-
Γιατί είναι οι καλύτερες οι Lancia by Chrysler δηλ;
-
Πολυ πιο ισορροπημενο και ομορφο αυτο που βλεπω απο το υπαρχον...
-
Εσύ χάνεις το γούστο σου...
Pas Mal...
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Πολιτικη του VAG....Kαποιος ειχε γραψει εναν φοβερο τροπο για την σχεδιαση των μοντελων της VW αν θυμαμαι καλα για το πως βγαινει το ενα μοντελο μεσα απο το αλλο αλλα δεν μπορω να το βρω με τιποτα.
παρτούζα ?
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Happy, αλλά ποιο Audi (πλην R8), παιδεύτηκαν για να σχεδιάσουν; Τα βάζουν απλά στο φωτοτυπικό και αλλάζουν την μεγέθυνση...
+1!
- ΤΤ και ΤΤr άντε και το Α5
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Πολιτικη του VAG....Kαποιος ειχε γραψει εναν φοβερο τροπο για την σχεδιαση των μοντελων της VW αν θυμαμαι καλα για το πως βγαινει το ενα μοντελο μεσα απο το αλλο αλλα δεν μπορω να το βρω με τιποτα.
Λες εκείνο του θύμιου..?
viewtopic.php?f=8&t=34992&start=210#p1785653 -
Aνα γεια σου!!!
-
Παιδιά καλησπέρα..θέλω να παραγγείλω το Α1 στην έκδοση με 185 άλογα κοκκινο με ασημί τόξο και ζάντες rotor 18''..γνωρίζετε τι εκπτωση μπορω να πάρω?θα το πληρώσω μετρητοίς..
ακόμη γνωρίζετε τιμή για αυτές; http://www.eurocarblog.com/galleria/audi-a1-competition-kit-02/13
-
Audi A1 Sportback:
http://auto.in.gr/espionage/article/?aid=1231124703
@vwcaddy: Μην περιμένεις μεγάλες εκπτώσεις από την Audi. Ζήτα σίγουρα να σου βρουν κάποια απόσυρση να κόψεις κανένα 500αρι και μετά πιο εύκολα πίεζε για δωρεάν το χρώμα και εξοπλισμό.
-
Ο χρήστης vwcaddy έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα..θέλω να παραγγείλω το Α1 στην έκδοση με 185 άλογα κοκκινο με ασημί τόξο και ζάντες rotor 18''..γνωρίζετε τι εκπτωση μπορω να πάρω?θα το πληρώσω μετρητοίς..ακόμη γνωρίζετε τιμή για αυτές; http://www.eurocarblog.com/galleria/aud ... -kit-02/13
πολυ καλή επιλογή! προτείνω τα ακόλουθα για τον extra εξοπλισμό του:
keyless entry (πλησιάζεις, μπαίνεις, πατάς, φεύγεις! στα αυτόματα είναι λουκούμι αυτή η επολογή)
mirror pack ( για να μη σε τυφλώνουν φώτα σε εσω και εξωτερικούς καθρέπτες και συνδιάζεται με ένα σωρό άλλα πράγματα )
17' alloys (18' είναι overkill για την μέση σου και όλα τα πλαστικά που θα αρχήσουν να τραγουδάνε σύντομα)
bi-xenon (για να βλέπεις στις στροφοδιαδρομές όταν θα το σκίζεις + το γεγονός ότι θα έχεις ωραία φώτα πίσω μπρός!)καλή αγορά και μίλας μας για ό,τι άλλο θελήσεις!
-
Τα bi xenon ειναι διαφορετικα απο τα xenon με led που εχει στο βασικο εξοπλισμο το 1.4 185ps?Noμιζω οτι ειναι τα μονα xenon που βγαζει στο configurator.
Φανταστικο αυτοκινητακι το Α1 με τα 185...Νομιζω οτι ειναι σε τιμη ευκαιριας σε σχεση με τα μικροτερα Α1...Παιρνεις μια γερη δοση audiλας μαζι με εξαιρετικες επιδοσεις και κορυφαιο κιβωτιο...Εγω θα το επαιρνα λευκο με γκρι τοξο και 18αρες rs3 ή αντιστοιχα κοκκινο.Συμφωνω για τις 17αρες velerefonti αλλα η εμφανιση του απογειωνεται με τις 18αρες.
Ερωτηση κρισεως:
Απο ποιο γκρεμο να πεταξω το Α3 των 25500 ευρω και των 102 ιππων? -
Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
Ερωτηση κρισεως:
Απο ποιο γκρεμο να πεταξω το Α3 των 25500 ευρω και των 102 ιππων? -
Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
Τα bi xenon ειναι διαφορετικα απο τα xenon με led που εχει στο βασικο εξοπλισμο το 1.4 185ps?Noμιζω οτι ειναι τα μονα xenon που βγαζει στο configurator.
Φανταστικο αυτοκινητακι το Α1 με τα 185...Νομιζω οτι ειναι σε τιμη ευκαιριας σε σχεση με τα μικροτερα Α1...Παιρνεις μια γερη δοση audiλας μαζι με εξαιρετικες επιδοσεις και κορυφαιο κιβωτιο...Εγω θα το επαιρνα λευκο με γκρι τοξο και 18αρες rs3 ή αντιστοιχα κοκκινο.Συμφωνω για τις 17αρες velerefonti αλλα η εμφανιση του απογειωνεται με τις 18αρες.
Ερωτηση κρισεως:
Απο ποιο γκρεμο να πεταξω το Α3 των 25500 ευρω και των 102 ιππων?Όμορφο αμαξάκι πάρα πολύ , αλλά η μαλακία είναι ότι υπάρχει το polo gti με 5κ λιγότερες και το ibiza cupra με κανά 7,5άρι , το Α3 δεν έχει αντίστοιχο κινητήρα και σου φαίνεται και λίγο ξεπερασμένο στην εποχή του downsizing αλλά πλαίσιο έχει πιο ακριβό και εξελιγμένο από το Α1 . Δεν αλλάζεις κινητήρα στο Α3 ;
-
Πολυ αυτοκινητο για τα λεφτα του το polo gti.Απλα νομιζω οτι αν ειναι να αρχισεις να το φορτωνεις με extra και φτασει στα 24-25 καλυτερα να πας στο Α1.Γενικα νομιζω οτι τα 5-6 χιλιαρικα διαφορα τα αξιζει το Α1 απο την αλλη αν κοιταμε αποκλειστικα και μονο την ουσια τοτε gti με κλειστα τα ματια.Αλλιως MiTo...
Oσον αφορα το Α3 μου,εκεινη την εποχη αγοραζες ειτε ποιοτητα ειτε δυναμη σε αυτα τα χρηματα...Το downsizing ηταν κατι περαν φαντασιας οταν κυκλοφορουσαν ευρεως hatcbacks με 6 κυλινδρους... Κατα καιρους εχουν περασει διαφορες καφριλες-καγκουριες απο το μυαλο μου...Ναι μεν εχει καλο πλαισιο και πολλαπλους συνδεσμους πισω οι οποιοι χρυσωνουν καπως το χαπι αλλα ξεφτυλιζουν τον κινητηρα.Ολο σκεφτομαι κανεναν rotrex ή καμια τουρμπινα ή απλα ενα 2.0τφsi τροπετο...Στα πιο τρελα μου ονειρα μαλιστα σκεφτομαι εναν 3.2 τουρμπισμενο,460 αλογα και κυνηγαω πεζοδρομια... Μετα ξυπναω,επανερχομαι στη πραγματικοτητα και νιωθω περηφανος για τον εαυτο μου που δεν μπαινω στη διαδικασια να βαλω ουτε ενα πιο ελευθερο φιλτρο! Οταν ερθει η ωρα και οι συνθηκες φυσικα το επιτρεπουν θα σκεφτω σοβαρα με ποιο αυτοκινητο θα αντικατασταθει,αν αντικατασταθει...
Παντως πολυ ευχαριστως το ανταλλαζα με ενα περιποιημενο Α1,για καποιον χωρις ιδιαιτερες μεταφορικες αναγκες οπως εγω δε νομιζω οτι του προσφερει κατι περισσοτερο το Α3.
-
http://carscoop.blogspot.com/2011/11/fi ... di-a1.html
-
ίδιο μήκος και μεταξόνιο με το 3θ.
+1εκ περίπου σε headroom συγκριτικά με το 3θ. -
Δεν νομίζω να δυσκολεύτηκαν σε έμπνευση και 'σύλληψη' της ιδέας αλλά ωραίο το 5θυρο!
-
Τετραθέσιο είναι ;
-
αμερικανιά
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Τετραθέσιο είναι ;Υπάρχει δυνατότητα είτε 4θέσιας, είτε 5θέσιας διαμόρφωσης...
Audi A1