-
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
1ον)Αισθητά απαλότερο δούλεμα,2ον) ελαστικότερο κινητήρα.
Αυτό λόγω τών περισοτέρων οκτανίων τού LPGΌλα αυτά σε 9,2συμπίεση;
Σε 11 και 12 δηλαδή τι θα γίνεται.Πιό αισθητό.
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Σιγά σιγά το θέμα με το σκάρτο L.P.G αρχίζει να εξαλείφεται , η 3 τελευταίες παραλαβές 8+8+6=22 τόνους μίγμα έδειξαν πώς ήταν καθαρότερο και πιο ελαφρύ
ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ kgf/1 15c 0.5598 στις 12/12/2011
Όμως επιφυλάσσομαι ,άκουσα για καραβίσιο μετά τις γιορτές.χλμ με ενα γεματο ντεποζιτο:
την ανοιξη ~400
το καλοκαιρι ~380
Σεπτεμβρη-Οκτωβρη 350-360
Νοεμβρη 380
προχτες 400 -
Στον σχεδον ενα χρονο και σχεδον 20000 χλμ με υγραεριο, καθε μου γεμισμα (55-56 λιτρα απο αδειο) μου δινει ΠΑΝΤΑ 355-365 χιλιομετρα.
-
Τα κομπιάσματα που έχω στο MAZDA 6 κάτω από τις 2000 RPM με το BRC PLUG N DRIVE τελικά οφείλονται (κατά μια νέα εκτίμηση τρίτου μάστορα) στα δηλαδή προβληματικό καλώδιο ή πολλαπλασιαστής και το γεγονός ότι δεν το κάνει στην βενζίνη είναι ότι δεν το αντιλαμβάνομαι αφού το κάνει σε πολύ μικρότερο βαθμό.
Γνωστός μου με υγραέριο όντως είχε πρόβλημα στο ίδιο αυτοκίμητο στους πολλαπλασιαστές και ενδεχομένως να μην φταίει το υγραέριο αλλά να επιταχύνει την ζημιά.
Θα ήθελα και την άποψη των ειδικών.
Άλλωστε γι αυτό μοιραζόμαστε εμπειρίες για να βοηθάμε τους άλλους συναγωνιστές και για αυτό έχουμε και τους μαστόρους (εκτιμώ...).
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Στον σχεδον ενα χρονο και σχεδον 20000 χλμ με υγραεριο, καθε μου γεμισμα (55-56 λιτρα απο αδειο) μου δινει ΠΑΝΤΑ 355-365 χιλιομετρα.55 λιτρα για να κανεις 360χλμ, σε Ηummer εκανες μετατροπη?
εμ βεβαια, ετσι πού να καταλαβεις εσυ τη διαφορα?
10χλμ πανω, 10 κατω, ολα το ιδιο σου φαινονται.
Εγω ομως που φουλαρω το ντεποζιτο σχεδον με τα μισα δικα σου (με 32L), οι διαφορες των 20χλμ ειναι πολυ πιο εμφανεις.
Αν εσυ εχεις μια διαφορα 15χλμ θα την πεις στατιστικο λαθος.
Εμενα ομως θα ειναι 30χλμ και θα κανει μπαμ. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Στον σχεδον ενα χρονο και σχεδον 20000 χλμ με υγραεριο, καθε μου γεμισμα (55-56 λιτρα απο αδειο) μου δινει ΠΑΝΤΑ 355-365 χιλιομετρα.τεράστια κατανάλωση όντως...έτσι είναι τα μεγάλα 'καράβια'
Φυσικά ένα αυτοκίνητο είναι θέμα επιλογής...το πόσα χρήματα είναι πολλά για την αγορά του και τη συντήρησή του έχει σχέση με την οικονομική κατάσταση του ιδιοκτήτη και το πόσα είναι πρόθυμος να ξοδεύει γι' αυτό.
Εγώ είμαι της άποψης ότι και με το αυτοκίνητο πρέπει να κάνεις ό,τι και με τους εκτυπωτές :
πρώτα βλέπεις πόσο κοστίζουν τα μελάνια...και ύστερα διαλέγεις εκτυπωτή με βάση αυτά!PS1: Εγώ με 35 λίτρα υγραέριο το καλοκαίρι βγάζω 500-530 χλμ και το χειμώνα γύρω στα 450 και πάνω
PS2: Πλέον ποτέ δεν αφήνω να αδειάσει τελείως η φιάλη γιατί παρατηρώ ότι στα τελευταία 5 λίτρα μου γυρίζει μερικές φορές από υγραέριο σε βενζίνη (μπορεί να παίζει ρόλο ακόμη και η κλίση του εδάφους...Π.χ. το σπίτι μου βρίσκεται σε μεγάλη ανηφόρα και τότε εάν έχω μέσα ελάχιστο υγραέριο είναι σαν να μην το 'αναγνωρίζει' και λειτουργεί το αμάξι με βενζίνη...) Το έχει παρατηρήσει κανείς αυτό ;
PS3: Κοντεύω τις 35.000 χλμ και μέχρι στιγμής δηλώνω απόλυτα ευχαριστημένος και με τη λειτουργία του αυτοκινήτου (κανένα απολύτως πρόβλημα ποτέ έως τώρα) και φυσικά έχω ήδη κάνει απόσβεση της εγκατάστασης και εδώ και σχεδόν 10.000 χλμ έχω κέρδος...
Εύχομαι τα αυτά και δι' υμάς! -
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Τα κομπιάσματα που έχω στο MAZDA 6 κάτω από τις 2000 RPM με το BRC PLUG N DRIVE τελικά οφείλονται (κατά μια νέα εκτίμηση τρίτου μάστορα) στα δηλαδή προβληματικό καλώδιο ή πολλαπλασιαστής και το γεγονός ότι δεν το κάνει στην βενζίνη είναι ότι δεν το αντιλαμβάνομαι αφού το κάνει σε πολύ μικρότερο βαθμό.Γνωστός μου με υγραέριο όντως είχε πρόβλημα στο ίδιο αυτοκίμητο στους πολλαπλασιαστές και ενδεχομένως να μην φταίει το υγραέριο αλλά να επιταχύνει την ζημιά.
Θα ήθελα και την άποψη των ειδικών.
Άλλωστε γι αυτό μοιραζόμαστε εμπειρίες για να βοηθάμε τους άλλους συναγωνιστές και για αυτό έχουμε και τους μαστόρους (εκτιμώ...).
Πόλύ τακτικό φαινόμενο καί δύσκολο νά γίνει πιστευτό από τόν πελάτη γιατί σού λέει ΄΄στήν βενσίνη δέν τό κάνει΄΄.
Δέν τό κάνει διότι εκεί έχουμε πλουσιότερο μίγμα σέ θερμίδες κάτι πού τό αναπληρώνουμε στό υγραέριο μέ τήν παραπάνω ποσότητα ψεκασμού,έχουμε μεγαλήτερους βαθμούς αυτανάφλεξης (470 καί πάνω έναντι 330 τής βενσίνης) καί έτσι κάθε πρόβλημα αγωγιμότητας στό σύστημα ανάφλεξης εμφανήσεται εντονότερα στό υγραέριο. -
Ο χρήστης tommygun έγραψε:
Στον σχεδον ενα χρονο και σχεδον 20000 χλμ με υγραεριο, καθε μου γεμισμα (55-56 λιτρα απο αδειο) μου δινει ΠΑΝΤΑ 355-365 χιλιομετρα.
55 λιτρα για να κανεις 360χλμ, σε Ηummer εκανες μετατροπη?
εμ βεβαια, ετσι πού να καταλαβεις εσυ τη διαφορα?
10χλμ πανω, 10 κατω, ολα το ιδιο σου φαινονται.
Εγω ομως που φουλαρω το ντεποζιτο σχεδον με τα μισα δικα σου (με 32L), οι διαφορες των 20χλμ ειναι πολυ πιο εμφανεις.
Αν εσυ εχεις μια διαφορα 15χλμ θα την πεις στατιστικο λαθος.
Εμενα ομως θα ειναι 30χλμ και θα κανει μπαμ.Santa Fe 2.7 αυτοματο.
τα 10-15 χλμ πανω/κατω ειναι απλα περιστασιακα διαφοροποιημενος τροπος οδηγησης η διαδρομης.Λιγο παραπανω γκαζι να πατησω μια ημερα ανετα κανει τη διαφορα. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Στον σχεδον ενα χρονο και σχεδον 20000 χλμ με υγραεριο, καθε μου γεμισμα (55-56 λιτρα απο αδειο) μου δινει ΠΑΝΤΑ 355-365 χιλιομετρα.
55 λιτρα για να κανεις 360χλμ, σε Ηummer εκανες μετατροπη?
εμ βεβαια, ετσι πού να καταλαβεις εσυ τη διαφορα?
10χλμ πανω, 10 κατω, ολα το ιδιο σου φαινονται.
Εγω ομως που φουλαρω το ντεποζιτο σχεδον με τα μισα δικα σου (με 32L), οι διαφορες των 20χλμ ειναι πολυ πιο εμφανεις.
Αν εσυ εχεις μια διαφορα 15χλμ θα την πεις στατιστικο λαθος.
Εμενα ομως θα ειναι 30χλμ και θα κανει μπαμ.Santa Fe 2.7 αυτοματο.
τα 10-15 χλμ πανω/κατω ειναι απλα περιστασιακα διαφοροποιημενος τροπος οδηγησης η διαδρομης.Λιγο παραπανω γκαζι να πατησω μια ημερα ανετα κανει τη διαφορα.αυτο ακριβως σου ειπα κι εγω.
που να την καταλαβεις ετσι τη διαφορα στην αποδοση του καυσιμου.
ενω εγω την νιωθω να κανει μπαμ. -
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Τα κομπιάσματα που έχω στο MAZDA 6 κάτω από τις 2000 RPM με το BRC PLUG N DRIVE τελικά οφείλονται (κατά μια νέα εκτίμηση τρίτου μάστορα) στα δηλαδή προβληματικό καλώδιο ή πολλαπλασιαστής και το γεγονός ότι δεν το κάνει στην βενζίνη είναι ότι δεν το αντιλαμβάνομαι αφού το κάνει σε πολύ μικρότερο βαθμό.Γνωστός μου με υγραέριο όντως είχε πρόβλημα στο ίδιο αυτοκίμητο στους πολλαπλασιαστές και ενδεχομένως να μην φταίει το υγραέριο αλλά να επιταχύνει την ζημιά.
Θα ήθελα και την άποψη των ειδικών.
Άλλωστε γι αυτό μοιραζόμαστε εμπειρίες για να βοηθάμε τους άλλους συναγωνιστές και για αυτό έχουμε και τους μαστόρους (εκτιμώ...).
Δεν θέλω να σε τρομαξω αλλα πρόσφατα παρατήρησα το mazda6 του τοπικού αντιπροσώπου με διαφημιση για την μετατροπή σε υγραεριο στις πόρτες του να βγάζει ένα ντουμανι κάπνα σαν λεωφορείο ikarus των αστικών της Αθήνας.μάλλον δυσφήμιση είναι το συγκεκριμενο
-
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Προσανατολίζομαι στην δοκιμαστική διερεύνηση του προβλήματος με αλλαγή του πολλαπλασιαστεί και των μπουζοκαλωδίων από τρακαρισμένο MAZDA6.
-
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Τα κομπιάσματα που έχω στο MAZDA 6 κάτω από τις 2000 RPM με το BRC PLUG N DRIVE τελικά οφείλονται (κατά μια νέα εκτίμηση τρίτου μάστορα) στα δηλαδή προβληματικό καλώδιο ή πολλαπλασιαστής και το γεγονός ότι δεν το κάνει στην βενζίνη είναι ότι δεν το αντιλαμβάνομαι αφού το κάνει σε πολύ μικρότερο βαθμό.Γνωστός μου με υγραέριο όντως είχε πρόβλημα στο ίδιο αυτοκίμητο στους πολλαπλασιαστές και ενδεχομένως να μην φταίει το υγραέριο αλλά να επιταχύνει την ζημιά.
Θα ήθελα και την άποψη των ειδικών.
Άλλωστε γι αυτό μοιραζόμαστε εμπειρίες για να βοηθάμε τους άλλους συναγωνιστές και για αυτό έχουμε και τους μαστόρους (εκτιμώ...).
Δεν θυμάμαι αν έχεις ξαναγράψει και αν σου έχω ξανααπαντήσει, αλλά θα επαναλάβω, ξεκίνα από τα απλά, ήτοι:
Τα μπουζί σου είναι εντάξει; Αν δεν κάνω λάθος, αυτοί οι Ford κινητήρες χρησιμοποιούν κάτι τεράστια διάκενα της τάξης των 1,3 χιλιοστών. Θα σου συνιστούσα να τα κλείσεις στο 1 χιλιοστό.Ερώτηση, το PLUG 'n DRIVE συνδέεται στη διαγνωστική θύρα; Έχεις κανένα καλώδιο μόνιμα συνδεμένο εκεί;
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Τα κομπιάσματα που έχω στο MAZDA 6 κάτω από τις 2000 RPM με το BRC PLUG N DRIVE τελικά οφείλονται (κατά μια νέα εκτίμηση τρίτου μάστορα) στα δηλαδή προβληματικό καλώδιο ή πολλαπλασιαστής και το γεγονός ότι δεν το κάνει στην βενζίνη είναι ότι δεν το αντιλαμβάνομαι αφού το κάνει σε πολύ μικρότερο βαθμό.
Γνωστός μου με υγραέριο όντως είχε πρόβλημα στο ίδιο αυτοκίμητο στους πολλαπλασιαστές και ενδεχομένως να μην φταίει το υγραέριο αλλά να επιταχύνει την ζημιά.
Θα ήθελα και την άποψη των ειδικών.
Άλλωστε γι αυτό μοιραζόμαστε εμπειρίες για να βοηθάμε τους άλλους συναγωνιστές και για αυτό έχουμε και τους μαστόρους (εκτιμώ...).
Δεν θυμάμαι αν έχεις ξαναγράψει και αν σου έχω ξανααπαντήσει, αλλά θα επαναλάβω, ξεκίνα από τα απλά, ήτοι:
Τα μπουζί σου είναι εντάξει; Αν δεν κάνω λάθος, αυτοί οι Ford κινητήρες χρησιμοποιούν κάτι τεράστια διάκενα της τάξης των 1,3 χιλιοστών. Θα σου συνιστούσα να τα κλείσεις στο 1 χιλιοστό.Ερώτηση, το PLUG 'n DRIVE συνδέεται στη διαγνωστική θύρα; Έχεις κανένα καλώδιο μόνιμα συνδεμένο εκεί;
Στη τελευταία ερώτησή σου αυτό που ξέρω είναι ότι (αν και δεν ήμουν μπροστά) έκανε κάτι στο χώρο του οδηγού...
Για τα διάκενα δεν ξέρω τι ισχύει... μάλλον αυτό που λες μου το είπε και ο μάστορας για τα διάκενα... και τα έκλεισε μόνος του λίγο... Τα μπουζί είναι ιριδίου , ψυχρά και μάλλον κατάλληλα για υγραέριο. Την επόμενη φορά θα βάλω σίγουρα μικρότερου διάκενου. -
45 χιλιομετρα δε νομιζω οτι αρκουν για οποιαδηποτε αποψη....
μονο οτι δεν εχει διαφορά παει καλα δεν ρεταρει δεν δεν δεν..
Βρεθηκε ο Λ 'κοκκαλωμενος' στα 450 μιλιβολτ, εντος οριων μεν για να μην υπαρχει λαμπακι, αλλα βεβαιως δε ρυθμιζει τιποτα.. Ρυθμισεις 'ασφαλειας' λογω του ανωτερω μεχρι αποκαταστασεως του προβληματος
Κανει ενα 'κομπιασμα' σαν ή να πνιγεται ή 'μενει' απο καυσιμο αν 'σανιδωσεις' με ελαχιστες στροφές. Κι αυτο οχι παντα, δηλ δεν μπορει να αναπαραχθει κατα βουληση.
Εγκατασταση τεχνικά αριστη - 'τελειωματα' μετρια..
Συστημα Platinca
Θερμοσιφωνας Τ.Μ.S. 67 ονομαστικών λιτρων
Χωρις λαδιερα προς το παρονΥΓ. Αλλα κολπα να βαλεις περισσότερα λιτρα απο ευρω...
-
Καλησπερα, ειμαι κατοχος ενος Audi A4 1.8 tq-'02 (150hp) και 'χω εγκαταστησει συστημα υγραεριοκινησης της TARTARINI απ' τον περασμένο φεβρουαριο..μεχρι τωρα εχει διανυσει αισιως 16.000 χλμ και δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα....Μιας και γι' αυτο το thread εχουν γραφτει σεντονια αποψεων θα 'θελα να ρωτησω καποια πραγματα κ οσοι εχουν χρονο κ θεληση θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα αν κατεθεταν τις αποψεις τους...
1) τις προαλλες πηγα σ'ενα πρατηριο για να βαλω υγραεριο, το οποίο εχει μολις λιγες μερες που λειτουργει...ειπα να μου το γεμισουν ολο το ρεζερβουαρ...
(Παρένθεση: Υπ' οψιν η ρεζερβα εχει χωρητικοτητα 60 λιτρα και βασει του περιορισμου ασφαλειας αξιοποιειται, οπως εχω δει και στην πραξη, το 80%, ήτοι διαθεσιμος όγκος 48 λιτρα max...Να σημειωσω οτι ουδεποτε ειδα να πλησιαζει το ποσο των 48 λιτρων και παντα η αντλια σταματουσε την παροχη μεταξυ 46,5-47,2 λιτρων...Κλείνει παρένθεση)...
Οπως ιστορουσα παραπανω, ο υπάλληλος μου το γεμιζει και βλεπω ενα νουμερο 48,2 λιτρα...!! Ημουν σίγουρος ότι ειχα τουλαχιστον 1-2 λιτρα καθως δεν ειχε ακουστει ακομα ο σχετικος ήχος ειδοποιησης..Του την ειπα χαλαρα, δεν ηταν τοσο τα 1-2 ευρω αλλα οχι και να μας περνουν για ... να μην πω....Η απαντηση του ηταν οτι ''η αντλια του δινει περισσοτερη πιεση και εκμεταλλευεται πληρως την χωροταξικη δυνατοτητα της ρεζερβας...'' Δεν το συνεχισα γιατι ενιωσα να ριχνω το επιπεδο μου ανταπαντωντας...Εχει ειπωθει και σε καποιον απο δω ποτε τετοιου ειδους απαντηση απο πρατηριουχο???
2) Να ρωτησω, γιατι το χειμωνα βλεπω λιγοτερα διανυθεντα χλμ απ' οτι την θερινη περιοδο? Η θερμοκρασια του περιβαλλοντος πως επιδρα στην μειωση αυτη?
3) Τωρα τον χειμωνα κατά την χρηση του κλιματισμου αντιλαμβανεστε εστω αμυδρη οσμη υγραεριου εντος του οχηματος? Και αν ''ναι'' ειναι φυσιολογικο?
Ευχαριστω προκαταβολικα... -
Ο χρήστης lagman έγραψε:
...Η απαντηση του ηταν οτι ''η αντλια του δινει περισσοτερη πιεση και εκμεταλλευεται πληρως την χωροταξικη δυνατοτητα της ρεζερβας...''Καλα σου ειπε. Αναλογα την πιεση της μανικας, μπορουν να σου βαλουν λιγοτερα ή και περισσοτερα λιτρα απ'οτι συνηθως. Ξεχνα αυτα που ηξερες με τη βενζινη. Το υγραεριο συμπεριφερεται διαφορετικα.
- Να ρωτησω, γιατι το χειμωνα βλεπω λιγοτερα διανυθεντα χλμ απ' οτι την θερινη περιοδο? Η θερμοκρασια του περιβαλλοντος πως επιδρα στην μειωση αυτη?
Οι περισσοτεροι το χειμωνα κανουν περισσοτερα χλμ απ΄οτι το καλοκαιρι. Σε αυτο παιζει ρολο ο καιρος(κρυο) αλλα ισως και το μιγμα.
- Τωρα τον χειμωνα κατά την χρηση του κλιματισμου αντιλαμβανεστε εστω αμυδρη οσμη υγραεριου εντος του οχηματος? Και αν ''ναι'' ειναι φυσιολογικο?
Αν μυρίζει εστω και λιγο, ειτε χειμωνας ειναι ειτε καλοκαιρι, ΤΡΕΞΕ στον εγκαταστατη σου να βρει την διαρροη.
-
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
...Η απαντηση του ηταν οτι ''η αντλια του δινει περισσοτερη πιεση και εκμεταλλευεται πληρως την χωροταξικη δυνατοτητα της ρεζερβας...''
Καλα σου ειπε. Αναλογα την πιεση της μανικας, μπορουν να σου βαλουν λιγοτερα ή και περισσοτερα λιτρα απ'οτι συνηθως. Ξεχνα αυτα που ηξερες με τη βενζινη. Το υγραεριο συμπεριφερεται διαφορετικα.
- Να ρωτησω, γιατι το χειμωνα βλεπω λιγοτερα διανυθεντα χλμ απ' οτι την θερινη περιοδο? Η θερμοκρασια του περιβαλλοντος πως επιδρα στην μειωση αυτη?
Οι περισσοτεροι το χειμωνα κανουν περισσοτερα χλμ απ΄οτι το καλοκαιρι. Σε αυτο παιζει ρολο ο καιρος(κρυο) αλλα ισως και το μιγμα.
- Τωρα τον χειμωνα κατά την χρηση του κλιματισμου αντιλαμβανεστε εστω αμυδρη οσμη υγραεριου εντος του οχηματος? Και αν ''ναι'' ειναι φυσιολογικο?
Αν μυρίζει εστω και λιγο, ειτε χειμωνας ειναι ειτε καλοκαιρι, ΤΡΕΞΕ στον εγκαταστατη σου να βρει την διαρροη.
-
Σωστός
-
Ξεκίνα να διαβάζεις από την σελίδα 539 -542-546-547-548-549-554 και θα σου απαντηθούνε η δύο πρώτες ερωτήσεις . Καλά είναι να της διάβασης όμως όλες από την 539 έως την 554.
-
Ας μην μας πιάνει πανικός η μυρωδιά υπάρχει για να το καταλαβαίνουμε (ανιχνεύομαι) να πάς όμως το γρηγορότερο δυνατών στον τεχνικό σου
-
Ξερει κανεις που μπορω να βρω καλωδιο συνδεσης με την ECU?????
το προγραμμα το εχω.. -
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
- Τωρα τον χειμωνα κατά την χρηση του κλιματισμου αντιλαμβανεστε εστω αμυδρη οσμη υγραεριου εντος του οχηματος? Και αν ''ναι'' ειναι φυσιολογικο?
Αν μυρίζει εστω και λιγο, ειτε χειμωνας ειναι ειτε καλοκαιρι, ΤΡΕΞΕ στον εγκαταστατη σου να βρει την διαρροη.
+1
Οι διαρροές είναι επικίνδυνες.Σχετικά με τη μυρωδιά του υγραερίου:
Το υγραέριο είναι άοσμο, μυρίζει αυτό που προσθέτουν για να ανιχνεύεται εύκολα η παρουσία υγραερίου.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η ουσία που προσθέτουν και δίνει τη χαρακτηριστική μυρωδιά στο υγραέριο ΔΕΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ.
Έτσι αν σας μυρίζει υγραέριο η εξάτμιση, αυτό δεν σημαίνει πολύ πλούσιο μείγμα ή ότι βγαίνει άκαυτο υγραέριο από την εξάτμιση. -
Κάτι ακούστηκε σήμερα για τα τέλη κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα με μετατροπή υγραερίου, ότι δεν θα πληρώσουν σαν τα υβριδικά. Αληθεύει ή είναι ράδιο αρβύλα?
Έχει κανείς τίποτα υπόψιν του?
Υγραεριοκίνηση!