-
To ενθετο ηταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ! Συγχαρητηρια σε οσους ασχοληθηκαν για να βγει αυτο το αποτελεσμα.
Για το...'κυριως πιατο' , εχω βεβαια καποιες μικρες ενστασεις/αποριες τις οποιες και θα εκφρασω
συντομα... -
Δεν είχα μπει στον κόπο να διαβάσω για τα μίξερ... με τόσο καλές κριτικές όμως, ίσως ρίξω μια ματιά τελικά. Αν και η απέχθεια μου για τα ηλεκτρικά είναι παροιμιώδης, εκτός αν μιλάμε για φορτηγάκια παραδόσεων/λεωφορειάκια πόλης και μικρά τετράτροχα πόλης (στυλ Aixam)!
-
Συμφωνώ κι εγώ, καλό το τεύχος Μαίου, όπως και το προηγούμενο. Η ομάδα διανύει περίοδο φόρμας.
Συνεχίστε τις συνεντεύξεις με ανθρώπους που έχουν ρόλο στην σύγχρονη, άρθρα όπως κι αυτό στην πίστα των Σερρών, συγκριτικές δοκιμές με συμπέρασμα ξεκάθαρο, όπως για π.χ. στη συγκριτική δοκιμή Focus, Astra, Golf. Πολύ καλά άρθρα οι διαδρομές ιστορικού Ακρόπολις με Abarth, Porsche 911R κλπ, Cross Roads του Κουνίτη, Μ. Σταυρόπουλος στην τελευταία σελίδα, με καλό περιεχόμενο & γραφή. Το ίδιο και το αφιέρωμα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Δυστυχώς στα «ταξιδιωτικά», π.χ. Βαρκελώνη ή το οδοιπορικό στη Δίρφη στο τεύχος Φεβρουαρίου δεν έχετε κάποιον που να έχει καλή πένα. Δεν είναι άσχημα τα άρθρα, αλλά δεν έχουν αυτό που θα τα έκανε πραγματικά ενδιαφέροντα. Βρείτε τον σημερινό Ν. Δήμου και θα αγοράζουν το περιοδικό μόνο γι’αυτόν.
Σε σχέση με τη γραφή, μην βάζετε πολλές πληροφορίες στην ίδια πρόταση – γράψτε τα ίδια σε δύο προτάσεις. Επίσης, όχι πολλές παρενθέσεις, εκτός των άλλων δυσκολεύουν και την ανάγνωση. Όταν έχετε πολλές πληροφορίες, π.χ. στη στήλη «το χρώμα του χρήματος», οι πίνακες μπορούν να παρουσιάσουν τα δεδομένα καλύτερα.
Jacob
-
κυριοι των 4τ, η αρχαια alfa στο αφιερωμα, μπροσθιοκινητη ειναι;;; απο τα λιγα που ξερω εχει transaxle, αλλα πως γινεται να γραφεται στο κειμενο, 'κιβωτιο, συμπλεκτης, διαφορικο ειναι μπροστα';;;; εκτος κι αν κανω καπου λαθος...
παμε παρακατω...
'η lancia πρωτοπορος στα συστηματα τετρακινησης...' ναι αυτη και μονο αυτη... ανακαλυψε μαλιστα και το quattro κι απο τοτε εχει κατασκευασει πληθος τετρακινητων αυτοκινητων...
το κλου βεβαια ηταν στο τελος με τις ψυχες κι αυτοκινητα που μιλανε... νταξ, για φορουμ καλα ειναι
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
κυριοι των 4τ, η αρχαια alfa στο αφιερωμα, μπροσθιοκινητη ειναι;;; απο τα λιγα που ξερω εχει transaxle, αλλα πως γινεται να γραφεται στο κειμενο, 'κιβωτιο, συμπλεκτης, διαφορικο ειναι μπροστα';;;; εκτος κι αν κανω καπου λαθος...παμε παρακατω...
'η lancia πρωτοπορος στα συστηματα τετρακινησης...' ναι αυτη και μονο αυτη... ανακαλυψε μαλιστα και το quattro κι απο τοτε εχει κατασκευασει πληθος τετρακινητων αυτοκινητων...
το κλου βεβαια ηταν στο τελος με τις ψυχες κι αυτοκινητα που μιλανε... νταξ, για φορουμ καλα ειναι
Με προλαβες. Ακριβως αυτη η φραση ειναι που βγαζει ματι, και πλεον δικαιολογιες τυπου 'δαιμων του τυπογραφειου'
δεν πιστευω οτι χωρουν εδω. Προφανως ηθελε να πει πισω, ουσιαστικα και το κιβωτιο μαζι με το διαφορικο, για καλυτερη κατανομη βαρους ο συντακτης...
Σε τετοια θεματα ομως, καλο θα ηταν να παρουσιαζονται απο παλαιοτερους στον χωρο, ωστε να αποφευγονται και τετοιου ειδους 'χτυπητα' λαθη... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Με προλαβες. Ακριβως αυτη η φραση ειναι που βγαζει ματι, και πλεον δικαιολογιες τυπου 'δαιμων του τυπογραφειου'
δεν πιστευω οτι χωρουν εδω. Προφανως ηθελε να πει πισω, ουσιαστικα και το κιβωτιο μαζι με το διαφορικο, για καλυτερη κατανομη βαρους ο συντακτης...
Σε τετοια θεματα ομως, καλο θα ηταν να παρουσιαζονται απο παλαιοτερους στον χωρο, ωστε να αποφευγονται και τετοιου ειδους 'χτυπητα' λαθη...αυτό το είδος δεν ευδοκιμεί στις μέρες μας... είναι ακριβό στη συντήρηση και σιγά- σιγά αποσύρεται
-
Επειδή θέλω να είμαι δίκαιος με το περιοδικό και τους συντάκτες του θα πρέπει να αναφέρω ότι στο τρέχων τεύχος διορθώθηκαν επιτέλους οι πίνακες χαρακτηριστικών των μοντέλων! Επίσης ωραίο το καπελάκι της φορντ για το ακρόπολις αλλά και το τεύχος συνολικά από τα όσα διάβασα στο πρώτο ξεφύλλισμα!
Μπορεί να τους τα 'χώνουμε' -συχνά αυστηρά- εδώ μέσα όμως τους αξίζουν και τα θετικά σχόλια όταν τα καταφέρνουν καλά. -
Για να ρωτησω κατι σημαντικο. Ο Κ.Κ σε μια συναντηση σημερα ειπε οτι το περιοδικο παει μαλλον για κλεισιμο για διαφορους λογους, δεν πιστευω να ξεμεινουμε απο φορουμ
-
Από φόρουμ δε νομίζω. Στην ανάγκη θα το μεταφέρουμε αλλού και ίσως το μετονομάσουμε. Θα είναι μεγάλο κρίμα να κλείσει το περιοδικό με το οποίο μεγαλώσαμε πάντως...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από φόρουμ δε νομίζω. Στην ανάγκη θα το μεταφέρουμε αλλού και ίσως το μετονομάσουμε. Θα είναι μεγάλο κρίμα να κλείσει το περιοδικό με το οποίο μεγαλώσαμε πάντως...Απο οτι μου ειπε ο αδερφος μου, μιας και αυτος παρεβρεθηκε (να μην το ηξερα θα πηγαινα και εγω )εχουν γινει πολλες το οποιο ειναι και γνωστο .
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από φόρουμ δε νομίζω. Στην ανάγκη θα το μεταφέρουμε αλλού και ίσως το μετονομάσουμε. Θα είναι μεγάλο κρίμα να κλείσει το περιοδικό με το οποίο μεγαλώσαμε πάντως...Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)
Πολυ φορα πηρες εσυ!!!
πλακιτσα
-
To τελευταίο τεύχος αξίζει..? Αύριο έχω ταξίδι οπότε θέλω κάτι να διαβάσω..
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
To τελευταίο τεύχος αξίζει..? Αύριο έχω ταξίδι οπότε θέλω κάτι να διαβάσω..Το πηγες για κλεισιμο κιολας??
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
To τελευταίο τεύχος αξίζει..? Αύριο έχω ταξίδι οπότε θέλω κάτι να διαβάσω..Πολύ βαρετό. Το αγόρασα από συνήθεια αλλά δεν μπορώ με τίποτα να το διαβάσω. 'Ολο κάτι C4 1400 και κάτι iX35 έχει. Ούτε ένα ενδιαφέρον αυτοκίνητο...
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)
Πολυ φορα πηρες εσυ!!!
πλακιτσα
Δεν είναι κακή ιδέα!
-
θα στενοχωρηθώ αν κλείσει...συνήθεια 23 ετών δύσκολα αντικαθίσταται...
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
To τελευταίο τεύχος αξίζει..? Αύριο έχω ταξίδι οπότε θέλω κάτι να διαβάσω..
Το πηγες για κλεισιμο κιολας??
Πολύ βαρετό. Το αγόρασα από συνήθεια αλλά δεν μπορώ με τίποτα να το διαβάσω. 'Ολο κάτι C4 1400 και κάτι iX35 έχει. Ούτε ένα ενδιαφέρον αυτοκίνητο...
Ναι από τα περιεχόμενα δεν δείχνει και τόσο ενδιαφέρον..
-
Να μας βάλετε άμεσα συνεχή ψηφοφορία σε επίπεδο τεύχους αλλά και σε επίπεδο άρθρων στηλών για να υπάρχει μια γνώμη από αναγνώστες τους πως πάει κάθε τεύχος συγκριτικά με τα προηγούμενα αλλά και τα άρθρα / στήλες ξεχωριστά.
Δεν είναι δυνατό το Drive να κάνει συγκριτικό με 10 μικρομεσαία και οι 4Τ με 3.
-
Καθυστερημένα ίσως, αλλά μπράβο Σπύρο!
- για το Nikola Tesla στο ev, και
- για την 4C.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
To τελευταίο τεύχος αξίζει..? Αύριο έχω ταξίδι οπότε θέλω κάτι να διαβάσω..
Πολύ βαρετό. Το αγόρασα από συνήθεια αλλά δεν μπορώ με τίποτα να το διαβάσω. 'Ολο κάτι C4 1400 και κάτι iX35 έχει. Ούτε ένα ενδιαφέρον αυτοκίνητο...
Ξέρεις τι γίνεται, ω Δία;
Από τη μια τρώμε κράξιμο αν γεμίσουμε ένα τεύχος αμαξάρες (γράφτε για τον καθημερινό άνθρωπο κλπ) και ορθώς. Από την άλλη λες εσύ τώρα ότι δεν έχει μέσα ένα αυτοκίνητο της προκοπής...Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Οι δοκιμές του τεύχους σε μεγάλο βαθμό εξαρτώνται από την επικαιρότητα, δηλαδή αν υπάρχει κάτι ολόφρεσκο στην αγορά θα ψαχτεί δοκιμή η συγκριτικό πάνω του. Από την άλλη μεριά, γίνεται προσπάθεια το τεύχος να έχει και χρηστικά αυτοκίνητα και κάποια λίγο πιο ψαγμένα. Αυτά, στο βαθμό που είναι δυνατόν έτσι;
Στο τρέχον τεύχος, δεν έπρεπε ν' ασχοληθούμε με τα αδελφάκια Hyundai ix35 και Kia Sportage (και τον ανταγωνισμό) δηλαδή; Η κατηγορία ενδιαφέρει πολύ την αγορά, πολλοί άνθρωποι ρωτούν αι ψάχνονται ν' αγοράσουν μικρό Crossover. Σαν πιο... πικάντικο μπήκε η νέα X1 xDrive28i, που πάθαμε την πλάκα μας οδηγώντας την και επιπλέον έχει να δείξει ολοκαίνουριο μοτέρ και 8άρι σασμάν, σηματοδοτώντας νέα εποχή για τη BMW.
Μετά, πάλι ρωτάει ο κόσμος για το υγραέριο. Κάναμε το φάκελο, πήρε το χώρο του. DS4, Lancia Y που οδήγησε ο ΣΧ έξω; Alfa 4C; Δεν είναι δοκιμές, αλλά προσπαθούμε για το φρέσκο και το αποκλειστικό γμτ
Δεν είναι δυνατό το Drive να κάνει συγκριτικό με 10 μικρομεσαία και οι 4Τ με 3.
Δεν συγκρίνονται ΟΛΑ τα μικρομεσαία μεταξύ τους, ούτε υπάρχει κέρδος για τον αναγνώστη αν μπουν όλα σε ένα σακί. Δε βάζεις το Φόκους των 150 ίππων με το ατμοσφαιρικό i30, ούτε με Lancer Sportback 1,6. Απλώς δεν γίνεται.
Βάλαμε το Focus απευθείας στα βαθιά με το Γκολφ και το καλοπουλημένο Άστρα. Ζητήσατε σύγκριση με Τζουλιέτα, έρχεται! Και θα έχει και κάποιο αουτσάιντερ στην παρέα.
Καθυστερημένα ίσως, αλλά μπράβο Σπύρο!
- για το Nikola Tesla στο ev, και
- για την 4C.
Σ' ευχαριστώ πολύ Τάκη μου
-
Να σε πω και εγώ τη γνώμη μου, Κρουζπενελοπεν, αν και δεν ξέρω αν το δικαιούμαι με τρία επίτηδες χαμένα τεύχη.
Δεν έχω πρόβλημα με τα καθημερινά αυτοκίνητα ίσα ίσα, τα προτιμώ κιόλας να σου πω από το συγκριτικό Ferrari 482 Challenge Sportivo με Porsche 911 στην έκδοση του Μαρτίου. Τα αποκλειστικά όμως και τα φρέσκα αν δεν συνοδεύονται από δοκιμή, πραγματικά μου φαίνονται άχρηστα, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο γρήγορα προσπερνιούνται. Οι φωτό που αξίζουν ένεκα αποκλειστικότητας και φρεσκαδούρας (jtblaster όχι αυτή που νομίζεις) βρίσκονται στο ίντερνετ και σε μεγαλύτερη ποικιλία. Ακόμα και στο 4t.gr βρίσκονται. Η γνώμη όμως ή και η δοκιμή είναι η αιτία που παίρνουμε (έπαιρνα) το περιοδικό γιατί σας έχουμε ακόμα ψηλά.
Με τα πράβο των συμφορουμάδων πάντως είμαι στο τσακ να ξαναρχίσω, τόσοι άνθρωποι μάλλον δεν κάνουν λάθος.
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό