-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μαλλον ο Διας εννοει τα πρόστιμα που θα πληρωνει το κρατος στν ΕΕ κι οχι των ιδιοτών στο κρατος :roll
Αυτό ακριβώς.
μα αυτα εννοω οτι δεν πληρωνονται!
-
Και να ήθελαν, λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν.
-
να το κανω λιγο πιο σαφες. Τα προστιμα αυτα ναι μεν 'τρεχουν', αλλα μολις η Ελλαδα συμμορφωθει, διαγραφονται. Αλλωστε η Ελλαδα εχει καταδικαστει για παρα πολλες παρομοιες περιπτωσεις, αποβλητα, εισαγωμενα ΙΧ, παρανομες χωματερες κτλ κτλ. Δεν εχει πληρωσει για καμια (απο οσο ξερω).
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Ήδη από τα μέσα της δεκαετίας του 90 η Ε.Ε. μας έχει δώσει καταληκτική ημερομηνία την 31/12/2012
+1
Μέχρι τέλους του 12 θα έχουν γίνει εκλογές και λίγο πριν από αυτές θα επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση.
Χλωμό έως ότατο.
Το συμβολαιο τους λήγει το 13 και να είσαι σίγουρος οτι θα φτάσουν μέχρι εκειόπως τα πάντα στην Ελλάδα, δεν πρέπει απλώς να φτάσουμε όχι στο 'παρά πέντε', αλλά στο 'και πέντε' (για να μην πω και πιο μετά - όσο το δυνατό να το τραβήξουμε για να μην... ξεβολευτούμε! ) για να μπούμε στη διαδικασία να κάνουμε μία αλλαγή.
ειλικρινά το έχω βαρεθεί αυτό το 'σύστημα' στην Ελλάδα και είμαι ακόμα μικρός ( ).Πότε μας δώσανε προθεσμία? 12/2012? Ε...το 12/2014 να γίνει και να είμαστε και ευχαριστημένοι.
-
Από την στιγμή που το κράτος δεν είναι σε θέση να ελέγξει την νοθεία, τότε καλά κάνει και δεν επιτρέπει την πετρελαιοκίνηση. Σε ένα χρόνο θα μπορεί να την ελέγξει; Πιθανότατα όχι, αλλά χωρίς διαφορά τιμής ανάμεσα στο πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης, δεν νομίζω πως θα είναι τόσο μεγάλο το δέλεαρ για τον βενζινοπώλη, ώστε να προχωρήσει σε νόθευση του πετρελαίου.
-
Σημερα βγηκε βρωμα ειπε οτι το θερμανσης θα ξεκινησει απο 1,10 .
-
Πετρέλαιο
43 Mj/kg
0.85 kg/lt =
36.55 Mj/lt0.85 απόδοση λέβητα =
31.0675 Mj/lt0.277778 kWh/Mj =
8.629868015 kWh/lt1.1 €/lt =
0.1274642901 €/kWhΜπορεί κάποιος να ελέγξει τα παραπάνω (μακάρι να κάνω λάθος) γιατί με το πετρέλαιο βγαίνει 13 λεπτά η κιλοβατώρα.
-
Ορθώς, αυτό είναι το κόστος του καυσίμου. Αλλά δεν είναι το συνολικό κόστος της θέρμανσης αυτό, έχεις ρεύμα για τις αντλίες, συντήρηση, αποσβέσεις.
-
Σήμερα πρωί σε πρωτοσέλιδο εφημερίδας έγραφε πως σε 10 μέρες θα αρθεί η απαγόρευση σε Αθήνα Θεσσαλονίκη. Λέτε λόγο της καταιγίδας των νέων μέτρων να επιτραπεί για στάχτη στα μάτια? Βέβαια πλέον να δω ποιος θα έχει λεφτά να προχωρήσει σε αντικατάσταση του αυτοκινήτου του...
-
Λέτε λόγο της καταιγίδας των νέων μέτρων να επιτραπεί για στάχτη στα μάτια?
Είναι σίγουρο ότι θα χρησιμοποιηθεί δίκην αντιβάρου στη φοροκαταιγίδα των τελευταίων μηνών, αλλά πρακτικά είναι ασπιρίνη για ασθενή με καθολικό καρκίνο.
Αν θες να αλλάξεις αμάξι και επιλέξεις πετρέλαιο, θα κερδίσεις ένα ποσό στα 400 ευρώ το χρόνο (μέση περίπτωση).
Από την άλλη τσέπη, και ΜΟΝΟ με το πετρέλαιο θέρμανσης που θα πάει από 80 λεπτά στα 110, σου έχει πάρει περί τα 300 για ένα διαμέρισμα 100 τ.μ. και όχι στη Βόρεια Ελλάδα. Χώρια τα άλλα μέτρα.Το Ποντίκι είχε την προηγούμενη βδομάδα ένα ωραίο πρωτοσέλιδο με φωτό της εθνικής μαγείρισας Βέφας πάνω σε μια κουζίνα. Κάτω από τον υπέρτιτλο 'Νέα μέτρα' η Βέφα έλεγε : Φίλες και φίλοι μου σήμερα θα σας δείξουμε πως να κάνετε το σκ@τό σας παξιμάδι.
-
Αν θες να αλλάξεις αμάξι και επιλέξεις πετρέλαιο, θα κερδίσεις ένα ποσό στα 400 ευρώ το χρόνο (μέση περίπτωση).
Βάλε κάτι (εως πολύ) παραπάνω
Εκτός αν εννοείς το πραγματικό κέρδος,αφαιρώντας την διαφορά κτήσης δηλαδή -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Από την στιγμή που το κράτος δεν είναι σε θέση να ελέγξει την νοθεία, τότε καλά κάνει και δεν επιτρέπει την πετρελαιοκίνηση. Σε ένα χρόνο θα μπορεί να την ελέγξει; Πιθανότατα όχι, αλλά χωρίς διαφορά τιμής ανάμεσα στο πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης, δεν νομίζω πως θα είναι τόσο μεγάλο το δέλεαρ για τον βενζινοπώλη, ώστε να προχωρήσει σε νόθευση του πετρελαίου.Ποιος ο λογος αν εχουν ιδια τιμη να υπαρχουν δυο προιοντα(θερμανσης και κινησης) ;Καλυτερα να υπαρχει μονο ο τυπος της κινησης που εχει και λιγοτερο θειο.
-
Ποιος θα βαλει φετος πετρελαιο?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πετρέλαιο
43 Mj/kg
0.85 kg/lt =
36.55 Mj/lt0.85 απόδοση λέβητα =
31.0675 Mj/lt0.277778 kWh/Mj =
8.629868015 kWh/lt1.1 €/lt =
0.1274642901 €/kWhΜπορεί κάποιος να ελέγξει τα παραπάνω (μακάρι να κάνω λάθος) γιατί με το πετρέλαιο βγαίνει 13 λεπτά η κιλοβατώρα.
Το πετρέλαιο θέρμανσης μέχρι τώρα είχε πρακτικά μηδενικό ΕΦΚ (2 λεπτά ανα λίτρο). Αυτό που προωθεί η κυβέρνηση είναι να βάλει το ΕΦΚ του πετρελαίου κίνησης (41 λεπτά +ΦΠΑ = 50 λεπτα ανα λίτρο) σε δύο δόσεις, δηλαδή 25 λεπτά φέτος και άλλα 25 του χρόνου. Οπότε με περσινές τιμές γύρω στα 75-80 λεπτά + 25 θα πάει φέτος 1 ευρώ+.
Αν μπούν και τα υπόλοιπα 25 λεπτά μιλάμε για τιμή 1,30€ τότε σύμφωνα με τον υπολογισμό σου πάει στα 15 λεπτά η κιλοβατώρα.
Αν υπολογίσεις και αυτά που λέει και ο dstou καθώς και επιπλέον απώλειες στις σωληνώσεις κτλ. μαλλον έχουμε πλέον φτάσει στο σημείο που συμφέρει να ζεσταίνεις το σπίτι με ηλεκτρικές θερμάστρες ή A/C.
-
Ετσι ακριβώς.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Από την στιγμή που το κράτος δεν είναι σε θέση να ελέγξει την νοθεία, τότε καλά κάνει και δεν επιτρέπει την πετρελαιοκίνηση. Σε ένα χρόνο θα μπορεί να την ελέγξει; Πιθανότατα όχι, αλλά χωρίς διαφορά τιμής ανάμεσα στο πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης, δεν νομίζω πως θα είναι τόσο μεγάλο το δέλεαρ για τον βενζινοπώλη, ώστε να προχωρήσει σε νόθευση του πετρελαίου.Η νοθεια ειδικα στο πετρελαιο κινησης δεν γινεται τοσο στα πρατηρια οσο στα... σπιτια των καταναλωτων!
Σε ολα τα χωρια υπαρχει λαστιχο απο την δεξαμενη του καυστηρα μεχρι την αυλη για να γεμιζει το πετρελαιοκινητο pick-up, τρακτερ, αυτοκινητο κλπ κλπ!
Δεν μπορειτε να φανταστειτε ποσο πουλανε τα ξεμπουκωτικα injection καθε χρονο τον Μαιο για να 'ξεμπουκωσουν' τα πετρελαιοκινητα απο το θερμανσης...
Και φυσικα δεν συμπεριλαμβανω τους επαγγελματιες οδηγους! Βλ. ταξι, φορτηγα κλπ κλπ... Εκει το χαος!
Δεν ειναι τυχαιο οτι η χωρα μας καταναλωνει μεγαλυτερες ποσοτητες πετρελαιου θερμανσης απο τις αντιστοιχες της βορειας ευρωπης...Οσο για τα πρατηρια αυτα εχουν ξεπερασεις πλεον τις νοθειες τυπου 'θερμανσης στο κινησης' η 'αποχρωματισμου του θερμανσης'! Πλεον τα πρατηρια παιζουν με ολοκληρα βυτια ναυτιλιακου πετρελαιου το οποιο βαφτιζουν κινησης...
-
Σιγουρα ναι.
Σε ολα τα σπιτια στα χωρια υπαρχει δεξαμενη με προχειρη μανικα που γεμιζει το τρακτερ.
Λιγοι ομως βαζουν στα αυτοκινητα.
Παλια εβλεπα μερικους να βαζουν σε παλια φορτηγα...Τωρα βεβαια με την κριση, αλλαξαν πολλα.
Φιλος με τσεροκεε μου ελεγε οτι στοκαρισε πετρελαιο στο χωριο και οταν θα πηγαινει θα καιει 'κοκκινο'
Πρακτικα ελεγχος δεν γινεται, καποιες φορες εκαναν σε τρακτερ (σε κεντρικους δρομους).Τωρα αν εξισωθει ο φορος θα κοππουν αυτα και θα μεινουν μονο τα βυτια με το ναυτιλιακο
Παντως απ'οτι θυμαμαι παντα το πετρελαιο θερμανσης ακριβαινε πολυ στα βενζιναδικα στα χωρια προς το τελος της σαιζον.
-
Βασικά το πρώτο βήμα είναι να κοπεί το θέρμανσης που κυκλοφορεί παντού. Το ναυτιλιακό είναι σε πολύ μικρότερες ποσόσητες και έχει πολύ περιορισμένη ακτίνα διάδοσης.
Σε άρθρο σε εφημερίδα έγραφε τις προάλλες ότι η νοθεία έχει πλέον περιοριστεί στο 8% της πωλούμενης ποσότητας (εκτίμηση), από πάνω από 20% παλιότερα, και απέδιδε την μείωση αυτή στους εντατικούς ελέγχους και στην ηλεκτρονική διασταύρωση στοιχείων.
Με την μείωση τηςδιαφοράς στην τιμή του πετρελαίου θέρμανσης από το κίνησης, θα μειωθεί κι' άλλο. Με την εξίσωσή του από το 2012 θα εξαλειφθεί. Όπως έγραψα το ναυτιλιακό είναι πολύ λίγο. -
Το θέρμανσης έχει 600 ppm ενώ το ναυτιλίας 10.000 ppm θείου.
Δεν ξέρω πως μπορεί κινητήρας να κάψει πετρέλαιο με τόσο πολύ θείο, ίσως με λάδια που έχουν ΤΒΝ 30 - δεν ξέρω. -
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Πλεον τα πρατηρια παιζουν με ολοκληρα βυτια ναυτιλιακου πετρελαιου το οποιο βαφτιζουν κινησης...... τα οποια καποιοι γνωριζουν αλλα δεν καταγγελουν.
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;