλύτερες επιδόσεις ...
-
τα αλογα παιζουν μονο ρολο η μηπως η ροπη κ οι στρ/λ που αυτα(αλογα κ ροπη) αποδιδονται?
βεβαιως υπαρχουν πολλοι παραγοντες στην εξισωση,οπως βαρος,αεροδυναμικη αντισταση,σχεσεις κιβωτιου,τριβες κτλ.τα οποια θα ξερει καλυτερα ο ικε να αναλυσει,μιας κ αν δεν λανθανω γνωριζει επι του θεματος. -
μαζντα 6 1350 κιλα 120 αλογα 235 στο gps αρα εγω με insignia 1.6 115 ψωραλογα 1500 κιλα αν βλεπω 225 ειμαι καλα ε?
τι κριμα ομως που η βελονα ειχε καρφωθει πεισματικα στο 200(αρα 192 πραγματικα που δινει και ο κατασκευαστης)
τελικα αυτα τα αλογα ιαπωνιας κατι εχουν, ειναι ειδικα
MAZDA 6