-
Έχουμε το 2.5 V6, αυτή τη γενιά.
Κατά τη διάρκεια του στρωσίματος κατανάλωσε περίπου 1-1.5 λίτρο λάδι και είχαμε θορυβηθεί. Όμως, η αντιπροσωπεία ήταν κάθετη ότι αυτό συμβαίνει στο στρώσιμο και μετά δε θα ξανασυμβεί ποτέ. Κι όντως, τώρα δεν καίει.
-
Polo 2006 1,4.και τι δεν έχει χαλάσει,γρυλος παραθυρου, οδηγού,κομπρεσερ αιρκοντισιον, εδω και ένα χρόνο μονάδα abs με κόστος μόνο 800 συν εργατικά,λάδι καίει σχεδόν απο αρχή,έμεινα απο φώτα σε στροφή επειδή κάτι δεν του άρεσε,όταν βάζεις μπροστά κάνει ένα θόρυβο σαν να χτυπάς με σφυρί.......και η ξαδερφη δεν το έχει πουλήσει ακομα.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Έχουμε το 2.5 V6, αυτή τη γενιά.Κατά τη διάρκεια του στρωσίματος κατανάλωσε περίπου 1-1.5 λίτρο λάδι και είχαμε θορυβηθεί. Όμως, η αντιπροσωπεία ήταν κάθετη ότι αυτό συμβαίνει στο στρώσιμο και μετά δε θα ξανασυμβεί ποτέ. Κι όντως, τώρα δεν καίει.
2.5 V6... ; Το θηρίο έχετε... Το προηγούμενο GV ήταν ποιο άγριο σε σχέση με το νέο...
-
2500cc ε?
Σεβασμος και οικτος.. -
Εγώ πάντως αν κι έχω μπει σε μεγάλο πειρασμό να γράψω σ' αυτό το τοπικό για δύο αμάξια, τόσο που έκατσα και βρήκα αποδείξεις και τιμολόγια 10ετίας, σταματήσα την συγγραφή βιβλίου στο word 2 φορές (πραγματικά το post θα ήταν τεράστιο)καθότι κινδύνευω να πάρω όσκαρ εγκαθετοσύνης
Πολύ ενδιαφέρον τοπικό παρ' όλα αυτά και χαίρομαι (όχι με την κακή έννοια.Δεν έχω τίποτα με κανέναν ) που δεν τραβάει μόνο η οικογένεια μου ότι τραβάει με Golf 4
Κύριε Χρήστο(Christos.Dimou) δεν μου είχατε πει ότι είχατε τέτοιο αμάξι να μοιραστούμε το πόνο μας -
εγώ πάντως δεν θα γράψω για εμπειρίες ξάδερφου με γκολφ 4 1800 gti διότι θα ενεργοποιήσω την ανακλαστική αντίδραση των φίλων της εταιρείας...
άλλωστε θεωρητικά είμαι και οφτοπικ αφού δεν μου άνηκε -
μην γράψω την εμπειρία μου από αναζήτηση αντ/κων σε παλαιότερο ιαπωνικό επαγγελματικό...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
VW Golf IV 1.4. Σε 35,000 km, δύο φορές συμπλέκτη και τρεις τουλάχιστον επισκέψεις για check engine με το αμάξι να ρετάρει για άγνωστο λόγο ως και την πώληση του. Μία φορά παράθυρο συνοδηγού (το γνωστό πρόβλημα). Πλαστικά που μετά από 2 χρόνια σε πυλωτή θύμιζαν αμάξι 20ετίας (το ΙΜΑ βρίσκεται εκτός πυλωτής και τα πλαστικά του σκληρά μεν αλλά χωρίς να παρουσιάζουν αλλοιώσεις).
Ε, καλό σας βγήκε εσάς... Εμάς στα 35Κ χλμ είχε πολλαπλάσιες επισκέψεις στο συνεργείο...
Και εγώ που νόμιζα ότι μόνο το δικό μου βγήκε μάπα το καρπούζι.
-
Rover 416Si, μοντέλο 1996.
Δε μπορώ να πω ότι έχει βγει όσο ζημιάρικο θα περίμενε κανείς. Είναι ωστόσο το μόνο αυτοκίνητο που μας έχει αφήσει στο δρόμο. Η πρώτη φορά ήταν 15Αύγουστος (γμ την ατυχία μου δλδ ), κάπου έξω από την Πρέβεζα, ανεβαίνοντας από Λευκάδα Χαλκιδική. Τότε είχε γύρω στα 50.000χλμ. Εκεί που πήγαινα άναψε το λαμπάκι της μπαταρίας. Μετά από λίγη ώρα είχαν ανάψει ακόμα μερικά λαμπάκια στο ταμπλό. Λίγο πριν μας αφήσει σταματάμε σε ένα ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων που για καλή μας τύχη βρέθηκε μπροστά μας. Δε θυμάμαι τι πρόβλημα είχε ακριβώς . Από κάποια φλάτζα υπήρχε διαρροή και έστασε λάδι πάνω στον εναλλάκτη (;). Μας μπάλωσε τη ζημιά και συνεχίσαμε για Χαλκιδική όπου, συν τοις άλλοις, κάηκε και μία λάμπα πορείας και ψάχναμε πάλι ηλεκτρολόγο. Η φλάτζα αλλάχθηκε όταν επιστρέψαμε Αθήνα και έκτοτε έχει αλλαχθεί άλλη μία φορά.
Δεύτερη φορά, πριν από 1-2 χρόνια, στα 90.000χλμ περίπου το συμπλέκτης έμεινε στο πάτωμα. Ευτυχώς με τη φόρα πρόλαβε και μπήκε η σε ένα πάρκιγκ σούπερ μάρκετ και δεν έμεινε στη μέση της λεωφόρου.
Πέραν αυτών των δύο συμβάντων, (σχεδόν) όλα τα υπόλοιπα λειτουργούν κανονικά. Το σχεδόν πάει στο βραχίονα του παραθύρου της πόρτας του οδηγού που στραβώνει κάθε 3-4 χρόνια και θέλει αντικατάσταση και στην πίσω αριστερή κλειδαριά που έχει τσακωθεί με τις υπόλοιπες ηλεκτρομαγνητικές.
Έχω ακούσει πολύ χειρότερα από ρόβερ οπότε.... πάλι καλά λέω. -
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Έχω ακούσει πολύ χειρότερα από ρόβερ οπότε.... πάλι καλά λέω.
Χαχαχαχαχα!!!Εισαι απλά εγκάθετος!!!Rover 45, ο καλύτερος φίλος της Hellas Service!!!!Φυσικά δεν πρόκειται να γράψω τις ζημιές που έβγαλε, δεν θα με φτάσει το χαρτί!!!Συνοπτικα, μηχανη, σασμάν, δυο φορές φλαντζα, μπλα μπλα μπλα μπλα..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................μπλα μπλα μπλα μπλα!!!!Κάθε φορα που ξεκινούσαμε καλοκαίρι για ανηφορικές διαδρομές. απλά... μέναμε!!!Τουλαχιστον γυρνούσαμε τζάμπα!!!
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
VW Golf IV 1.4. Σε 35,000 km, δύο φορές συμπλέκτη και τρεις τουλάχιστον επισκέψεις για check engine με το αμάξι να ρετάρει για άγνωστο λόγο ως και την πώληση του. Μία φορά παράθυρο συνοδηγού (το γνωστό πρόβλημα). Πλαστικά που μετά από 2 χρόνια σε πυλωτή θύμιζαν αμάξι 20ετίας (το ΙΜΑ βρίσκεται εκτός πυλωτής και τα πλαστικά του σκληρά μεν αλλά χωρίς να παρουσιάζουν αλλοιώσεις).
Ε, καλό σας βγήκε εσάς... Εμάς στα 35Κ χλμ είχε πολλαπλάσιες επισκέψεις στο συνεργείο...
Και εγώ που νόμιζα ότι μόνο το δικό μου βγήκε μάπα το καρπούζι.
Χα! Join the proud Golf IV owners' club!
Από εκείνη την εμπειρία, όταν ακούω - διαβάζω ότι ένα αμάξι είναι ποιοτικό επειδή έχει καλά - μαλακά πλαστικά, απλά γελάω... Όταν δεν βλέπω τις λέξεις 'γερμανική ποιότητα' λύνομαι...
-
Ναι, αλλά μην ξεχνάς ότι μιλάμε και για πολύ μικρό αριθμό διανυθέντων χιλιομέτρων. Λες ότι πριν 1-2 χρόνια είχε 90Κ και είναι μοντέλο του 96.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ναι, αλλά μην ξεχνάς ότι μιλάμε και για πολύ μικρό αριθμό διανυθέντων χιλιομέτρων. Λες ότι πριν 1-2 χρόνια είχε 90Κ και είναι μοντέλο του 96.Εγώ;
Το δικό μας πουλήθηκε με 130Κ χλμ το καλοκαίρι που μας πέρασε σε μαντρά (ως έχει, ας το φτιάξει εκείνος) και ήταν μοντέλο του 1999. Αν είχε κάνει πιο πολλά χλμ, απλά θα είχε περισσότερα προβλήματα, η ιστορία αυτό έδειξε...
-
Θα μιλήσω για το πιο πρόσφατο, αφού η ηλικία μου περιλαμβάνει και sud 1.3 (όποιος είχε καταλαβαίνει...)
Λοιπόν, ναι, είμαι ο άτυχος του μπλοκ των Ιαπώνων μετά από χρόνια απροβλημάτιστης μαζντακίασης με παρενθέσεις vw και hyundai.
Civic 1.8, 12ος 2007... Το κράτησα 1 χρόνο και κάτι ψιλά, 23000 χλμ αν θυμάμαι καλά..- 4 (τέσσερις) κομπρέσορες a/c.
- Τριξίματα τζαμιού οδηγού και αλλαγή τσιμούχες δις, μετά βαριόμουν
- Κολλήματα κουρτίνας οροφής (και ένα δάχτυλο που μου έπιασε κατάμαυρο για 1 μήνα)
- Ξέφτισμα alcantara
- Τριγμοί... Από παντού...
- Τράβηγμα δεξιά, πολλές ευθυγραμμίσεις, αποτέλεσμα κανένα
- Αντιπρόσωπος honda στη Κέρκυρα... Πιάνεται για fault ο τύπος... Αντίθετα ο Σαρακάκης δεν επιβεβαίωσε τη φήμη του και υπήρξε άψογος!
Από την άλλη, ακόμη θυμάμαι πόσο με ενθουσίαζε το εσωτερικό του αλλά και η εμφάνιση-χώροι-ευχρηστία του. Κυρίως όμως το -30% που έκαιγε σε σχέση με τη Delta. Το tsi που είχα ούτε που το θυμάμαι, ήταν ένα παντελώς αδιάφορο όχημα, τον σίβικα τον θυμάμαι με ...αγάπη παραγνωρίζοντας το μη συναινετικό sex με τα συνεργεία!
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
To Rallye όμως είναι μπροστά. Έχει πολλά θέματα με τα ηλεκτρικά-τροφοδοσία. Αγοράστηκε καινούργιο (τώρα έχει 125.000), και είναι απολύτως «μαμά». Αλλάζω πολλαπλασιαστή κάθε 20-25.000 χλμ, δηλαδή τώρα φοράει τον πέμπτο κατά σειρά, χωρίς να έχει γίνει επαρκής διάγνωση του τι φταίει (την τελευταία φορά άλλαξαν καλωδιώσεις).
Παρουσιάζει απότομα τινάγματα και αρρυθμίες στο ρελαντί όποτε θυμάται. Κάποιες φορές τρέμει ολόκληρο (πολύ περισσότερο από diesel). Κατά καιρούς έχουν αλλαχτεί αισθητήρας υποπίεσης, βηματικό μοτέρ (x2), ένας άλλος αισθητήρας που δε θυμάμαι, 2 φορές από 1 μπεκ που δεν ψέκαζε, ένα αρχικό τμήμα στην εξάτμιση που υποτίθεται ότι προκαλούσε κραδασμούς. Επίσης ρουλεμάν πίσω άξονα και κάποιες βάσεις της αντιστρεπτικής. Και μία φορά έφυγε ο πύρος του λεβιέ (έπαιρνε μόνο 3 και 4η, και γύρισα από Καρπενήσι στη Θεσσαλονίκη έτσι).Μάλλον έπεσες στην περίπτωση, εγώ με 170 Κ στο Σαξο μια φορά άλλαξα πολλαπλασιαστή, κάπου στις αρχές και έκτοτε δεν ξαναχρειάστηκε.
Ναι, βγάζουν κάμποσες χαζοβλάβες, οι περισσότερες όμως είναι φτηνές και εύκολες στην επισκευή τους (πχ θερμοστάτης, πύρος του λεβιέ, με ένα tie wrap την κάνεις τη δουλειά σου).
Αλλά τόσα πολλά όχι. Μπεκ δεν έχω αλλάξει (είχα κάνει όμως έναν καθαρισμό στις 80Κ, επειδή έτσι ήθελα), ζουάν δεν έχω αλλάξει (αυτό το αρχικό τμήμα στην εξάτμιση που λες), ούτε ρουλεμάν πίσω άξονα (αν και έχω μια υποψία οτι παίζει να χρειάζεται τώρα, δικό μου φταιξιμο όμως, έσκασα σε λακούβα κατά τη διάρκεια χειροφρενου).
Με τις βάσεις και τα ημιαξόνια έχω ένα θεματάκι, οι μεν βάσεις όμως είναι πάμφθηνες, για τα δε ημιαξόνια έχω την ευθύνη μου, όπως τότε στα Μέγαρα που έπεσα άτσαλα στο σπάσιμο του κερμπ. Με τις βάσεις της αντιστρεπτικής ούτε καν έχω ασχοληθεί. Και υποψη, το αυτοκίνητο έχει διανύσει σχεδόν όλα του τα χιλιόμετρα χαμηλωμένο.
Από δυναμό έχω μείνει, αν και μιλάμε για πολλά χρόνια πριν, ούτε αυτό ξαναχρειάστηκε και από τρόμπα βενζινης, με υποψία δικού μου φταιξίματος, είχε μεινει πολύ καιρό ακίνητο το αυτοκίνητο και χωρίς βενζίνη στο ρεζερβουάρ.
Γενικά για τις συνθήκες που έχει κινηθεί και για την ταλαιπωρία που έχει φάει (μέχρι και ποταμάκι έχει περάσει σε χωμάτινη ειδική του ιστορικού ράλλυ Ακρόπολις ), παράπονα ιδιαίτερα δεν έχω. -
εγω ειχα ενα corolla ae82 μοντελο 85.εισαγωγη απο βελγιο με αιρ κοντισιον,μπρος πισω δισκοφρενα ζαντες αλουμινιου κλπ.το πηρα το 2003 με 139.000χλμ στο κοντερ και το ειχα μεχρι το 2007 που το τρακαρα και το κοντερ εγραφε 197.000 χλμ.οσο το ειχα εγω δεν εβγαλε καμια ζημια,μονο συντηρηση και τιποτε αλλο.θα το κρατουσα για να το ξαναφτιαξω αλλα με την κριση τους θα πληρωνα ενα σωρο φορους οποτε το 2010 το εδωσα για σκραπ,οριστικη διαγραφη.
-
Ο χρήστης sacracer έγραψε:
εγω ειχα ενα corolla ae82 μοντελο 85.εισαγωγη απο βελγιο με αιρ κοντισιον,μπρος πισω δισκοφρενα ζαντες αλουμινιου κλπ.το πηρα το 2003 με 139.000χλμ στο κοντερ και το ειχα μεχρι το 2007 που το τρακαρα και το κοντερ εγραφε 197.000 χλμ.οσο το ειχα εγω δεν εβγαλε καμια ζημια,μονο συντηρηση και τιποτε αλλο.θα το κρατουσα για να το ξαναφτιαξω αλλα με την κριση τους θα πληρωνα ενα σωρο φορους οποτε το 2010 το εδωσα για σκραπ,οριστικη διαγραφη. -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Θα μιλήσω για το πιο πρόσφατο, αφού η ηλικία μου περιλαμβάνει και sud 1.3 (όποιος είχε καταλαβαίνει...)
Λοιπόν, ναι, είμαι ο άτυχος του μπλοκ των Ιαπώνων μετά από χρόνια απροβλημάτιστης μαζντακίασης με παρενθέσεις vw και hyundai.
Civic 1.8, 12ος 2007... Το κράτησα 1 χρόνο και κάτι ψιλά, 23000 χλμ αν θυμάμαι καλά..- 4 (τέσσερις) κομπρέσορες a/c.
- Τριξίματα τζαμιού οδηγού και αλλαγή τσιμούχες δις, μετά βαριόμουν
- Κολλήματα κουρτίνας οροφής (και ένα δάχτυλο που μου έπιασε κατάμαυρο για 1 μήνα)
- Ξέφτισμα alcantara
- Τριγμοί... Από παντού...
- Τράβηγμα δεξιά, πολλές ευθυγραμμίσεις, αποτέλεσμα κανένα
- Αντιπρόσωπος honda στη Κέρκυρα... Πιάνεται για fault ο τύπος... Αντίθετα ο Σαρακάκης δεν επιβεβαίωσε τη φήμη του και υπήρξε άψογος!
Από την άλλη, ακόμη θυμάμαι πόσο με ενθουσίαζε το εσωτερικό του αλλά και η εμφάνιση-χώροι-ευχρηστία του. Κυρίως όμως το -30% που έκαιγε σε σχέση με τη Delta. Το tsi που είχα ούτε που το θυμάμαι, ήταν ένα παντελώς αδιάφορο όχημα, τον σίβικα τον θυμάμαι με ...αγάπη παραγνωρίζοντας το μη συναινετικό sex με τα συνεργεία!
Αυτά παθαίνει όποιος αφήνει τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα ever, ta Mazda!
-
χεχε...όταν διάβασα το θέμα πραγματικά σκέφτηκα να γράψω για τον φίλο μου τον gatoz και την ταλαιπωρία του με το a/c του...με πρόλαβε όμως ο ίδιος!
πραγματικά ήταν ...MONDAY CAR το δικό του αλλά το 'ευγνωμονώ' διότι έγινε η αιτία να γνωρίσω έναν ιδιαίτερα αξιόλογο άνθρωπο και ν' αποκτήσω έναν καλό φίλο!
Όσα έγραψε λοιπόν για το δικό του civic 1800 είναι αλήθεια! Απλά η λύση τους ήταν ευκολότερη απ' όσο νόμιζε τότε!
Είχε το μοναδικό σιβικ που ξέρω (και έχω πολύ μεγάλο δείγμα πιστέψτε με ) που έβγαλε κομπρέσορα a/c και οι πολλές (τουλάχιστον εύκολες στον Σ εντός εγγύησης) αλλαγές οδηγούν στο συμπέρασμα ότι δεν έφταιγαν οι κομπρέσσορες αλλά κάτι άλλο που ποτέ δεν μάθαμε ή δεν φτιάξανε τα μαστόρια.
Για τα τριξίματα στο παράθυρο του οδηγού ισχύουν τα ίδια...αλλάζανε λάθος τσιμούχες τα καμάρια...σε μένα έτυχε μια φορά το ρπώτο εξάμηνο άλλαξαν την 'γλύστρα' και έκτοτε (5 χρόνια σχεδόν μετά) όλα καλά!
Για το 6 η λύση ήταν ευθυγράμμιση σε κάποιον που ξέρει να την κάνει ....νομίζω ότι πλέον και ο gatoz δεν θα την ξαναπάταγε διότι βρήκε την λύση!
Για το αλκαντάρα...7 χρόνια εγγύηση είχε...αφού φθάρθηκε ας το άλλαζε εντός αυτής. Τουλάχιστον ο Σ σε αυτά δεν μάσαγε...τ' άλλαζε αδιαμαρτύρητα! Σε μένα αντέχει φίλε...
Για τους τριγμούς όμως....τι να πω...έχω και εγώ αρκετούς...να δούμε αν τους λύσει η νέα ανάρτηση! Εκεί πάσχει το σιβικ και δεν δέχομαι αντίθετη κουβέντα από κανέναν κάτοχο!
Όσο για τον αντιπρόσωπο στην Κέρκυρα...Ελληνάρας με τα όλα του! Τρελό fault αυτό και καλά θα κάνουμε να τους αναφέρουμε για να σώσουμε τους υπολοίπους! Χαίρομαι πάντως που ο gatoz αποκαθιστά την αλήθεια σε σχέση με το -κραταίο στερεότυπο από παλιά- ότι ο Σ είναι κάκιστος! Δεν ισχύει πλέον και το βιώνουμε οι πελάτες του!Εν κατακλείδι θα γράψω ότι τίποτα δεν είναι άσπαστο...απλά η συχνότητα εμφάνισης των βλαβών αλλάζει και αυτή είναι που κάνει ένα αυτοκίνητο περισσότερο αξιόπιστο από ένα άλλο!
-
Rover 416si. To όνομα μιλάει από μόνο του. Ρεκόρ φλάτζας. 6 φλάτζες στα 15 χρόνια, εγκέφαλο, παράθυρα και πολλά άλλα που δε θυμάμαι. Ένα αμάξι που μου χάρισε κορυφαίες εμπειρίες όπως να σβήνει εν κινήσει στο κηφισό και να με αφήνει πάνω στη γέφυρα. Μέσα στο καραβάκι για Σαλαμίνα να με σπρώχνουν ,να τρώω μπινελίκια γιατί δεν έπαιρνε μπροστά σε κεντρικό φανάρι και άλλα όμορφα που δε θυμάμαι. Την επόμενη βδομάδα το πάω για καταστροφή. Αλλά σκέφτομαι πολύ σοβαρά πριν το πάω εκεί να το πάω σε μια αλάνα με ένα λοστό και να αρχίσω να το κοπανάω. Δυστυχώς πέρασε η 17 Νοέμβρη αλλιώς θα το πάρκαρα δίπλα στο πολυτεχνείο με μια ταμπέλα 'Κάψτε με!!!'.
Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ