Jun 9, 2011, 7:55 AM

Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ξέρεις τι γίνεται, ω Δία;
Από τη μια τρώμε κράξιμο αν γεμίσουμε ένα τεύχος αμαξάρες (γράφτε για τον καθημερινό άνθρωπο κλπ) και ορθώς. Από την άλλη λες εσύ τώρα ότι δεν έχει μέσα ένα αυτοκίνητο της προκοπής...

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Οι δοκιμές του τεύχους σε μεγάλο βαθμό εξαρτώνται από την επικαιρότητα, δηλαδή αν υπάρχει κάτι ολόφρεσκο στην αγορά θα ψαχτεί δοκιμή η συγκριτικό πάνω του. Από την άλλη μεριά, γίνεται προσπάθεια το τεύχος να έχει και χρηστικά αυτοκίνητα και κάποια λίγο πιο ψαγμένα. Αυτά, στο βαθμό που είναι δυνατόν έτσι;

Στο τρέχον τεύχος, δεν έπρεπε ν' ασχοληθούμε με τα αδελφάκια Hyundai ix35 και Kia Sportage (και τον ανταγωνισμό) δηλαδή; Η κατηγορία ενδιαφέρει πολύ την αγορά, πολλοί άνθρωποι ρωτούν αι ψάχνονται ν' αγοράσουν μικρό Crossover. Σαν πιο... πικάντικο μπήκε η νέα X1 xDrive28i, που πάθαμε την πλάκα μας οδηγώντας την και επιπλέον έχει να δείξει ολοκαίνουριο μοτέρ και 8άρι σασμάν, σηματοδοτώντας νέα εποχή για τη BMW.

Μετά, πάλι ρωτάει ο κόσμος για το υγραέριο. Κάναμε το φάκελο, πήρε το χώρο του. DS4, Lancia Y που οδήγησε ο ΣΧ έξω; Alfa 4C; Δεν είναι δοκιμές, αλλά προσπαθούμε για το φρέσκο και το αποκλειστικό γμτ

Σπύρο τα καταλαβαίνω όλα αυτά. Απλά έτυχε το τελευταίο τεύχος να έχει σχεδόν αποκλειστικά δοκιμές/παρουσιάσεις αδύναμων μικρομεσαίων και παχύδερμων (SUV, crossovers). Περίμενα ίσως ένα θεματάκι σε πίστα μεταξύ Giulietta 170, Focus 180 και Leon 160. Ίσως και ένα άλλο με σπορ μικρά/προσιτά roadsters σε κάποια στροφοδιαδρομή, τώρα που ξεκινάει και το θέρος. Κατά τα άλλα, όπως σωστά είπες, ακολουθείτε την επικαιρότητα και τον παλμό της αγοράς. Λίγη 'μαγική σκόνη' για να ονειρευόμαστε δεν βλάπτει όμως.