Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    • 1
    • 2
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 117
    • 118
    • 94 / 118
    Περί αυτοκίνησης
    316
    2359
    4109
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cyberguy last edited by

      Ο χρήστης sv2 έγραψε:
      Δεν είναι τέτοιες οι διαφορές.....Σε ταξίδι Θεσσαλονίκη -Αθήνα και πίσω με τέσσερα άτομα κάθε αυτοκίνητο και με ίδιο ρυθμό αφού ταξιδεύαμε μαζί ML320 CDI και Cayenne V6 3,6 η διαφορά ήταν χοντρικά (το είχα αναφέρει όταν ήταν φρέσκο) ήταν περίπου 2 λίτρα στα 100.

      γιωργο συγκρινεις ανομοια οχηματα. εγω με yaris d4d και φιλος με yaris 1.33 βενζινη ιδιας γενιας, πηγαμε παρεα θεσσαλονικη γιαννενα και πισω. και τα 2 αυτοκινητα απο 3 ατομα μεσα και εγω ειχα μεση καταναλωση 5.3 και η βενζινη 6.8. πηγαιναμε με 130-140 στην εγνατια.

      εαν στα 1400 κυβικα σε ιδια οχηματα με ιδιο βαρος και ακριβως τις ιδιες ταχυτητες ειχα 1.5 λιτρο διαφορα με την βενζινη, μπορειτε περιπου να υπολογισετε την διαφορα σε διλιτρα οχηματα με μεγαλυτερο βαρος .εκει θα φανει περισσοτερο η διαφορα καθως αλλο ειναι να τραβας 1100 κιλα και αλλο 1700 ενως suv (εκει η ροπη μετραει ακομα περισσοτερο)

      για οσους δεν γνωριζουν τις διαφορες
      d4d diesel 1368κ.εκ 90 αλογα 20.5 κιλα ροπη
      1.33 βενζινη 1330κ.εκ 99 αλογα 12.5 κιλα ροπη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        ενα μεγαλο SUV καιει ανετα μεσα στη πολη 16-20lt/100. Με ML500 του 2007 σε διαδρομη 20χλμ μεσα στην Αθηνα, δεν επεφτε κατω απο 17 με πολυ πολυ στρωτη οδηγηση.

        μου βγηκαν τα ματια εξω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:
          ενα μεγαλο SUV καιει ανετα μεσα στη πολη 16-20lt/100. Με ML500 του 2007 σε διαδρομη 20χλμ μεσα στην Αθηνα, δεν επεφτε κατω απο 17 με πολυ πολυ στρωτη οδηγηση.

          μου βγηκαν τα ματια εξω

          Νορμαλ καταναλωση, δεν βλεπω κατι κακο για την πολη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            n4speed last edited by

            Παντως ο θειος μου που έχει το Χ5 3.0 ντιζελ στην γερμανια έχει μέση κατανάλωση μικτου κύκλου πραγματική 10 λίτρα / 100χλμ . Και μιλαμε για ενα αυτοκίνητο 2 τόνων , αυτόματο και ο θειος μου το παταει καλα γενικα..

            Τόσα έχω στο ford focus 1.6 βενζινη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης komis1 έγραψε:
              Όχι ότι δεν χαίρομαι που επιτέλους ξεκαθαρίστηκε το θέμα αυτό, αλλά κατά τ'άλλα οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους μάραναν τόσα χρόνια και οι εκθέσεις των 'επιτροπών σοφών' επί του θέματος.

              Βέβαια τώρα μένει να φανεί
              α) ποιός έχει λεφτά για νέο αυτοκίνητο και
              β) ποιός θα καθαρίσει το τοπίο με την ποιότητα του πετρελαίου στην Ελλάδα

              Πάντως το diesel συμφέρει απίστευτα για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα σε εθνικές και για ταχύτητες 130-150 σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Οι ρεπρίζ τα σπάνε, απλά.... Για όποιον κάνει χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, πιστεύω ότι ένα καλό αυτόματο κιβώτιο θα του γλυτώσει περισσότερα χρήματα (αλλάζοντας μόνο του πιο χαμηλά και αποφεύγοντας τα μαρσαρίσματα) απ'ότι ένα diesel... Θέλω, με άλλα λόγια, να πω ότι η μεγαλύτερη χασούρα στην πόλη είναι το σταμάτα-ξεκίνα και το over-revving.

              Οι ρεπρίζ είναι ανάλογες με την ισχύ και την κλιμάκωση. Ένα βενζινοκίνητο 200 ίππων θα είναι το ίδιο γρήγορο με ένα πετρέλαιο 200. Από στάση δε η βενζίνη μπροστά. Στα άλλα συμφωνώ.

              Παρότι κάνω 25.000 χλμ το χρόνο, και το επόμενο βενζινοκίνητο θα είναι!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                Παρότι κάνω 25.000 χλμ το χρόνο, και το επόμενο βενζινοκίνητο θα είναι!

                το 2020 που θα ξαναβγούμε στις αγορές ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bebes last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                  Οι ρεπρίζ είναι ανάλογες με την ισχύ και την κλιμάκωση. Ένα βενζινοκίνητο 200 ίππων θα είναι το ίδιο γρήγορο με ένα πετρέλαιο 200. Από στάση δε η βενζίνη μπροστά.

                  βαζω αυτα τα παραδειγματα γιατι ειναι απο αυτοκινητα που γνωριζω.

                  Παρότι το 0-100 δεν ειναι το δυνατο τους σημειο,
                  πολλα ντιζελ ειναι πιο γρηγορα απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα ακομα και στο 0-100 ή ειναι σχεδον ισοδυναμα

                  Subaru Forester
                  Μέγιστη Ισχύς (ΗP) (KW)/rpm 2lit βενζινη 150 (110) / 6.000 2lit πετρελαιο 147 (108) / 3.600
                  Επιτάχυνση (0-100 km/h) (sec) ...........10,7...................................................10,4

                  Subaru Outback
                  Μέγιστη Ισχύς (ΗP) (DIN)/rpm) 2,5λιτ βενζ 167(123) / 5.600 2lit πετρελαιο 150(110) / 3.600
                  Επιτάχυνση (0-100 km/h) (sec) ...........9,6...................................................9,7

                  ΤΟΥΟΤΑ RAV4
                  Μέγιστη ισχύς (DIN hp) ...βενζινη 2 λιτ 158 ιπποι....... πετρελαιο 2,2 λιτ 150 ιπποι
                  Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δευτ.) βενζ 11,0 sec ....... πετρελαιο 10,2 sec

                  BMW X3
                  diesel 2.0 8,5 sec, βενζινη 10,0 sec

                  320
                  βενζινη 170 αλογα ---> 8,2 sec
                  diesel 184 αλογα ---> 7,9 sec

                  cherokee
                  3,7 βενζινη 211 ιπποι ---> 8,9 sec
                  2,8 disel 177 ιπποι ---> 9,2 sec

                  και ολα αυτα επιτυγχανονται με αρκετα χαμηλοτερη καταναλωση καυσιμου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης dstou έγραψε:

                    Βέβαια τώρα μένει να φανεί
                    α) ποιός έχει λεφτά για νέο αυτοκίνητο και

                    Δεν έχει να φανεί τίποτα επ' αυτού. Διότι ακόμη και σήμερα 100.000 άτομα μπορούν και αγοράζουν καινούργια ρόδα το χρόνο. Άρα μοιραία ένα σοβαρό ποσοστό αυτών θα μετακυλήσει την αγορά του στο νέο καύσιμο. Παρεμπιμπτόντως ήδη το 6% της αγοράς είναι πετρέλαια, και αυτό ΠΡΙΝ αρθεί η απαγόρευση.
                    Έχω προβλέψει 20% για το 2012 χαλαρά. Αν είναι όλη η χρονιά ωφέλιμη, όχι να πούνε αύριο ότι η άρση θα υλοποιηθεί π.χ. από του χρόνου τον Σεπτέμβριο.

                    Φανταζομαι οτι και πολλες εταιριες θα αλλαξουν τα λιζινγκ με πετρελαιοκινητα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης bebes έγραψε:

                      Οι ρεπρίζ είναι ανάλογες με την ισχύ και την κλιμάκωση. Ένα βενζινοκίνητο 200 ίππων θα είναι το ίδιο γρήγορο με ένα πετρέλαιο 200. Από στάση δε η βενζίνη μπροστά.

                      βαζω αυτα τα παραδειγματα γιατι ειναι απο αυτοκινητα που γνωριζω.

                      Παρότι το 0-100 δεν ειναι το δυνατο τους σημειο,
                      πολλα ντιζελ ειναι πιο γρηγορα απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα ακομα και στο 0-100 ή ειναι σχεδον ισοδυναμα

                      Subaru Forester
                      Μέγιστη Ισχύς (ΗP) (KW)/rpm 2lit βενζινη 150 (110) / 6.000 2lit πετρελαιο 147 (108) / 3.600
                      Επιτάχυνση (0-100 km/h) (sec) ...........10,7...................................................10,4

                      Subaru Outback
                      Μέγιστη Ισχύς (ΗP) (DIN)/rpm) 2,5λιτ βενζ 167(123) / 5.600 2lit πετρελαιο 150(110) / 3.600
                      Επιτάχυνση (0-100 km/h) (sec) ...........9,6...................................................9,7

                      ΤΟΥΟΤΑ RAV4
                      Μέγιστη ισχύς (DIN hp) ...βενζινη 2 λιτ 158 ιπποι....... πετρελαιο 2,2 λιτ 150 ιπποι
                      Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δευτ.) βενζ 11,0 sec ....... πετρελαιο 10,2 sec

                      BMW X3
                      diesel 2.0 8,5 sec, βενζινη 10,0 sec

                      320
                      βενζινη 170 αλογα ---> 8,2 sec
                      diesel 184 αλογα ---> 7,9 sec

                      cherokee
                      3,7 βενζινη 211 ιπποι ---> 8,9 sec
                      2,8 disel 177 ιπποι ---> 9,2 sec

                      και ολα αυτα επιτυγχανονται με αρκετα χαμηλοτερη καταναλωση καυσιμου

                      Ορισμένα από αυτά είναι προφανές ότι θα ισχύουν. Η ντίζελ 320 π.χ. έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Για μερικά άλλα εκφράζω αμφιβολία... Ειδικά το βενζινοκίνητο Ραβ έχει μετρηθεί στο 10αράκι οπότε...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dodger last edited by

                        Αν οι διαφορές στις ρεπρίζ είναι από 0.1-0.8sec τότε δεν έχει και τρελή διαφορά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bebes last edited by

                          Ο χρήστης Dodger έγραψε:
                          Αν οι διαφορές στις ρεπρίζ είναι από 0.1-0.8sec τότε δεν έχει και τρελή διαφορά.

                          δεν αναφερομουν στις ρεπριζ, αλλα στο 0-100

                          στις ρεπριζ η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη εκτος αν το βενζινοκινητο εχει κι εκεινο τουρμπο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                            ενα μεγαλο SUV καιει ανετα μεσα στη πολη 16-20lt/100. Με ML500 του 2007 σε διαδρομη 20χλμ μεσα στην Αθηνα, δεν επεφτε κατω απο 17 με πολυ πολυ στρωτη οδηγηση.

                            μου βγηκαν τα ματια εξω

                            Νορμαλ καταναλωση, δεν βλεπω κατι κακο για την πολη

                            οταν δωσεις 200€ για να γεμισεις το ρεζερβουαρ θα αλλαξεις γνωμη

                            ο γνωστος με το ΜL κυκλοφορει το τελευταιο καιρο με smart diesel

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              loubas last edited by

                              εγώ ήμουν ανάμεσα σε giulietta 1.4 multiair 170ps και 1.6 diesel 105ps.
                              Έκανα test drive και τα δυο και κατέληξα στο 2ο το οποίο και περιμένω να μου έρθει. Ήμουν σε δίλλημα αρχικά, αλλά μόλις οδήγησα το diesel αμέσως αποφάσισα.
                              Το πρώτο είναι σφαίρα στο δρόμο πολύ γκάζι, αλλά η επιτάχυνση και αίσθηση που έχει το diesel όταν ροπιάζει και κολάς στο κάθισμα είναι το κάτι άλλο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Απλά μην κάνεις το λάθος να κολλήσεις σε καμιά 170άρα Τζουλιέτα, ούτε καν 120άρα.

                                Καλοτάξιδο να είναι!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  edmond last edited by

                                  καλως μας ηρθαν τα μεγαλεια!! αντε να δουμε ποιος θα αγορασει τί τωρα..
                                  παντως καλα και ωραια τα παραδειγματα που προ-αναφερθηκαν (dieselακιας(?) και εγω ), με την διαφορα οτι ολα τους ειναι πολλαααααααα κυβικα -για την Ελλαδιτσα μας ετσι?
                                  κακα τα ψεματα για τις καροτσες αυτες ειναι καλυτερα τα πετρελαια, αλλα τα παγια -ληστρικα- εξοδα τα ακολουθουν ασχετα με το τι καινε.
                                  σαφως των ογκο των πωλησεων θα συνεχισουν να τον τραβανε οτιδηποτε μεχρι -κυριως- 1600 κυβικα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wantone last edited by

                                    Ο χρήστης n4speed έγραψε:
                                    Παντως ο θειος μου που έχει το Χ5 3.0 ντιζελ στην γερμανια έχει μέση κατανάλωση μικτου κύκλου πραγματική 10 λίτρα / 100χλμ . Και μιλαμε για ενα αυτοκίνητο 2 τόνων , αυτόματο και ο θειος μου το παταει καλα γενικα..

                                    Τόσα έχω στο ford focus 1.6 βενζινη.

                                    Στην Αγγλια το 90% των μεγαλων SUV ειναι ντηζελ για οικονομια στην βενζινη και στα τελη κυκλοφοριας (χαμηλοτερες εκπομπες).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      karas77 last edited by

                                      Καλήμερα μπείτε μια στο car και δείτε πόσο τσίμπησαν μέσα σε ένα απόγευμα τα ντιζελοκίνητα εισαγωγής τυχαίο δεν νομίζω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Φανταζομαι οτι και πολλες εταιριες θα αλλαξουν τα λιζινγκ με πετρελαιοκινητα.

                                        Εκεί βρίσκεται και η μεγαλύτερη δεξαμενή πρόθυμων πελατών. Ακολουθούν οι ιδιώτες, κυρίως ελεύθεροι επαγγελματίες που κάνουν πολλά χλμ. το χρόνο, μετά οι τζιπάτοι και σκαφάτοι για ευνόητους λόγους, και μετά οι μοδάτοι που θα σπεύσουν να πάρουν πετρέλαιο γιατί είναι γκλαμ.
                                        Θα γίνει της Μπιγιονσέ.
                                        Δεν υπάρχει ερώτημα για μένα αν θα πιάσει μερίδιο αγοράς, αυτό είναι δεδομένο. Το ερώτημα είναι αν θα ανεβάσει και την αγορά γενικώς παρά το δύσκολο 2012 που προμηνύεται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          maroysiotis last edited by

                                          Στο ερωτημα σου θα βαλω ενα αλλο ερωτημα.Πως και γιατι θα ανεβει η αγορα του αυτοκινητου,που οπως σωστα λες ειναι στα Ταρταρα? Οι κακες οικονομικες συνθηκες θα ειναι μαζι μας για χρονια οποτε αμεσα ή στο κοντινο μελλον μαλλον ειναι απιθανο να παρη τα πανω της.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ιδίως μάλιστα αν κατά την αγορά θα πρέπει να εκταμιεύσεις +€2000 σε σχέση με το βενζινοκίνητο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 94 / 118
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr