Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 398
    • 399
    • 400
    • 401
    • 402
    • 731
    • 732
    • 400 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    127652
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qwq30 last edited by

      Καλή χρονία σε όλους ,ευτυχισμένο το νέο έτος και καλή δύναμη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        m-evius last edited by

        Ο χρήστης alexeft έγραψε:
        Ξέρει κανείς πόσο πουλάει ο Φαρμάκης το υγραέριο στα Γιάννενα και την Πρέβεζα;

        Edit: Το βρήκα, 0,75 ακόμα.............μπράβο.

        Σταθερά 0,75 από τον Μάιο......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bebes last edited by

          Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:

          Πολύ ωραία τοποθέτηση στην μία πλευρά του νομίσματος όμως. Καταρχήν συμφωνώ απόλυτα σε όλα αυτά που γράφεις και ιδιαίτερα στο θέμα του ψυχολογικού τομέα. Κατά την προσωπική μου άποψη όμως υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος και εξηγούμαι τι εννοώ :Μέχρι να τοποθετήσω το κίτ είχα πάρει τουλάχιστον 10 με 15 τηλέφωνα σε επίσημες και ανεπίσημες αντιπροσωπίες για να μιλήσω μαζί τους να μου θέσουν τα επιχειρηματά τους και να φτάσουμε τελικά σε μια συμφωνία. Όλοι μα όλοι τους με διαβεβαίωναν ότι η οικονομία που θα είχα θα είναι μεταξύ 40-45% και μερικοί μου έλεγαν ότι μπορεί να φτάσει και το 50%.Όταν όμως έχεις οικονομία της ταξης του 28-30% η απόσταση είναι μεγάλη. Κανείς δεν σου βάζει το πιστόλι στο κρόταφο αλλά όταν πας να αγοράσεις οτιδήποτε καταναλωτικό αγαθό θέλεις αυτό που σου λέει ο αντίστοιχος πωλητής αυτο να είναι και στην πράξη. Μη μου πεις ότι δεν σε ενοχλεί η αναντιστοιχια της θεωρίας με την πράξη; Και εγώ μόλις το έβαλα πήγα ανεβασμένος (ψυχολογικά) στο βενζινάδικο όχι να δω 50% αλλά τουλάχιστον ένα 35 για αρχή. Τελικά είδα 28-30. Αυτο εννοουσα μουφα , και αυτό με χάλασε. Εάν όμως μου είχαν πει την αλήθεια από την αρχή το κιτ πάλι θα το έβαζα γιατί έχω αποφασίσει να κρατήσω το αυτοκίνητο για χρόνια αλλά η ψυχική ηρεμία που θα ένοιωθα θα ήταν τελείως διαφορετική. Αυτά προς το παρόν και εύχομαι σε όλου σας Καλή Χρονιά με υγεία πάνω απ' όλα και όλα τα άλλα έπονται.

          Kωστα μην αγχώνεσαι.

          πιστευω οτι το 40% θα το πιασεις.

          πρεπει ομως να κανεις μερικα γεμισματα για να εχεις ολοκληρωμενη εικονα.

          Για να μετρησεις ακριβως το κοστος, γεμισε ταυτοχρονα και τα δυο ρεζεβουαρ (βενζινη και αεριο).
          μετα απο 1000-1500 χιλιομετρα γεμισε ξανα τα δυο ρεζεβουαρ ταυτοχρονα και θα εχεις μια σοβαρη ενδειξη.

          Αν κανεις πολλες διαδρομες μικρες θα εχεις σχετικα αυξημενη καταναλωση σε βενζινη, επισης το χειμωνα ειναι επισης αυξημενη η καταναλωση της βενζινης.

          κανε τις δοκιμες σου κι εμεις εδω ειμαστε
          (δεν θυμαμαι, μας ειπες τι αυτοκινητο εχεις;
          τι καταναλωση ειχες με βενζινη;
          το ειχες μετρησει συστηματικα;)

          Αντε και καλη χρονια να εχουμε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Καλή χρονιά σε όλους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dathens last edited by

              Ο χρήστης m@evius έγραψε:

              Ξέρει κανείς πόσο πουλάει ο Φαρμάκης το υγραέριο στα Γιάννενα και την Πρέβεζα;

              Edit: Το βρήκα, 0,75 ακόμα.............μπράβο.

              Σταθερά 0,75 από τον Μάιο......

              Καλη χρόνια χρόνια πολλά σε όλους ,

              Εκτός του οτι ο Φαρμάκης πουλάει 0,75 στα Γιάννινα η βενζίνη ξεκινά απο 1,65 απο οτι ειδα στο gas price δεν έχεις λοιπόν 50 %. ? ακόμα και με τα ξεκινηματα έχεις 50 % τυχεροί γιαννιωτες !!

              Επίσης έχει προσφορά το σύστημα silver line της prins για μέχρι 180 άλογα για λίγες μέρες ακόμα σε τιμη γύρω στα 1000 ευρω + ΦΠΑ με τοποθέτηση !!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostas-pack last edited by

                Ο χρήστης bebes έγραψε:

                Πολύ ωραία τοποθέτηση στην μία πλευρά του νομίσματος όμως. Καταρχήν συμφωνώ απόλυτα σε όλα αυτά που γράφεις και ιδιαίτερα στο θέμα του ψυχολογικού τομέα. Κατά την προσωπική μου άποψη όμως υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος και εξηγούμαι τι εννοώ :Μέχρι να τοποθετήσω το κίτ είχα πάρει τουλάχιστον 10 με 15 τηλέφωνα σε επίσημες και ανεπίσημες αντιπροσωπίες για να μιλήσω μαζί τους να μου θέσουν τα επιχειρηματά τους και να φτάσουμε τελικά σε μια συμφωνία. Όλοι μα όλοι τους με διαβεβαίωναν ότι η οικονομία που θα είχα θα είναι μεταξύ 40-45% και μερικοί μου έλεγαν ότι μπορεί να φτάσει και το 50%.Όταν όμως έχεις οικονομία της ταξης του 28-30% η απόσταση είναι μεγάλη. Κανείς δεν σου βάζει το πιστόλι στο κρόταφο αλλά όταν πας να αγοράσεις οτιδήποτε καταναλωτικό αγαθό θέλεις αυτό που σου λέει ο αντίστοιχος πωλητής αυτο να είναι και στην πράξη. Μη μου πεις ότι δεν σε ενοχλεί η αναντιστοιχια της θεωρίας με την πράξη; Και εγώ μόλις το έβαλα πήγα ανεβασμένος (ψυχολογικά) στο βενζινάδικο όχι να δω 50% αλλά τουλάχιστον ένα 35 για αρχή. Τελικά είδα 28-30. Αυτο εννοουσα μουφα , και αυτό με χάλασε. Εάν όμως μου είχαν πει την αλήθεια από την αρχή το κιτ πάλι θα το έβαζα γιατί έχω αποφασίσει να κρατήσω το αυτοκίνητο για χρόνια αλλά η ψυχική ηρεμία που θα ένοιωθα θα ήταν τελείως διαφορετική. Αυτά προς το παρόν και εύχομαι σε όλου σας Καλή Χρονιά με υγεία πάνω απ' όλα και όλα τα άλλα έπονται.

                Kωστα μην αγχώνεσαι.

                πιστευω οτι το 40% θα το πιασεις.

                πρεπει ομως να κανεις μερικα γεμισματα για να εχεις ολοκληρωμενη εικονα.

                Για να μετρησεις ακριβως το κοστος, γεμισε ταυτοχρονα και τα δυο ρεζεβουαρ (βενζινη και αεριο).
                μετα απο 1000-1500 χιλιομετρα γεμισε ξανα τα δυο ρεζεβουαρ ταυτοχρονα και θα εχεις μια σοβαρη ενδειξη.

                Αν κανεις πολλες διαδρομες μικρες θα εχεις σχετικα αυξημενη καταναλωση σε βενζινη, επισης το χειμωνα ειναι επισης αυξημενη η καταναλωση της βενζινης.

                κανε τις δοκιμες σου κι εμεις εδω ειμαστε
                (δεν θυμαμαι, μας ειπες τι αυτοκινητο εχεις;
                τι καταναλωση ειχες με βενζινη;
                το ειχες μετρησει συστηματικα;)

                Αντε και καλη χρονια να εχουμε

                Καλή χρονιά με υγεία . Όπως το είπες ακριβώς αυτό έκανα και θα το μετρήσω συνολικά ύστερα από 1000-1500km για να έχω μια πιό ολοκληρωμένη άποψη . Το αυτοκινητό μου το έχω ξαναγράψει ειναι το hyundai tucson 2.0 με μετρημένη την μέση κατανάλωση όχι από το trip αλλ'α σε πραγματικές συνθήκες 12-13,5lt /100km ανάλογα και με την οδήγηση βέβαια. Στην συγκεκριμένη διαδρομή έκαιγα σε απόλυτες τιμές 15,5 ευρώ και τώρα με το υγρέριο 11 ευρώ. Πάντως εάν πιάσω 35% μείωση θα είμαι πολύ ευχαριστημένος εαν δε χτυπήσω το 40 που λες θα έχω κάνει διάνα. Είδωμεν σε μιά εβδομάδα θα γνωρίζω. Σε ευχαριστώ και καλή χρονιά.

                ****΄ Τι σύστημα έχεις βάλει; Έχεις βάλει λαδιέρα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostas-pack last edited by

                  Απ' ότι καταλαβα έχεις το forester diesel οπότε άκυρον η ερωτησή μου. Πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο θα ήθελα να μου πεις τι κατανάλωση έχεις σε lt/100km.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikoathsun last edited by

                    Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:

                    Τα κομπιάσματα που έχω στο MAZDA 6 κάτω από τις 2000 RPM με το BRC PLUG N DRIVE τελικά οφείλονται (κατά μια νέα εκτίμηση τρίτου μάστορα) στα δηλαδή προβληματικό καλώδιο ή πολλαπλασιαστής και το γεγονός ότι δεν το κάνει στην βενζίνη είναι ότι δεν το αντιλαμβάνομαι αφού το κάνει σε πολύ μικρότερο βαθμό.

                    Γνωστός μου με υγραέριο όντως είχε πρόβλημα στο ίδιο αυτοκίμητο στους πολλαπλασιαστές και ενδεχομένως να μην φταίει το υγραέριο αλλά να επιταχύνει την ζημιά.

                    Θα ήθελα και την άποψη των ειδικών.

                    Άλλωστε γι αυτό μοιραζόμαστε εμπειρίες για να βοηθάμε τους άλλους συναγωνιστές και για αυτό έχουμε και τους μαστόρους (εκτιμώ...).

                    Πόλύ τακτικό φαινόμενο καί δύσκολο νά γίνει πιστευτό από τόν πελάτη γιατί σού λέει ΄΄στήν βενσίνη δέν τό κάνει΄΄.
                    Δέν τό κάνει διότι εκεί έχουμε πλουσιότερο μίγμα σέ θερμίδες κάτι πού τό αναπληρώνουμε στό υγραέριο μέ τήν παραπάνω ποσότητα ψεκασμού,έχουμε μεγαλήτερους βαθμούς αυτανάφλεξης (470 καί πάνω έναντι 330 τής βενσίνης) καί έτσι κάθε πρόβλημα αγωγιμότητας στό σύστημα ανάφλεξης εμφανήσεται εντονότερα στό υγραέριο.

                                                   καλή χρονιά σε όλους!!!ψάχνω και εγώ,όπως όλοι και αυτό το σημείο μου φάνηκε ενδιαφέρον να κάνω και εγώ μια ερώτηση.αυτή η διαφορά θερμοκρασίας πειράζει το κινητήρα;
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Αυτές είναι οι θερμοκρασίες στις οποίες αναφλέγεται το υγραέριο και η βενζίνη αντίστοιχα.
                      Αυτή η υψηλότερη θερμοκρασία ανάφλεξης είναι ο λόγος που το υγραέριο (συγκεκριμένα το προπάνιο)
                      έχει περισσότερα οκτάνια από τη βενζίνη.

                      Δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα στον κινητήρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostasvatsos last edited by

                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                        Αυτές είναι οι θερμοκρασίες στις οποίες αναφλέγεται το υγραέριο και η βενζίνη αντίστοιχα.
                        Αυτή η υψηλότερη θερμοκρασία ανάφλεξης είναι ο λόγος που το υγραέριο (συγκεκριμένα το προπάνιο)
                        έχει περισσότερα οκτάνια από τη βενζίνη.

                        Δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα στον κινητήρα.

                        ΣΩΣΤΑ!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          206xs last edited by

                          Έχει βάλει κανείς δεξαμενή υγραερίου σε σμαρτ κάτω απο το αμάξωμα? Αν ναι, είχε θέμα με λακούβες και τη σκληρή ανάρτηση του εν λόγω αυτοκινήτου?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            subarakis last edited by

                            Ο χρήστης chemic έγραψε:
                            τί μπουζί κυκλοφορούνε στην αγορά για lpg?
                            προτείνετε κάποιο συγκεκριμένο?
                            βρήκα της ngk
                            http://www.ebay.co.uk/itm/Spark-Plugs-NGK-LPG1-/320792046750?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ab0b22c9e

                            Τα NGK θεωρουνται απο τα καλυτερα για lpg (υπάρχει αντίστοιχη σειρά).Αλλά οι τιμές που βρηκες δεν απεχουν απο τις τιμές στην εγχώρια αγορά.Κοντά στα 19 ευρώ το 1 !!!!!!
                            Και μετά υπάρχουν ''ειδικά'' λάδια, ''ειδικό'' παραφλού κλπ κλπ κλπ... Θελει προσοχή παντως στην επιλογή μπουζί lpg ,μην χαλασεις τις ρυθμισεις του αυτοκινήτου σου.Ρωτα στην αντιπροσωπεια να σου πουν την αντιστοιχια σε τετοια μπουζι.Επισης δες και τα Denso(φθηνοτερα) .Υπάρχει πινακας αντιστοιχιας μεταξυ denso -NGK
                            http://www.best-spares.gr/times_mpouzi_ ... prices.php

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chemic last edited by

                              Ο χρήστης subarakis έγραψε:

                              τί μπουζί κυκλοφορούνε στην αγορά για lpg?
                              προτείνετε κάποιο συγκεκριμένο?
                              βρήκα της ngk
                              http://www.ebay.co.uk/itm/Spark-Plugs-NGK-LPG1-/320792046750?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ab0b22c9e

                              Τα NGK θεωρουνται απο τα καλυτερα για lpg (υπάρχει αντίστοιχη σειρά).Αλλά οι τιμές που βρηκες δεν απεχουν απο τις τιμές στην εγχώρια αγορά.Κοντά στα 19 ευρώ το 1 !!!!!!
                              Και μετά υπάρχουν ''ειδικά'' λάδια, ''ειδικό'' παραφλού κλπ κλπ κλπ... Θελει προσοχή παντως στην επιλογή μπουζί lpg ,μην χαλασεις τις ρυθμισεις του αυτοκινήτου σου.Ρωτα στην αντιπροσωπεια να σου πουν την αντιστοιχια σε τετοια μπουζι.Επισης δες και τα Denso(φθηνοτερα) .Υπάρχει πινακας αντιστοιχιας μεταξυ denso -NGK
                              http://www.best-spares.gr/times_mpouzi_ ... prices.php

                              έχουμε βάλει lpg σε 3 αμαξια κ έχουν χοντρικά από 40χλδ χιλιόμετρα.
                              στα δυο μας έκαψε από 2 πολλαπλασιαστές, στο τρίτο έναν. Νομίζω πως η θεωρία πως το lpg ζορίζει τους πολλαπλασιαστές ισχύει!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexeft last edited by

                                Ισχύει κανονικότατα. Γι' αυτό το λιγότερο που κάνεις είναι να βάλεις μικρότερα διάκενα και να τα ελέγχεις συχνά, 10000χλμ μαξ (κατά τη γνώμη μου το νούμερο).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostasvatsos last edited by

                                  Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                                  Ισχύει κανονικότατα. Γι' αυτό το λιγότερο που κάνεις είναι να βάλεις μικρότερα διάκενα και να τα ελέγχεις συχνά, 10000χλμ μαξ (κατά τη γνώμη μου το νούμερο).

                                  Μπωρεί κανείς νά τεκμηριώσει έναν τέτοιο ισχυρισμό ,διότι είναι πολύ αίολος καί μπάσει αέρα από πολλές πλευρές.
                                  ¨Οχι ΄''εγώ νομίσω'' ,τεχνικά τεκμηριωμένον παρακαλώ.
                                  Καί δέν μιλάμε γιά περιπτώσεις αλλαγής μπουσί 'οπου αλλάσουν οί αντιστάσεις καί οί αγωγιμώτητες αλλά ότι ''τό υγραέριο ....καίει τούς πολλαπλασιαστές''.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonis-team last edited by

                                    Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                    τί μπουζί κυκλοφορούνε στην αγορά για lpg?
                                    προτείνετε κάποιο συγκεκριμένο?
                                    βρήκα της ngk
                                    http://www.ebay.co.uk/itm/Spark-Plugs-NGK-LPG1-/320792046750?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ab0b22c9e


                                    A.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:

                                      Ισχύει κανονικότατα. Γι' αυτό το λιγότερο που κάνεις είναι να βάλεις μικρότερα διάκενα και να τα ελέγχεις συχνά, 10000χλμ μαξ (κατά τη γνώμη μου το νούμερο).

                                      Μπωρεί κανείς νά τεκμηριώσει έναν τέτοιο ισχυρισμό ,διότι είναι πολύ αίολος καί μπάσει αέρα από πολλές πλευρές.
                                      ¨Οχι ΄''εγώ νομίσω'' ,τεχνικά τεκμηριωμένον παρακαλώ.
                                      Καί δέν μιλάμε γιά περιπτώσεις αλλαγής μπουσί 'οπου αλλάσουν οί αντιστάσεις καί οί αγωγιμώτητες αλλά ότι ''τό υγραέριο ....καίει τούς πολλαπλασιαστές''.

                                      Όταν καις υγραέριο ο σπινθήρας περνάει πιο δύσκολα το διάκενο του μπουζί από το να καις βενζίνη.
                                      Πιο δύσκολα => ζεσταίνεται περισσότερο ο πολλαπλασιαστής

                                      Άλλοι πολλαπλασιαστές δεν καταλαβαίνουν τίποτε και άλλοι καίγονται.

                                      Με μικρότερο διάκενο ο σπινθήρας περνάει πιο εύκολα, ή με μπουζί για lpg.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                        Ισχύει κανονικότατα. Γι' αυτό το λιγότερο που κάνεις είναι να βάλεις μικρότερα διάκενα και να τα ελέγχεις συχνά, 10000χλμ μαξ (κατά τη γνώμη μου το νούμερο).

                                        Μπωρεί κανείς νά τεκμηριώσει έναν τέτοιο ισχυρισμό ,διότι είναι πολύ αίολος καί μπάσει αέρα από πολλές πλευρές.
                                        ¨Οχι ΄''εγώ νομίσω'' ,τεχνικά τεκμηριωμένον παρακαλώ.
                                        Καί δέν μιλάμε γιά περιπτώσεις αλλαγής μπουσί 'οπου αλλάσουν οί αντιστάσεις καί οί αγωγιμώτητες αλλά ότι ''τό υγραέριο ....καίει τούς πολλαπλασιαστές''.

                                        Όταν καις υγραέριο ο σπινθήρας περνάει πιο δύσκολα το διάκενο του μπουζί από το να καις βενζίνη.
                                        Πιο δύσκολα => ζεσταίνεται περισσότερο ο πολλαπλασιαστής

                                        Άλλοι πολλαπλασιαστές δεν καταλαβαίνουν τίποτε και άλλοι καίγονται.

                                        Με μικρότερο διάκενο ο σπινθήρας περνάει πιο εύκολα, ή με μπουζί για lpg.

                                        Οταν καιμε βενζινη δημιουργει παρενεργειες το μπουζι για lpg?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexeft last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                          Ισχύει κανονικότατα. Γι' αυτό το λιγότερο που κάνεις είναι να βάλεις μικρότερα διάκενα και να τα ελέγχεις συχνά, 10000χλμ μαξ (κατά τη γνώμη μου το νούμερο).

                                          Μπωρεί κανείς νά τεκμηριώσει έναν τέτοιο ισχυρισμό ,διότι είναι πολύ αίολος καί μπάσει αέρα από πολλές πλευρές.
                                          ¨Οχι ΄''εγώ νομίσω'' ,τεχνικά τεκμηριωμένον παρακαλώ.
                                          Καί δέν μιλάμε γιά περιπτώσεις αλλαγής μπουσί 'οπου αλλάσουν οί αντιστάσεις καί οί αγωγιμώτητες αλλά ότι ''τό υγραέριο ....καίει τούς πολλαπλασιαστές''.

                                          Όταν καις υγραέριο ο σπινθήρας περνάει πιο δύσκολα το διάκενο του μπουζί από το να καις βενζίνη.
                                          Πιο δύσκολα => ζεσταίνεται περισσότερο ο πολλαπλασιαστής

                                          Άλλοι πολλαπλασιαστές δεν καταλαβαίνουν τίποτε και άλλοι καίγονται.

                                          Με μικρότερο διάκενο ο σπινθήρας περνάει πιο εύκολα, ή με μπουζί για lpg.

                                          Ακριβώς έτσι. Το υγραέριο εμποδίζει περισσότερο τον σπινθήρα από ότι η βενζίνη, οπότε ο πολλαπλασιαστής αναγκάζεται να δημιουργεί τελικά αρκετά υψηλότερη τάση. Αυτή η υψηλότερη τάση όμως, και ανάλογα με τον πολλαπλασιαστή, αρχίζει να πηδάει από σύρμα σε σύρμα μέσα στο δευτερεύον πηνίο του και έτσι τελικά καίγεται.

                                          Επίσης, η υψηλότερη τάση φθείρει πιο γρήγορα το μπουζί λόγω του ότι περισσότερα μόρια ξεκολλάνε με κάθε σπινθήρα μαζί με τα ηλεκτρόνια. Χρειάζεται επομένως συχνότερος έλεγχος-ρύθμιση-αντικατάσταση, καθώς και μικρότερο διάκενο από αυτό που δίνει ο κατασκευαστής. Το μικρότερο διάκενο μειώνει την τάση που χρειάζεται να αναπτυχθεί και σώζει τους πολλαπλασιαστές.

                                          Το 'έλεγχος κάθε 10000 χλμ' είναι ένα δικό μου νούμερο που εφαρμόζω μαζί με διάκενα 0,9χιλ από 1,1 χιλ. Δεν έχω περισσότερα δεδομένα για να προτείνω κάτι άλλο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostasvatsos last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                            Ισχύει κανονικότατα. Γι' αυτό το λιγότερο που κάνεις είναι να βάλεις μικρότερα διάκενα και να τα ελέγχεις συχνά, 10000χλμ μαξ (κατά τη γνώμη μου το νούμερο).

                                            Μπωρεί κανείς νά τεκμηριώσει έναν τέτοιο ισχυρισμό ,διότι είναι πολύ αίολος καί μπάσει αέρα από πολλές πλευρές.
                                            ¨Οχι ΄''εγώ νομίσω'' ,τεχνικά τεκμηριωμένον παρακαλώ.
                                            Καί δέν μιλάμε γιά περιπτώσεις αλλαγής μπουσί 'οπου αλλάσουν οί αντιστάσεις καί οί αγωγιμώτητες αλλά ότι ''τό υγραέριο ....καίει τούς πολλαπλασιαστές''.

                                            Όταν καις υγραέριο ο σπινθήρας περνάει πιο δύσκολα το διάκενο του μπουζί από το να καις βενζίνη.
                                            Πιο δύσκολα => ζεσταίνεται περισσότερο ο πολλαπλασιαστής

                                            Άλλοι πολλαπλασιαστές δεν καταλαβαίνουν τίποτε και άλλοι καίγονται.

                                            Με μικρότερο διάκενο ο σπινθήρας περνάει πιο εύκολα, ή με μπουζί για lpg.

                                            Από πού συνάδεις πώς ''μέ τό υγραέριο περνά πιό δύσκολα ό σπινθήρας''?
                                            Μήπως από τό ότι ή βενσίνη είναι υγρό άρα καλός αγωγός?Αυτό δέν στέκει ,πρώτον διότι είναι κακός αγωγός όπως κάθε πετρελαιοειδές καί δεύτερον διότι ή δυσκολία τού σπινθήρος εξαρτάται από τόν βαθμό συμπίεσης (όσο μεγαλήτερη τόσο πιό πολύ ''φορτώνει'' ό πολλαπλασιαστής γιά νά ξεπεράσει τήν αντίσταση πού δημιουργείται από τήν αυξημένη πίεση.Σέ συνθήκες ατμοσφαιρικής πίεσης ό πολλαπλασιαστής ''ξεφορτώνει''αρκετά μιλισέκοντ νωρίτερα καί βέβαια πιό ξεκούραστα.
                                            Αυτό δέν έχει νά κάνει μέ τό είδος τού καυσίμου καθόλου. Μέ τό είδος τού μπουσί ΝΑΙ γιατί αλλάσουν άρδην ΟΛΑ εάν οί τιμές του δέν ακολουθούν τήν αντιστοιχία τού κατασκευαστή.
                                            Πρωτού λοιπόν νά προβαίνουμε σέ απλοηκούς συνειρμούς πού τόσο έχουν παραπληροφορήσει τόν κόσμο καί τού στερούσανε
                                            τήν οικονομικότερη ,ασφαλέστερη,περιβαλοντικότερη.καί εν κατακλείδει τήν πλέον μακροσωηκότερη λύση,άς σκύβουμε ώς καλοί μαθητές πρώτα νά αποκτούμε γνώση καί μετά μέ τό κύρος τής φόρμας μας νά δίνουμε τίς έγκυρες απόψεις μας.
                                            Διαφορετικά θυμήσουμε τόν κάθε ''ειδικό'' πού στό παρελθόν γνώρισε τό κάθε τί γύρω από τό χρηματιστήριο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 398
                                            • 399
                                            • 400
                                            • 401
                                            • 402
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 400 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr