-
Υπάρχει στην οικογένεια αυτοκίνητο 3000 κυβικών (Citroen C5) και επειδή τα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια είναι δυσβάστακτα,σκεφτόμαστε να του κάνουμε μετατροπή σε 1800 με έτοιμο τροπέτο.Ασχετα με το κόστος της μετατροπής,που εν προκειμένω φαίνεται να είναι ανεκτό,υπάρχει νομικό πλαίσιο ώστε να μπορεί να γίνει νόμιμα η μετατροπή αυτή;Η αλλαγή αυτή γίνεται,πέραν της προοπτικής αποφυγής όλων των χαρατσιών που επιβάλλει το κράτος,με την επιπρόσθετη προοπτική να μπορεσει να πουληθεί κάποτε το αμάξι αυτό γιατι έτσι όπως είναι δεν το παίρνει κανείς,ούτε για δώρο...
-
Υπάρχει στην οικογένεια αυτοκίνητο 3000 κυβικών (Citroen C5) και επειδή τα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια είναι δυσβάστακτα,σκεφτόμαστε να του κάνουμε μετατροπή σε 1800 με έτοιμο τροπέτο.Ασχετα με το κόστος της μετατροπής,που εν προκειμένω φαίνεται να είναι ανεκτό,υπάρχει νομικό πλαίσιο ώστε να μπορεί να γίνει νόμιμα η μετατροπή αυτή;Η αλλαγή αυτή γίνεται,πέραν της προοπτικής αποφυγής όλων των χαρατσιών που επιβάλλει το κράτος,με την επιπρόσθετη προοπτική να μπορεσει να πουληθεί κάποτε το αμάξι αυτό γιατι έτσι όπως είναι δεν το παίρνει κανείς,ούτε για δώρο...
-
Υπάρχει στην οικογένεια αυτοκίνητο 3000 κυβικών (Citroen C5) και επειδή τα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια είναι δυσβάστακτα,σκεφτόμαστε να του κάνουμε μετατροπή σε 1800 με έτοιμο τροπέτο.Ασχετα με το κόστος της μετατροπής,που εν προκειμένω φαίνεται να είναι ανεκτό,υπάρχει νομικό πλαίσιο ώστε να μπορεί να γίνει νόμιμα η μετατροπή αυτή;Η αλλαγή αυτή γίνεται,πέραν της προοπτικής αποφυγής όλων των χαρατσιών που επιβάλλει το κράτος,με την επιπρόσθετη προοπτική να μπορεσει να πουληθεί κάποτε το αμάξι αυτό γιατι έτσι όπως είναι δεν το παίρνει κανείς,ούτε για δώρο...
-
οπα, αναστροφη βελτιωση.
Μεχρι στιγμης βαζαν ( εστω στα κρυφα) τροπετα απο μεγαλυτερα κυβικα, τωρα θα αρχισουν και οι συζητησεις για υποβιβασμό?
Σιγουρα για να το πουλησεις...μονο ως δωρο ισως. Αλλα για υποβιβασμο μαλλον γινετε εφοσον σιγουρα εχει κυκλοφορησει με κινητηρα λιγότερων κυβικων αλλα θα ειναι απο τα παράδοξα. -
Λογικά θα ισχύουν τα ίδια με την 'ανοδο' σε κυβικά ως προς τα ... ΚΤΕΟ, Υπ. Μεταφορών κλπ.
Αν ως 3λιτρο ούτε δώρο ... καθόλου σίγουρη και η πώληση αργότερα ως 'εκ -έστω υποβαθμισμένης- μετατροπής' 1,8. -
Σε παπακι γινεται παντος.Ειχα γνωστο μου που ειχε παπακι 110 κυβικα και εβαλε κινητηρα 50αρι στο μηχανακι και πηγε τον δηλωσε κανονικα εφοσων εβγαινε το μηχανακι και 50αρι.Τωρα πρεπει να γινοται και σε αυτοκινητα αλλα καλυτερα θα σε συμφερε να βαλεις τον 1.6 THP.
-
Το αυτοκίνητο έχει περισσότερο τεκμήριο και τέλη κυκλοφορίας από ένα μερσεντές σειράς c ενώ το κόστος αγοράς και συντήρησης είναι υπό πολλαπλάσιο.Στο μεταξύ τα μηχανικά το μέρη είναι άριστα και είναι κρίμα να ζούμε την ληστεία του αδηφάγου κράτους που κάποτε μας προέτρεψε να αγοράσουμε Αυτό το αμάξι.Ο 1.8 είναι ο μικρότερος κινητήρας με τον οποίο κυκλοφόρησε το αμάξι αυτό στην Ελλάδα.Ο 1.6 ΤΗΡ δεν υπήρξε πότε για το C5 ΜΥ2004 επομένως Δεν παίζει σαν λύση (άλλωστε ενδιαφερόμαστε για νόμιμη μετατροπή).
-
Έχω την εντύπωση ότι και να βάλεις κινητήρα 1,8 δεν θα μειωθούν τέλη και τεκμήρια.
Αυτά μόνο αυξάνονται (με μεγαλύτερο κινητήρα) αλλά δεν μειώνονται λιγότερο από τον πρώτο κινητήρα που είχε το αμάξι. -
Αυτό είναι πρόβλημα...όντως,άν ισχύει.
-
Μια ερώτηση στην εφορία ή σε λογιστή δεν βλάπτει.
Σίγουρα πιό έγκυρες απαντήσεις στο ερώτημα.Φιλικά
-
Θα ρωτήσω,απλά έθεσα το θέμα και στο φόρουμ μήπως πάρω απαντηση εντός ΠΣΚ.
-
Με μια φωτοτυπία της άδειας κυκλοφορίας,στους διεκπαιρεωτές που είναι έξω από το υπουργείο Μεταφορών της περιοχής σου.Σε κλασσικό(μη καταλυτικό) γίνεται αυτό που περιγράφεις,το έχω κάνει πριν λίγους μήνες.
-
Όποιος μάθει, ας πληροφορήσει και το φορουμ, είμαστε πολλοί που μας ενδιαφέρει!
-
Θα είναι τραγικό το feeling να πηγαίνεις από τρίλιτρο σε 1800 πάντως...
Καλύτερη επιλογή είναι να το πουλήσεις (ποιός θα το πάρει όμως...) και να αγοράσεις κάτι μικρότερο και οικονομικότερο.
-
Στο οποίο μικρότερο δεν θα είναι 'τραγικό' το 'feeling'..
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θα είναι τραγικό το feeling να πηγαίνεις από τρίλιτρο σε 1800 πάντως...Καλύτερη επιλογή είναι να το πουλήσεις (ποιός θα το πάρει όμως...) και να αγοράσεις κάτι μικρότερο και οικονομικότερο.
Απλά δεν πωλείται ένα τρίλιτρο C5 μετά τα νέα μέτρα.
Γι' αυτό και είναι απίστευτα τραγικοί οι κυβερνώντες.
-
Πολύ πιο τραγική είναι η πλειοψηφία του κόσμου που σιπωηλά αποδέχεται αυτή την φορολογία με βάση τα κ.εκ.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Θα είναι τραγικό το feeling να πηγαίνεις από τρίλιτρο σε 1800 πάντως...
Καλύτερη επιλογή είναι να το πουλήσεις (ποιός θα το πάρει όμως...) και να αγοράσεις κάτι μικρότερο και οικονομικότερο.
Απλά δεν πωλείται ένα τρίλιτρο xxx μετά τα νέα μέτρα.
Γι' αυτό και είναι απίστευτα τραγικοί οι κυβερνώντες.
Fixxed.
Όπου χχχ βάζουμε οποιοδήποτε 3λιτρο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πολύ πιο τραγική είναι η πλειοψηφία του κόσμου που σιπωηλά αποδέχεται αυτή την φορολογία με βάση τα κ.εκ.Όντως είναι να αγανακτεις, αλλα απ την άλλη τι κανείς...
Μήπως να διαδηλώσεις?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Πολύ πιο τραγική είναι η πλειοψηφία του κόσμου που σιπωηλά αποδέχεται αυτή την φορολογία με βάση τα κ.εκ.
Όντως είναι να αγανακτεις, αλλα απ την άλλη τι κανείς...
Μήπως να διαδηλώσεις?
Κλείσε τους δρόμους... είναι της μόδας άλλωστε.
Αλλαγή κινητήρα με μικρότερο