-
Δεν πίστευα ότι κάποια στιγμή θα κλειδωθεί αυτό το topic..
Καλύτερη οδική συμπεριφορά
-
Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
το νοημα ειναι το 'σημερα'Ελπίζω να κάνεις αρκετή οικονομία, ώστε ν' αποσβέσεις ως τον ερχόμενο μήνα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
το νοημα ειναι το 'σημερα'
Ελπίζω να κάνεις αρκετή οικονομία, ώστε ν' αποσβέσεις ως τον ερχόμενο μήνα.
εχω κανει ηδη αποσβεση εδω και 1.5 χρονο
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Δεν πίστευα ότι κάποια στιγμή θα κλειδωθεί αυτό το topic..Καλύτερη οδική συμπεριφορά
Ποιός πανεπιστήμονας το έγραψε αυτό; Έχει μπει ποτέ σε αυτόκίνητο, έστω και σαν συνοδηγός;
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Δεν πίστευα ότι κάποια στιγμή θα κλειδωθεί αυτό το topic..Καλύτερη οδική συμπεριφορά
Για την οδικη συμπεριφορα: Οταν εψαχνα ηθελα πολυ το outlander 2.0diesel και εψαξα διαφορα τεστ σε ελλαδα κι εξωτερικο.
Χοντρικα, έλεγαν οτι το ντιζελ ειχε διαφορετικη συμπεριφορα σε σχεση με το βενζινοκινητο λογω μεγαλυτερου βαρους στον μπροστινο αξονα.
π.χ. σε στροφες με πιεση ειχε πιο ευκολη υποστροφή και κατι σε σχεση με σπινιαρισμα στα χιονια ή σε γλυστερο τερεν που ειχε σχεση μαλλον με τη διαφορετικη κατανομη της ροπης.
Η διαφορα βαρους μεταξυ των 2 κινητηρων ειναι σημαντική, πιθανον σε ενα πιο ελαφρυ αυτοκινητο να ειναι εντονοτερα καποια φαινομεναΣχετικα με την τρομπα, γνωστος μου την αλλαξε σε G Punto και απαίτησε (και το πετυχε) να γινει στα πλαισια της εγγυησης.
Βεβαια την καραμελα περι 'κακου' καυσιμου την παιζουν πολυ εδω στην ελλάδα και καποτε που ειχα προβλημα με μια βαλβίδα στην τρομπα, εξετασαν δειγμα απο το πετρελαιο και το φιλτρο του. -
-
νεοτερα του 2009 θα επιτρεπονται ή ευρο5 και μετά? Και ποιος θα το ξεκαθαριζει ελεγχει αυτό?
Γιατι εγω εχω ενα 1.3 του 2009 αλλά ειναι ευρο4, σκεφτόμενος ότι δεν ειναι εκδοση με το dpf.
Ειναι και κλουβακι αρα περισσότερο ορατος ο πιθανονς ελεγχος σε τυχόν είσοδο. -
Επειδη για να ειμαι ειλικρινής τα diesel δεν με είχαν απασχολήσει ποτέ, αλλά από ότι καταλαβαίνω πλέον μπαίνουν ζεστα στο προσκήνιο και ίσως στην ζςή μας, ιδίως για SUV και μεγάλα οικογενειακα (γιατι δεν ξέρω αν μπορεί κάποιος να συνδέσει ντιζελ και σπορ).
υπάρχουν κάποιες εταιρείες που απο κινητήρες diesel μπορεις να πεις το λαικιστικο τους βγάζω το καπέλο?
Να υποθέσω ότι η Mercedes είναι leader ή κάνω λάθος?
Να υποθέσω ότι εκεί που ένα SUV γράφει 18-20 λιτρα σε βενζίνη με ντιζελ όντως γράφει 10-11? -
Δεν είναι τέτοιες οι διαφορές.....Σε ταξίδι Θεσσαλονίκη -Αθήνα και πίσω με τέσσερα άτομα κάθε αυτοκίνητο και με ίδιο ρυθμό αφού ταξιδεύαμε μαζί ML320 CDI και Cayenne V6 3,6 η διαφορά ήταν χοντρικά (το είχα αναφέρει όταν ήταν φρέσκο) ήταν περίπου 2 λίτρα στα 100.
-
την μεγαλη διαφορα δεν θα την δεις σε ταξιδι στην ευθεια (βεβαια δεν ξερω και με τι ταχυτητες πηγαινατε)
Καλες διαφορες θα δεις στην πολη, σε επαρχιακο δρομο με στροφες και ανηφοροκατηφορες (που βοηθαει η ροπη) και στην Εθνικη αλλα σε ψηλες ταχυτητες. -
Mπορείς να υποθέσεις χονδρικά ότι για ίδια ιπποδύναμη θα έχεις 20-25% κάτω κατανάλωση σε λίτρα, για την ίδια απόσταση. Αλλά υπάρχουν και λούμπες.
Να υποθέσω ότι η Mercedes είναι leader ή κάνω λάθος?
Ήταν και είναι τεχνολογικός κολοσσός, και σίγουρα ήταν Νο1 στα πετρέλαια μέχρι το 1980-90. Από εκεί και πέρα μπήκαν πολλοί στο παιχνίδι, και με εξαιρετικές υλοποιήσεις σχεδόν όλοι τους.
-
Όχι ότι δεν χαίρομαι που επιτέλους ξεκαθαρίστηκε το θέμα αυτό, αλλά κατά τ'άλλα οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους μάραναν τόσα χρόνια και οι εκθέσεις των 'επιτροπών σοφών' επί του θέματος.
Βέβαια τώρα μένει να φανεί
α) ποιός έχει λεφτά για νέο αυτοκίνητο και
β) ποιός θα καθαρίσει το τοπίο με την ποιότητα του πετρελαίου στην ΕλλάδαΠάντως το diesel συμφέρει απίστευτα για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα σε εθνικές και για ταχύτητες 130-150 σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Οι ρεπρίζ τα σπάνε, απλά.... Για όποιον κάνει χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, πιστεύω ότι ένα καλό αυτόματο κιβώτιο θα του γλυτώσει περισσότερα χρήματα (αλλάζοντας μόνο του πιο χαμηλά και αποφεύγοντας τα μαρσαρίσματα) απ'ότι ένα diesel... Θέλω, με άλλα λόγια, να πω ότι η μεγαλύτερη χασούρα στην πόλη είναι το σταμάτα-ξεκίνα και το over-revving.
-
Μόλις άκουσα στο ΣΚΑΙ ότι η εφαρμογή θα γίνει σε έναν περίπου χρόνο μέχρι να θεσπιστούν κανόνες και όρια ρύπων .
Πάντως εγώ αν αγόραζα σήμερα αυτοκίνητο δεν θα σκεφτόμουν το πετρελαιοκίνητο.....
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δεν είναι τέτοιες οι διαφορές.....Σε ταξίδι Θεσσαλονίκη -Αθήνα και πίσω με τέσσερα άτομα κάθε αυτοκίνητο και με ίδιο ρυθμό αφού ταξιδεύαμε μαζί ML320 CDI και Cayenne V6 3,6 η διαφορά ήταν χοντρικά (το είχα αναφέρει όταν ήταν φρέσκο) ήταν περίπου 2 λίτρα στα 100.Θα είχε νοημα να συγκρίνεις κατανάλωση του ίδιου αυτοκινήτου π.χ. Nissan QQ 1,6 βενζίνη/diesel Αθήνα Θεσσαλονίκη. Μέσα στην πόλη και σε επαρχιακούς δρόμους η διαφορά όντως είναι πιο αισθητή.
-
Βέβαια τώρα μένει να φανεί
α) ποιός έχει λεφτά για νέο αυτοκίνητο καιΔεν έχει να φανεί τίποτα επ' αυτού. Διότι ακόμη και σήμερα 100.000 άτομα μπορούν και αγοράζουν καινούργια ρόδα το χρόνο. Άρα μοιραία ένα σοβαρό ποσοστό αυτών θα μετακυλήσει την αγορά του στο νέο καύσιμο. Παρεμπιμπτόντως ήδη το 6% της αγοράς είναι πετρέλαια, και αυτό ΠΡΙΝ αρθεί η απαγόρευση.
Έχω προβλέψει 20% για το 2012 χαλαρά. Αν είναι όλη η χρονιά ωφέλιμη, όχι να πούνε αύριο ότι η άρση θα υλοποιηθεί π.χ. από του χρόνου τον Σεπτέμβριο. -
Θα συνεχίσω ως άσχετος.......
Αν είναι 2 λίτρα στο δρομο και σίγουρα παραπάνω στην πόλη, για μένα πχ που έχω ένα μικρο αυτοκίνητο για την πόλη και ένα μεγάλο οικογενειακο θα μπορούσα ίσως με ένα ντιζελ ML πχ να κάνω την δουλεια μου με ένα αυτοκίνητο για όλες τις δουλειες καθώς αν καιω 9 με αυτό στην πόλη δεν υπάρχει λόγος για να έχω το μικρο. Αρα αν βάλω τα νουμερα κάτω στεγνα με 1 μεγάλο diesel θα πρέπει να είμαι καλύτερα απο τα 2 (1 για πόλη + 1 μεγάλο για έξω) -
Άμα από 2 αμάξια πας σε ένα, και κηροζίνη να καίει αυτό που λέει ο λόγος, είσαι στο κέρδος. Μόνο ασφάλειες, συντηρήσεις, οδική, ΚΤΕΟ και κυρίως την απαξίωση και το κεφαλαιουχικό κόστος για το δεύτερο να βάλεις νέταρες, δεν χρειάζεται να υπολογίσεις και τα καύσιμα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Άμα από 2 αμάξια πας σε ένα, και κηροζίνη να καίει αυτό που λέει ο λόγος, είσαι στο κέρδος. Μόνο ασφάλειες, συντηρήσεις, οδική, ΚΤΕΟ και κυρίως την απαξίωση και το κεφαλαιουχικό κόστος για το δεύτερο να βάλεις νέταρες, δεν χρειάζεται να υπολογίσεις και τα καύσιμα.Aν το καλό ένα από τα 2 εντός πόλης καίει 15+ σε βενζινη μπορεις να το πάρεις σε diesel και να πουλήσεις το 2ο μικρό
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πάντως εγώ αν αγόραζα σήμερα αυτοκίνητο δεν θα σκεφτόμουν το πετρελαιοκίνητο.....Δηλαδή είναι λάθος οι Ευρωπαίοι που δουλεύουν ντίζελ;
Εσύ δεν ήσουν που έλεγες ότι σε δυο χρόνια δεν θα υπάρχει χειροκίνητο αμάξι; Ε, η Χόντα έβγαλε υβριδικό με μηχανικό κιβώτιο...
(Θες να σπρώξεις στοκ;) -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
Ελεύθερη η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη
Πετρελαιοκίνηση και με το νόμο. Ψηφίστηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο με τις τροπολογίες για την ελεύθερη κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων ΙΧ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63533477Τώρα που έγινε η θάλασσα προφιτερόλ δεν έχουμε κουτάλια.
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;