Σε Astra G1400 του 2000 έβαλε φιλος μου BRC χωρίς λαδιέρα.Εχει 40000 χωρις λαμπακι αναμενο.Καμία αρρυθμία ή άλλο πρόβλημα. Και καταναλωση ελάχιστα αυξημένη (σε σχέση με βενζίνη).
Το πάν είναι η ρύθμιση φυσικά.Μην πας σε εγκαταστάτη του στυλ ''ολα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω''.Να είχε ήδη αξιόπιστο συνεργείο αυτοκινήτων πριν αρχίσει τις εγκαταστάσεις κιτ. Αυτά.
Latest posts made by subarakis
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
και στο δικο μου καταφερε πρατηριουχος να βαλει πανω απο το οριο ασφαλειας Lpg στην δεξαμενη.Και μαλιστα 3 φορες.Σε ενδιαμεσο γέμισμα σε άλλο πρατηριο δεν περνουσε το 80% της δεξαμενης.Αλλα οντως εκανα περισσοτερα χιλιομετρα, άρα μαλλον λογω αυξημενης πιεσης στην αντλια το καταφερε.Ως αποτελεσμα ομως ειχε να χαλασει το φλοτερ και αναγκαστηκα τελικα να το αντικαταστησω (για να μην γινεται μπαλονι η δεξαμενη).
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
το Forester παιρνει ανετα 60αρα φιαλη donut(περιπου 48 λιτρα ωφελιμο δλδ) χωρις να μειωνεται ο χωρος αποσκευών.Τo συστημα που φορα το αυτοκινητο εχει και ''λαδιερα''? Εχουν ελεγχθει βαλβιδες για φθορες? Ποσα χλμ έχει με το αέριο?
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Το πας με βενζινη (οταν το κινεις πια ) και σηκωνεις τοσο πολυ το ποδι απο το πενταλ που σε παιρνουν και τα ποδηλατα
Υπολογιζω, οτι με τιμη lpg στο 1 e ,βενζινης στο 1.7 , το κερδος ανα 5.000 χλμ ειναι μολις 165 e. (με τα δεδομενα καταναλωσης που ειχαν μεχρι σημερα).Απλα δεν αξιζει η ταλαιπωρία του κινητηρα μου για τοσο μικρο κερδος.Ουτε η (πιθανή) επισκευή του δεν θα βγαινει.
Κριμα για τους χρηστες του lpg, αλλά και για τους εγκαταστατες που θα δουν τη δουλεια τους να μειωνεται.Αλλά και οι πρατηριουχοι θα δουν οτι δυσκολα θα εχουν τα υπερκερδη που ειχαν μεχρι σημερα απο το υγραεριο, και φυσικα οσοι εβαλαν προσφατα αντλια lpg θα ανακαλυψουν οτι δεν θα αποσβεσουν τοσο ευκολα την επενδυσή τους.
Καιρος να τους μποϋκοτάρουμε κι εμεις ρε παιδια.Οχι αλλο φουλαρισμα.Μονο οσο χρειαζομαστε.
Ειδατε τι ωραια που ριξαν την τιμη του πετρελαιου θερμανσης οταν ειδαν οτι δεν πουλανε καθολου?Μονο αν οργανωθουμε θα επιβιωσουμε.Τα καρτελ δεν ειναι ανικητα .
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Αν οι πρατηριούχοι ακριβύνουν το Lpg πέρα απο το ''νομιμο'' ποσοστό που θα επιβάλει το κράτος, το μονο που θα καταφερουν θα ειναι να δουν τη ζήτηση να μειώνεται και άλλο.Ηδη δεν εχουν πολύ μεγάλο περιθώριο κέρδους (σε σχέση με της βενζίνης)? Φυσικά δεν ειναι κλαδος επαγγελματιών που φημίζεται για την προσπάθεια απορρόφησης αυξήσεων, το αντίθετο.Με τιμή λιτρου πανω 1.2 δεν συμφερει (εμενα τουλαχιστον) να χρησιμοποιώ lpg (γιατι να αγχώνομαι για την ζωή του κινητήρα, να κερδιζω μόλις 150 ευρω στα 5000 χλμ κλπ κλπ) .
Εχοντας ήδη αποσβέσει την εγκατάσταση προχώρησα και σε αναβάθμιση: έφτιαξα το ποδήλατο Θα μας κάνουν και πολύ Fit οι κυβερνώντες μας. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
http://www.trikalain.gr/Επ� ... CF%85.html
''Ελεύθεροι οι 4 συλληφθέντες στα Τρίκαλα για λαθρεμπόριο... υγραέριου...''
Η κατηγορία ειναι οτι πηγαν να πουλησουν υγραεριο θερμανσης ως κινησης.
Και ρωτω εγω.Εχει διαφορά ή κινδυνεύει το αυτοκίνητο αν καψει ''απλο'' υγραέριο και οχι LPG ? -
RE: Υγραεριοκίνηση!
στην τελευταία αλλαγή λαδιων ειδα οτι αν και ειχαν 10000 χλμ βγηκαν πολύ καθαρα (τα άλλαξα παντως).
Και τα μπουζί που πηγα να αλλαξω (ειχα πανω NGK ιριδίου SILFR6A11 για 30000 χλμ) ειναι σαν καινουργια (και δεν τα αλλαξα)
Μπορει το LPG να φθειρει πιο αργά τετοια αναλώσιμα? Το έχει δει κανεις άλλος στα service του? -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Εκανα ενα πρωτο μαζεμα δαπανων για τα πρωτα 18500 χλμ που ειχα κανει μετα την τοποθετηση κιτ υγραεριου σε Subaru Forester 2.0 (2009)(σταματησα να τα γραφω μετα γιατι βαρεθηκα)
Εχουμε λοιπόν: 1792 Lit lpg και 240 lit βενζίνη.Διαφορά δαπάνης (αν ειχα μονο βενζινη) περίπου 1200 ευρω ή 40% κέρδος.Και θα είχα μεγαλύτερο κέρδος αν ειχα αλλαξει νωριτερα πρατηριο (βρηκα lpg με χαμηλότερη τιμή και μου βγάζει πολύ περισσότερα χλμ η ίδια ποσότητα.... )
Φυσικά στο πενταλ του γκαζιού δεν εβαλα αβγό..Ολόκληρη την κότα έβαλα -
RE: Υγραεριοκίνηση!
προσφατα χρειαστηκε να ανοιχθει η δεξαμενη και να βγει το φλοτερ γιατι ειχε ξεβιδωθει (και ομως εγινε) το σφουγγαρακι που εχει στην ακρη.Τοποθετηθηκε νεο ''σφουγγαρι'' αλλα πλεον η δεξαμενη (60 lit) ενω πριν επαιρνε 50 lit τωρα δεν παιρνει πανω απο 40 lit.Υπαρχει περιπτωση να εχει αερα μεσα και θα βγει σταδιακα ή παιζει κατι άλλο (η εναλλακτική ειναι να βγαλω τελειως το φλοτερ)
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Στο εμπόριο υπάρχουν καλώδια για να συνδεσεις τον εγκεφαλο του αεριου σε laptop (οτι φίσα και αν εχει).Και τα προγραμματα ρυθμισης βρισκεις.Το θεμα δεν ειναι αυτο.Αντε και τα πηρες.Εχεις τις γνωσεις για να κανεις τις σωστες ρυθμισεις ή θα γινει πυραυλος το αυτοκίνητό σου?Δεν νομίζω οτι σηκώνει πειραματισμούς αυτο το θεμα.Εκτος φυσικά αν εχεις τις απαραιτητες τεχνικες γνωσεις οπως καποιοι (λιγοι) σε αυτο το φορουμ.
Κατι άλλο τωρα. Τελικά στο Astra G 1.4( μοντ. 2000) με την αυξημένη κατανάλωση δόθηκε λύση αλλάζοντας τον πνεύμονα με μικρότερο.Απο τα 11+ λιτρα έπεσε στα 9.5 (με BRC συστημα παντα). Ο ιδιοκτητης του ελπιζει να μεινει εκει