Με συνοπτικες διαδικασιες, το τετραπλο τεστ των 4τροχων, μεταξυ των δυο Bmw (116i, 118i) της Giulietta 170, και του Α3 sportback 125, και edit ...
Θετικη επισημανση, που αφορα τις Bmw, με την οποια και συμφωνω απολυτως, μετα και απο καλη οδηγικη επαφη με 118i χειροκινητη, ειναι η προτιμηση ουσιαστικα μιας 116i (μεταξυ των δυο Bmw) , και εφοσον 'περισσευουν' λεφτα, επιλογη του εξτρα καταπληκτικου αυτοματου κιβωτιου 8σχεσεων της ZF. (κοστους 2,100ευρω περιπου)
H 118i παροτι πιο γρηγορη στις μετρησεις επιδοσεων, δεν ειναι ιδιατερα πιο γρηγορη, ειδικα στην αισθηση, ωστε να την επιλεξεις τελικα.
Επιπλεον στις χαμηλομεσαιες, κατα την εκτιμηση μου, η 'μικρη' ειναι πιο ελαστικη, απο την 118i, αρα και με πιο ευκολα αξιοποιησημη την δυναμη της, στις καθημερινες, εντος πολης μετακινησεις.
H oυσιαστικη διαφορα, σε οτι αφορα τα χαρακτηριστικα λειτουργιας των δυο κινητηρων, εμφανιζεται γυρω στις 4,000σαλ και πανω, οπου ευλογα ο 170αρης της Bmw ειναι πιο ισχυρος, οχι ομως σε τετοιο επιπεδο, που να δικαιολογει και την διαφορα των 34-35ιππων, απο το μικροτερο συνολο.
Τελος για οσους ΔΕΝ εχουν παθος/κολλημα/εξαρτηση, με τα χειροκινητα κιβωτια, το 8αρι της Bmw, μεταμορφωνει την 1, σε ενα compact cruiser, με ποιοτικα χαρακτηριστικα λειτουργιας, παρομοια με αυτα μιας πανακριβης ραφιναρισμενης λιμουζινας.
Ναι, ειναι τοσο καλο και ταιριαστο, αυτο το κιβωτιο στην 'μικρη' 1....