Σκεφτείτε να μην ήθελε και κάποια μαζέματα το αμάξωμα,πόσο θα κόστιζε.Σίγουρα ακριβότερα απ'τη Ρόλς.
Latest posts made by junk-dealer
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
Αντε και καλά στέφανα σύντομα.
-
RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος. Καλλίμαχος, 310-240 π.Χ.Επρεπε να το γνωρίζει ο Κ.Κ.
-
RE: FIAT FORUM
Τα Cofap θα τα βρεiς και κάτω απ την ετικέτα της Magneti Marelli.Τιμή από 150 μέχρι 180 η τετράδα ανάλογα το μαγαζί.
-
RE: Τέλη κυκλοφορίας
Εκτός στόχου κατά 55% οι εισπράξεις των τελών κυκλοφορίας για το 2013.
Πηγή:Σκάι TV. -
RE: Classic Safari
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Alfa Romeo Alfasud Giardinetta Series 3
Δεν υπάρχει τέτοιο μοντέλο που περιγράφεις στην επικεφαλίδα.Πρόκειται για αλχημεία Ελληνα μάστορα και ιδιοκτήτη.Κάποιες πληροφορίες για την Giardinetta εδώ.
-
RE: Classic Safari
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
To σήμα λέει Rivolta αλλά το αυτοκίνητο είναι Lele ? Κανονικά Rivolta ήταν το προγενέστερο μοντέλο..
Η wiki έχει αρκετές ανακρίβιες.Δες εδώ για την (συμπιεσμένη είναι αλήθεια) ιστορία του Renzo Rivolta.
-
RE: Alfa Spider Veloce 2000 cc έτος 1975
Για να κάνεις σωστά τη μετατροπή που θέλεις χρειάζεσαι τα παρακάτω:
1.Πετάλι γκαζιού
2.Δύο παλάντζες
3.Τις 2 ντίζες με τα κουμπώματα τους
4.Ρυθμιστή πίεσης
5.Τα λάστιχα της εισαγωγής,μαζί με τις φλάντζες τους.
6.Αλουμινένια βάση για τα carbs.
7.Φυσικά τα carbs με το ανάλογο σετάρισμα για 2000 κ.ε.μαζί με το linkage τους
8.Φιλτροκούτι πλήρες
9.Τη βάση που βιδώνει στην δεξιά πλευρά του κινητήρα και στην αλουμινένια βάση των carbs.
10.Πιθανόν και την δεξιά βάση κινητήρα,εάν δεν έχει την κατάλληλη υποδοχή.
Για να μη μπλέξεις με εκκεντροφόρους,παράξενα σεταρίσματα και άλλα τεινά και ίσως δεινά,μια εύκολη και απαραίτητη μετατροπή κατά την άποψη μου είναι ν αλλάξεις την εξαγωγή που έχει,με το κλασσικό χταπόδι που φορούν οι Ευρωπαικές Spider.