Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί χαρακτήρος των Alfa Romeo
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί χαρακτήρος των Alfa Romeo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 10
    • 11
    • 4 / 11
    Περί αυτοκίνησης
    37
    208
    281
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

      Τελικά,θά μας πεί κάποιος,τό πώς αντιλαμβάνετε τήν ''ψυχή' τών Αλφα Ρομέο;
      Τί είναι αυτό πού τόν κάνει πιστό οπαδό αυτής τής εταιρίας;

      Τώρα εγώ θα πω την αμαρτία μου...και ορμήξτε να με φάτε... ότι σε κάνει Ολυμπιακό σε κάνει και αλφίστα... τουλάχιστον αυτό ίσχυσε στην δική μου περίπτωση... δηλαδή τίποτα χειροπιαστό. .Ετσι γεννιέσαι

      Σπύρος

      Ακριβώς. Τι θα πει πως γίνεσαι πιστός οπαδός; Ερωτεύεσαι όταν τις βλέπεις, αν έχεις προλάβει και καμιά veloce μαγεύεσαι από τον ήχο της.
      Τι να σου πω, νομίζω πως δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια.

      Δέν ξέρω άν όλοι οι αλφίστι θά συμφωνούσαν μαζί σας,αλλά τό συμπέρασμα πού βγαίνει,είναι πώς,ότι ισχύει γιά έναν αλφίστι μπορεί άνετα νά ισχύει καί γιά έναν φολκσβαγκενάκια,έναν νισσανάκια,έναν σιτροενάκια κ.λ.π.
      Δηλαδή,τίποτα ουσιστικά σπουδαίο,απλά μία ακόμα οπαδοποίηση.
      Κατάλαβα σωστά,ή κάπου κάνω λάθος;

      Kάπως έτσι είναι φίλε Αντρέα........

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        alfista last edited by

        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

        Δέν ξέρω άν όλοι οι αλφίστι θά συμφωνούσαν μαζί σας,αλλά τό συμπέρασμα πού βγαίνει,είναι πώς,ότι ισχύει γιά έναν αλφίστι μπορεί άνετα νά ισχύει καί γιά έναν φολκσβαγκενάκια,έναν νισσανάκια,έναν σιτροενάκια κ.λ.π.
        Δηλαδή,τίποτα ουσιστικά σπουδαίο,απλά μία ακόμα οπαδοποίηση.
        Κατάλαβα σωστά,ή κάπου κάνω λάθος;

        Μια που ανέφερες οπαδοποίηση, κατά τη γνώμη μου ανάμεσα στους αλφίστι και στους φολβαγκενάκηδες υπάρχει τόση σχέση όση ανάμεσα στους αλήτες καρντάσηδες ΠΑΟΚτζήδες και στους βουτυρομπεμπέδες Παναθηναϊκούς. Οπαδοποίηση με διαφορετικά ερεθίσματα-κίνητρα και σίγουρα διαφορετικά χαρακτηριστικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης alfista έγραψε:

          Δέν ξέρω άν όλοι οι αλφίστι θά συμφωνούσαν μαζί σας,αλλά τό συμπέρασμα πού βγαίνει,είναι πώς,ότι ισχύει γιά έναν αλφίστι μπορεί άνετα νά ισχύει καί γιά έναν φολκσβαγκενάκια,έναν νισσανάκια,έναν σιτροενάκια κ.λ.π.
          Δηλαδή,τίποτα ουσιστικά σπουδαίο,απλά μία ακόμα οπαδοποίηση.
          Κατάλαβα σωστά,ή κάπου κάνω λάθος;

          Μια που ανέφερες οπαδοποίηση, κατά τη γνώμη μου ανάμεσα στους αλφίστι και στους φολβαγκενάκηδες υπάρχει τόση σχέση όση ανάμεσα στους αλήτες καρντάσηδες ΠΑΟΚτζήδες και στους βουτυρομπεμπέδες Παναθηναϊκούς. Οπαδοποίηση με διαφορετικά ερεθίσματα-κίνητρα και σίγουρα διαφορετικά χαρακτηριστικά.

          Δηλαδή VWAUD-άκιας & βάζελος = Φλώρος ???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gskarmou last edited by

            Ο χρήστης alfista έγραψε:

            ¼óï ãéá ôïõò ýìíïõò, åãþ äåí ôïõò âëÝðù... Åêôüò áí äéáâÜæù Üëëá ðåñéïäéêÜ (4Ô, Drive, Evo).

            Íïìßæù üôé üëïé Ý÷ïõí õìíÞóåé ôçí GT, êáé óßãïõñá äåí åßíáé Ýíá áìÜîé ôï ïðïßï åßíáé áíßêáíï íá óôñßøåé üðùò áð' üôé êáôÜëáâá ìáò ëÝôå ìåñéêïß åäþ ðÝñá. ÁíôéèÝôùò èåþñçóáí üôé óôñßâåé áêüìá êáëýôåñá áðü ôéò 156-147 êáé öõóéêÜ ç ìïíáäéêÞ Ýíóôáóç Þôáí üôé èá Þèåëáí óå ìéá Üëöá áõôÞò ôçò êáôçãïñßáò ìéá ðßóù êßíçóç ãéá ðéï fun to drive. ¼÷é üìùò íá ðïýìå üôé ôï ESP äåí áðåíåñãïðïéåßôáé åðåéäÞ ôï áìÜîé äåí óôñßâåé. ÕðÜñ÷åé ôåñÜóôéá äéáöïñÜ íïìßæù. skullone ÷ùñßò íá ôï Ý÷ù øÜîåé ôï èÝìá, ìðïñþ áõôüìáôá íá öÝñù óôï ìõáëü ìïõ Üñèñá áðü ôá ðåñéïäéêÜ ðïõ áíáöÝñåéò ðïõ ìÜëëïí êÜôé êáëÜ ëüãéá ãñÜöïõí ãéá ôçí GT. Áðïêïñýöùìá ç äïêéìÞ ôçò 3.2 áðü ôïí ÐáôÝëï. Áðïëáõóôéêüôáôï Üñèñï.

            Åãþ ìéá äéëéôñç ôçí åßäá íá ðçãáßíåé ìðïýíéá, íá êÜíåé óöÞíåò ìå öáíôáóôéêü Ýëåã÷ï ôïõ áìáîþìáôïò áðï ôéò áíáñôÞóåéò ÷ùñßò ðåñéôôÝò êëßóåéò êáé ìå Üìåóç áíôáðüêñéóç åìðñüò ìÝñïõò óôéò áëëáãÝò ðïñåßáò ìå ôï ðßóù íá áêïëïõèåß ðéóôÜ ÷ùñßò íá 'êïéìÜôáé ' Þ íá áíôéäñÜ ðåñßåñãá ...
            èá Ýðñåðå íá óôñßâïõí êáé Üëëá ðñïóèéïêßíçôá Ýôóé êáé ôá ÷ñõóïðëçñþíïõí ìåñéêïß

            Áõôü ôï áñéóôïýñãçìá ï V6 3,2 åßíáé Ýãêëçìá íá äßíåé êßíçóç óå êëåéóôü ðñïóèéïêßíçôï
            Ìüíï óå ðéóùêßíçôï áíïéêôü ãéá íá ìðïñåßò íá áíïßãåéò ôçí ïñïöÞ íá áíåâáßíåéò ôï Ôáýãåôï êáé íá óõíèÝôåéò ìåëùäßåò , íá ó÷åäéÜæåéò ôñï÷éÝò ìå ôï ãêÜæé .....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              alfista last edited by

              Ο χρήστης technik έγραψε:

              Δηλαδή VWAUD-άκιας & βάζελος = Φλώρος ???

              Όχι ρε. Με την ίδια λογική οι alfisti είναι αλήτες!
              Η παρομοίωση μου ήθελε να δείξει τη διαφορά-χάος ανάμεσα στις δύο ομάδες οπαδών. Οπαδοί και οι δύο αλλά εντελώς διαφορετικοί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                ότι ισχύει γιά έναν αλφίστι μπορεί άνετα νά ισχύει καί γιά έναν φολκσβαγκενάκια,έναν νισσανάκια,έναν σιτροενάκια κ.λ.π.
                Δηλαδή,τίποτα ουσιστικά σπουδαίο,απλά μία ακόμα οπαδοποίηση.
                Κατάλαβα σωστά,ή κάπου κάνω λάθος;

                Σωστά κατάλαβες Αντρέα. Απλά κάπου μπαίνει και η λογική να ισορροπήσει λίγο τα πράγματα. Όπως θα 'τα πάρω' με την ομάδα μου για λάθος επιλογές, έτσι θα τα πάρω και με το γκρούπο. Και, γιατί όχι, θα κοιτάξω και αλλού.

                αυτή η C4 Coupe 2,0 πόσο κάνει με το κλειδί στο χέρι είπαμε???

                Σπύρος

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  pad last edited by

                  Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                  Aπο εκει και περα αγοραστηκε μια 147 2.0lt η οποια ηταν χαλια απο οδικη συμπεριφορα και μεσα σε ενα χρονο εφυγε.
                  Η BMW πλεον ειναι μονοδρομος!

                  τι είχε η 147??? μήπως την οδηγούσατε στο χιόνι???

                  Οχι κυριε μου μονο στο χιονι.Και σε στεγνο και σε βρεγμενο!!
                  Η δικη σας ΑLFA μπορει να ειναι καλυτερη!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    technik last edited by

                    Ο χρήστης alfista έγραψε:

                    Δηλαδή VWAUD-άκιας & βάζελος = Φλώρος ???

                    Όχι ρε. Με την ίδια λογική οι alfisti είναι αλήτες!
                    Η παρομοίωση μου ήθελε να δείξει τη διαφορά-χάος ανάμεσα στις δύο ομάδες οπαδών. Οπαδοί και οι δύο αλλά εντελώς διαφορετικοί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      alfista last edited by

                      Ο χρήστης pad έγραψε:

                      Aπο εκει και περα αγοραστηκε μια 147 2.0lt η οποια ηταν χαλια απο οδικη συμπεριφορα και μεσα σε ενα χρονο εφυγε.
                      Η BMW πλεον ειναι μονοδρομος!

                      τι είχε η 147??? μήπως την οδηγούσατε στο χιόνι???

                      Οχι κυριε μου μονο στο χιονι.Και σε στεγνο και σε βρεγμενο!!
                      Η δικη σας ΑLFA μπορει να ειναι καλυτερη!!!!

                      Σεβαστή η άποψη σου, αλλά και εύλογη η απορία του χρήστου με δεδομένες τις εγκωμιαστηκές δοκιμές του ειδικού τύπου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Νομίζω ότι ο skullone εννοεί τη διαφορά που συνετελέσθη (εγώ το είπα αυτό; ) μέσα σε αυτά τα χρόνια...Δεν ξέρω αν αξίζει η GT, πάντως ξέρω ότι οι περισσότεροι είχαν πολύ υψηλές προσδοκίες από αυτό το μοντέλο. Και μπορεί να μην ήταν δίκαιες προσδοκίες, αλλά η Άλφα Ρομέο ευθύνεται για αυτό, αφού έθετε με τα παλιά μοντέλα και έθεσε ξανά με τις 147/156 πάρα πολύ υψηλά στάνταρ. Όσο για τον Χαρίτο, νομίζω ότι και ο ίδιος παραδέχεται ότι εμπίπτει σε αυτήν την κατηγορία (στην απάντηση της συγκεκριμένης αλληλογραφίας αλλά και σε πολλές αναφορές του για τις εταιρίες). Ο οποιοσδήποτε (πόσο μάλλον ένας φαν της Άλφα) έχει πολύ υψηλότερες απαιτήσεις από την GT, παρά από το νεό ΚΙΑ Cottage...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          skye last edited by

                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                          Και μπορεί να μην ήταν δίκαιες προσδοκίες, αλλά η Άλφα Ρομέο ευθύνεται για αυτό, αφού έθετε με τα παλιά μοντέλα και έθεσε ξανά με τις 147/156 πάρα πολύ υψηλά στάνταρ.

                          Eντάξει οι παλιές άλφα. Άψογη και η 156. Η 147, που ακριβώς έθεσε υψηλά στάνταρ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sado last edited by

                            Προσωπικά θα πάρω καινούρια Alfa Romeo μόνο αν βγάλει ένα RX-8 με τιμόνι και στρίψιμο Alfa Romeo.

                            Έγω μόλις είδα την GT ήμουν έτοιμος να το κλείσω! Αλλά μόλις έιδα οτι έχει το ταμπλό της 147 και κυρίως είναι μπροσθιοκίνητο ξενέρωσα τελείως...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              cliodriver last edited by

                              Δεν είμαι ένθερμος υποστηρικτής καμμίας εταιρίας. Απολαμβάνω να βλέπω / αγγίζω / διαβάζω για / οδηγώ καλά αυτοκίνητα, όποιας εταιρίας και αν είναι αυτά.

                              Με αυτό το πρίσμα λοιπόν, και έχοντας υπόψη τα σχόλια όλων των alfisti περί αγωνιστικών δαφνών, ιστορίας, κλπ κλπ, λέω ότι όλοι οι 'μοντέρνοι' αλφάκηδες είστε 'του γλυκού νερού'!

                              Γιατί αν σας άκουγε κάποιος πραγματικός alfista, μεγαλωμένος με πραγματικές Αλφα να λέτε ότι η GT 'βουτάει' θα σας κοίταγε περιφρονητικά και θα γύριζε την πλάτη, σκεπτόμενος ότι δεν είναι δύτης για να βουτάει..

                              Έχουν λοιπόν οι 156/147/GT γρήγορο τιμόνι.. Ε ΚΑΙ;; Σαν στήσιμο - συμπεριφορά υπάρχουν πολλά ισάξια αυτοκίνητα - μέχρι και το Γκολφ πλέον..

                              Και ξέρετε, οι μόνοι που φταίνε είστε εσείς και η ίδια η Αλφα που μας πρίζετε, περιμένουμε τα πάντα, για να τα πάρουμε μετά από τον.. Γιαπωνέζο!!

                              ΥΓ: sado, όλα τα Saab προσθιοκίνητα είναι, γιατί σε απογοήτευσε η GT;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                sado last edited by

                                Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

                                ΥΓ: sado, όλα τα Saab προσθιοκίνητα είναι, γιατί σε απογοήτευσε η GT;

                                όπως με 'χαλάει' μπροσθιοκίνητη Αλφα με ESP κτλ έτσι θα με 'χαλάσει' να δώ πισωκίνητο Saab!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης sado έγραψε:
                                  όπως με 'χαλάει' μπροσθιοκίνητη Αλφα με ESP κτλ έτσι θα με 'χαλάσει' να δώ πισωκίνητο Saab!

                                  αυτό που 'σε χαλάει' δηλαδή είναι να μην μένει μια εταιρεία προσκολλημένη στην παράδοσή της? Η οδηγική απόλαυση και οδική συμπεριφορά δεν παίζουν ρόλο?

                                  έχω την εντύπωση ότι η Άλφα φτιάχνει πολύ καλά μπροστοκίνητα, όπως επίσης ότι η πίσω κίνηση θα ταίριαζε περισσότερο στο χαρακτήρα των Σάαμπ. Τι λες?

                                  Σπύρος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης alfista έγραψε:

                                    Δηλαδή VWAUD-άκιας & βάζελος = Φλώρος ???

                                    Όχι ρε. Με την ίδια λογική οι alfisti είναι αλήτες!

                                    Δε μπορώ να πω ότι με χαλάει ιδιαίτερα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης technik έγραψε:
                                      Kάτι διάβασα ότι η facelifted 147, θα κάνει μια μικρή στροφή προς την άνεση, για εμπορικούς καθαρά λόγους.

                                      Από το αγγλικό EVO για την ανάρτηση της νέας 147:

                                      What's going on? Has Alfa finally got the double-wishbone front suspension to do all the jobs a suspension system is supposed to do? The GT has already shown the possibilities, but this 147 - the 16-valve JTD version, now with 150bhp instead of 140 - feels particularly fluid and at ease with itself, while retaining the breed's usual quick, precise steering. Other engines continue unchanged, incidentally, which means the 2.0 is still a Twin Spark, not a direct-injection JTS.

                                      Out on the open road in search of scarce bends, I'm discovering a lack of the past high-speed fidget and a clean, consistent response to the steering. It's not linear, for none of this chassis-family of Alfas has ever had a linear steering response, but the transition from gentleness around the centre to hyper-alacrity further on lock is more progressive now.

                                      The key to this new competence is a new set of suspension settings: softer springs (with unchanged ride height), a hollow front anti-roll bar and - crucially - new dampers. These are more compliant over small disturbances but control the body's movements more tightly - exactly what was needed and, incidentally, exactly what the aftermarket Harvey-Bailey suspension kit, sold for 156s, also aims to achieve. Call it convergent evolution. Part of the 147 dampers' secret is a thicker damper rod running in Teflon guides, to reduce 'stiction'.

                                      Now it gets baffling, for reasons of terminology. The 156 range has come with standard or too-stiff Sport suspension, but the 147 has never had that choice. However, the new suspension, an option on all versions except that high-power JTD, on which it is standard, is called Comfort. True, it is much more comfortable (as a drive in the unComfortable version quickly showed) but it is also more engaging to drive quickly because the steering is more consistent and has better feel. There's no loss of precision, no unwanted extra body roll. Calling it Comfort sends out ambiguous messages, and Alfa would be well advised to make this the standard set-up for UK cars.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • X
                                        xristos69 last edited by

                                        Ο χρήστης pad έγραψε:

                                        Aπο εκει και περα αγοραστηκε μια 147 2.0lt η οποια ηταν χαλια απο οδικη συμπεριφορα και μεσα σε ενα χρονο εφυγε.
                                        Η BMW πλεον ειναι μονοδρομος!

                                        τι είχε η 147??? μήπως την οδηγούσατε στο χιόνι???

                                        Οχι κυριε μου μονο στο χιονι.Και σε στεγνο και σε βρεγμενο!!
                                        Η δικη σας ΑLFA μπορει να ειναι καλυτερη!!!!

                                        Σίγουρα την άποψή σου λές και είναι σεβαστή.Η οποία άποψη όμως θα έλεγα οτι είναι λίγο ακραία.Γιατί απο το 'πολύ καλή' έως 'άψογη' οδική συμπεριφορά της 147 (για την κατηγορία της) όπως την χαρακτηρίζουν οι κάτοχοί της και ο ειδικός τύπος μετά απο εξαντλητικά τεστ, μέχρι το 'χάλια' που λές απέχουν πολύ.

                                        Ακόμα και σήμερα με την παρουσίαση της σειράς 1 της BMW αναρωτιούνται όλοι οι συντάκτες των δοκιμών για το αν και πόσο θα μπορέσει η καινούρια BMW να πλησιάσει έστω την 147 σε οδική συμπεριφορά που θεωρείται βασιλιάς στην κλάση της.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          akis-akis last edited by

                                          Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                                          Aπο εκει και περα αγοραστηκε μια 147 2.0lt η οποια ηταν χαλια απο οδικη συμπεριφορα και μεσα σε ενα χρονο εφυγε.
                                          Η BMW πλεον ειναι μονοδρομος!

                                          τι είχε η 147??? μήπως την οδηγούσατε στο χιόνι???

                                          Οχι κυριε μου μονο στο χιονι.Και σε στεγνο και σε βρεγμενο!!
                                          Η δικη σας ΑLFA μπορει να ειναι καλυτερη!!!!

                                          Σίγουρα την άποψή σου λές και είναι σεβαστή.Η οποία άποψη όμως θα έλεγα οτι είναι λίγο ακραία.Γιατί απο το 'πολύ καλή' έως 'άψογη' οδική συμπεριφορά της 147 (για την κατηγορία της) όπως την χαρακτηρίζουν οι κάτοχοί της και ο ειδικός τύπος μετά απο εξαντλητικά τεστ, μέχρι το 'χάλια' που λές απέχουν πολύ.

                                          Ακόμα και σήμερα με την παρουσίαση της σειράς 1 της BMW αναρωτιούνται όλοι οι συντάκτες των δοκιμών για το αν και πόσο θα μπορέσει η καινούρια BMW να πλησιάσει έστω την 147 σε οδική συμπεριφορά που θεωρείται βασιλιάς στην κλάση της.

                                          Κάποιες φορές δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε όλοι στο αν κάποιο αυτοκίνητο έχει καλή οδική συμπεριφορά.Ο κ. pad θεωρεί οτι η 147 έχει χάλια οδική συμπεριφορά και αυτό δεν πρόκειτε να αλλάξει ότι και να του λέμε οι κάτοχοι των 147 ή άλλων εξίσου χάλια μοντέλων.

                                          Υ.Γ. Και μένα η Σκλεναρίκοβα δεν μ΄αρέσει καθόλου, αντε μην σας πω οτι είναι σαβούρα Άσε που ένα διάστημα την είχα γκόμενα αλλά την βαρέθηκα γιατί ήταν κοντή (ελπίζω να μην διαβάζει το φόρουμ ο άντρας της )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sakiss last edited by

                                            Ο χρήστης skye έγραψε:

                                            Και μπορεί να μην ήταν δίκαιες προσδοκίες, αλλά η Άλφα Ρομέο ευθύνεται για αυτό, αφού έθετε με τα παλιά μοντέλα και έθεσε ξανά με τις 147/156 πάρα πολύ υψηλά στάνταρ.

                                            Eντάξει οι παλιές άλφα. Άψογη και η 156. Η 147, που ακριβώς έθεσε υψηλά στάνταρ;

                                            Ακομα και τωρα παραμενει συνολικα καλυτερο αυτοκινητο απο την σειρα1.Επισης οταν παρουσιαστηκε περα απο την ανωτεροτητα στην οδηγικη συμπεριφορα ειχε με διαφορα το πιο ποιοτηκο εσωτερικο στην κατηγορια της και η facelift εκδοση εχει αναλογης ποιοτητας εσωτερικο με το κορυφαιο στην κατηγορια Α3!Της 147 υπολειπεται σε συναρμογη αλλα εχει καλυτερης ποιοτητας πλαστικο στα πλαινα μερη και στο κατω μερος της πορτας.Το ταμπλο του α3 ειναι ελαφρως καλυτερο ποιοτηκα και σε φινιρισμα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 4 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr