Δέκα πέντε μήνες πέρασαν με ένα ντίζελ 1.3 χωρίς τέλη κυκλοφορίας. Πριν και για τρία χρόνια κάτοχος ενός σεατ με εγκατάσταση συστήματος υγραερίου.
Συμπέρασμα αλλά και προσωπική άποψη. Ντίζελ και πάλι ντίζελ . βεβαία αν δεν είχα την επιλογή του νέου ντίζελ δεν θα άλλαζα το υγραέριο.
Και από κατανάλωση 45 λίτρα πετρέλαιο 800χλμ+. Επίσης απαλλαγή από τα τέλη(δεν ξέρω για πόσο) αλλά συμβάλει και αυτό στην οικονομία.
Και το κυριότερο χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αυτά. Καλά χιλιόμετρα.
giorgos-papadopoylos
@giorgos-papadopoylos
Latest posts made by giorgos-papadopoylos
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
6 μήνες στην κατοχή μου ένα ντίζελ 1,3. Τελευταίο γέμισμα, 500χλμ, 23,53 λίτρα, 31,01 ευρώ. Πρώην κάτοχος υγραεριοκίνητου 1,4. σεατ. Cordoba.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Πούλησα τελικά το αυτοκίνητο μου αποχωρίζοντας την υγραεριοκίνηση και για πρώτη φορά πήγα σε ένα ντίζελ μοντέλο χωρίς τέλη (προς το παρών)
Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες που κατά καιρούς μου δίνατε σχετικά με το υγραέριο στα αυτοκίνητα και εύχομαι σε όλους σας ανεξάρτητα από το καύσιμο που έχετε επιλέξει καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. -
RE: FIAT FORUM
Καλησπέρα παιδιά. Καλώς σας βρήκα. Σήμερα παρήγγειλα το νέο μου αυτοκίνητο ένα πουντο ντίζελ 1.3 85hp. Πρώτη φορά αγοράζω Φίατ και θα ήθελα τις απόψεις σας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Τα χέρια σου 'πιάνουν' αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούμε να τα κάνουμε όλα και μάλιστα με ασφάλεια. Ταπεινή άποψη μου, ξήλωστα όλα είναι επικίνδυνα.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Σεατ Cordoba είναι το αυτοκίνητο. Αλλά σε πραγματικά άριστη κατάσταση. 120.000χλμ στην πλάτη του, ναι δεν είναι υπερβολικά. Το σύστημα υγραερίου είναι υγρού ψεκασμού ίσως υπερβολικό για ένα τέτοιο αμάξι. Να φανταστείτε όταν το πήγα για έλεγχο (ανταλλαγής) στην Φορντ ο τεχνικός αφού δεν βρήκε ψεγάδι με ρώτησε με απορία γιατί θέλω να το πουλήσω. Νομίζω τελικά ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Ούτε τα τέλη θα παραμείνουν έως έχουν (για τα νέα ντίζελ), και το ντίζελ κίνησης θα εξισωθεί με την βενζίνη. Πάντως και το LPG έχει πάρει για τα καλά τον ανήφορο με υπερβολικές τιμές τουλάχιστον στην αττική. Συμπέρασμα στην κατεχόμενη Ελλάδα δεν γλιτώνεις από πουθενά και από τίποτα.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Υγραέριο από το 2010 σε μοντέλο του 2003. το αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση αλλά με 10 χρόνια στην πλάτη. Και τώρα το δίλημμα. Καινούργιο ντίζελ μικρό (Φορντ φιέστα) 1.6 με μικρή κατανάλωση χωρίς τέλη αλλά με 12950 ευρώ σε δύσκολους καιρούς. Ή κρατάμε το «γεροντάκι» και όσο αντέξει? Επίσης τη γνώμη έχετε για τα Φορντ?
-
RE: Classic Ford Forum
Την βοήθεια σας παιδιά . Ενδιαφέρομαι για το νέο φιέστα ντίζελ 1.6.
Η Φορντ δίνει 3.3 λίτρα στα 100(δεν νομίζω) τέλει κυκλοφορίας δεν έχει(ακόμη)
Από θέματα αξιοπιστίας δεν έχω ιδέα για Φορντ.
Αν μπορείτε…. Τα φώτα σας… ευχαριστώ. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Μυρίστηκαν οι κανίβαλοι που μας κυβερνούν και (όχι μόνο) και το υγραέριο και την έπεσαν και σε αυτό. Ήταν θέμα χρόνου να γίνει και στο LPG η αρπαχτεί. Όταν το είχα αναφέρει σε αυτό το φόρουμ το καλοκαίρι του 2010 μονό που δεν με έβρισαν μερικοί. Βέβαια δεν θα σταματήσουν εδώ. Όσο η ζήτηση θα μεγαλώνει τόσο θα προσθέτουν αυξήσεις. Το ίδιο θα συμβεί και με το πετρέλαιο κίνησης απλά η αγορά στα μεγάλα αστικά κέντρα είναι ακόμη παρθένα. Τώρα αν θέλουμε σαν καταναλωτές να τους κάνουμε να μετανιώσουν μπορούμε. Όσο το δυνατό λιγότερα χιλιόμετρα με συντηρητική οδήγηση και γιατί όχι και ένα εμπάργκο στο υγραέριο.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Γέμισα την Κυριακή με 0,859. μόλις αδιάσει η δεξαμενή βάζω βενζίνη και οδηγώ όσο πιο οικονομικά μπορώ, και μόνο τις απαραίτητες διαδρομές.