-
Εγώ δεν κοιτάω κατηγορίες και μπλιμπλίκια, κοιτάω τα χρώματα που έχουν τα διάφορα μέλη που έχουν τα μπαρμπαδάκια. Αυτά δεν είναι εξαρτώμενα από κατηγορίες, ούτε αν έχει beeper το αμάξι για να πάρει πόντους. Η Jaguar έχει οριακή προστασία σε θώρακα και μηρούς, το geely είναι λίγο καλύτερα (θα σου σπάσει τις πατούσες, αλλά δεν πεθαίνεις από αυτό).
Οπότε αν θέλετε το απολύτως ασφαλέστερο αμάξι, δείτε τι ζημιές δίνουν στον οδηγό από τα χρώματα. Για την ώρα έχω βρει 3 αμάξια που αφήσαν το μπαρμπαδάκι ανέπαφο (ΟΛΑ πράσινα) και αυτά είναι Chevrolet Malibu, Mercedes B class και Chevrolet Cruze. Ακολουθούν με ένα κίτρινο μελος διάφορα άλλα αμάξια, όπως Giulietta, Golf, Astra, Focus, Megane, Auris κλπ.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το έχουμε συζητήσει και πιο παλιά για το βάρος. Οι βαθμολογίες είναι απόλυτες για σύγκρουση με σταθερό εμπόδιο και το βάρος εισέρχεται σαν συντελεστής όταν συγκρούονται διαφορετικά μεταξύ τους αυτοκίνητα.Δηλαδή σε σύγκρουση με σταθερό εμπόδιο (πχ ένα τοίχο), ένα Fiat 500 είναι σαφέστατα πιο ασφαλές για τους επιβάτες από ένα πχ παλιό Range Rover με 3 αστέρια (και 800 κιλά περισσότερο βάρος).
Σε μεταξύ τους σύγκρουση όμως το βαρύτερο όχημα έχει ένα πλεονέκτημα που σε ένα βαθμό επηρρεάζει την έκβαση της σύγκρουσης. Αν οι διαφορές είναι τόσο μικρές όπως το 82% και το 79%, πρακτικά το βαρύτερο όχημα με το 79% θα είναι ασφαλέστερο αν συγκρουστεί με το ελαφρύτερο του 82%.
Καταννοητό αυτό που λες για τις συγκρούσεις μεταξύ οχημάτων. Παρόλα αυτά σε σταθερό εμπόδιο το Panda είναι οριακά ασφαλέστερο από την μεγάλη Jag?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παρόλα αυτά σε σταθερό εμπόδιο το Panda είναι οριακά ασφαλέστερο από την μεγάλη Jag?Σαφέστατα ναι, στη μετωπική έχει καλύτερα αποτελέσματα το Panda, στην πλευρική έχει ελαφρά χειρότερα από την άλλη.
Να θυμίσω σε όσους το αγνοούν πως η μετωπική σε ακλόνητο εμπόδιο είναι ακριβώς ίση σαν συνολική καταπόνηση με την μετωπική με ίδιο όχημα που κινείται με ίδια ταχύτητα (και αντίθετη φορά προφανώς).
-
Πως το κατάφεραν αυτό οι Άγγλοι με μια μούρη ένα μέτρο μακρύτερη και κόστος 10 φορές υψηλότερο από ένα ταπεινό Παντάκι, μου διαφεύγει!
-
Κανονικά θα έπρεπε να πας και να τους σπάσεις στο ξύλο.
-
Στην τελευταία δοκιμασία του euroncap, το whiplash, το Geely είναι... στην κορυφή μαζί με άλλα 3 οχήματα.
http://www.euroncap.com/whiplash.aspx
βέβαια οι πατούσες του οδηγού, που κανονικά δεν τις χρωματίζει το euroncap, sto Geely είναι κόκκινες...
-
Θα το αγοράσουν μόνο αναστενάριδες...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πως το κατάφεραν αυτό οι Άγγλοι με μια μούρη ένα μέτρο μακρύτερη και κόστος 10 φορές υψηλότερο από ένα ταπεινό Παντάκι, μου διαφεύγει!Δεν πολυεχει σημασια το μηκος της μουρης αλλα η δομη της ζωνης παραμορφωσης κατι που δεν ειναι ορατο στον αδαη. Σιγουρα ενα fiat 500 η panda με την τοσο κοντη τους μουρη ειναι σαφως ασφαλεστερα ακομα κι απο mercedes w116 (πεντε μετρα αμαξι...)
-
Ο χρήστης mehari έγραψε:
Πως το κατάφεραν αυτό οι Άγγλοι με μια μούρη ένα μέτρο μακρύτερη και κόστος 10 φορές υψηλότερο από ένα ταπεινό Παντάκι, μου διαφεύγει!
Δεν πολυεχει σημασια το μηκος της μουρης αλλα η δομη της ζωνης παραμορφωσης κατι που δεν ειναι ορατο στον αδαη. Σιγουρα ενα fiat 500 η panda με την τοσο κοντη τους μουρη ειναι σαφως ασφαλεστερα ακομα κι απο mercedes w116 (πεντε μετρα αμαξι...)
Δεν μιλάμε για αυτοκίνητα με διαφορά πέντε γενεών! Η XF και το Panda είναι σύγχρονα αυτοκίνητα, κατασκευασμένα θεωρητικά με τις τελευταίες τεχνικές. Το ένα έχει πολύ μεγαλύτερο μπροστινό μέρος με αποτέλεσμα να μπορεί να έχει και πιο ανεπτυγμενες δομές ανάσχεσης της κινητικής ενέργειας και όμως το μικρό βγήκε ασφαλέστερο. Κάπου μπερδεύουν τα πράγματα...
-
Που είναι δηλαδή το μπέρδεμα?
Να θυμίσω πως στο εμπρός μέρος και των δύο αυτοκινήτων υπάρχει και ο κινητήρας.
-
Honda Civic 9th Gen
http://www.euroncap.com/results/honda/c ... 2/475.aspx
&
Jeep Compass
http://www.euroncap.com/results/jeep/co ... 2/474.aspx
για το τελευταίο προβλέπω σύντομα επανεξέταση....
-
Το Κόμπας υποσκελίστηκε ακόμη και από το Ντάστερ ή το Φριλάντερ του 2002 που πήραν 3 αστέρια. Πρόκειται περί επιτεύγματος.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το Κόμπας υποσκελίστηκε ακόμη και από το Ντάστερ ή το Φριλάντερ του 2002 που πήραν 3 αστέρια. Πρόκειται περί επιτεύγματος.καμία σχέση. εχουν αλλάξει παρα πολύ τα στανταρ παρα πολλές φορές
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Θα το αγοράσουν μόνο αναστενάριδες... -
Το Ντάστερ τεσταρίστηκε μόλις πριν από μερικούς μήνες ως μοντέλο 2011, τίποτε δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το Κόμπας. Το Φριλάντερ ναι, γι' αυτό έγραψα την ημερομηνία του.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το Ντάστερ τεσταρίστηκε μόλις πριν από μερικούς μήνες ως μοντέλο 2011, τίποτε δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το Κόμπας. Το Φριλάντερ ναι, γι' αυτό έγραψα την ημερομηνία του.σωστός
πάντως στη σεατ μου είχαν πει πως ο λόγος που τα τρίδυμα του vag βγήκαν άρον άρον τέλη του 11 σε κάποιες μόνο ευρωπαικές αγορές ήταν για να προλάβουν να δοκιμαστούν πριν μπει το 2012, αφού τότε θα άλλαζαν τα κριτήρια του τεστ. τώρα αν όντως έγινε η αλλαγή δεν ξέρω -
Τα σχόλια για το Κόμπας είναι αποκαλυπτικά. Έχει μεγάλο θέμα με τις συγκρούσεις με πεζούς, οι πεζοί βασικά έχουν ακόμη μεγαλύτερο. Έχει θέμα με τον μηχανισμό υπενθύμισης πρόσδεσης ζώνης, χωρίς περισσότερες λεπτομέρειες. Έχει οριακά αποτελέσματα στην σύγκρουση από πίσω, παρά το μέγεθος και το ύψος του και ζητήματα επαρκούς προστασίας από χτυπήματα στο θώρακα, μεταξύ άλλων.
Το αποτέλεσμα είναι δυσφημιστικό ειδικά σήμερα που τα 5άρια είναι ο κανόνας.
Θα περίμενε κάποιος να ξαναπεράσει περισσότερο διαβασμένο, το θέμα είναι ότι ο επανασχεδιασμός του εμπρόσθιου μέρους που ευθύνεται κύρια για τα φτωχά αποτελέσματα είναι πολύ μεγάλο ζήτημα με πλήθος παρενεργειών για να γίνει έτσι εύκολα. -
*Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τα δύο αυτοκίνητα του νέου κύκλου δοκιμών πρόσκρουσης είναι τα πρώτα που κρίθηκαν με τα νέα αυστηρότερα κριτήρια της ευρωπαϊκής αρχής που ισχύουν από την αρχή της χρονιάς και τα οποία προβλέπουν ότι προκειμένου ένα αυτοκίνητο να είναι υποψήφιο για την ανώτατη διάκριση πρέπει να συγκεντρώσει ένα minimum βαθμολογίας σε κάθε κατηγορία που κυμαίνεται από 60% έως 80%, ενώ θα πρέπει απαραιτήτως να αξιολογηθεί με 80% στην κατηγορία προστασίας ενηλίκων επιβατών.
Ωστόσο, αν και τα Honda Civic, Jeep Compass είναι επισήμως τα πρώτα που αξιολογούνται με τα νέα κριτήρια του 2012, υπήρξαν αυτοκίνητα που πληρούν τα νέα αυστηρότερα, κριτήρια παρόλο που η αξιολόγηση τους πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς. Έτσι εκτός από το Honda Civic, πεντάστερα με τα νέα κριτήρια είναι τα BMW Σειρά 1 και X1, Ford Focus και Ranger, Mercedes-Benz M-Class, Nissan LEAF, Subaru XV και Volvo V60. *
http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231182980
όλα τα άλλα θα ήταν 4στερα κ κάτω αν δοκιμάζονταν τώρα?
α ρε τα γατόνια του vag, ξηγήθηκαν με τα τρίδυμα κ πρόλαβαν όντως τα 5 αστέρια -
Το Leon που κυκλοφορει τωρα ειχε τεσταριστει και ειχε βγει 4αστερο. Εχει αλλαξει κατι απο τοτε; Παραμενει 4στερο ή εχει γινει 5στερο (λογω βελτιωσεων ας πουμε);
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Το Leon που κυκλοφορει τωρα ειχε τεσταριστει και ειχε βγει 4αστερο. Εχει αλλαξει κατι απο τοτε; Παραμενει 4στερο ή εχει γινει 5στερο (λογω βελτιωσεων ας πουμε);4άστερο είχε χάσει οριακά τα 5(με τα παλιά πιο εύκολα κριτήρια,τώρα δυσκόλεψαν πολύ),σε σχέση με τα 5 του γκολφ 5.Δεν έγινε κάποια άλλα δοκιμή γιατί δεν άλλαξε κάτι.Στα μέσα του 2013 θα έρθει το νέο μοντέλο.
Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap