-
Ο χρήστης dsgeo έγραψε:
Τελικά οι Ιάπωνες όταν θέλουν.... κάνουν όλο το μπουρνάζι να δακρύζει
να μπει στα funniest
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Τελικά οι Ιάπωνες όταν θέλουν.... κάνουν όλο το μπουρνάζι να δακρύζει
να μπει στα funniest
100 %
-
σωστη pic είναι αυτή:
http://1.bp.blogspot.com/-zvlWGN3VSpU/T ... 86-131.jpg
ρε μπας και το πούνε supra τελικά και βγάζει τίποτα 330HP και γίνει ντελίριο.. -
http://www.youtube.com/watch?v=hQmUKqD5 ... r_embedded
http://video-player.edmunds.com/service ... 1038773001
-
Η Subaru επιβεβαιώνει το μοτέρ: Δίλιτρο ατμοσφαιρικό με 200 άλογα.
The new Subaru Coupe will be a lower volume product, at around 500 a year. It will have a 200bhp 2.0-litre naturally aspirated engine and it's going to be a lot of fun.'
http://www.carmagazine.co.uk/News/Searc ... -UK-sales/
-
Turbo έκδοση τελικά δεν θα υπάρξει; Θα είναι STI για το Subaru ;
-
Ο χρήστης babaloo έγραψε:
Turbo έκδοση τελικά δεν θα υπάρξει; Θα είναι STI για το Subaru ;Ούτε παραγγελιά να είχες κάνει ρε μπαγάσα!!
http://www.autoblog.com/2011/06/01/sti- ... bocharged/
Those include an STI model, and while those three letters typically signify forced induction, Automotive News suggests that's not the case for this vehicle
-
Το αμαξι φαινεται πολυ καλο.Απο πλευρας κινητηρα θα ηθελα turbo..
-
Toyota Zelas
-
Αυτό είναι πρακτικά ίδιο με το Scion tC και βασίζεται στο Avensis, δεν έχει σχέσι με το τόπικ.
-
Από μάζωξη ΑΕ86 στη Γιαπωνία...
-
βάλανε και κοκκινο χαλί κατω να ξεχωρίζει το αυτοκίνητο
-
http://www.autoblog.gr/2011/09/29/toyot ... 2-million/
Αν κανει εξω 20Κ εδω ποσο θα κανει 50???
-
Δίλιτρο και ατμοσφαιρικό.... ζήτημα είναι αν με τις σημερινές συνθήκες πουλήσει 100 κομμάτια. Και δεν έχει να κάνει με την τιμή αλλά με την όλη ατμόσφαιρα.
-
Στην Ελλάδα εννοείς?
-
Aν το τιμολογησουν γυρω στα 25-30κ εδω, θα πουλησει
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Aν το τιμολογησουν γυρω στα 25-30κ εδω, θα πουλησειTo target group στο οποίο απευθύνεται το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι στην ανεργία ή αμείβεται με χαμηλό μισθό και επιπλέον οι τράπεζες έχουν κόψει τη χρηματοδότηση. Μη ξεχνάμε ότι είναι δίλιτρο το οποίο συνεπάγεται 660€ τέλη κυκλοφορίας +έκτακτη εισφορά αυξημένη κατά 60% σε σχέση με τη φετινή (λίγο παραπάνω από τα 500€ δλδ).
Η δική μου εκτίμηση είναι πως ακόμα και 15Κ€ να έκανε θα πουλούσε πολύ δύσκολα.
Από την άλλη βέβαια στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε ίσως αποκτήσει την αίγλη που είχε η celica τη 10ετία του 80 και παίξει το ρόλο που είχαν οι porsche στα 00es. -
Δεν διαφωνω αλλα μην ξεχναμε οτι θα ειναι το πρωτο πισωκινητο της toyota μετα τη διακοπη του mr2 (το οποιο στην 5ετη του πορεια κοστιζε 30κ)...οποτε δεν βλεπω το λογο να ειναι παραλογα ακριβο...και δεν πρεπει να ειναι κιολας
-
Δική μού εκτίμηση είναι ότι στην Ελλάδα θα έχει περίπου 35 χιλιάρικα. Αν μέχρι τότε δεν έχουμε Δρχ δηλαδή...
-
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/259739/
Η εκδοση BRZ (Σουμπαρου) θα έχει 'λιγοτερα απο 300 αλογα' ! Το περιμένω καμμια 240αρια αλογα, με 200 να έχει το αδερφακι FT86. Το θέμα θα είναι που θα πάει το βάρος τελικά, και αν ευοδωθούν οι αρχικές πληροφορίες για 2700lb=1225κιλα.
Επισης λεει οτι η τιμολογηση θα είναι αντιστοιχη του Σιροκο. Τέτοια περίπτωση θεωρώ πως ΔΕΝ υπάρχει ούτε 1 στο εκατομμύριο, τα 35Κ για τη (βασική καλά εξοπλισμένη) Τογιοτα εκδοση μου φαίνονται πιο λογικά.
Toyota GT-86 / Subaru BRZ