Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καλύτερο SUPERCAR όλων των εποχών
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Καλύτερο SUPERCAR όλων των εποχών
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    44
    114
    647
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 9
      993cc-man last edited by

      Η Cizeta είχε μοτέρ V16 64βάλβιδο! Σύμφωνα με το παρακάτω κατασκευάσθηκαν μόλις 11 αντίτυπα πριν κλείσει η εταιρεία.

      http://www.carsfromitaly.com/others/index.html

      (και γω McLaren F1 απλά ως το κορυφαίο μηχανούργημα που μάλιστα σχεδιάστηκε και από λευκό χαρτί συν το ότι βέβαια οι επιδόσεις του -είναι απίστευτο- αλλά παραμένουν μετά από μια 10ετία στην κορυφή.... όμως στο γκαράζ μου θα ήθελα να 'χα μια Miura SV ή μια Daytona!)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by

        Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
        ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΗΝ !!! ΚΟΕΣΙΝΓΕΝ !!! ΜΟΝΤΕΛΟ 2004

        3.2 ΤΑ 100ΧΛΜ ΚΑΙ 430ΧΛΜ ΤΕΛΙΚΗ !!!!

        ΤΟ ΖΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ 2ο πλεον...

        Πώς το λέγαμε στο στρατό; Α ναι. ΑΚΥΡΟ ΤΡΕΛΟ, που θα μας πεις ότι η Zonda είναι δεύτερη. Υπάρχει συγκριτική δοκιμή στο βρετανικό EVO, για όποιον ενδιαφέρεται και η Zonda είναι πρώτη - και από Enzo επίσης. Όσο για το σουηδικό, τα νούμερα αυτά δεν έχουν επαληθευθεί πουθενά και βέβαια εννοώ τελική 400 χλμ και όχι 430 .
        Φαίνεται ότι ο bold ιδρυτής της εταιρίας έχει πολλή δουλειά ακόμα μέχρι να φέρει το αυτοκίνητο στο επιθυμητό επίπεδο

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
          ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΗΝ !!! ΚΟΕΣΙΝΓΕΝ !!! ΜΟΝΤΕΛΟ 2004

          3.2 ΤΑ 100ΧΛΜ ΚΑΙ 430ΧΛΜ ΤΕΛΙΚΗ !!!!

          ΤΟ ΖΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ 2ο πλεον...

          Πώς το λέγαμε στο στρατό; Α ναι. ΑΚΥΡΟ ΤΡΕΛΟ, που θα μας πεις ότι η Zonda είναι δεύτερη. Υπάρχει συγκριτική δοκιμή στο βρετανικό EVO, για όποιον ενδιαφέρεται και η Zonda είναι πρώτη - και από Enzo επίσης. Όσο για το σουηδικό, τα νούμερα αυτά δεν έχουν επαληθευθεί πουθενά και βέβαια εννοώ τελική 400 χλμ και όχι 430 .
          Φαίνεται ότι ο bold ιδρυτής της εταιρίας έχει πολλή δουλειά ακόμα μέχρι να φέρει το αυτοκίνητο στο επιθυμητό επίπεδο

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iperodigos last edited by

            Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

            ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΗΝ !!! ΚΟΕΣΙΝΓΕΝ !!! ΜΟΝΤΕΛΟ 2004

            3.2 ΤΑ 100ΧΛΜ ΚΑΙ 430ΧΛΜ ΤΕΛΙΚΗ !!!!

            ΤΟ ΖΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ 2ο πλεον...

            Πώς το λέγαμε στο στρατό; Α ναι. ΑΚΥΡΟ ΤΡΕΛΟ, που θα μας πεις ότι η Zonda είναι δεύτερη. Υπάρχει συγκριτική δοκιμή στο βρετανικό EVO, για όποιον ενδιαφέρεται και η Zonda είναι πρώτη - και από Enzo επίσης. Όσο για το σουηδικό, τα νούμερα αυτά δεν έχουν επαληθευθεί πουθενά και βέβαια εννοώ τελική 400 χλμ και όχι 430 .
            Φαίνεται ότι ο bold ιδρυτής της εταιρίας έχει πολλή δουλειά ακόμα μέχρι να φέρει το αυτοκίνητο στο επιθυμητό επίπεδο

            καλα μπορει να μην ειναι 1ο αλλα 400χλμ ειναι τα περισσοτερα νομιζω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              trelovet last edited by

              Το σουηδικό είναι ακόμα στο στάδιο της εξέλιξης. Χρησιμοποιεί κινητήρα FORD με turbo και περίπου 810 άλογα και με βάση την ισχύ του και την πραγματικά πολύ προσεγμένη αεροδυναμική του υπολογίζεται ότι θα φτάνει τα 395. Αυτά όμως ακόμα ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας και θα χρειαστεί πολύ δουλειά για να επιτευχθούν στην πράξη. Κατά καιρούς έχουμε διαβάσει και ακούσει για διάφορα τρελλά projects που αποδείχτηκαν φιάσκο !

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kleisj last edited by

                Νομιζω οτι λειπει κ το Vector απο την ψηφοφορια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  [quote='iperodigos
                  καλα μπορει να μην ειναι 1ο αλλα 400χλμ ειναι τα περισσοτερα νομιζω.[/quote]

                  Τώρα μιλάς σωστά. Πρώτη για πάντα η Zonda. Άσε και αγόρασα το φρεσκότατο νέο τεύχος του βρετανικού EVO και με έπιασε κάτι πάλι. Συγκριτικό Zonda κλειστή με roadster. Τι συγκριτικό δηλαδή, που ανεβοκατέβηκαν καμιά 15αριά φορές τις Άλπεις... Τελικά τους άρεσε, λένε...

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xristos69 last edited by

                    Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                    Νομιζω οτι λειπει κ το Vector απο την ψηφοφορια.

                    Το vector το έχει ενας γνωστός μου με. Το έφερε απο Αμερική μεταχειρισμένο. Το αγόρασε 45.000 δολάρια. Ε τι να λέμε τώρα.....θηρίο!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 9
                      993cc-man last edited by

                      Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                      Νομιζω οτι λειπει κ το Vector απο την ψηφοφορια.

                      Το vector το έχει ενας γνωστός μου με. Το έφερε απο Αμερική μεταχειρισμένο. Το αγόρασε 45.000 δολάρια. Ε τι να λέμε τώρα.....θηρίο!!!

                      Υπάρχει Vector στην Ελλάδα??? Σε ένα άλλο φόρουμ έλεγαν πρόσφατα πως υπάρχουν μόνο 2-3 στην Ευρώπη αν θυμάμαι καλά σε Γερμανία και Ελβετία!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        monster last edited by

                        Γιατί δεν υπάρχει η Lotus Elise 111s. Αυτό είνα πραγματικό supercar απο μόνο 160hp κοντράρει bmw με 350hp.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sx last edited by

                          Καλησπερα
                          Πιστεύω πως Λείπει η F50! Καθαρόαιμο ανάμεσα σε F40 και ΕΝΖΟ. Λογικό, αφου δεν χωράνε όλα. Απλά αυτή είναι η χρυσή τομή. Ούτε κάργα σοφιστικε, ούτε εντελώς πολεμική μηχανή όπως η 40 αρα.
                          Ψήφισα Μακλάρεν. Σπορ σχεδιασμένο-στημένο από λευκό χαρτί με εκπληκτικό κινητήρα και απλές γραμμές. Πίσω κίνηση και απίστευτο σχεδιαστικά. Κουκλάρα. Στο δρόμο φιλικό να την μετακινήσεις αλλά και πολύ γρήγορο όταν γκαζώσεις. Θα έγραφα τα ίδια και αν ήταν διθέσιο... Ποτέ δεν θα ξεχάσω το γκάζωμα με 6η από 1000 σ.α.λ
                          Πάντως δεν έχω οδηγλήσει σύγχρονη Λάμπο και βέβαια δεν κατατάσω πουθενά την Ντιάμπλο... Πολύ βαρύ... Τουλάχιστον! Κάπως έτσι και για την SLR. Ελπίζω να την οδηγήσω και να τα πούμε.
                          Μέχρι τότε επιτρέψτε μου. Κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο όλων των εποχών είναι για μένα η 911. Μιά οποιαδήποτε. Από τις 1ες της 10ετίας του 70 (2,2 ή 2,4) και εκείνες οι φοβερες καρερα 2,7 μέχρι τις σημερινές είτε οι απλές (?) 997 είτε η GT3-GT2 και 4S... Aκόμα και σήμερα μία 911 S του 72-73-74 θα ήταν εργαλείο. Ναι με 180 και 185 ίππους. Αλλα άλογα τότε. Σήμερα πιό πράσινα... Αλλωστε στη λογική της 911 δημιουργήθηκε η 959 (πολύ σοφιστικε) αλλά και η Καρέρα GT... (απίστευτο γκάζι και όχι μόνο).
                          Αχ... ωραία κουβέντα. Να ονειρευόμαστε. Να ξυπνουν οι μνήμες....
                          Στρατης

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gmak last edited by

                            Ο χρήστης Monster έγραψε:
                            Γιατί δεν υπάρχει η Lotus Elise 111s. Αυτό είνα πραγματικό supercar απο μόνο 160hp κοντράρει bmw με 350hp.

                            τα supercar αντιπροσωπεύουν το απόλυτο από κάθε άποψη, όχι μόνο αυτή των επιδόσεων. Το elise είναι ένα εξαιρετικό road-legal, track-day αυτοκίνητο. Α, και δεν θα μιλούσαμε για το 111S σήμερα, αλλά για το 111R ή το νέο exige με τον κινητήρα/κιβώτιο του celicaTS.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης sx έγραψε:
                              Μέχρι τότε επιτρέψτε μου. Κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο όλων των εποχών είναι για μένα η 911. Μιά οποιαδήποτε. Από τις 1ες της 10ετίας του 70 (2,2 ή 2,4) και εκείνες οι φοβερες καρερα 2,7 μέχρι τις σημερινές είτε οι απλές (?) 997 είτε η GT3-GT2 και 4S...

                              Kύριε Στράτη κορυφαίο σπορ η 911 θα συμφωνήσω. Ταιριάζει όμως στην 911 ο χαρακτηρισμός 'supercar' με τη στενή έννοια που έχουμε μάθει να τον αντιλαμβανόμαστε? πχ. συγκρίνεται η Hayabusa με την R1?

                              Αχ... ωραία κουβέντα. Να ονειρευόμαστε. Να ξυπνουν οι μνήμες....
                              Στρατης

                              δυστυχώς εμείς ΜΟΝΟ να ονειρευόμαστε μπορούμε και τι δεν θα έδινα να έχω κι εγώ τέτοιες μνήμες, έστω και σαν συνοδηγός....

                              Σπύρος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                trelovet last edited by

                                Η γνώμη του Σ.Χ. έχει πάντοτε ιδιαίτερο βάρος μια που είναι ο μόνος εδώ μέσα που όλα αυτά τα αριστουργήματα των 4 τροχών τα έχει οδηγήσει και δεν τα έχει μόνο ονειρευτεί. Φυσικά και λείπει η F50 όπως και πολλά άλλα, παλιότερα και νεότερα , όμως δεν μπορούν να χωρέσουν όλα !! Χαρακτηριστικά θα μπορούσα να αναφέρω μερικά ακόμα που άφησαν εποχή και κάποια άλλα που μας κάνουν σημερα να ονειρευόμαστε :

                                • Ferrari 612 Scaglietti
                                • Porsche GT2
                                • Lambo Miura
                                • Ferrari BB512
                                • BMW M1
                                • FORD GT 40 κλπ
                                  Η 911 πιστεύω ότι είναι αυτή την στιγμή το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο, σε ότι αφορά την τιμή αγοράς του σε σχέση με αυτά που προσφέρει, δηλ. κορυφαίες επιδόσεις, εκπληκτική ποιότητα κατασκευής με πολύ καλο εξοπλισμό, μαγικό στήσιμο στον δρόμο και εμφάνιση που είναι και θα είναι κλασσική για πάντα !Μακάρι να ζούσα στην Γερμανία για να πάρω μια 911S με 355 HP και 80000 ευρώπουλα !!!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pavlos23 last edited by

                                  Ο χρήστης sx έγραψε:
                                  Μέχρι τότε επιτρέψτε μου. Κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο όλων των εποχών είναι για μένα η 911. Μιά οποιαδήποτε. Από τις 1ες της 10ετίας του 70 (2,2 ή 2,4) και εκείνες οι φοβερες καρερα 2,7 **μέχρι τις σημερινές είτε οι απλές (?) 997 **είτε η GT3-GT2 και 4S... Aκόμα και σήμερα μία 911 S του 72-73-74 θα ήταν εργαλείο. Ναι με 180 και 185 ίππους. Αλλα άλογα τότε. Σήμερα πιό πράσινα... Αλλωστε στη λογική της 911 δημιουργήθηκε η 959 (πολύ σοφιστικε) αλλά και η Καρέρα GT... (απίστευτο γκάζι και όχι μόνο).

                                  Αυτές οι 911 φάγανε τα τουρμπισμένα 350Ζ,ε;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                                    Μέχρι τότε επιτρέψτε μου. Κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο όλων των εποχών είναι για μένα η 911. Μιά οποιαδήποτε. Από τις 1ες της 10ετίας του 70 (2,2 ή 2,4) και εκείνες οι φοβερες καρερα 2,7 **μέχρι τις σημερινές είτε οι απλές (?) 997 **είτε η GT3-GT2 και 4S... Aκόμα και σήμερα μία 911 S του 72-73-74 θα ήταν εργαλείο. Ναι με 180 και 185 ίππους. Αλλα άλογα τότε. Σήμερα πιό πράσινα... Αλλωστε στη λογική της 911 δημιουργήθηκε η 959 (πολύ σοφιστικε) αλλά και η Καρέρα GT... (απίστευτο γκάζι και όχι μόνο).

                                    Αυτές οι 911 φάγανε τα τουρμπισμένα 350Ζ,ε;

                                    Και για μένα το κορυφαίο σπόρ αυτοκίνητο όλων των εποχών είναι η 911,
                                    από το 1963 έως σήμερα.
                                    40+ χρόνια είναι αυτά.
                                    Μαγικός τρόπος εξέλιξης, καθιέρωσης,
                                    και αν μή τί άλλο....Διαχρονικότητας

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Μήπως όμως αυτά τα supercars είναι πρωτίστως για μόστρα και λιγότερα για ουσία; Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια κουβέντα που είχα με δύο δημοσιογράφους του Drive. Ο Γιάννης Τσιγκρής μού έλεγε ότι δεν του έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η νέα 911, ούτε η 996, και ότι θα προτιμούσε χίλιες φορές ένα EVO για μια χώρα σαν την Ελλάδα. Πολύ πιο γρήγορο και διασκεδαστικό, αλλά σίγουρα αντίστοιχα προωθητικό για το ίματζ του κατόχου.
                                      Ακόμα, ρωτώντας το Ντίνο Παπαγιαννόπουλο για την οδήγηση της Murcielago επί ελληνικού εδάφους, είπε ότι δεν πρόκειται να έδινε με τίποτα τόσα λεφτά για τέτοιο όχημα, ακόμα κι αν του περίσσευαν στο πολλαπλάσιο. Με ένα EVO θα είμαι παντού ταχύτερος, εκτός από τον πολύ ανοιχτό δρόμο. Και μετά, είναι η τιμή αγοράς, το κόστος χρήσης, ο φόβος μη στη γρατζουνίσουν, κλέψουν, ματιάσουν...
                                      Τελικά αξίζει ο κόπος; Ποτέ δε θα μάθω

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                        ...είπε ότι δεν πρόκειται να έδινε με τίποτα τόσα λεφτά για τέτοιο όχημα, ακόμα κι αν του περίσσευαν στο πολλαπλάσιο...

                                        Αυτό είναι το νόημα, αν δεν σου περισσεύουν δεν πρόκειται ποτέ να χαρείς ενα τέτοιο αυτοκίνητο, μαλλον σε νευρολογική κλινική θα πας λόγω άγχους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Το οτι ενα ΕVΟ ειναι σχεδον παντου ταχυτερο απο μια 911 επι Ελληνικου εδαφους ειναι γνωστο, αλλα δεν αλλαζει αυτο που εκπροσωπει και εκφραζει ενα αυτοκινητο της κατηγοριας της 911.

                                          Αλλωστε αυτος που μπορει να εχει μια 911, πιθανοτατα μπορει να εχει και ενα ΕVΟ για τις δυσκολες αποστολες!

                                          Ειναι σιγουρα διαφορετικο να ταξιδευεις ησυχα - ξεκουραστα μεσα στο σαλονι της 911 απο το να βλεπεις το εσωτερικο - ταξι του ΕVΟ. Βεβαιως τα πραγματα αλλαζουν οταν βρεθεις σε επαρχιακο στροφιλικι, αλλα και παλι η 911 παραμενει ανταγωνιστικη, αν οχι τοσο με το ΕVΟ, σιγουρα με το 99,8% των λοιπων αυτοκινητων!

                                          Μπορει οι συντακτες που ανεφερες να μην αγοραζαν ποτε κατι τετοιο, εμενα δε θα με χαλαγε μια κοκκινη F430 στο γκαραζ μου ομως!!! Και οχι βεβαια για λογους επιδειξης...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            [quote='spiros'] Αλλωστε αυτος που μπορει να εχει μια 911, πιθανοτατα μπορει να εχει και ενα ΕVΟ για τις δυσκολες αποστολες! quote]

                                            Νομίζω ότι αυτή η νοοτροπία, που έχουμε μόνο εδώ στην Ελλάδα, είναι τελείως λάθος. Από πού και ως πού κάποιος που έχει 911 μπορεί να έχει και EVO; Έχω βαρεθεί να διαβάζω στα περιοδικά π.χ. ότι η υπερβολική κατανάλωση δεν είναι πρόβλημα γιατί όσοι αγοράζουν αυτά τα αυτοκίνητα έχουν πολλά λεφτά. Αν εγώ αγοράσω σε 2-3 ένα STi του 2002 με 20.000Ε, πάει να πει ότι είμαι πλούσιος; Κι όμως, δε θα μπορώ να υποστώ τα 15+ λίτρα με νορμάλ οδήγηση και τα 20+ με βαρύ πόδι. Σούπερ αμόλυβδης παρακαλώ. Το παράδειγμα δεν είναι τυχαίο και αποτελεί μία πρώτης τάξης απόδειξη για τα γραφόμενά μου

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr