Αν κατάλαβα καλά... τώρα έχεις το πρώην αυτοκίνητό του (έστω του πατέρα του) στο όνομά σου και αυτός το 'πρώην' αυτοκίνητό σου που όμως δεν είναι πρώην αφού εξακολουθεί να είναι στο όνομά σου....αν είναι έτσι εσύ με το νέο αυτοκίνητο δεν έχεις κανένα πρόβλημα, αλλά: το δικό σου αυτοκίνητο που αυτός κυκλοφορεί ενώ η άδεια και η ασφάλεια είναι στο όνομά σου για οτιδήποτε συμβεί π.χ. τροχαίο ενώ ο οδηγός π.χ. είναι μεθυσμένος, κλήσεις τροχαίας, ληστεία!!! κλπ. ευθύνεσαι και εσύ....ή κυρίως εσύ αφού το κράτος και η ασφαλιστική εσένα γνωρίζει ως ιδιοκτήτη....άρα εδώ έχεις ένα θέμα...θα σου έλεγα αν έχεις κλειδιά να πάς να το πάρεις αλλά αυτό κινδυνεύει να χαρακτηριστεί ποινικά αυτοδικία.....σε κάθε περίπτωση αφού δεν κάνει αυτός τη μεταβίβαση και αρνείται να σου το δώσει τότε το παρακρατάει παράνομα και με ασφαλιστικά μέτρα νομής το παίρνεις σχετικά γρήγορα... είναι η μόνη διαδικασία νομική με τόσο γρήγορο αποτέλεσμα, γιατί τώρα αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να μην κυκλοφορεί με αυτοκίνητο στο όνομά σου....ο τύπος μάλλον προσπαθεί εκβιαστικά να βγάλει και ένα 2χίλιαρο από τη συναλλαγή...
stelios-k
@stelios-k
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΕΚΔΡΟΜΕΣ....
Latest posts made by stelios-k
-
RE: Σας παρακαλώ κάποιος να με κατατοπίσει.Δε μεταβιβάζει αμαξι
-
RE: New MINI Forum
Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
Εχει κανεις το countryman diesel all 4 ? Αξίζει η αγορά του, δεδομένης και της έκπτωσης που κάνουν αυτή τη περιοδο? Του χρόνου αλλάζει κι αυτό το μοντέλο ?Επειδή και εμένα με ενδιαφέρει γιατί έχει κολλήσει η γυναίκα μου με το συγκεκριμένο (εννοώ το απλό diesel countryman) και ψάχνει να αλλάξει το yaris που έχει, ας πει κάποιος αν γνωρίζει.... επίσης τι ποσό έκπτωσης (εκτός της απόσυρσης) κάνουν τώρα γιατί η αρχική του τιμή είναι αρκετά, έως πολύ τσιμπημένη....
-
RE: Νομικές ερωτήσεις
Λοιπόν μη με βάζεις να πω για τιμές γιατί είναι λίγο περίεργο το θεμα και έχει σχέση με το πόσο εκτιμά καθένας τη δουλειά του.... (μάλλον)
Τώρα επι της ουσίας σε κάθε περίπτωση τους κυνηγάς με άσκηση αγωγών η διαταγής πληρωμής ανάλογα με τα έγγραφα που εχεις και ασε τα εξώδικα κλπ.... η άγνωστη ή δήθεν άγνωστη διαμονή δεν παίζει κανένα ρόλο.....σε κάθε περίπτωση εσυ πρέπει να δικαιολογήσεις (εφορία κλπ.) το ανοιγμα που εχεις απο τις οφειλές αυτών που κυνηγάς και ότι έκανες οτι ήταν δυνατόν για να εισπράξεις (αυτό ισχύει ιδίως αν έχεις εταιρεία και έχεις θέμα με τον ισολογισμό...) -
RE: Νομική ερωτηση
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Έχω μία σφραγισμένη από 31/8/2012 επιταγή στα χέρια μου. Χάνω κάποιο δικαίωμα με το να καθυστερώ τη νομική οδό; Τα περί παραγραφής μετά την παρέλευση 6μήνου εξακολουθούν να ισχύουν;λοιπόν έχεις 3 μήνες για να κάνεις έγκληση (μήνυση δηλαδή) η οποία είναι το ποινικό μέρος της υπόθεσης ... δηλαδή ένα επιπλέον μέσο πίεσης για να πληρωθεί η επιταγή γιατί αλλιώς ο εκδότης της ακάλυπτης έχει σίγουρη ποινή φυλάκισης το ύψος της οποίας εξαρτάται από το ποσό... σε κάθε περίπτωση εντός 6 μηνών πρέπει να εκδοθεί και να επιδοθεί διαταγή πληρωμής αλλιώς παραγράφηκε η απαίτησή σου...αυτό είναι το αστικό μέρος της υπόθεσης...
-
RE: VW Golf VII
Μπορεί να μην είναι άμεσο σχόλιο για το αυτοκίνητο αλλά το αναφέρω...οι Αμερικάνοι του car and driver σε τεστ του καινούργιου γκολφ 7 πέρα από τα σχόλια για το αυτοκίνητο, παραπονούνται γιατί σε αυτούς θα αργήσει να πωλείται και θα έχουν το γκολφ 6 για αρκετούς μήνες ακόμα και αναφέρουν:
'Whether Golf v7.0 will end up on future iterations of our hallowed list has a lot to do with how much of the European version we drove is forthcoming. We could regale you with all manner of impressive details and numbers—for instance, VW says it has shed some 50 pounds from the body structure through the use of more high-strength steel and some advanced manufacturing techniques—but it’s probably more prudent to wait (and wait) and see exactly what the Germans have planned for us. Did we mention that even Greece gets the new Golf next month?'
υ.γ. που να ξέραν και τις τιμές στο Greece πάντα σε σύγκριση με τις δικές τους.... -
RE: Νομική ερωτηση
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Η ερώτηση σχετίζεται με δικαστική περιπέτεια μετά από μικρής κλίμακας τροχαίο μόνο με υλικές ζημίες.Το Σεπτέμβρη του 2003 είχα μικρής έκτασης τροχαίο στο τότε αμάξι μου (Renault Clio 1.2 mod 2002) με συνέπεια ζημία περίπου 1850 ευρώ. Η άλλη οδηγός, κάποιας ηλικίας (60 φεύγα τότε), δε δέχτηκε υπαιτιότητα, και με τη συναίνεση της ασφαλιστικής της (Εθνική) η υπόθεση πήγε στα αστικά δικαστήρια. Υπ όψη ότι επρόκειτο για αλλαγή λωρίδας της άλλης οδηγού κατά την οποία με εμβόλισε από την πλευρά του οδηγού, στην προσπάθειά της να αλλάξει με τη μία λωρίδα για να στρίψει εν συνεχεία δεξιά, ενώ ήταν στην αριστερή σε σημείο με τρεις λωρίδες (εγώ ήμουν στη δεξιά και συνέχιζα στην πορεία μου). Η δική μου ασφαλιστική Διεθνής Ένωσις με νομική προστασία. Πάμε στο Ειρηνοδικείο το Μάρτη του 2005 όπου δικαιώνομαι πλήρως και το δικαστήριο μου επιδικάζει γύρω στα 2000 ευρώ (λόγω τόκων) αλλά η απόφαση είναι άμεσα εκτελεστή κατά το 50% του ποσού λόγω δυνατότητας έφεσης της αντιδίκου. Πράγματι το Σεπτέμβρη του 2005 μου επιδίδεται μέσω επιμελητή έφεση κατά της απόφασης του ειρηνοδικείου, που θα εκδικάζονταν το Σεπτέμβρη του 2007 στο πολυμελές πρωτοδικείο Αθήνας. Λόγω όμως των εκλογών του Καραμανλή του 2007 επειδή η εκδίκαση έπεφτε λίγες μέρες μετά, παίρνει αναβολή για τέλη του 2009. Αναβάλλεται πάλι και φτάνουμε Δεκέμβρη του 2011 όπου μου λένε από το δικηγορικό γραφείο που συνεργαζόταν η ασφαλιστική μου ότι πήρε νέα αναβολή για τον Οκτώβρη του 2013!!! Όλες οι πληροφορίες περί διαδοχικών αναβολών προέρχονται μετά από τηλεφωνικές επικοινωνίες με το εν λόγω δικηγορικό γραφείο. Στο θέμα μου...Είναι δυνατόν μια στική υπόθεση που εκδικάζεται σε δεύτερο βαθμό ενώπιον πολυμελούς πρωτοδικείου να μην έχει εκδικαστεί λόγω αναβολών από το Σεπτέμβρη του 2007 έως σήμερα, 5 και πλέον χρόνια από τον αρχικό προσδιορισμό δικασίμου στο πρωτοδικείο; Αν ναι, υπάρχει κάποιο χρονικό όριο από το νόμο για την ολοκλήρωση της υπόθεσης, πέραν του οποίου οι όποιες απαιτήσεις παραγράφονται; Αν ναι, πως εφαρμόζεται αυτό στην περίπτωσή μου που έχω υπέρ μου την αρχική απόφαση του ειρηνοδικείου αλλά έχω πάρει στα χέρια μου τα μισά χρήματα; Αν κάτι από όσα παρέθεσα δε στέκει, μήπως το δικηγορικό γραφείο με δουλεύει ψιλό γαζί εν τέλει;
Λοιπόν αν είναι σωστά όσα σου είπε ο δικηγόρος (δηλαδή αλήθεια) τότε δυστυχώς έπεσες σε εκλογές ενδεχομένως αποχές δικηγόρων κλπ. και έτσι έφτασε η υπόθεση το 2013... στην ουσία τώρα και επειδή μάλλον η έφεση θα απορριφθεί (όπως περιγράφεις τα περιστατικά) τότε θα πληρωθείς το ποσό που απομένει προσαυξημένο κατά 10% περίπου κάθε έτος αρχής γενομένης από την επίδοση της αγωγής σου δηλαδή πολύ πριν το πρώτο δικαστήριο.... περίπου 90% περισσότερα χρήματα λόγω τόκων πλέον της δικαστικης δαπάνης...πές ότι είναι το 'δώρο' σου για την ταλαιπωρία....καλού κακού ρώτα στο πολυμελές πρωτοδικείο αν η δικάσιμος που σου είπε ο δικηγόρος σου έχει το όνομά σου μέσα...πάντως αν όντως αναβαλλόταν η υπόθεση δεν υπάρχει θέμα παραγραφής....
-
RE: BMW FORUM
Καταρχήν μετά το 2005 η 520 είναι τετρακύλινδρη και 2000 κ.ε. ενώ η 523 αν θυμάμαι καλά 2.500 κ.ε. και φυσικά εξακύλινδρη!!! θέμα επιλογής μεταξύ 4κύλινδρου και 6κύλινδρου δεν πρέπει να τίθεται ... με κλειστά μάτια 6κύλινδρο..βέβαια πρέπει να υπολογίσεις και τα επιπλέον κυβικά στην 523 όμως δεν έχει καμία σχέση στην οδήγηση με την 4κυλινδρη 520...
το αυτόματο έχει μικρή διαφορά στην κατανάλωση αλλά αν αγόραζα τώρα θα έπαιρνα το αυτόματο...
Στο θέμα σέρβις ενδεικτικά αναφέρω ότι η 520 με τον εξακύλινδρο 2.200 κ.ε. έχει αλλαγή λαδιών (7 λίτρα) κάθε 24.000 χλμ. μπουζί κάθε 100.000 χλμ. υγρά φρένων κάθε 2 χρόνια σε γενικές γραμμές, αλλά όλα όσα πρέπει να γίνουν αναφέρονται στο i drive, από φίλτρα καμπίνας έως τακάκια, κτεο και κάρτα καυσαερίων...
το κόστος εξαρτάται και από το που θα κάνεις σέρβις αλλά μάλλον είναι λογικό για τα δεδομένα του αυτοκινήτου... τα run flat είναι σκληρά και πιο ακριβά...δεν θα τα προτιμούσα...
εν τέλει αν μπορείς πάρε την 523 με τουλάχιστον: 17αρες ζάντες (να μην κοπανάει άλλωστε) Ξενον φώτα, δέρμα, αυτόματο κιβώτιο (το καινούργιο) και φυσικά αυτόματο κλιματισμό.... το τελευταίο το αναφέρω γιατί πολλές BMW στη Γερμανία έχουν χειροκίνητο απλό, όπως νομίζω αυτή στη φωτό που έβαλες... Τέλος όσον αφορά στην αξιοπιστία δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα πολύ περισσότερο στα αυτοκίνητα μετά το 2007-2008... -
RE: AUDI Q5
Ο χρήστης arza έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους! Είμαι νέο μέλος στο forum και θα ήθελα τη βοήθειά σας ή τη γνώμη σας για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το Q5. Έχω κάνει 33000km και από τότε που το πήρα συμπληρώνω κάθε 4000km 1lt λάδι περίπου! Μετά το τελευταίο service των 30000km η κατανάλωση αυξήθηκε στο 1lt με το πέρασμα των 1900km!!! Σε 15 μέρες τελειώνει η εγγύηση και στην karenta που πήγα να τους πω για το πρόβλημα μου είπαν οτι πρέπει να κάνω δύο μετρήσεις ακόμα κάθε 1000km (δηλαδή 2000km) και να τις στείλουν στη Γερμανία για να τους πουν τι να κάνουν, με πιθανότερο σενάριο να μου αλλάξουν τα έμβολα απ' ότι μου είπαν! Το θέμα είναι το εξής: Για να κάνω 2000km σίγουρα θα ξεπεράσω τις 15 μέρες που απομένουν για τη λήξη της εγγύησης και απ' ότι μου είπαν θα είμαι εκτός εγγύησης!!!! Πώς ρε παιδιά θα μπορέσω να κατωχηρωθώ ότι υπάρχει το πρόβλημα πριν τη λήξη της εγγύησης, αφού αυτοί ισχυρίζονται οτι πρέπει να γίνουν πρώτα αυτές οι 2 μετρήσεις και μετά θα θεωρηθεί πρόβλημα, αν θα υπάρχει, συμφωνα πάντα με τις οδηγίες που θα τους δώσουν οι Γερμανοί?!!για να είσαι κατοχυρωμένος μια λύση υπάρχει... όλο το ιστορικό όπως το έγραψες παραπάνω θα το αναφέρεις σε ένα εξώδικο στο οποίο θα ενημερώνεις την εταιρεία για το πρόβλημα αναφέροντας ότι ήδη τους το γνωστοποίησες και σε κάθε περίπτωση το πρόβλημα εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια της εγγύησης...το εξώδικο θα το επιδώσεις με δικαστικό επιμελητή πριν τη λήξη της εγγύησης και τουλάχιστον από νομικής απόψεως είσαι καλυμμένος όσον αφορά την κάλυψη εντός της εγγύησης...
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Ο χρήστης nippon έγραψε:
Μπορει καποιος να παρατηρησει μειωση στο στροφαρισμα του κινητηρα αμα παει απο ενα Α5/Β5 5W30 λαδι σε ενα Α3/Β3/Β4 5W30 ?Πρωτα ειχα τα Amsoil ASL 5W30 που ειναι Α5/Β5 και τα αλλαξα με Mobil 1 ESP A3/B3/B4 5W30.
Η διαφορα υπερ του Amsoil μεχρι στιγμης ειναι τρομακτικη. Περα απο το γεγονος οτι ενα Α5/Β5 λαδι ειναι καλυτερο στην εξοικονομηση καυσιμου απο ενα A3/B3/B4 ειναι επισης και καλυτερο στο στροφαρισμα ?
εχω την εντύπωση ότι το λαδι που αναφέρεις έχει τις εξής προδιαγραφές-εγκρίσεις :
Mobil 1 ESP Formula SAE 5W-30
* ACEA A3/A5/B3/B4/B5/C2/C3
* API SL/SM/CFΕγκρίσεις:
* BMW Long Life-04 * MB 229.31/229.51 * PSA E06-N3/D06-N3 * VW 502.00/503.00/503.01/504.00/505.00/505.01/506.00/506.01/507.00*
όπως βλέπεις είναι προδιαγραφών και Α5/Β5
οπότε μάλλον ιδέα σου είναι περί επηρεασμού στο στροφάρισμα ή αν όντως συμβαίνει τότε δεν έχει σχέση με το λάδι...πάντως αν ευθύνεται το λάδι για αυτό που λές είμαι περίεργος γιατί να συμβαίνει... -
RE: Δικαστηριο για τρακαρισμα
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αφου ακομα δεν του εχουν κανει προταση για το ποσό που θα του δωσουν .Μηπως ενα εξωδικο απο δικηγορο τους ταρακουνησει για να επισπευσουν την διαδικασια;Τα εξώδικα σχεδόν καμία ασφαλιστική δεν ταρακουνούν...μόνο η επίδοση μιας αγωγής γιατί τότε υπάρχει ένα ποσό για διαπραγμάτευση (αυτό της αγωγής) και φυσικά τρέχουν και οι τόκοι (επιτόκιο περίπου 9%) από την επίδοση...χονδρικά αν ζητήσει πχ. (τυχαία τα νούμερα) 5.000 αξία αυτοκινήτου, 800 για απώλεια αυτοκινήτου, 2.000 για τραυματισμό και 500 για ποσά σε ταξί κλπ. δηλαδή συνολικά περί τα 8500-9000 με τα έξοδα έχει βάσιμες ελπίδες να τα πάρει και υπάρχει μια βάση για διαπραγμάτευση εξώδικα....οι εταιρείες αλλιώς σου μιλάνε ως ιδιώτη και αλλιώς μέσω δικηγόρου...