-
παντου διαβαζουμε για ενισχυμενα μερη κινητηρα που εξελισονται για βελτιωσεις. Κατι παρομοιο δεν μπορουμε να βρουμε και για βαλβιδες σε περιπτωση που προκαλεσει βλαβη το αεριο στις βαλβιδες? Αν και οποτε ανοιχτει ο κινητηρας να βαλουμε κατι ενισχυμενο και να εξασφλαλισουμε σιγουρο αποτελεσμα?
Ομολογω οτι με αυτα που διαβαζω εδω, ειμαι ετοιμος να παω στο συνεργειο να κατεβασω μηχανη χωρις να εχω παρατηρησει καποιο προβλημα, δεν ξερω πως λεγεται αυτο
-
Δουλειά δεν είχε ο διάολος, γ@μούσε τα παιδιά του λέγεται...
-
-
Ο χρήστης car-o-bill έγραψε:
Λοιπόν μετά από 10000χλμ (από 12/3/11) αυτά τα προβληματάκια(;;) παραμένουν.
Η πεταλούδα καθαρίστηκε αλλά κομπιάζει ακόμα μερικές φορές (έχω την αμυδρά εντύπωση ότι συμβαίνει περισσότερο όταν έχει υγρασία πχ όταν βρέχει)
Ο υπολογιστής ταξιδίου δείχνει την πραγματική κατανάλωση βενζίνης, τεσταρισμένος μετά από φουλάρισμα-100χλμ-φουλάρισμα. Σε σύγκριση με την κατανάλωση βενζίνης τελικά με το υγραέριο είμαι μονίμως πάνω από 30% περισσότερα λίτρα, συνήθως γύρω στο 35%!!Μετά από αυτά τι συστήνετε να κάνω;
δεδομένου του ότι έχω τοποθετημένο το icom JTG-να θεωρήσω ότι αυτή είναι η πραγματική ανάγκη του κινητήρα για σωστή και όμοια με της βενζίνης λειτουργία;
-ή να πιέσω τον εγκαταστάτη για αλλαγές και ρυθμίσεις για μείωση της κατανάλωσης;Καμία συμβουλή;
-
την καταναλωση την μετρας με βαση τι σου δειχνει ο υπολογιστης ταξιδιου?ο σωστος τροπος ειναι μονο με φουλαρισμα στο βενζιναδικο και μετρηση λιτρων.πες του αν δεν σου εχει αλλαξει ecu να σου βαλει καινουργιο εγκεφαλο.εγω ειδα διαφορα στα πρωινα ξεκινηματα.επισης αν οντως σου καει τοσο πολυ δοκιμαστε να αλλαξτε μπεκ.υπαρχουν πολλα μπεκ που χρονιζουν διαφορετικα.
-
Ναι συγκρίνω τα λίτρα που συμπληρώνω μέ τα λίτρα που γράφει ο υπολογιστής ταξιδίου τον οποίο όπως έγραψα παραπάνω τον έχω τσεκαρει μέ δοκιμή. Φουλάρισα έκανα 100 χλμ και ξαναφουλάρισα από την ίδια μάνικα. Έβαλα 6,5 lt ακριβώς όσο έλεγε και ο υπολογιστής. Επομένως η σύγκριση είναι σωστή.
Όσον αφορά τον εγκέφαλο τον έχω αλλάξει και έλυσε το πρόβλημα της μη αλλαγής σε βενζίνη όταν τελείωνε το υγραέριο.
Και όσον αφορά τα μπεκ επίσης τα έχουμε αλλάξει, αλλά αυτή η διαφορά παραμένει.
Τι άλλο μπορεί να γίνει; -
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΦΤΑΣΕ!
ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΕΙΩΜΕΝΗ, ΕΠΟΧΙΑΚΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΣΤΑ 0.78 ΑΠΟ 0.65 ΠΕΡΕΣΙ!
ΖΗΤΩ!!!!!!!!!! -
Ο χρήστης car-o-bill έγραψε:
Ναι συγκρίνω τα λίτρα που συμπληρώνω μέ τα λίτρα που γράφει ο υπολογιστής ταξιδίου τον οποίο όπως έγραψα παραπάνω τον έχω τσεκαρει μέ δοκιμή. Φουλάρισα έκανα 100 χλμ και ξαναφουλάρισα από την ίδια μάνικα. Έβαλα 6,5 lt ακριβώς όσο έλεγε και ο υπολογιστής. Επομένως η σύγκριση είναι σωστή.Oχι φιλε μου δεν ειναι σωστη η μετρηση με αυτον τον τροπο. Πρεπει 1ον) να αδειασεις τελειως το ρεζερβουαρ του lpg(μεχρι να σε γυρισει σε βενζινη), 2ον) να γεμισεις στο ιδιο πρατηριο lpg-στην ιδια αντλια(για να εχει τα ιδια bar παντα), μετα αδειαζεις παλι και να το ξανακανεις αυτο περιπου 3 φορες συνολικα. Εννοείται οτι προσπαθεις αυτες τις 3 φορες να κινείσαι οσον το δυνατον σε ιδιες διαδρομες-ταχυτητες, για να υπαρχει μια μεση-σταθερη τιμη. Τελος, σε καθε αδειασμα κανεις την διαίρεση λιτρα που εβαλες διά χλμ που διάνυσες και μετα επι 100.(χρησημοποιησε τον μετρητη χλμ στο κοντερ σου για να εισαι σιγουρος)
Οταν η δεξαμενη εχει μεσα lpg, λογο πιεσεων του υγραεριου δεν δινει σταθερες τιμες αν ξαναβαλεις. Δεν ειναι σαν τη βενζινη.
Εχω κανει και γω το ιδιο με σενα, και αντι να μου παρει 7 ή 8 λιτρα που υπολογιζα για 100 χλμ που ειχα κανει(πριν ειχα φουλαρει lpg) μου πηρε μονο 5 λιτρα. Ηξερα ομως οτι δεν ηταν δυνατον. Η πιεση, δεν αφηνε να παρει ολα τα λιτρα που ειχε καταναλωσει.Όσον αφορά τον εγκέφαλο τον έχω αλλάξει και έλυσε το πρόβλημα της μη αλλαγής σε βενζίνη όταν τελείωνε το υγραέριο.
Και όσον αφορά τα μπεκ επίσης τα έχουμε αλλάξει, αλλά αυτή η διαφορά παραμένει.
Τι άλλο μπορεί να γίνει;Αν συνεχισει και σου βγαζει τετοιες καταναλωσεις μετα και απο τις μετρησεις που θα κανεις, πηγενε σε αλλον εγκαταστατη icom για να στο σεταρει. Ριξε καλου κακου καμια ματια στο αμαξι μηπως φταιει καιτι και σου ανεβαζει την καταναλωση και με τη βενζινη και χτυπιεσαι αδικα.
Για τα κομπιασματα υπαρχει περιπτωση να φταιει το πρατηριο που βαζεις. Μου συμβαινει και σε μενα οταν αλλαζω πρατηριο...
-
Ο χρήστης car-o-bill έγραψε:
Λοιπόν μετά από 10000χλμ (από 12/3/11) αυτά τα προβληματάκια(;;) παραμένουν.
Η πεταλούδα καθαρίστηκε αλλά κομπιάζει ακόμα μερικές φορές (έχω την αμυδρά εντύπωση ότι συμβαίνει περισσότερο όταν έχει υγρασία πχ όταν βρέχει)
Ο υπολογιστής ταξιδίου δείχνει την πραγματική κατανάλωση βενζίνης, τεσταρισμένος μετά από φουλάρισμα-100χλμ-φουλάρισμα. Σε σύγκριση με την κατανάλωση βενζίνης τελικά με το υγραέριο είμαι μονίμως πάνω από 30% περισσότερα λίτρα, συνήθως γύρω στο 35%!!Μετά από αυτά τι συστήνετε να κάνω;
δεδομένου του ότι έχω τοποθετημένο το icom JTG-να θεωρήσω ότι αυτή είναι η πραγματική ανάγκη του κινητήρα για σωστή και όμοια με της βενζίνης λειτουργία;
-ή να πιέσω τον εγκαταστάτη για αλλαγές και ρυθμίσεις για μείωση της κατανάλωσης;Καμία συμβουλή;
Νομίζω δεν πρέπει να δείχνει τόσο μεγαλύτερη κατανάλωση όταν δουλεύει με υγραέριο.
Το αμάξι θα καίει 20-30% περισσότερα λίτρα υγραερίου από τα αντίστοιχα λίτρα βενζίνης αλλά δεν θα πρέπει να ΔΕΙΧΝΕΙ η ένδειξη τόσο μεγάλη κατανάλωση. Νομίζω ότι θα δούλευε πιο σωστά το αμάξι αν έδειχνε στο ταμπλό σχεδόν ίδια κατανάλωση.
-
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Ναι συγκρίνω τα λίτρα που συμπληρώνω μέ τα λίτρα που γράφει ο υπολογιστής ταξιδίου τον οποίο όπως έγραψα παραπάνω τον έχω τσεκαρει μέ δοκιμή. Φουλάρισα έκανα 100 χλμ και ξαναφουλάρισα από την ίδια μάνικα. Έβαλα 6,5 lt ακριβώς όσο έλεγε και ο υπολογιστής. Επομένως η σύγκριση είναι σωστή.
Oχι φιλε μου δεν ειναι σωστη η μετρηση με αυτον τον τροπο. Πρεπει 1ον) να αδειασεις τελειως το ρεζερβουαρ του lpg(μεχρι να σε γυρισει σε βενζινη), 2ον) να γεμισεις στο ιδιο πρατηριο lpg-στην ιδια αντλια(για να εχει τα ιδια bar παντα), μετα αδειαζεις παλι και να το ξανακανεις αυτο περιπου 3 φορες συνολικα. Εννοείται οτι προσπαθεις αυτες τις 3 φορες να κινείσαι οσον το δυνατον σε ιδιες διαδρομες-ταχυτητες, για να υπαρχει μια μεση-σταθερη τιμη. Τελος, σε καθε αδειασμα κανεις την διαίρεση λιτρα που εβαλες διά χλμ που διάνυσες και μετα επι 100.(χρησημοποιησε τον μετρητη χλμ στο κοντερ σου για να εισαι σιγουρος)
Αυτό κάνω και εγώ, όταν λέω πιο πάνω για τα λίτρα που συμπληρώνω. Την κατανάλωση όμως αυτή του υγραερίου με τι την συγκρίνεις εσύ για να δεις την διαφορά; Εγώ την συγκρίνω με την ένδειξη του υπολογιστή ταξιδίου που εννοείται υπολογίζει πόσο θα έκαιγα αν κινούμουν με βενζίνη και όπως είπα παραπάνω τον έχω τεστάρει για την ακρίβειά του.
Οταν η δεξαμενη εχει μεσα lpg, λογο πιεσεων του υγραεριου δεν δινει σταθερες τιμες αν ξαναβαλεις. Δεν ειναι σαν τη βενζινη.
Εχω κανει και γω το ιδιο με σενα, και αντι να μου παρει 7 ή 8 λιτρα που υπολογιζα για 100 χλμ που ειχα κανει(πριν ειχα φουλαρει lpg) μου πηρε μονο 5 λιτρα. Ηξερα ομως οτι δεν ηταν δυνατον. Η πιεση, δεν αφηνε να παρει ολα τα λιτρα που ειχε καταναλωσει.Ενστάσεις:
Πρώτον, ο εγκαταστάτης μου είπε να μην αφήνω να τελειώνει το υγραέριο και να γυρίζει μόνο του σε βενζίνη,(αν και εγώ το κάνω όπως εσύ) γιατί παίρνει αέρα και δεν γεμίζει μετά σωστά.
Δεύτερον αν ίσχυε αυτό που λες, ότι δηλ. παίρνει 5 λίτρα αντί 7-8, θα έπρεπε να βγαίνει το συμπέρασμα ότι έχουμε κάψει λιγότερα και όχι περισσότερα, όπως συμβαίνει σε μένα.Αν συνεχισει και σου βγαζει τετοιες καταναλωσεις μετα και απο τις μετρησεις που θα κανεις, πηγενε σε αλλον εγκαταστατη icom για να στο σεταρει.
Εννοείται πως ο εγκαταστάτης είναι ο κατ' εξοχήν ειδικός, αφού αυτός είναι ο αποκλειστικός εισαγωγέας
Ριξε καλου κακου καμια ματια στο αμαξι μηπως φταιει καιτι και σου ανεβαζει την καταναλωση και με τη βενζινη και χτυπιεσαι αδικα.
Το ελέγξαμε στην Peugeot και είναι ΟΚ
Για τα κομπιασματα υπαρχει περιπτωση να φταιει το πρατηριο που βαζεις. Μου συμβαινει και σε μενα οταν αλλαζω πρατηριο...
Μα έχω βάλει σχεδόν σε όλα τα πρατήρια της Δ. Ελλάδας και καμία διαφορά.
Τι άλλο να κάνω; -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Νομίζω δεν πρέπει να δείχνει τόσο μεγαλύτερη κατανάλωση όταν δουλεύει με υγραέριο.
Το αμάξι θα καίει 20-30% περισσότερα λίτρα υγραερίου από τα αντίστοιχα λίτρα βενζίνης αλλά δεν θα πρέπει να ΔΕΙΧΝΕΙ η ένδειξη τόσο μεγάλη κατανάλωση. Νομίζω ότι θα δούλευε πιο σωστά το αμάξι αν έδειχνε στο ταμπλό σχεδόν ίδια κατανάλωση.
Φίλε μου σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου, αλλά το αυτοκίνητο δεν 'δείχνει' μεγαλύτερη κατανάλωση. 'Δείχνει' στο ταμπλώ την 'υποθετική' κατανάλωση της βενζίνας. Καίει 35% περισσότερα λίτρα από ότι θα έκαιγε σε βενζίνη. Το πρώτο το βλέπουμε από τα λίτρα που κάψαμε όταν πάμε να το γεμίσουμε ξανά και το δεύτερο από τον υπολογιστή ταξιδίου στο ταμπλώ.
-
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΦΤΑΣΕ!
ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΕΙΩΜΕΝΗ, ΕΠΟΧΙΑΚΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΣΤΑ 0.78 ΑΠΟ 0.65 ΠΕΡΕΣΙ!
ΖΗΤΩ!!!!!!!!!!Δεν εχει να κανει με την εποχιακη τιμη του υγραεριου αλλα με την εποχιακη τιμη της βενζινης. Διατηρουνε την διαφορα κοντα στο 1 ευρω, βγαζουνε τα κερατα τους οι υγραεραδες και λεμε και ευχαριστω για το φθηνο καυσιμο. Ετσι ειναι.
-
Συμφωνώ είδα απο απόντα ότι αγοράζουν 0,52 / λίτρο με το ΦΠΑ άρα 25 λεπτά στο λίτρο είναι πολυ καλα !!! ο λογιστής μου έχει ένα γκαζα πελάτη και απο περιέργεια το ψαχουλεψα 10000 λιτ 5200 € τελική τιμη .....
Τα συμπεράσματα δικα σας !!
-
Μετά από ώριμη σκέψη,και μελέτη τεχνικών εμπεριστατομένων απόψεων από συνφορουμίτες όπως του Antonis καθώς και μετά από προτροπή μηχανικών της FORD και 14.000χλμ μέχρι τώρα με υγραέριο σε 4 μήνες αποφάσισα και έβαλα λαδιέρα στο FORD FOCUS μου (κιτ της Λοβάτο), με ψηφιακή ένδειξη της στάθμης του λαδιού, έτσι για να έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο. Πιστεύω πως έπραξα σωστά, βέβαια ο χρόνος θα δείξει.
Τώρα μου μπήκαν φιτίλια για την συσκευή ηλεκτρόλυσης, που διασπαει το νερό σε οξυγόνο και υδρογόνο, μου είπαν ότι στο υγραέριο δουλεύει ακόμη καλύτερα από ότι στην βενζίνη, κάποιοι μιλάνε για πάνω από 40% οικονομία!!!
Είδα και σχετικά βιντεάκια, αν γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικά, ας μας ενημερώσει. -
Not.
-
Ο χρήστης car-o-bill έγραψε:
Ναι συγκρίνω τα λίτρα που συμπληρώνω μέ τα λίτρα που γράφει ο υπολογιστής ταξιδίου τον οποίο όπως έγραψα παραπάνω τον έχω τσεκαρει μέ δοκιμή. Φουλάρισα έκανα 100 χλμ και ξαναφουλάρισα από την ίδια μάνικα. Έβαλα 6,5 lt ακριβώς όσο έλεγε και ο υπολογιστής. Επομένως η σύγκριση είναι σωστή.
Όσον αφορά τον εγκέφαλο τον έχω αλλάξει και έλυσε το πρόβλημα της μη αλλαγής σε βενζίνη όταν τελείωνε το υγραέριο.
Και όσον αφορά τα μπεκ επίσης τα έχουμε αλλάξει, αλλά αυτή η διαφορά παραμένει.
Τι άλλο μπορεί να γίνει;ελεγξες αν χανει απο καποιο ρακορ μηπως?εγω ειχα ενα τετοιο θεμα και απο 12-13 λιτρα μου εκαιγε 17+.υπαρχει ενας ειδικος αφρος και επιπροσθετα ενας ανιχνευτης διαρροης υγραεριου .(λογικα τα εχει ο εγκαταστατης σου).αν οντως στην βενζινη εχεις φυσιολογικες καταναλωσεις δες μηπως χανει υγραεριο απο καπου.
-
Ο χρήστης petransfhp έγραψε:
Τώρα μου μπήκαν φιτίλια για την συσκευή ηλεκτρόλυσης, που διασπαει το νερό σε οξυγόνο και υδρογόνο, μου είπαν ότι στο υγραέριο δουλεύει ακόμη καλύτερα από ότι στην βενζίνη, κάποιοι μιλάνε για πάνω από 40% οικονομία!!!
Είδα και σχετικά βιντεάκια, αν γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικά, ας μας ενημερώσει.Μην τα πιστευεις αυτα! Εχουν ανασυζητηθει μεσα στο φορουμ
-
Ο χρήστης car-o-bill έγραψε:
Αυτό κάνω και εγώ, όταν λέω πιο πάνω για τα λίτρα που συμπληρώνω. Την κατανάλωση όμως αυτή του υγραερίου με τι την συγκρίνεις εσύ για να δεις την διαφορά; Εγώ την συγκρίνω με την ένδειξη του υπολογιστή ταξιδίου που εννοείται υπολογίζει πόσο θα έκαιγα αν κινούμουν με βενζίνη και όπως είπα παραπάνω τον έχω τεστάρει για την ακρίβειά του.
Την καταναλωση lpg την συγκρίνω με την καταναλωση βενζινης που ομως γνωριζα. Την μετρηση την ειχα κανει άπειρες φορες αλλα οχι μεσω υπολογιστη ταξιδιού, γιατι μπορει να ειναι αναξιοπηστος μερικες φορες.
Ενστάσεις:
Πρώτον, ο εγκαταστάτης μου είπε να μην αφήνω να τελειώνει το υγραέριο και να γυρίζει μόνο του σε βενζίνη,(αν και εγώ το κάνω όπως εσύ) γιατί παίρνει αέρα και δεν γεμίζει μετά σωστά.
Δεύτερον αν ίσχυε αυτό που λες, ότι δηλ. παίρνει 5 λίτρα αντί 7-8, θα έπρεπε να βγαίνει το συμπέρασμα ότι έχουμε κάψει λιγότερα και όχι περισσότερα, όπως συμβαίνει σε μένα.Κουταμαρα σου ειπε. Οσες φορες και αν τελειωσε το jpg, παντα επερνε τα λιτρα που επρεπε. Με το συμβαν που περιγραφω θελω να πω το εξης. Οτι αναλογα την αντλια ποσα bar πιεση εχει, μπορει να σου παρει περισσοτερα ή λιγοτερα αντιστοιχα...
Μα έχω βάλει σχεδόν σε όλα τα πρατήρια της Δ. Ελλάδας και καμία διαφορά.
Τι άλλο να κάνω;Τι να πω και γω ρε φιλε....
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ.ΕΧΩ MITSUBISHI OUTLANDER TURBO 2000cc
2006 ΜΟΝΤΕΛΟ.ΤΙ ΘΑ ΒΑΖΑΤΕ ΤΩΡΑ; -
Ο χρήστης ILKOUL έγραψε:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ.ΕΧΩ MITSUBISHI OUTLANDER TURBO 2000cc
2006 ΜΟΝΤΕΛΟ.ΤΙ ΘΑ ΒΑΖΑΤΕ ΤΩΡΑ;ΠΩΛΗΤΗΡΙΟ κατά την άποψή μου.
Έμπειρο εγκαταστάτη με καλή φήμη με καλές απαντήσεις στις ερωτήσεις μου, με καλή τιμή. Από συστήματα ότι θες (LOVATO, ZAVOLI, BRC, ICOM, VIALLE, LANDIRENZO κτλ).
Το θέμα λαδιέρας είναι αυστηρά προσωπικό.
Εγώ έβαλα, εμπιστεύομαι τον antonis.
Με δυο αυτοκίνητα me BRC δεν έχω κανένα πρόβλημα. Το ένα έχει 8000χλμ (COLT 1,3) και το άλλο 2000χλμ (MAZDA6). Είχα και ένα getz 1,1 και κανένα πρόβλημα με 15000 ΄τωρα πρέπει να έχει καιμιά 25.000 και αυτός που το έδωσα δεν μου ανέφερε προβλήματα.
Το καλύτερο είναι να πας σε επίσημο συνεργείο για να τους τα πρήζεις άνετα μετά, και να το ελέγχουν συχνά.
Μην το καθυστερείς όμως γιατί είναι μεγάλη χασούρα η βενζίνη και το υγραέριο το γλυκοκοιτάζει η εφορία
Υγραεριοκίνηση!