-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κωνσταντίνε, το ποστ μου δεν πήγαινε σε σένα.δεν πειράζει, εγώ ξεκαθάρισα την θέση μου εδώ μέσα... δεν μας ξέρουν όλοι και προσωπικά φίλε... πότε θα σε δούμε ρε?
-
προσωπικα μου αρκουσε το οτι ειναι χομπυ σου.ετσι πλεον δεν εχω κ την απορια.κ να συμπληρωσω εδω οτι για να ειμαι ειλικρινης,μου περασε απο το μυαλο οτι σου ειχε βγαλει προβληματα το σ3 γιαυτο ειπες να κανεις κατι αναλογο απο την αρχη,εχωντας την εμπειρια πλεον.
το προβλημα των αλλων με τα λεφτα σου που το βλεπεις(κ τα φερνεις συνεχως στην συζητηση..)?ο μονος εδω μεσα που λεει οτι ειναι δικα του τα λεφτα κ οτι θελει τα κανει,νομιζεις οτι εισαι εσυ?ολοι νομιζω,λεμε το ιδιο με σενα.δικα σου ειναι,κρατα τα,ξοδεψε τα,καψτα,καντα οτι θελεις.προσωπικως ποσως με ενδιαφερει αν εχεις λεφτα κ τι κανεις με τα λεφτα σου.. δεν ονομαζομαι βενιζελος(ex τουρκογλου),ουτε κομματοσκυλο του πασοκ ειμαιυ.γ.
δεν θα αγοραζα ποτε μεταχειρισμενο βελτιωμενο.γιατι θα εχει φαει το σκισιμο του κ μετα οτι χαρηκε ο πρωτος ιδιοκτητης κ οτι κερδιζα κατα την αγορα απο τις δικες ΤΟΥ προσωπικες πινελιες(α.κ.α. αφτερμαρκετ),θα το λουζομουν μετα σε μη προγραμματισμενη συντηρηση-επισκευη..αλλα ειναι δικη μου αποψη κ δεν εχω σκοπο να επηρρεασω κανεναν.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
...μου περασε απο το μυαλο οτι σου ειχε βγαλει προβληματα το σ3 γιαυτο ειπες να κανεις κατι αναλογο απο την αρχη,εχωντας την εμπειρια πλεον...πρόβλημα δεν έβγαλε, αλλά αν θες να είσαι ενήμερος πήγαινε στο αντίστοιχο θέμα όπου και έγραφα τακτικά και εξηγώ όλη του την ιστορία. Από την αγορά του μέχρι και την πώληση και την μετά την πώληση ζωή του αφού μαθαίνω νέα του συχνά λόγο του πωλητή του...
περιττό να σου πω ότι σε αυτή την περίπτωση, την πώληση του S3 είχαμε πει όλα όσα έχει πάνω του, εδώ και στο πωλητήριο οπότε δεν υπήρχε τίποτα κρυφό...
Ερχόντουσαν κι από άλλες πόλεις για να δούν αν μπορούν να το πάρουν επειδή ακριβώς ήταν μοναδικά φτιαγμένο... Εσύ λοιπόν, για να μην μακρυγορούμε, δεν θα επαίρνες βελτιωμένο αυτοκίνητο, πολλοί άλλοι όμως τα κυνηγάνε σαν τρελοί αφού ξέρουν ότι θα πάρουν σε πολύ καλή τιμή φτιαγμένο αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
...μου περασε απο το μυαλο οτι σου ειχε βγαλει προβληματα το σ3 γιαυτο ειπες να κανεις κατι αναλογο απο την αρχη,εχωντας την εμπειρια πλεον...
πρόβλημα δεν έβγαλε, αλλά αν θες να είσαι ενήμερος πήγαινε στο αντίστοιχο θέμα όπου και έγραφα τακτικά και εξηγώ όλη του την ιστορία. Από την αγορά του μέχρι και την πώληση και την μετά την πώληση ζωή του αφού μαθαίνω νέα του συχνά λόγο του πωλητή του...
περιττό να σου πω ότι σε αυτή την περίπτωση, την πώληση του S3 είχαμε πει όλα όσα έχει πάνω του, εδώ και στο πωλητήριο οπότε δεν υπήρχε τίποτα κρυφό...
Ερχόντουσαν κι από άλλες πόλεις για να δούν αν μπορούν να το πάρουν επειδή ακριβώς ήταν μοναδικά φτιαγμένο... Εσύ λοιπόν, για να μην μακρυγορούμε, δεν θα επαίρνες βελτιωμένο αυτοκίνητο, πολλοί άλλοι όμως τα κυνηγάνε σαν τρελοί αφού ξέρουν ότι θα πάρουν σε πολύ καλή τιμή φτιαγμένο αυτοκίνητο...
καλά...μην τρελαθούμε ρε παιδιά.
Αμάξι 'μόνο' με πρόγραμμα και μία ανάρτηση aftermarket (ειδικά αν μιλάμε για ohlings που έχει '5 εκατομμύρια ρυθμίσεις') δεν το λες και 'κωλο-φτιαγμένο'. (γιατί κάπως έτσι το περιγράφετε πιο πάνω)
Μην υπερβάλουμε κιόλας.Επίσης σ'ένα αμάξι με 50.000km, η ανάρτηση έχει ψιλο-φάει τα ψωμιά της, οπότε μία αλλαγή ανάρτησης και δη σε κάτι pss10, kw variant3, ohlings κτλ μόνο αρνητικό δεν είναι γιατί... αν δεν σου αρέσει η ρύθμισή της, την αλλάζεις κι εσύ με το που το πάρεις. Δίνεις 30€ σε έναν αμορτισερά (ή και 50€ αν είναι 'τσιμπημένος' σε τιμές) και τέλος.
Το πρόγραμμα ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, το βγάζεις ανά πάσα στιγμή.Και στην τελική για να το πούμε και αλλιώς, αν δε θες να έχει πειράξει ο άλλος τίποτα στο αμάξι, μάλλον δεν είσαι για μεταχειρισμένο αμάξι εξαρχής, γιατί ομοίως θα σε ενοχλεί και που μπορεί να ψιλοτρίζει το εσωτερικό γιατί ο προηγούμενος (ακόμα και με την εργοστασιακή ανάρτηση) έπεφτε μέσα σε όλες τις λακούβες του δρομου ή γιατί τα καθίσματα φαίνονται λίγο φθαρμένα ή γιατί με το που το πήρες (αφού ο προηγούμενος δεν άλλαξε ανάρτηση) πρέπει να βάλεις κάποια λεφτά για συντήρηση κτλ.
ΥΓ: vell, εγώ έγραψα την άποψή μου. Προσωπικά θα απέφευγα το μπλοκέ διαφορικό λόγω ηλεκτρονικών. Αν είσαι σίγουρος ότι συνεργάζεται, βάλτο. Αν και εγώ έχω πει ότι θα έβαζα πρώτα το 'πρόγραμμα' (μήπως είμαι ευθειάκιας? )
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Βελ...σε τρώει η τσέπη σου, ε?
Δεν τα αφήνεις εκεί που είναι λέω εγώ τα καημένα τα χρήματα?
πρώτον:
τα χρήματα καημό δεν έχουν οπότε καημένα δεν μπορεί να χαρακτηρίζονται,
δεύτερον:
όχι, θέλω να ξοδέψω! για αυτό τα βγάζω, για να τα συναλλάσω με κάτι άλλο κάποιας αξίας, εμπορικής, συναισθηματικής, κάτι τέλος πάντως, μαζί μου δεν θα τα πάρω στον τάφο πάντως...και καλά κάνεις...
-
Μια και λες ότι βρήκες τα όρια του αυτοκινήτου, αυτά τα όρια πρέπει να επεκτείνεις. Οπότε σε ποιό τομέα εξάντλησες τα όρια ?
Ohlins Road & Track δεν έχει 'εκατομμύρια' ρυθμίσεις, ένα περιστροφικό διακόπτη συνδυασμένης απόσβεσης bound-rebound, τίποτε άλλο. Βασικά στο δρόμο το βάζεις 10+ κλικ και στην πίστα 1 κλικ και είσαι εντάξει. Στην πίστα η συγκεκριμένη για το δικό μου γέρνει λίιιγο παραπάνω απ΄ό,τι θα ήθελα (καμία σχέση βέβαια με τη 'βάρκα-γυαλό' μαμά) οπότε θέλει μάλλον σκληρότερα ελατήρια, που όμως θα χαλάσουν την αίσθηση 'όλα τα καταπίνουμε' στο δρόμο: εξαιρετικός έλεγχος του αμαξώματος, ΠΟΤΕ δεν κοπανάει ή τερματίζει, σφιχτή όσο πρέπει, γενικά ό,τι καλύτερο μπορεί να φορέσει κανείς στο δρόμο.
Σε ό,τι αφορά το μπλοκέ, δεν ξέρω ποιά είναι η εμπειρία σου με το ηλεκτρομπλοκέ, αν κάνει δουλειά τότε γιατί να δώσεις επιπλέον λεφτά ? Αν δεν κάνει δουλειά τότε σε δυνατό προσθιοκίνητο το μπλοκέ είναι #1 προτεραιότητα ΙΜΗΟ.
Εξατμίσεις-προγράμματα κτλ. μου φαίνονται δεύτερης προτεραιότητας.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ohlins Road & Track δεν έχει 'εκατομμύρια' ρυθμίσεις, ένα περιστροφικό διακόπτη συνδυασμένης απόσβεσης bound-rebound, τίποτε άλλο.
τρόπος του λέγειν.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
...σε δυνατό προσθιοκίνητο το μπλοκέ είναι #1 προτεραιότητα ΙΜΗΟΜέσα στο μυαλό μου είσαι.
Γιαυτό προτείνω μπλοκέ...αλλά απ'τη άλλη γιαυτό πρότεινα και βόλτα στα Μέγαρα για να δει τι χρειάζεται το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μια και λες ότι βρήκες τα όρια του αυτοκινήτου, αυτά τα όρια πρέπει να επεκτείνεις. Οπότε σε ποιό τομέα εξάντλησες τα όρια ?Ohlins Road & Track δεν έχει 'εκατομμύρια' ρυθμίσεις, ένα περιστροφικό διακόπτη συνδυασμένης απόσβεσης bound-rebound, τίποτε άλλο. Βασικά στο δρόμο το βάζεις 10+ κλικ και στην πίστα 1 κλικ και είσαι εντάξει. Στην πίστα η συγκεκριμένη για το δικό μου γέρνει λίιιγο παραπάνω απ΄ό,τι θα ήθελα (καμία σχέση βέβαια με τη 'βάρκα-γυαλό' μαμά) οπότε θέλει μάλλον σκληρότερα ελατήρια, που όμως θα χαλάσουν την αίσθηση 'όλα τα καταπίνουμε' στο δρόμο: εξαιρετικός έλεγχος του αμαξώματος, ΠΟΤΕ δεν κοπανάει ή τερματίζει, σφιχτή όσο πρέπει, γενικά ό,τι καλύτερο μπορεί να φορέσει κανείς στο δρόμο.
Σε ό,τι αφορά το μπλοκέ, δεν ξέρω ποιά είναι η εμπειρία σου με το ηλεκτρομπλοκέ, αν κάνει δουλειά τότε γιατί να δώσεις επιπλέον λεφτά ? Αν δεν κάνει δουλειά τότε σε δυνατό προσθιοκίνητο το μπλοκέ είναι #1 προτεραιότητα ΙΜΗΟ.
Εξατμίσεις-προγράμματα κτλ. μου φαίνονται δεύτερης προτεραιότητας.
...nass εμένα μου λένε ότι μπαίνει με 30κλικ ρύθμιση? μήπως εσένα είναι κάτι διαφορετικό? ή έχεις καταλήξει ότι μόνο μέχρι το 10+ πας κι όχι παραπάνω?
εμπειρία με μπλοκέ στον μπροστά άξονα δεν έχω παρά μόνο ελάχιστη οδήγηση με του φίλου nidosun... και λίγων ορών πρώτης και δεύτερης γενιάς Ford RS... Το δικό του ηλεκτρομπλοκέ μια χαρά δουλεύει, ειδικά όταν 'σβήνεις' το ESP, οπότε ισως έχεις δίκιο...
πάντως κι εγώ προς την ανάρτηση κλίνω παρότι θα ήθελα και την αναβάθμιση ιδανικά... αλλά φοβάμαι το DSG...
-
Θα μπλεξεις ασχημα με το μπλοκε... Αλλα ειναι tempting το π..στικο ε?
Πηγαινε για αναρτηση και βλεπεις μετα βημα βημα! Μπορει με αναρτηση και τα καινουργια λαστιχα αν τελικα βρεις τα ιδανικα που συζητουσαμε, να μην χρειαζεται να αντικαταστησεις το xds γιατι θα σαι οσο πιο βιδωμενος δε παει. -
Να κι οι εντυπώσεις κάποιου με leon cupra r που έχει xds κι έβαλε quaife.
http://www.seatnet.gr/forum/viewtopic.p ... start=1160
Ήταν και μέλος παλιό εδώ νομίζω. -
'Στουκέι'
-
Πρέπει να έχεις πάθει αναφυλαξία εσύ μετά από αυτό
-
Ήτανε ύπουλο χτύπημα, δε το περίμενα
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Μια και λες ότι βρήκες τα όρια του αυτοκινήτου, αυτά τα όρια πρέπει να επεκτείνεις. Οπότε σε ποιό τομέα εξάντλησες τα όρια ?
Ohlins Road & Track δεν έχει 'εκατομμύρια' ρυθμίσεις, ένα περιστροφικό διακόπτη συνδυασμένης απόσβεσης bound-rebound, τίποτε άλλο. Βασικά στο δρόμο το βάζεις 10+ κλικ και στην πίστα 1 κλικ και είσαι εντάξει. Στην πίστα η συγκεκριμένη για το δικό μου γέρνει λίιιγο παραπάνω απ΄ό,τι θα ήθελα (καμία σχέση βέβαια με τη 'βάρκα-γυαλό' μαμά) οπότε θέλει μάλλον σκληρότερα ελατήρια, που όμως θα χαλάσουν την αίσθηση 'όλα τα καταπίνουμε' στο δρόμο: εξαιρετικός έλεγχος του αμαξώματος, ΠΟΤΕ δεν κοπανάει ή τερματίζει, σφιχτή όσο πρέπει, γενικά ό,τι καλύτερο μπορεί να φορέσει κανείς στο δρόμο.
Σε ό,τι αφορά το μπλοκέ, δεν ξέρω ποιά είναι η εμπειρία σου με το ηλεκτρομπλοκέ, αν κάνει δουλειά τότε γιατί να δώσεις επιπλέον λεφτά ? Αν δεν κάνει δουλειά τότε σε δυνατό προσθιοκίνητο το μπλοκέ είναι #1 προτεραιότητα ΙΜΗΟ.
Εξατμίσεις-προγράμματα κτλ. μου φαίνονται δεύτερης προτεραιότητας.
...nass εμένα μου λένε ότι μπαίνει με 30κλικ ρύθμιση? μήπως εσένα είναι κάτι διαφορετικό? ή έχεις καταλήξει ότι μόνο μέχρι το 10+ πας κι όχι παραπάνω?
Οσο λιγότερα κλικ τόσο σκληρότερο. 0 ή 1 πίστα, '10+' σημαίνει 'πάνω από 10', εγώ με 12 είμαι ευχαριστημένος (και οικογένεια κτλ.) αλλά προφανώς κάθε αυτοκίνητο έχει άλλο βάρος και χαρακτηριστικά οπότε και αντίστοιχα οι βαλβίδες μέσα στα αμορτισέρ είναι διαφορετικές άρα τα κλικ μπορεί να διαφέρουν.
εμπειρία με μπλοκέ στον μπροστά άξονα δεν έχω παρά μόνο ελάχιστη οδήγηση με του φίλου nidosun... και λίγων ορών πρώτης και δεύτερης γενιάς Ford RS... Το δικό του ηλεκτρομπλοκέ μια χαρά δουλεύει, ειδικά όταν 'σβήνεις' το ESP, οπότε ισως έχεις δίκιο...
Αν είσαι ευχαριστημένος μην το αλλάζεις (if it aint broke, don't fix it ). Αν αισθάνεσαι ότι έχεις εξαντλήσει τα όρια της ανάρτησης (πχ. γέρνει, δεν αποσβένει σωστά ανωμαλίες) τότε πήγαινε προς εκείνη την κατεύθυνση. Ε, στις αναρτήσεις γενικά Ohlins εγγύηση αλλά και ακριβή, K&W λίγο φτηνότερη αλλά μπλέκεις με τα ξεχωριστά ρυθμιστικά Bound-Rebound (η Ohlins λόγω Dual Flow Valve δεν τα χρειάζεται) και νομίζω σαν τελικό αποτέλεσμα (στο δικό μου αυτοκίνητο!) χειρότερη αλλά βέβαια σε Scirocco δεν έχω ιδέα.
Στο δικό μου μετά από 1.5 χρόνο που έχω την Ohlins διαπιστώνω ότι ίσως ήθελε λίγο σκληρότερα πίσω ελατήρια (και αντίστοιχο revalving) αλλά που χρόνος... Τώρα φοράει 10 κιλά μπροστά και 7 πίσω, ίσως 10-10 να ήταν ΟΚ.
πάντως κι εγώ προς την ανάρτηση κλίνω παρότι θα ήθελα και την αναβάθμιση ιδανικά... αλλά φοβάμαι το DSG...
Πρότασή μου: ένα-ένα για να τα ευχαριστηθείς περισσότερο, αν τ΄αλλάξεις όλα μαζί αναπόφευκτα κάποια θα χάσουν τη 'γλύκα' τους.
-
Βελε εννοείται οτι κανεις οτι θες (δικα σου ειναι τα λεφτα αλλωστε). Η ένστασή μου είναι οτι επειδή σε κάθε ενέργεια γενικά και βελτίωση ειδικότερα υπάρχει ενας σκοπός, δεν εχω καταλαβει ακομα που πιστεύεις οτι το αμάξι χρειάζεται βελτίωση - μεχρι προτινος μαλιστα ελεγες οτι ειναι μια χαρα. Και μετα τρολλαρεις σε μια λιστα που ζητάς οι άλλοι τι θεωρουμε καλύτερη βελτίωση για το δικο σου αμαξι, κανοντας το τοπικ φεουδο σου! Get a life, man...
-
κωλόβερ
κάτι χάνουμε οι νεώτεροι εδώ μου φαίνεται
-
Ο χρήστης Cuore Sportivo 19 έγραψε:
Να κι οι εντυπώσεις κάποιου με leon cupra r που έχει xds κι έβαλε quaife.
http://www.seatnet.gr/forum/viewtopic.p ... start=1160
Ήταν και μέλος παλιό εδώ νομίζω.ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, το διάβασα με πολύ χαρούκλα στο μαγούλι!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
'Στουκέι'πιο ήταν το στουκέι???
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Βελε εννοείται οτι κανεις οτι θες (δικα σου ειναι τα λεφτα αλλωστε). Η ένστασή μου είναι οτι επειδή σε κάθε ενέργεια γενικά και βελτίωση ειδικότερα υπάρχει ενας σκοπός, δεν εχω καταλαβει ακομα που πιστεύεις οτι το αμάξι χρειάζεται βελτίωση - μεχρι προτινος μαλιστα ελεγες οτι ειναι μια χαρα. Και μετα τρολλαρεις σε μια λιστα που ζητάς οι άλλοι τι θεωρουμε καλύτερη βελτίωση για το δικο σου αμαξι, κανοντας το τοπικ φεουδο σου! Get a life, man...1ον: I have a life, με πολλά περισσότερα ενδιαφέροντα και με πολλές διαφορετικές παρέες..
2ον: δεν ανοίγω ένα θέμα για να γίνει φέουδό μου, απλά για να συζητήσουμε όσοι ενδιαφερόμαστε για το θέμα
3ον: το αυτοκίνητο είναι παραπάνω από μια χαρά, θέλω όμως να το κάνω ακόμη πιο χαρούμενο!κλανινύχτα
GOLF R - SCIROCCO R