-
2πλό ποστ κολλούσε τρελά όταν έγραφα
-
Θα ήθελα την βοήθεια σας .
Ιδιαίτερα από κατόχους και όσους έχουν γνώση από το εν' λόγο αυτοκίνητο.Υπάρχει σοβαρή περίπτωση να γίνει εισαγωγή 520 έως 523 μετά face lift του 2007 μάλλον 2008 με καμιά 60,000 χιλιόμετρα.
Το κόστος είναι έως 16-000 με 18,000 για την αγορά + όσους φόρους . ( μάλλον θα υπάρξει κάποια απαλλαγή λόγο αναπηρικού )
Σαν παράδειγμα ενδεικτικά σας δείχνω αυτό . http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=151625135&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=16%2C17%2C18%2C19%2C20%2C21%2C22%2C65%2C23%2C66%2C24%2C25%2C26%2C67&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=100000&categories=Limousine&tabNumber=2&ticket=ST-1401970-e9lfgscg704afIxKD0TV-mycas47-1_c01_4201Τα ερωτήματα πολλά . . .
- Τι ιδιαίτερο έχει που πρέπει να προσέξουμε ?
- Αυτόματο η manual ?
έχουν διαφορά στην κατανάλωση . - Κάθε πότε κάνει Service ?
- Τι κόστος service έχει ?
- Πότε είναι τα μεγάλα - σοβαρά service και τι αλλάζει ?
- Τι κόστος έχουν ?
- Να προτιμήσουμε Run Flat ή να τα αποφύγουμε ?
- Ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε που μου ξεφεύγει .
Να πάμε σε 523 η διαφορά σε επιδόσεις είναι μεγάλη ?
Τι διαφορά έχουν στην κατανάλωση ?Ευχαριστώ εκ' των προτέρων για την βοήθεια .
-
Καταρχήν μετά το 2005 η 520 είναι τετρακύλινδρη και 2000 κ.ε. ενώ η 523 αν θυμάμαι καλά 2.500 κ.ε. και φυσικά εξακύλινδρη!!! θέμα επιλογής μεταξύ 4κύλινδρου και 6κύλινδρου δεν πρέπει να τίθεται ... με κλειστά μάτια 6κύλινδρο..βέβαια πρέπει να υπολογίσεις και τα επιπλέον κυβικά στην 523 όμως δεν έχει καμία σχέση στην οδήγηση με την 4κυλινδρη 520...
το αυτόματο έχει μικρή διαφορά στην κατανάλωση αλλά αν αγόραζα τώρα θα έπαιρνα το αυτόματο...
Στο θέμα σέρβις ενδεικτικά αναφέρω ότι η 520 με τον εξακύλινδρο 2.200 κ.ε. έχει αλλαγή λαδιών (7 λίτρα) κάθε 24.000 χλμ. μπουζί κάθε 100.000 χλμ. υγρά φρένων κάθε 2 χρόνια σε γενικές γραμμές, αλλά όλα όσα πρέπει να γίνουν αναφέρονται στο i drive, από φίλτρα καμπίνας έως τακάκια, κτεο και κάρτα καυσαερίων...
το κόστος εξαρτάται και από το που θα κάνεις σέρβις αλλά μάλλον είναι λογικό για τα δεδομένα του αυτοκινήτου... τα run flat είναι σκληρά και πιο ακριβά...δεν θα τα προτιμούσα...
εν τέλει αν μπορείς πάρε την 523 με τουλάχιστον: 17αρες ζάντες (να μην κοπανάει άλλωστε) Ξενον φώτα, δέρμα, αυτόματο κιβώτιο (το καινούργιο) και φυσικά αυτόματο κλιματισμό.... το τελευταίο το αναφέρω γιατί πολλές BMW στη Γερμανία έχουν χειροκίνητο απλό, όπως νομίζω αυτή στη φωτό που έβαλες... Τέλος όσον αφορά στην αξιοπιστία δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα πολύ περισσότερο στα αυτοκίνητα μετά το 2007-2008... -
φιλε sprsk,
ποσα $$ περιμενεις να γλυτωσεις απο ολο αυτο? Γιατι δε κοιτας καποιο στο Ελλαδισταν?
-
υπαρχουν ακομα ατομα που κανουν εισαγωγη αυτοκινητων;;;
ηηηηηημαρτον
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
φιλε sprsk,ποσα $$ περιμενεις να γλυτωσεις απο ολο αυτο? Γιατι δε κοιτας καποιο στο Ελλαδισταν?
Συμφωνώ 100%...πιό φτηνά θα σου έρθει από Ελλάδα και θα γλυτώσεις και όλη την ταλαιπωρία.
-
-
**@stelios **
Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες . Περιμένω να μάθω τι θα ισχύσει για τα 2500cc αν δεν υπάρχει πρόβλημα τότε σαφώς θα προτιμηθεί η 523 . Αν έχει φόρους, τέλη, τεκμήρια, κλπ τότε θα πάμε στην 520.
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
υπαρχουν ακομα ατομα που κανουν εισαγωγη αυτοκινητων;;;ηηηηηημαρτον
Καλά πριν πάθεις εγκεφαλικό διάβασε λίγο καλύτερα . . . γράφω αναπηρικό .
Από ότι με ενημέρωσαν δεν μπορεί να αγοράσει αν έχει γίνει ο εκτελωνισμός . Για να έχει πινακίδες αναπήρου , τέλη μηδενικά , και απαλλαγή φόρων πρέπει να είναι ή καινούργιο ή εισαγωγή μεταχειρισμένου .
Και τα δύο ατελώνιστα .
Αν τα λέω λάθος plz διορθώστε με , ότι μου είπαν σας γράφω.φιλε sprsk,
ποσα $$ περιμενεις να γλυτωσεις απο ολο αυτο? Γιατι δε κοιτας καποιο στο Ελλαδισταν?Συμφωνώ 100%...πιό φτηνά θα σου έρθει από Ελλάδα και θα γλυτώσεις και όλη την ταλαιπωρία.
όπως διαβάζεις φίλε 'Fanis75' υπάρχει λόγος.
διαφορετικά ήξερα μια χαρά να διαπραγματευτώ μια επιλογή σαν αυτή του που πόσταρε ο 'audipassion' , -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1461280/
με γειά .Αυτή δεν είναι f/l,αλλα και εγω συμφωνώ με την αγορά απο Ελλάδα!Έχουν πέσει πολυ οι τιμές!
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Αυτή δεν είναι f/l,αλλα και εγω συμφωνώ με την αγορά απο Ελλάδα!Έχουν πέσει πολυ οι τιμές!
Δεν είναι Μερκ η bmw για να αποφύγεις το pre facelift μοντέλο και με τέτοια τιμή είναι μια χαρά .
-
προφανώς γράφαμε μαζί kostis20 και audipassion
Ο λόγος είναι η χρήση αναπηρικού δικαιώματος.Όποιος άλλος θέλει ας γράψει πληροφορίες για αυτοκίνητο και τι πρέπει να προσέξουμε.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
προφανώς γράφαμε μαζί kostis20 και audipassion
Ο λόγος είναι η χρήση αναπηρικού δικαιώματος.Όποιος άλλος θέλει ας γράψει πληροφορίες για αυτοκίνητο και τι πρέπει να προσέξουμε.
Νομίζω πως η εισαγωγή από εξωτερικό+ χρήση αναπηρικού δικαιώματος Vs. αγορά από Ελλάδα (σε τέτοια κυβικά ), θα συμφέρει η δεύτερη λύση... Άνω των 2000 κ.εκ, τα αυτοκίνητα χαρίζονται αυτή την στιγμή...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
προφανώς γράφαμε μαζί kostis20 και audipassion
Ο λόγος είναι η χρήση αναπηρικού δικαιώματος.Όποιος άλλος θέλει ας γράψει πληροφορίες για αυτοκίνητο και τι πρέπει να προσέξουμε.
Νομίζω πως η εισαγωγή από εξωτερικό+ χρήση αναπηρικού δικαιώματος Vs. αγορά από Ελλάδα (σε τέτοια κυβικά ), θα συμφέρει η δεύτερη λύση... Άνω των 2000 κ.εκ, τα αυτοκίνητα χαρίζονται αυτή την στιγμή...
Ναι αλλά τέλη 660 και πάνω + φόρο κυβικών = Κερατιάτικα
Γιατί να τους τα χαρίσει κάποιος 1200+ euro το χρόνο ?Ψάχνοντας έπεσα πάνω σε αυτό : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=en&id=147308919&origin=PARK&pageNumber=1&tabNumber=1&adLoadingVersion=bottom&ticket=ST-51056-cEuwroYT1c9I2Bfz3wQA-mycas46-1_c01_4201
full εξοπλισμός : Δέρμα , Xenon , Navi , clima . κλπ.
9/2008, στα 17,000 .πόσο να πάει με την εισαγωγή ?
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
προφανώς γράφαμε μαζί kostis20 και audipassion
Ο λόγος είναι η χρήση αναπηρικού δικαιώματος.Όποιος άλλος θέλει ας γράψει πληροφορίες για αυτοκίνητο και τι πρέπει να προσέξουμε.
Ok! Αφου μιλαμε μονο για 5αρα Ε60,θα σου πω τις αποψεις μου μιας και εχουμε μια 525 F/l στην οικογενεια.
Αρχικα θα ελεγα οτι ο εξακυλινδρος ειναι η καλλιτερη λυση για μενα.Η 2λιτρη θα ειναι οριακη.Ακομα και η τριλιτρη 525 μου δινει μερικες φορες την αισθηση οτι της λειπει ροπη σε σχεση με το Α5 που εχω.Θελει στροφες για να υπερνικησει το ,σεβαστο θα ελεγα βαρος της 5αρας.Βεβαια εξαρταται και απο τον οδηγο που θα την οδηγαει.Εγω ας πουμε δε θα την αντεχα τη 520.Επισης η ποιοτητα λειτουργιας των εξακυλινδρων ειναι φοβερη,ειδικα οσον αφορα τους κραδασμους.Να ξερεις εδω οτι πολλοι κινητηρες παρουσιασαν προβλημα με τους πολλαπλασιαστες και οτι υπαρχει οδηγια ,απο τη ΒΜW για αντικατασταση μπεκ και πολλαπλασιαστων.Στη δικια μας τα αλλαξαμε ολα αυτα χωρις χρεωση.Δε ξερω τι γινετε σε περιπτωση αυτοκινητου εισαγωγης -μεταχειρισμενου.
Επισης θα ελεγα οτι το αυτοματο κιβωτιο ειναι αρκετα καλο,ειναι και γρηγορο και ομαλο.Δε πρεπει να ανεβαζει ιδιαιτερα την καταναλωση μιας και ο μετατροπεας ροπης κλειδωνει και ετσι μειωνονται οι απωλειες.
Οι διαφορές του F/L με το προ f/L,αν εξαιρεσουμε τους κινητηρες, ειναι κυριως αισθητικες με καποια πλαινα LED και αλλους προβολεις ομιχλης.Το f/l στο εσωτερικο εχει αλλα προσκεφαλα και το νεο ηλεκτρικο λεβιε του αυτοματου κιβωτιου.
Επισης θα ελεγα ,αναλογα με τον οδηγο που θα την οδηγαει παντα(!!) οτι οι standard αναρτησεις ειναι μαλακες και δεν ελεγχουν σωστα τις κινησεις του αμαξωματος ,ειδικα κατα το φρεναρισμα που το αμαξι βουταει ολοκληρο μπροστα.Οποτε αν βρεις καμμια με σπορ ανάρτηση θα ηταν καλλιτερα.Επισης και με 17αρες ζαντες ,μιας και στις 16αρες τα λαστιχα εχουν μεγαλο προφιλ και μπαλονιαζουν.Βεβαια απο ανεση ο συνδυασμος 16αρας & normal αναρτησης ειναι πολυ καλος.
Ενα αλλο σημειο που πρεπει να προσεξεις ειναι οτι το βασικο ραδιο CD δε παιζει MP3.Επισης το μπεζ εσωτερικο της παει παρα πολυ ειδικα αν το εξωτερικο ειναι σκουροχρωμο ,αν και λερωνει ευκολα,οποτε καλο θα ηταν να βρεις καποια με δερματινα.
Οσον αφορα τα στοιχεια εξοπλισμου ,θα ελεγα οπωσδηποτε xenon ,δερματα ,αισθητηρες παρκαρισματος ,κατι περα απο το βασικο ραδιοCD .Αυτα !Αν σκεφτω κατι αλλο θα επανελθω... -
δέρμα και ελλάδα για εμένα είναι no-go.
-
Για σενα μπορει .Μη ξαναρχισουμε παλι να λεμε για τα δερματα οπως την αλλη φορα.Εγω απλα το εγραψα επειδη η δικια μου ΕΧΕΙ μπεζ δερματινα.
Εδιτ¨:Ξεχασα να γραψω πριν για το Active steering!Αυξανει παρα πολυ την ευελιξια του αυτοκιητου ,ιδιαιτερα στις κλειστες στροφες! -
http://carscoop.blogspot.com/2011/11/bm ... ARSCOOP%29
-
Σιγά τα οα.
Ακόμα και η κορβέτε με τα φύλλα σουστας το έχει αυτό. -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Σιγά τα οα.
Ακόμα και η κορβέτε με τα φύλλα σουστας το έχει αυτό.μάλλον αυτό είναι αντι-κίνητρο για να ΜΗΝ το έχουν τα αμάξια που ξεπέρασαν τα φύλλα σούστας.
btw, προσωπικά το βλέπω ως μεγάλο προσόν το να σου δείχνει μέσω HUD κάποιες βασικές ενδείξεις (το navi ίσως είναι υπερβολή -προσωπική άποψη).
ΥΓ:Δεν έχω βέβαια οδηγήσει αμάξι με HUD, οπότε κρίνω από κάτι που φαντάζομαι ότι θα είναι πρακτικό.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
προφανώς γράφαμε μαζί kostis20 και audipassion
Ο λόγος είναι η χρήση αναπηρικού δικαιώματος.Όποιος άλλος θέλει ας γράψει πληροφορίες για αυτοκίνητο και τι πρέπει να προσέξουμε.
Ok! Αφου μιλαμε μονο για 5αρα Ε60,θα σου πω τις αποψεις μου μιας και εχουμε μια 525 F/l στην οικογενεια.
Αρχικα θα ελεγα οτι ο εξακυλινδρος ειναι η καλλιτερη λυση για μενα.Η 2λιτρη θα ειναι οριακη.Ακομα και η τριλιτρη 525 μου δινει μερικες φορες την αισθηση οτι της λειπει ροπη σε σχεση με το Α5 που εχω.Θελει στροφες για να υπερνικησει το ,σεβαστο θα ελεγα βαρος της 5αρας.Βεβαια εξαρταται και απο τον οδηγο που θα την οδηγαει.Εγω ας πουμε δε θα την αντεχα τη 520.Επισης η ποιοτητα λειτουργιας των εξακυλινδρων ειναι φοβερη,ειδικα οσον αφορα τους κραδασμους.Να ξερεις εδω οτι πολλοι κινητηρες παρουσιασαν προβλημα με τους πολλαπλασιαστες και οτι υπαρχει οδηγια ,απο τη ΒΜW για αντικατασταση μπεκ και πολλαπλασιαστων.Στη δικια μας τα αλλαξαμε ολα αυτα χωρις χρεωση.Δε ξερω τι γινετε σε περιπτωση αυτοκινητου εισαγωγης -μεταχειρισμενου.
Επισης θα ελεγα οτι το αυτοματο κιβωτιο ειναι αρκετα καλο,ειναι και γρηγορο και ομαλο.Δε πρεπει να ανεβαζει ιδιαιτερα την καταναλωση μιας και ο μετατροπεας ροπης κλειδωνει και ετσι μειωνονται οι απωλειες.
Οι διαφορές του F/L με το προ f/L,αν εξαιρεσουμε τους κινητηρες, ειναι κυριως αισθητικες με καποια πλαινα LED και αλλους προβολεις ομιχλης.Το f/l στο εσωτερικο εχει αλλα προσκεφαλα και το νεο ηλεκτρικο λεβιε του αυτοματου κιβωτιου.
Επισης θα ελεγα ,αναλογα με τον οδηγο που θα την οδηγαει παντα(!!) οτι οι standard αναρτησεις ειναι μαλακες και δεν ελεγχουν σωστα τις κινησεις του αμαξωματος ,ειδικα κατα το φρεναρισμα που το αμαξι βουταει ολοκληρο μπροστα.Οποτε αν βρεις καμμια με σπορ ανάρτηση θα ηταν καλλιτερα.Επισης και με 17αρες ζαντες ,μιας και στις 16αρες τα λαστιχα εχουν μεγαλο προφιλ και μπαλονιαζουν.Βεβαια απο ανεση ο συνδυασμος 16αρας & normal αναρτησης ειναι πολυ καλος.
Ενα αλλο σημειο που πρεπει να προσεξεις ειναι οτι το βασικο ραδιο CD δε παιζει MP3.Επισης το μπεζ εσωτερικο της παει παρα πολυ ειδικα αν το εξωτερικο ειναι σκουροχρωμο ,αν και λερωνει ευκολα,οποτε καλο θα ηταν να βρεις καποια με δερματινα.
Οσον αφορα τα στοιχεια εξοπλισμου ,θα ελεγα οπωσδηποτε xenon ,δερματα ,αισθητηρες παρκαρισματος ,κατι περα απο το βασικο ραδιοCD .Αυτα !Αν σκεφτω κατι αλλο θα επανελθω...Σε ευχαριστώ για το χρόνο και τις πληροφορίες .
Η επιλογή αν θα είναι 520 ή 523 θα γίνει μόλις μάθω τα φορολογικά και τις επιβαρύνσεις .
Η περιγραφή που έκανες είναι αυτή που θέλουμε . Έκδοση exclusive , Σκούρο εξωτερικό , μπεζ δέρμα μέσα ή γρί του πάγου.
Η exclucive όταν έχει NAVI έχει το απλό RCD ? ή παίζει και MP3 ?
έχει κάποια είσοδο USB το F/L ή κάποιο AUX ?
Διαβάζω ότι η 520 είναι στα 1450 κιλά . Ισχύει ?
Από κατανάλωση η εταιρεία δίνει σχετικά χαμηλές τιμές , τις πιάνει ?
Λέμε για 17άρες με την normal ανάρτηση για να έχει καλή και ήσυχη κύλιση στα ταξίδια , ισχύει ?
Από ηχομόνωση πώς πάει ?Σας ζαλίζω αλλά . . .
BMW FORUM