Ο χρήστης cson έγραψε:
Σου χουμε γραψει και πιο πανω, δες τα μπεκ σου και το dpf εαν εχει.
Παω σε καποιο ειδικό συνεργειο για αυτό? Έχουμε κατι να προτεινουμε προς τα βορεια για καλή δουλεια?
Ο χρήστης cson έγραψε:
Σου χουμε γραψει και πιο πανω, δες τα μπεκ σου και το dpf εαν εχει.
Παω σε καποιο ειδικό συνεργειο για αυτό? Έχουμε κατι να προτεινουμε προς τα βορεια για καλή δουλεια?
Ο χρήστης Nikosmour έγραψε:
Θερμοστάτης θα είναι. Μένει λίγο ανοιχτός και κάνει κυκλοφορία συνέχεια με αποτέλεσμα να σου ρίχνει την θερμοκρασία και να ανεβάζει ταυτόχρονα την κατανάλωση, γιατί πάντα ένας 'κρύος' κινητήρας τρώει πιο πολύ! Δες στο manual σου σε τι θερμοκρασία ανοίγει πάρε έναν ίδιο.
Μα τον αλλαξα το θερμοστατη με καινουριο αυθεντικο. 250 ευρώ πλήρωσα και δεν είδα αλλαγή!
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Η φυση των ντιζελ ειναι σε κατασταση ρελαντι να πεφτει η θερμοκρασια και στη πορεια που πατας γκαζι να ανεβαινει, σε αντιθεση με τη βενζινη. Παντως κοιτα αν μπορεις να κανεις ενα καθαρισμο μπεκ. Οι θερμοκρασιες δεν μου φαινονται αφυσικες. Επισης δοκιμασε και αλλα ντιζελ απο εταιρικα οπως εκο και bp.
μπορεις να γίνεις πιο σαφής
πως γίνεται να είναι στο ρελαντί και να φθάνει σε θερμοκρασίες που να κλείνει ο θερμοστάτης (αν ανοίγει τους 90)Παλαιότερα σε πολλά αυτοκίνητα βάζανε εδω χαμηλότερους θερμοστάτες λόγω του θερμότερου κλίματος με αποτέλεσμα να δουλεύουν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και πλουσιότερα μίγματα
Μήπως σου έβαλαν θερμοστάτη από το βενζίνης ;
Δείχνει να μπαίνει σε φαινόμενο εμπλουτισμού μίγματος λόγω θερμοκρασίας
Δεν νομίζω να μου βαλαν θερμοστατη βενζινης στο εξουσιοδοτημενο. Επίσης και να μου βαλαν, πως το εκανε και πριν? ΚΑι στο εργοστασιο λαθος ειχαν βαλει?
Κατι συμβαινει που οταν κινεισαι καταναλωνει κανονικά αλλα στις στασεις ή κατα την επιτάχυνση ίσως καταναλώνει περισσότερο απ΄ οτι θα επρεπε. Γι αυτό η εταιρεία μου έκανε μετρηση καταναλωσης με το μηχανημα (καναν μια διαδρομη 5 χλμ και οτι τους εβγαλε το διαγνωστικό (Δεν μετρησαν ρεζερβουαρ) ) και τους εβγαλε 4.2 λιτρα ανα 100χλμ και εγώ την μετράω στο βενζιναδικο στα 6.2 .
Η θερμοκρασία έπεφτε και χωρίς καλοριφέρ. Αλλα εκτός από αυτό η κατανάλωση πάει από 10 cc στα 17cc/λεπτο.
Αυτό που έχω δεί είναι ότι όταν πηγαίνω σταθερα, πιανω πολύ χαμηλές καταναλώσεις από το obd , δηλαδή πηγαίνω κηφησίας χαλαρά και παίζω 3-4 λ/100. ΄
Αρα μήπως είναι στη στάση/ρελαντι, φαναρια το πρόβλημα. Δεν ξερω πραγματικά. Φιλτρα, λαδια είναι όλα καινούρια. Λαδια 5/30
Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
Μπεκ τσεκαρανε; Το dpf μήπως εχει φτάσει στο οριο του;
Δεν νομιζω να τσεκαρε κανεις τιποτα. Οτι ειδαν στο διαγνωστικό. Να εχει φτασει κιολας στο οριο του?
Χαιρετώ την παρεά.
Έχω ένα σμαρτακι 451 diesel Euro 5 , εδώ και 1 χρόνο. Το αυτοκίνητο είναι του 11/2011 και έχει 34000χιλιομετρα. Το πήρα μτχ μετά από έλεγχο. Γενικά ειμαι ενθουσιασμένος αν και προέρχομαι από αλλης φύσης αυτοκίνητα.
Έχω όμως ένα θεματάκι με την καταναλωση. Μου φαίνεται υψηλή και εντελως σταθερή. Κινουμαι εντός πολής κυρίως και είμαι σχεδόν πάντα στα 5.5 λιτρα /100 ντιζελ. Το καλοκαίρι είχα δει και 5. Παντα v power diesel.
Τον τελευταίο καιρό είδα αύξηση. 6 και 6,5 λιτρα στα 100. Σε ότι μαστορια το πηγα μου λενε φταινε τα πετρελαια κλπ. Η αντιπροσωπία το μέτρησε στα 4.2 λιτρα και μου εδωσε χαρτι ολα κομπλε.
Είχα παρατηρησει λοιπόν με ένα Obd adapter τα εξής για θερμοκρασία και παροχή καυσίμου:
Το αμαξι με ζορισμα κλπ θα πιασει μετα βιας 87 βαθμους και μετά μόλις το ανοιξω σε μια ευθεία χωρις πολύ γκαζι, πέφτει πολύ γρήγορα στους 82-83. Επίσης , ενώ στο ρελαντι δίνει 10cc καυσιμου το λεπτό, όταν φτανω στον προορισμό μου γινεται το εξής: φτανω πχ με 87 βαθμούς. Ρελαντί και καταναλωση 10-11cc το λεπτό. Μετά από 2 λεπτά πέφτει (χωρις βεντιλατερ ανοιχτο) στους 85, μετα 84, 83 , 82 βαθμούς και τσουπ ξαφνικά ο εγκέφαλος δίνει 17cc καυσιμο το λεπτό. Όλα αυτά στις 875 στροφές και χωρίς να είναι σε φάση αναγεννησης το dpf.
Το πήγα και αλλαξαμε θερμοστάτη. Με τον νέο θερμοστατη ξαφνικά: ΕΧΩ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ. Εκει που παλιά ήθελα 5 χιολιομετρα για να βγαλει λιγη ζεστη , τωρα μετά από λίγο έχω ζεστο αέρα μεσα. ΛΕΩ , ωραια θα φτιαξουν και θερμοκρασίες και καταναλωση. Ομως, βαζω το Obd και η συμπεριφορά , είναι ακριβώς αυτή που περιγράφω πάνω. Και η κατανάλωση ίδια! ΚΑι σαν να χειροτερεύει από παλιά. Είμαι σχεδόν στα 6,5 λίτρα στα 100. Και όλα αυτά με καινουρια λάδια, φιλτρο αερα, φίλτρο πετρελαίου. Κανείς καμιά ιδέα????
Βγαζω 450-500 χιλιομετρα με ενα ρεζερβουαρ ενώ άλλοι με το ίδιο αυτοκίνητο δεν πέφτουν κάτω από 700.
ευχαριστώ για το χρόνο σας
Χαιρετώ την παρεά.
Έχω ένα σμαρτακι 451 diesel Euro 5 , εδώ και 1 χρόνο. Το αυτοκίνητο είναι του 11/2011 και έχει 34000χιλιομετρα. Το πήρα μτχ μετά από έλεγχο. Γενικά ειμαι ενθουσιασμένος αν και προέρχομαι από αλλης φύσης αυτοκίνητα.
Έχω όμως ένα θεματάκι με την καταναλωση. Μου φαίνεται υψηλή και εντελως σταθερή. Κινουμαι εντός πολής κυρίως και είμαι σχεδόν πάντα στα 5.5 λιτρα /100 ντιζελ. Το καλοκαίρι είχα δει και 5. Παντα v power diesel.
Τον τελευταίο καιρό είδα αύξηση. 6 και 6,5 λιτρα στα 100. Σε ότι μαστορια το πηγα μου λενε φταινε τα πετρελαια κλπ. Η αντιπροσωπία το μέτρησε στα 4.2 λιτρα και μου εδωσε χαρτι ολα κομπλε.
Είχα παρατηρησει λοιπόν με ένα Obd adapter τα εξής για θερμοκρασία και παροχή καυσίμου:
Το αμαξι με ζορισμα κλπ θα πιασει μετα βιας 87 βαθμους και μετά μόλις το ανοιξω σε μια ευθεία χωρις πολύ γκαζι, πέφτει πολύ γρήγορα στους 82-83. Επίσης , ενώ στο ρελαντι δίνει 10cc καυσιμου το λεπτό, όταν φτανω στον προορισμό μου γινεται το εξής: φτανω πχ με 87 βαθμούς. Ρελαντί και καταναλωση 10-11cc το λεπτό. Μετά από 2 λεπτά πέφτει (χωρις βεντιλατερ ανοιχτο) στους 85, μετα 84, 83 , 82 βαθμούς και τσουπ ξαφνικά ο εγκέφαλος δίνει 17cc καυσιμο το λεπτό. Όλα αυτά στις 875 στροφές και χωρίς να είναι σε φάση αναγεννησης το dpf.
Το πήγα και αλλαξαμε θερμοστάτη. Με τον νέο θερμοστατη ξαφνικά: ΕΧΩ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ. Εκει που παλιά ήθελα 5 χιολιομετρα για να βγαλει λιγη ζεστη , τωρα μετά από λίγο έχω ζεστο αέρα μεσα. ΛΕΩ , ωραια θα φτιαξουν και θερμοκρασίες και καταναλωση. Ομως, βαζω το Obd και η συμπεριφορά , είναι ακριβώς αυτή που περιγράφω πάνω. Και η κατανάλωση ίδια! ΚΑι σαν να χειροτερεύει από παλιά. Είμαι σχεδόν στα 6,5 λίτρα στα 100. Και όλα αυτά με καινουρια λάδια, φιλτρο αερα, φίλτρο πετρελαίου. Κανείς καμιά ιδέα????
Βγαζω 450-500 χιλιομετρα με ενα ρεζερβουαρ ενώ άλλοι με το ίδιο αυτοκίνητο δεν πέφτουν κάτω από 700.
ευχαριστώ για το χρόνο σας
Μεγάλο ρόλο παίζει και το ύψος έτσι. Ενας 1.50 και ενας 1.90 εχουν διαφορετική τύχη σε ανατροπή με κάμπριο.
Επίσης η μόδα-αεροδυναμική που προστάζει πολύ κεκλιμενα παρπριζ καθιστά πιο δύσκολη την δουλεια των Α Pillars.
Φιλε μου δεν προκειται να βρεις το δικιο σου. Ειναι ο λόγος σου , (οτι ησουν σταματημενος) εναντιον του δικου του.
Εχω βρεθει από την αντιθετη περιπτωση όπου εγώ έπεσα πάνω σε εναν που πεταχτηκε (απο στοπ) ,δεν ηταν σταματημενος , και μετα ελεγε στην αστυνομια, στους ασφαλιστες ότι πηγαινα με 200 και αυτος ηταν σταματημενος κλπ . Ολα ψεματα. Τελικα πήρε τα @@ μου και πληρωσε κανονικα τη ζημια.
Παντως ο θειος μου που έχει το Χ5 3.0 ντιζελ στην γερμανια έχει μέση κατανάλωση μικτου κύκλου πραγματική 10 λίτρα / 100χλμ . Και μιλαμε για ενα αυτοκίνητο 2 τόνων , αυτόματο και ο θειος μου το παταει καλα γενικα..
Τόσα έχω στο ford focus 1.6 βενζινη.