Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 276
    • 277
    • 278
    • 279
    • 280
    • 731
    • 732
    • 278 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    155234
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dti last edited by

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:

      Αλλάχτηκαν όλες οι βαλβίδες και έγινε κατεργασία σε όλες τις έδρες.
      Δε μπόρεσα να βρω ενισχυμένες βαλβίδες, αλλά μάλλον το πρόβλημα ξεκινάει από τις έδρες και αυτό δεν ήξερε κανένας να μου το πει τότε. Θα έψαχνα για έδρες.

      Αν έχεις τον 1400άρι κινητήρα εδώ μπορείς να βρεις ενισχυμένες βαλβίδες κλπ. Για τον χιλιάρι δεν φαίνεται να έχει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgos-papadopoylos last edited by

        Καλησπερα.Πολες φορες το αμαξι δεν περνει αμεσως μπρωστα αυτο ειναι προβλημα που θελει ψαξιμο???..ειναι και το μοναδικο που εχει απομεινει.10 μηνες και 12000χλμ με icom.ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ.(ΚΑΠΙΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΡΩΤΙΣΕΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ!)

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • V
          vagnar last edited by

          Ο χρήστης alexeft έγραψε:

          Στα παλιά αμάξια με ένα λ δούλευαν closed loop με τον λ να κινείται μεταξύ πλούσιου/φτωχού μείγματος.

          Στα καινούρια αμάξια με δύο λ, ο πρώτος λ χρησιμοποιείται πάλι για να ρυθμίζει το μείγμα κατά τον ίδιο τρόπο αλλά ο δεύτερος λ ρυθμίζει κι αυτός το μείγμα για να δουλεύει ο ΤΡΙΟΔΙΚΟΣ καταλύτης είτε σαν οξειδωτικός ή σαν αναγωγικός καταλύτης, δηλαδή μπορεί να δίνει ο πρώτος λ συνέχεια πλούσιο μείγμα ή συνέχεια φτωχό μείγμα και να μην αλλάζει γιατί ο δεύτερος λ θέλει τον καταλύτη αναγωγικό.

          Την οξείδωση την θέλουμε, οκ, την αναγωγή τι την θέλουμε???

          Περιέργεια

          Την αναγωγή για τα NOx.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lyggas last edited by

            Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
            Καλησπερα.Πολες φορες το αμαξι δεν περνει αμεσως μπρωστα αυτο ειναι προβλημα που θελει ψαξιμο???..ειναι και το μοναδικο που εχει απομεινει.10 μηνες και 12000χλμ με icom.ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ.(ΚΑΠΙΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΡΩΤΙΣΕΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ!)

            Δεν είναι τίποτα σοβαρό, μην ανησυχείς. Πιθανόν κάποιο μπεκ να έχει ψιλοδιαροή και να μπουκώνει τον κινητήρα κάποιες φορές. Είναι κάτι που δεν είναι σπάνιο με τον υγρό ψεκασμό χωρίς όμως να δημιουργεί παρενέργειες, εκτός βέβαια και αν καθυστερεί πολύ στην εκκίνηση, με αποτέλεσμα να ζορίζει μίζα και μπαταρία.

            'lyggas'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dti last edited by

              Ο χρήστης lyggas έγραψε:
              Είναι κάτι που δεν είναι σπάνιο με τον υγρό ψεκασμό χωρίς όμως να δημιουργεί παρενέργειες, εκτός βέβαια και αν καθυστερεί πολύ στην εκκίνηση, με αποτέλεσμα να ζορίζει μίζα και μπαταρία.

              Να συμπληρώσω επίσης οτι τέτοιο θέμα έχει αναφερθεί κατ' επανάληψη μόνο σε σύστημα της icom.
              Για το σύστημα της Vialle δεν έχει αναφερθεί τίποτε τέτοιο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexeft last edited by

                Ο χρήστης Vagnar έγραψε:

                Στα παλιά αμάξια με ένα λ δούλευαν closed loop με τον λ να κινείται μεταξύ πλούσιου/φτωχού μείγματος.

                Στα καινούρια αμάξια με δύο λ, ο πρώτος λ χρησιμοποιείται πάλι για να ρυθμίζει το μείγμα κατά τον ίδιο τρόπο αλλά ο δεύτερος λ ρυθμίζει κι αυτός το μείγμα για να δουλεύει ο ΤΡΙΟΔΙΚΟΣ καταλύτης είτε σαν οξειδωτικός ή σαν αναγωγικός καταλύτης, δηλαδή μπορεί να δίνει ο πρώτος λ συνέχεια πλούσιο μείγμα ή συνέχεια φτωχό μείγμα και να μην αλλάζει γιατί ο δεύτερος λ θέλει τον καταλύτη αναγωγικό.

                Την οξείδωση την θέλουμε, οκ, την αναγωγή τι την θέλουμε???

                Περιέργεια

                Την αναγωγή για τα NOx.

                Σωστός. Δεν το σκέφτηκα. Ευχαριστώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Ο χρήστης dti έγραψε:

                  Αλλάχτηκαν όλες οι βαλβίδες και έγινε κατεργασία σε όλες τις έδρες.
                  Δε μπόρεσα να βρω ενισχυμένες βαλβίδες, αλλά μάλλον το πρόβλημα ξεκινάει από τις έδρες και αυτό δεν ήξερε κανένας να μου το πει τότε. Θα έψαχνα για έδρες.

                  Αν έχεις τον 1400άρι κινητήρα εδώ μπορείς να βρεις ενισχυμένες βαλβίδες κλπ. Για τον χιλιάρι δεν φαίνεται να έχει...

                  Ο 1400 είναι πετρέλαιο.

                  Τέλος πάντων, δε θα σκάσω και ιδιαίτερα για ένα ακόμα λόγο.

                  Σιγά σιγά ανακαλύπτω ότι το αμάξι είχε πολλααααααααααααα περισσότερα χιλιόμετρα όταν το πήρα από αυτά που έγραφε το κοντέρ. Είμαι σε συνεργείο για επισκευή σαζμάν και είναι γεμάτο βρωμιά... και τα περισσότερα ρουλεμάν έχουν αποκτήσει ... μπλε μπίλιες από τις θερμοκρασίες.
                  Νομίζω ότι αυτό μιλάει για τη γενικότερη κατάσταση του αυτοκινήτου.

                  Επομένως δε μπορώ και δεν θα έπρεπε να τα φορτώσω όλα στο υγραέριο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    asteris last edited by

                    Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                    Έχεις λίγο μπερδέψει την έννοια closed-loop. Δεν σημαίνει στοιχειομετρικό μίγμα, σημαίνει ότι ο εγκέφαλος λάμβάνει υπόψιν του τις τιμές του λάμδα, ώστε να διορθώσει τον ψεκασμό για να έρθει εκεί που πρέπει. Open loop σημαίνει ότι δεν δίνω σημασία στον λάμδα, ψεκάζω μόνο βάσει χάρτη, γιατί ο λάμδα δεν δίνει αξιόπιστες τιμές.

                    Το αμάξι μπορεί να πηγαίνει και με φτωχότερα μίγματα με closed loop. Όπως ταλαντώνει τον λάμδα 0.2-0.8V στο στοιχειομετρικό για να πετύχει το 0.5V, μπορεί να τον ταλαντώνει και 0.2-0.6V για να πετύχει πιό φτωχά μίγματα στην πορεία με χαμηλό φορτίο, όπου δεν είναι και τόσο κρίσιμο το 16:1 ή το 17:1, λόγω πολύ μικρού φορτίου και ποσότητας καυσίμου (και άρα μικρές θερμοκρασίες). Αυτό που δεν κάνει ποτέ, γιατί είναι επικίνδυνο για την υγεία του κινητήρα, είναι η ταλάντωση στα πλούσια μίγματα, εκεί είναι πολύ πιό ευπαθές το μοτέρ σε λάθος τιμές ψεκασμού και ο εγκέφαλος προτιμάει το open-loop για μεγαλύτερη σιγουριά.

                    Αυτό είδα και εγώ χθες, ότι ο λ παίζει από ~0,1 ως 0,65 V.
                    Αυτό που θέλω να πω είναι ότι στην πραγματικότητα ο εγκαταστάτης υγραερίου δε μπορεί να ρυθμίσει πλούσιο ή φτωχό μίγμα, εφόσον τον τελικό έλεγχο τον έχει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου.

                    Το πολύ πολύ να πάρει το βραβείο του λαμπακίου

                    Τον τελικό έλεγχο όταν δουλεύει το υγραέριο, την έχει ο εγκέφαλος του υγραερίου. Εκει δεν ξέρουμε τι συμβαίνει, ανάλογα με τον κατασκευαστή του κιτ μπορείς να πειράξεις αρκετά πράματα. Απλά αν φύγεις από το παράθυρο ρυθμίσεων που θέλει ο μαμά εγκέφαλος, ανάβει το check engine...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Και τα fuel trims δε θα σε ξαναφέρουν πίσω ότι και αν κάνεις με τον εγκέφαλο του υγραερίου?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        asteris last edited by

                        Μόνο για όσους παίρνουν έτοιμη την τιμή ψεκασμού από τον μαμά εγκέφαλο. Αν την υπολογίζουν μόνοι τους από δικούς τους χάρτες, δεν επηρρεάζονται από τα fueltrims του μαμά. Για αυτό και βγαίνουν off limit μόλις συμβεί κάτι και ανάβουν τα λαμπάκια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης asteris έγραψε:
                          Μόνο για όσους παίρνουν έτοιμη την τιμή ψεκασμού από τον μαμά εγκέφαλο. Αν την υπολογίζουν μόνοι τους από δικούς τους χάρτες, δεν επηρρεάζονται από τα fueltrims του μαμά. Για αυτό και βγαίνουν off limit μόλις συμβεί κάτι και ανάβουν τα λαμπάκια.

                          Μάλιστα.

                          Λέω αυτά που λέω έχοντας υπόψιν το δικό μου σύστημα το οποίο διαβάζει διαρκώς τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου από τη διαγνωστική θύρα και αυτορυθμίζεται συνέχεια. Δε φτιάχνεις χάρτες. Του δίνεις μόνο μια γενική ρύθμιση που αντιστοιχεί στη διάμετρο της τρύπας στον αυλό των μπεκ, ώστε να μη βγαίνει εκτός ορίων.

                          Αποτέλεσμα να μην έχω καθόλου μα καθόλου λαμπάκια και το long term fuel trim να είναι στο -1,6%.

                          Είναι ο λόγος για τον οποίο προτίμησα αυτό το σύστημα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            car-o-bill last edited by

                            Ο χρήστης car-o-bill έγραψε:

                            .... στα πρώτα 2000χλμ υπήρχαν κάποια θέματα όπως:

                            -αυξημένη κατανάλωση περίπου 35%!!
                            -μικροκομπιάσματα
                            -....

                            Έγιναν κάποιες αλλαγές όπως:

                            -μπήκαν καινούρια μπεκ (πρέπει να περάσουν πάλι 1000χλμ για να μετρηθούν και να διορθωθεί το μείγμα)
                            -...

                            Μετά από 6 επισκέψεις (ακόμα και στην Αθήνα στο κεντρικό) έχουμε και λέμε:

                            -η κατανάλωση παραμένει από +28% έως και +32% (σε σύγκριση με τον υπολογιστή ταξιδίου του αυτοκινήτου που από παλαιότερα τεστ με βενζίνη έπεφτε πάντα μέσα.)
                            -μικροκομπιάσματα παραμένουν, ο Μπίρμπος είπε ότι οφείλονται σε φυσαλίδες(;) μέσα στην δεξαμενή λόγω θερμοκρασίας και ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο.
                            -...

                            Από τα αρχικά προβλήματα όλα λύθηκαν
                            εκτός αυτό της κατανάλωσης (θα το τσεκάρω και με real time δοκιμή με γέμισμα του ρεζερβουάρ της βενζίνης) και των κομπιασμάτων (θα περάσω και από την Peugeot για ένα καθαρισμό της πεταλούδας μήπως και...)

                            Λοιπόν μετά από 10000χλμ (από 12/3/11) αυτά τα προβληματάκια(;;) παραμένουν.
                            Η πεταλούδα καθαρίστηκε αλλά κομπιάζει ακόμα μερικές φορές (έχω την αμυδρά εντύπωση ότι συμβαίνει περισσότερο όταν έχει υγρασία πχ όταν βρέχει)
                            Ο υπολογιστής ταξιδίου δείχνει την πραγματική κατανάλωση βενζίνης, τεσταρισμένος μετά από φουλάρισμα-100χλμ-φουλάρισμα. Σε σύγκριση με την κατανάλωση βενζίνης τελικά με το υγραέριο είμαι μονίμως πάνω από 30% περισσότερα λίτρα, συνήθως γύρω στο 35%!!

                            Μετά από αυτά τι συστήνετε να κάνω;
                            δεδομένου του ότι έχω τοποθετημένο το icom JTG

                            -να θεωρήσω ότι αυτή είναι η πραγματική ανάγκη του κινητήρα για σωστή και όμοια με της βενζίνης λειτουργία;
                            -ή να πιέσω για αλλαγές και ρυθμίσεις για μείωση της κατανάλωσης;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              antonis-team last edited by

                              Σίγουρα εγώ και 5 επισκέπτες είμαστε κόπανοι του κερατα!!!!.... 3,56 το πρωί. Εγώ είμαι γέρος, εσείς δεν έχετε γκόμενες?.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                γατακια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nascar1 last edited by

                                  Θα ήθελα κάποιος να μας αναλύσει διεξοδικά τον τρόπο που λειτουργεί το αμάξι και ο εγκέφαλος του υγραερίου. Δηλαδή από την φάση του προγραμματισμού μέχρι την φάση της λειτουργίας και την συνεργασία ή μη με τον μαμά εγκέφαλο. Πότε μιλάνε (αν μιλάνε μεταξύ τους μέσω obd), πως φτιάχνονται οι χάρτες και γενικά πως λειτουργεί...

                                  Υ.Γ. Το θέμα έφτασε τις 400 σελίδες. Άντε δυνατά να τις 1000σουμε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexeft last edited by

                                    Στο θέμα των βαλβίδων για τα ευαίσθητα αυτοκίνητα.

                                    Κάπου διάβασα ότι ένας τρόπος να ενισχυθεί η όλη κατασκευή, είναι να μπουν βαλβίδες όπου η επιφάνεια που πατάει στην έδρα έχει γωνία 30 μοιρών αντί για 45. Επίσης πρέπει να κοπεί η έδρα σε γωνία 30 μοιρών και να γίνει η επιφάνεια που πατάει η βαλβίδα φαρδύτερη πχ 2 χιλιοστά αντί για 1.

                                    Έτσι πετυχαίνουμε δύο πράγματα:

                                    1. Λιγοστεύει η δύναμη που ασκεί η βαλβίδα στην έδρα γιατί μοιράζεται σε μεγαλύτερη επιφάνεια και υπό μικρότερη γωνία.
                                    2. Έχουμε καλυτερη ψύξη της βαλβίδας γιατί η θερμότητα μεταδίδεται καλύτερα προς την έδρα λόγω μεγαλύτερης επιφάνειας
                                      Υπ' όψιν ότι η βαλβίδα ψύχεται κατά 70% από την έδρα και 30% από το στέλεχός της (έτσι λέει το internet τουλάχιστον).

                                    Αν είχαμε και ένα μηχανουργό εδώ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hierophant last edited by

                                      Ο χρήστης dti έγραψε:

                                      Είναι κάτι που δεν είναι σπάνιο με τον υγρό ψεκασμό χωρίς όμως να δημιουργεί παρενέργειες, εκτός βέβαια και αν καθυστερεί πολύ στην εκκίνηση, με αποτέλεσμα να ζορίζει μίζα και μπαταρία.

                                      Να συμπληρώσω επίσης οτι τέτοιο θέμα έχει αναφερθεί κατ' επανάληψη μόνο σε σύστημα της icom.
                                      Για το σύστημα της Vialle δεν έχει αναφερθεί τίποτε τέτοιο.

                                      το επιβεβαιώνω και εγώ, απο τότε που μετέτρεψα το αυτοκίνητο, όταν κλείνει με υγραέριο μετα στο startup για να πάρει μπρός θέλει παρατεταμένα τη μίζα. Το κάνει πάντα όμως.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • X
                                        x-rover last edited by

                                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                        Ο 1400 είναι πετρέλαιο.

                                        Τέλος πάντων, δε θα σκάσω και ιδιαίτερα για ένα ακόμα λόγο.

                                        Σιγά σιγά ανακαλύπτω ότι το αμάξι είχε πολλααααααααααααα περισσότερα χιλιόμετρα όταν το πήρα από αυτά που έγραφε το κοντέρ. Είμαι σε συνεργείο για επισκευή σαζμάν και είναι γεμάτο βρωμιά... και τα περισσότερα ρουλεμάν έχουν αποκτήσει ... μπλε μπίλιες από τις θερμοκρασίες.
                                        Νομίζω ότι αυτό μιλάει για τη γενικότερη κατάσταση του αυτοκινήτου.

                                        Επομένως δε μπορώ και δεν θα έπρεπε να τα φορτώσω όλα στο υγραέριο.

                                        Αυτό που είπες εξηγεί πολλά πράγματα. Όλα συνηγορούν στο γεγονός ότι το αυτοκίνητο είχε πολλά περισσότερα χλμ από ότι είχε στο κοντέρ όταν το πήρες. Άρα φαντάζομαι ότι δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με τα αποτελέσματα χρήσης υγραερίου. Από την επισκευή και μετά θα μπορείς να βγάλεις πολύ πιο ασφαλή συμπεράσματα. Άλλωστε είχες πει ότι απο τις 30.000 χλμ μετά την εγκατάσταση υγραερίου είχε αρχίσει να εμφανίζει μεγαλύτερα κενά στις βαλβίδες, οπότε είσαι κοντά στο να δούμε αν θα αρχίσει να κάνει πάλι το ίδιο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexeft last edited by

                                          Ο χρήστης x-rover έγραψε:

                                          Αυτό που είπες εξηγεί πολλά πράγματα. Όλα συνηγορούν στο γεγονός ότι το αυτοκίνητο είχε πολλά περισσότερα χλμ από ότι είχε στο κοντέρ όταν το πήρες. Άρα φαντάζομαι ότι δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με τα αποτελέσματα χρήσης υγραερίου. Από την επισκευή και μετά θα μπορείς να βγάλεις πολύ πιο ασφαλή συμπεράσματα. Άλλωστε είχες πει ότι απο τις 30.000 χλμ μετά την εγκατάσταση υγραερίου είχε αρχίσει να εμφανίζει μεγαλύτερα κενά στις βαλβίδες, οπότε είσαι κοντά στο να δούμε αν θα αρχίσει να κάνει πάλι το ίδιο.

                                          Ακριβώς.

                                          Με μια διαφορά όμως, τα διάκενα στις βαλβίδες γίνονταν μικρότερα και όχι μεγαλύτερα.

                                          Όταν θα έχω νεότερα θα σας πω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • X
                                            x-rover last edited by

                                            Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                            Αυτό που είπες εξηγεί πολλά πράγματα. Όλα συνηγορούν στο γεγονός ότι το αυτοκίνητο είχε πολλά περισσότερα χλμ από ότι είχε στο κοντέρ όταν το πήρες. Άρα φαντάζομαι ότι δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με τα αποτελέσματα χρήσης υγραερίου. Από την επισκευή και μετά θα μπορείς να βγάλεις πολύ πιο ασφαλή συμπεράσματα. Άλλωστε είχες πει ότι απο τις 30.000 χλμ μετά την εγκατάσταση υγραερίου είχε αρχίσει να εμφανίζει μεγαλύτερα κενά στις βαλβίδες, οπότε είσαι κοντά στο να δούμε αν θα αρχίσει να κάνει πάλι το ίδιο.

                                            Ακριβώς.

                                            Με μια διαφορά όμως, τα διάκενα στις βαλβίδες γίνονταν μικρότερα και όχι μεγαλύτερα.

                                            Όταν θα έχω νεότερα θα σας πω.

                                            Ναι, συγνώμη. Γράψε λάθος!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 278
                                            • 279
                                            • 280
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 278 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr