-
ερωτηση απο καπου ακουσα οτι υπάρχει κάποιο φεκ που λεει κάτι για υγραεριοκίνηση-κατάργηση ή μείωση τελών κυκλοφορίας και αν πας μ αυτό στην εφορία και την άδεια σου που φαίνεται ότι έχεις και αέριο καυσιμο δεν πληρώνεις τέλη , ξερει κανείς τίποτα γι αυτό?
Επίσης κάποιος έγραψε ότι δεν πλήρωσε τίποτα για να του γράψουν στην άδεια κυκλοφορίας για το ''αέριο καύσιμο''. Εμένα μου χουν πει ότι θέλει παράβολο καπου 70 ευρω , τι ισχύει? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Πολύ ενδιαφέρον σαν τεχνολογία. Σύστημα υγραεριοκίνησης από την Icom USA για πετρελαιοκινητήρες. Ο κινητήρας μπορεί να καίει ντίζελ ή μείγμνα 50-50 ντίζελ και υγραερίου.http://green.autoblog.com/2011/05/13/icoms-bi-fuel-propane-diesel-system-boosts-fuel-efficiency-red/
Κάτι ίδιο έχει και η prins με το blend mix system θα φτάσει να είναι 30 % πετρέλαιο 70% LPG σύντομα δείτε εδω http://www.prinsautogas.com/en/products ... ystem.html
εδω εκαναν 30+ χρονια να μαθουν να περνανε αεριο στα βενζινοκινητα και παλι υπαρχουν πρβληματα.
Στο πετρελαιο ποτε θα μαθουν;παντως ειναι πολυ ενδιαφερουσα προταση. Μειωση καυσαεριων, μια μικρη οικονομια στο κοστος...
Ο πετρελαιοκινητηρας ειναι πιο ανθεκτικος απο το αντιστοιχο βενζινοκινητηρα, πιθανον να ειναι λιγοτερα τα προβληματα.
Βεβαια, ειναι διαφορετικος ο τροπος λειτουργιας, αλλα κατι θα βρηκαν οι ειδικοι...
-
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
ερωτηση απο καπου ακουσα οτι υπάρχει κάποιο φεκ που λεει κάτι για υγραεριοκίνηση-κατάργηση ή μείωση τελών κυκλοφορίας και αν πας μ αυτό στην εφορία και την άδεια σου που φαίνεται ότι έχεις και αέριο καυσιμο δεν πληρώνεις τέλη , ξερει κανείς τίποτα γι αυτό?
Επίσης κάποιος έγραψε ότι δεν πλήρωσε τίποτα για να του γράψουν στην άδεια κυκλοφορίας για το ''αέριο καύσιμο''. Εμένα μου χουν πει ότι θέλει παράβολο καπου 70 ευρω , τι ισχύει?Για το πρώτο έχω ακούσει μόνο φήμες. Για το δεύτερο έχω προσωπική άποψη. Δεν πλήρωσα ούτε ένα ευρώ πέρυσι τον Ιούνιο στην Δνση Συγκοινωνιών Δ.Θεσσαλονίκης για την αλλαγή της άδειας. Είχα την παλαιού τύπου άδεια και μετά μου δώσανε την νέου τύπου που γράφει πάνω ΄΄Φέρει συσκευή υγραεριοκίνησης ΄΄.
-
- Μύθος
- Η άδεια αντικαθίσταται δωρεάν. Για να φθάσεις όμως εκεί πρέπει να περάσεις πρώτα από το ΚΤΕΟ όπου πληρώνεις το παράβολο και ότι επιπλέον χρεώνει το κάθε ΚΤΕΟ.
-
Για την αλλαγη αδειας χωρις παραβολο, το Ιδιωτικο ΚΤΕΟ πρεπει να στειλει τα χαρτια σου στο Τμημα Συγκοινωνιων της περιοχης εχεις σαν διευθυνση κατοικιας στην αδεια του αυτοκινητου. Αλλιως πληρωνεις παραβολο για μεταφορα φακελου σε διαφορετικο Τμημα Συγκοινωνιων....
Με 1-2 τηλεφωνα στα αντιστοιχα Τμ. Συγκοινωνιων (που βγηκαν οι πινακιδες - που μενεις) θα βγαλεις ευκολα ακρη και θα αλλαξεις την αδεια δωρεαν.Οσο για τα πετρελαιοκινητα σε καμια δεκαετια ισως και να ειναι αξιοπιστο...
Εδω με δεκαετιες τεχνογνωσιας και δοκιμων τα 5ης γενιας ακομα αντλιες ''βγαζουν''... -
καλημέρα σε ολους ,
εχω ενα fiat bravo μοντελο 1996 , 1400κκ 12v ,και του εχω βαλει αεριο για τους γνωστους λογους που το κανουν ολοι , το κοστος !!! ειδικα στην περιπτωση μου που κανω πανω απο 70χλμ την μερα δεν υπηρχε αλλος τροπος μειωσης του κοστους.
την μετατροπη , μου την εκανε ενας συγγενης μου (ανηψιος για την ακριβεια) που ανοιξε τωρα συνεργειο μονο για αεριο ,,,, ενα για να του κανω ποδαρικο ενα για να κανει εξασκηση ... και εδω εχω ενα θεμα χαχα οχι οτι θα πηγαιναν ολα καλα χαχα
το θεμα μου ειναι το εξης ,
ενω ολα πηγαν καλα , βενζινη ,εναλαγη σε αεριο , ξανα βενζινη , ολα καλα ο κινητηρας ποιο ησυχος η καταναλωση στο 9.04lit/100km , μετρηση μετα απο 1200χλμ , μου παρουσιάζει το εξης παραξενο 'φαινομενο' θα ελεγα
οσο κινουμε μεσα στην πολη ή κανω μικρες αποστασεις 40-60-80χλμ , η εναλαγη απο αεριο σε βενζινη , γινεται κανονικα , και το αυτοκινητο οταν ξεκιναω ξεκιναει κανονικα (αναβοσβυνει το λαμπακι για το αεριο , γυριζω την μιζα , σκαει , γυριζει σε αεριο ολα καλα) , ΕΑΝ ομως κανω καποια μεγαλη αποσταση 120-150χλμ οταν το γυριζω σε βενζινη , ΔΕΝ ... μοιαζει να μπουκωνει , σαν να μη του φρανει η βενζινη ή ισως του πεφτει πολυ η βενζινη ... για να καταλαβεται , σταματαω στην ακρη του δρομου , παταω συμπλεκτη και το αυτοκινητο σβυνει , παω να βαλω μπρος και δεν παιρνει... με 4-5 προσπαθειες τελικα παιρνει , δινω τερμα το γκαζι και με τα βιας οι στροφες φτανουν τις 4000 ενω αφηνοντας το γκαζι σβυνει ... εαν τωρα ειμαι σε πορεια και γυρισω σε βενζινη , οσο το αμαξι τσουλαει (δεν παταω το γκαζι) δεν καταλαβαινω κατι , μολις πατησω το γκασι το αμαξι ΚΟΒΕΙ ... ελαφρως κλωτσαει αλλα δεν αρπαζει ποτε και με τιποτα ...
ολα αυτα με την αλλαγη σε βενζινη , το γυριζω σε αεριο ολα καλα , λιγο ζοριζεται να παρει μπρος , αλλα παιρνει με την δευτερη προσπαθεια (λογικο αφου κατι δεν παει καλα με την βενζινη) ... ξεκιναει και ολα καλα , γυριζω βενζινη ολα τα παραπανω ...
την επομενη μερα κανω λιγα χλμ , την μεθεπομενη το ιδιο , την τριτη μερα η βενζινη δουλευει κανονικα , απο εκει και περα ολα καλα , μολις ομως κανω πολλα χλμ , ΞΑΝΑ τα ιδια ... (εχει συμβει 2 φορες μεχρι τωρα), συγκεκριμενα εγινε το σαββατο , χτες το αυτοκινητο δεν κουνηθηκε , ενω σημερα η βενζινη δουλευει κανονικα !!!!!
δεν ξερω εαν το περιεγραψα καλα , εαν καποιος απο εσας εχει εικονα για το τι παιζει θα με βοηθουσε παρα πολυ , οπως και τον μικρο τεχνιτη που θα μαθει γιατι αυτη την στιγμη συκωνει τα χερια ψηλα ... 2 ιδεες επεσαν το ενα να μην εχει σταθερη ροη η βενζινη αλλα το απεκλισε οταν εκανε τον σχετικο ελεγχο (μη ρωτησετε τι ελεγχο δεν εχω ιδεα χαχαχα) ... η δευτερη ηταν οτι ισως μου εχουν βαλει βρωμικη βενζινη (εδω θελω να ρωτησω εαν ισχυει κατι τετοιο , τι μπορω να κανω ????)
ευχαριστω πολυ
-
Ερωτηση πρωτη.
Το λαμπακι ελεγχου της μηχανης εχει αναψει ή αναβει κατα την προβληματικη περιοδο?
ερωτηση δευτερη
μηπως ψεκαζει στο προβλημα και βενζινη και αεριο για καποιο λογο??ερωτηση 3η
τα μπουζι τα βγαλατε οταν 'ρεταρει' να τα δειτε σε τι κατασταση ειναι??? πχ μουσκεμα απο βενζινα?Γιατι ετσι οπως το περιγραφεις ειναι κλασικά δειγματα μπουκωματος. Για βρομική βενζινα δεν το νομιζω. Τα συμπτωματα της θα ηταν αμεσως δεν θα χρειαζοταν χλμ για να φανουν
-
α) οχι δεν αναβει κανενα λαμπακι , ολα δειχνουν κανονικα
β) δεν γνωριζω , πως θα μπορουσα να το δω ?
γ) οχι , αλλα θα τους το πω
ευχαριστω πολυ για την απαντηση , θα ενημερωσω και τον 'τεχνιτη' μου !!!
-
Για πολύ πλούσιο μίγμα υγραερίου μου φαίνεται, το οποίο αναγκάζει την μαμά ηλεκτρονική να διορθώσει τους χάρτες βενζίνης και τους κάνει πολύ φτωχούς. Βγείτε με τον πεντάβολτο λάμδα συνδεδεμένο στο αμάξι να δείτε τι θα δείξει στην μακρυνή πορεία.
-
kane και μια ακομα δοκιμη.
αφου σου παρουσιασει το προβλημα σταματα βγαλε τον πολο της μπαταριας για κανα διλεπτο ωστε να μηδενισει ο εγκεφαλος ( μη φοβασαι - απλά σβηνει τα τελευταια δεδομενα που ειχε, δε παθαινει τιποτα )
αν λειτουργεισει στρωτα αυτο συναδει με το ανωτερω του asteris οτι δεν ειναι 'τεχνικο' μαλλον προβλημα αλλα θεμα προγραμματισμου του εγκεφαλου...και 2 ερωτησεις
ο τεχνικός σου εχει προφανως εκπαιδευτει απο την εταιρεία των οποιων τα συστηματα βαζει. Αυτοι τι του λενε?
τι γνωσεις εχει??? θελω να πω εχει σπυδασει μηχανικός αυτοκινητων? -
και βεβαιως χρησιμο θα ηταν να μας πεις τι ειδους συστημα υγραεριου εχεις βαλει..
Αληθεια, αυτο το προβλημα στο εκανε παντα ή εμφανιστικε/εγινε πιο εντονο τωρα με τις ζεστες???
Γιατι δεν σου κρυβω αυτο το 'μετα απο πολλα χιλιομετρα' αρχιζει να μου λεει υπερθερμανση σε κατι για καποιο λογο...
Οταν σε πολλά χλμ εννοεις φανταζομαι πολλα ΣΕΡΙ χλμ.. -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Για πολύ πλούσιο μίγμα υγραερίου μου φαίνεται, το οποίο αναγκάζει την μαμά ηλεκτρονική να διορθώσει τους χάρτες βενζίνης και τους κάνει πολύ φτωχούς. Βγείτε με τον πεντάβολτο λάμδα συνδεδεμένο στο αμάξι να δείτε τι θα δείξει στην μακρυνή πορεία.Μεστος και περιεκτικος ο λογος σου φιλε !!!! Οπως παντα αλλωστε...
Με προλαβες...αυτο ειχα στο μυαλο μου και να βρω καποιο παλιότερο ποστ σου για να παραθεσω !!! Μας εχεις δασκαλεψει καλα βλεπεις.....
-
αρχικα να πω οτι σημερα δουλευει κανονικα , εκανα 100χλμ με βενζινη , δεν το γυρισα καθολου σε αεριο και ολα ειναι κανονικα ... ρωταω και σορυ κιολας γιατι ειμαι ασχετος μηπως εαν δουλεψει για πολυ ωρα το αεριο δημιουργει καποιο θεμα στο καρμπυρατερ και θελει καποιο χρονο για να ερθει στα ισια του ?
το αμαξι το εκανα μετατροπη πριν 15 μερες , την ωρα που το πηρα , ολα πηγαιναν καλα καθως στο δρομο επαιζα σα μικρο παιδι μια βενζινη μια αεριο χαχα (ανα 20 χλμ περιπου) την επομενη το πρωι το αυτοκινητο ξεκινησε κανονικα , εκανα μια αποσταση 100χλμ και σταματησα για 10 λεπτα , οταν πηγα να βαλω μπρος δεν επαιρνε με τιποτα ... με τα πολλα πηρε , αλλα η βενζινη δεν επαιζε ( τα παραπανω συμποτωματα ) το σβυνω , το γυριζω σε αεριο και παιρνει με μια μικρη καθυστερηση , στην πορεια δοκιμαζω βενζινη και κανει τα παραπανω ... με αεριο ομως κανονικα
την επομενη μερα λεω να κανω μια δοκιμη και μετα να παρω τον μικρο ,,, το αμαξι δουλευει κανονικα
σκεφτηκα οταν ανοιξαν το καρμπυρατερ , θα πηρε κανενα σκουπιδακι ή δε ξερω τι αλλο καθως ασχετος απο αυτοκινητα ειμαι
τις επομενες μερες ανεβοκαταιβενω θεσσαλονικη (μενω 20χλμ εκτος) ολα κανονικα , καταιβενω με βενζινη , αναιβενω με αεριο ...
το σαββατοκυριακο βγαινω βολτα, 120χλμ ...σταση ... παω να βαλω ΞΑΝΑ ΤΑ ΙΔΙΑ !!!οκ δεν εχω προβλημα με αεριο παει τζαμι ΧΑΧΑ αλλα γιατι να το κανει
τωρα οσο αφορα τον μικρο , ανηψιος που τελειωσε την σχολη μηχανικων και με εναν φιλο του που ο πατερας του εχει συνεργειο αυτοκινητων και κανουν μετατροπες στην πολη , ανοιξαν βουλγαρια συνεργειο για αεριο , και επειδη εχω 2 αυτοκινητα , ειπα να κανω το παλιο πρωτα , να του κανω και σεφτε ... τωρα φανταζομαι οτι τα παιδια ξερουν λιγα ή εστω μαθαινουν...
το αμαξι θα το παω συνεργειο να το ριξουν μια ματια καθως τα παιδια δεν τα εχω και πολυ εμπιστοσυνη
ερωτηση , το οτι ειναι καρμπυρατερ θελει προγραμματισμο - ρυθμιση ο εγκεφαλος ? γιατι μου ειχαν πει οτι θα μπει το ποιο απλο συστημα και δεν θελει ουτε ρυθμιση ουτε καν συντηρηση ... ισχυει κατι τετοιο ?
το συστημα που βαλαν ειναι της valeto vaneto ή καπως ετσι (το διαβασα στα εξαρτηματα που εβαλαν) , δεν συνδεσαν τιποτα σε βαλβιδες κτλπ (ψεκαστηρες και αλλα που εχω διαβασει ) παρα μονο στο καρμπυρατερ , τωρα εαν λεω κατι λαθος μου λετε να ρωτησω
υπαρχει περιπτωση το φταιει ο λαμδα ? γιατι παλαιροτερα (καθως το αμαξι δεν το κινουσα και πολυ το τελευταιο καιρο) στα μποτιλιαρισματα αναβε ο λαμδα αλλα μολις επιανα ευθεια εσβυνε
εαν εχει πλουσιο μιγμα αεριο , παει να πει οτι εχει και μεγαλυτερη καταναλωση ? αρα με μια σωστη ρυθμιση το 9.04 θα πεσει κι αλλο ? την ρυθμιση για το σωστο 'μιγμα' γινεται απο τον τεχνικο ή εχει να κανει με το αεριο που εχω βαλει ? επισης εαν μεινει ως εχει , ειναι προβλημα ? μπορει να γινει ζημια στο κινητηρα ?
κατι ακομη , πρεπει να το δουλευω που και που και σε βενζινη ? ή δεν χρειαζεται ? γιατι εχω ακουσει διαφορα
(σορυ εαν σας ζαλιζω με ερωτησεις που ισως εχουν απαντηθει αλλα το θεμα ειναι τεραστιο 300σελιδες και καπου χαθηκα)
οσο αφορα το ' Βγείτε με τον πεντάβολτο λάμδα συνδεδεμένο στο αμάξι να δείτε τι θα δείξει στην μακρυνή πορεία.' επειδη δεν μου λεει και πολλα , μαλλον αφορα το συνεργειο , οποτε θα τους το μεταφερω ακριβως ετσι ...
θα δοκιμασω παιδια οσα μου ειπατε , θα ενημερωσω και τον μικρο ...
ευχαριστω πολυ
-
Προς makfor
μαλλον εχεις ψεκασμο μονου σημειου απ'οτι καταλαβα.αυτο που μαλλον χρειαζεσαι ειναι να συνδεσει μια ωμικη αντισταση με ενα ρελε στο κυκλωμα που εχει κανει by pass στο σημα του μπεκ της βενζινης και την στιγμη που το αυτοκινητο δουλευει με υγραεριο να βλεπει μια αντισταση μαλλον 220Ω.πολλοι διακοπτες υγραεριου την εχουν ενσωματωμενη αυτην την αντισταση.
ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΨΕΚΑΣΜΟ ΜΟΝΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Θα ηθελα να ξερω ποια αυτοκινητα και τι κινητηρες που εκαιγαν σουπερ (δηλ με μολυβδο) εκαναν 470.000 χλμ απροβληματιστα!!!
Ενταξει, μην λεμε και οτι θελουμε. Παλαιοτερα τα συνεργεια ηταν ολα γεματα με αυτοκινητα για ρεκτιφιε και αν ενα αυτοκινητο εφτανε στα 150.000 χλμ χωρις ρεκτιφιε θεωρειτο σκυλι. Εδω ηταν σαν λογικο παλαιοτερα στην πιατσα το αυτοκινητο καθε 100.000 χλμ να κανε ενα 'προεραιτικο' ρεκτιφιε για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο αν δεν γινοταν απο αναγκη πιο μπροστα. Οχι ομως και 470.000. Αυτα τα νουμερα εστεκαν (και παλι υπο προυποθεσεις) μονο για πετρελαιοκινητα και καποιου κυβισμου και πανω.Renault 19 1400 κ.εκ. μοντ. ΄90 κάναμε μαζί 600000χλμ
και το είχα πάρει και μεταχειρισμένο!
και συνεχίζει ακόμη,
πρέπει να είναι στα 700000χλμ
και χωρίς ρεκτιφιέ! -
Δεν ξέρω αν έχετε παρατηρήσει σημαντική απόκλιση στα χλμ που βγάζει το υγραέριο το καλοκαίρι σε σχέση με το χειμώνα...Εγώ παρατηρώ απόκλιση της τάξης των 100 περίπου χλμ!! Το καλοκαίρι πέρυσι με 36-38 λίτρα υγραέριο έβγαζα 500-530 χλμ (τα περισσότερα στην εθνική βέβαια) ενώ το χειμώνα είχα πέσει ακόμη και στα 400. Τώρα παρατηρώ επιστροφή στα περσινά καλοκαιρινά επίπεδα...Το αυτοκίνητο είναι Toyota Corolla 1400cc του 2006
Να πω ότι οδηγώ ιδιαίτερα συντηρητικά (συνήθως με 90-100 χλμ και τις περισσότερες φορές κάτω από 3000 στροφές) όχι για οικονομία αλλά από άποψη... -
Ο χρήστης car-o-bill έγραψε:
Θα ηθελα να ξερω ποια αυτοκινητα και τι κινητηρες που εκαιγαν σουπερ (δηλ με μολυβδο) εκαναν 470.000 χλμ απροβληματιστα!!!
Ενταξει, μην λεμε και οτι θελουμε. Παλαιοτερα τα συνεργεια ηταν ολα γεματα με αυτοκινητα για ρεκτιφιε και αν ενα αυτοκινητο εφτανε στα 150.000 χλμ χωρις ρεκτιφιε θεωρειτο σκυλι. Εδω ηταν σαν λογικο παλαιοτερα στην πιατσα το αυτοκινητο καθε 100.000 χλμ να κανε ενα 'προεραιτικο' ρεκτιφιε για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο αν δεν γινοταν απο αναγκη πιο μπροστα. Οχι ομως και 470.000. Αυτα τα νουμερα εστεκαν (και παλι υπο προυποθεσεις) μονο για πετρελαιοκινητα και καποιου κυβισμου και πανω.Renault 19 1400 κ.εκ. μοντ. ΄90 κάναμε μαζί 600000χλμ
και το είχα πάρει και μεταχειρισμένο!
και συνεχίζει ακόμη,
πρέπει να είναι στα 700000χλμ
και χωρίς ρεκτιφιέ!Φιλε μου εσυ πρεπει να τραβηξες το πρωτο λαχειο!
Οπως ξερεις ομως δεν κερδιζουν ολοι!Απο λαδια πως παει?
Ουτε η ιδια η Ρενω δεν θα το πιστευει παντως! Για κανε μια νυξη. Η Οπελ πριν μερικα χρονια εδωσε ενα ολοκαινουργιο αυτοκινητο σε ταξιτζη εδω που ειχε κανει κοντα 2000000 χλμ, αν θυμαμαι καλα (δεν πιστευω να ηταν μονο 1000000), με την ιδια μηχανη χωρις να ξερω αν ειχε επισκευαστει ενδιαμεσα, πετρελαιο βεβαια, και πηρε το δικο του Record στο μουσειο της. Ηταν βεβαια σε αρκετα καλη κατασταση.Παντως τα χιλιομετρα που λες ελπιζω να καταλαβαινεις οτι δεν ισχυουν ουτε κατα προσεγγιση για το μεσο αυτοκινητο εκεινης της εποχης (εννοω αυτα που καιγανε μονο σουπερ).
-
Αν μιλάμε για κινητήρες που καίνε μόνο σούπερ, είναι αυτοί πριν το 1980 και ήσουν πολύ τυχερός αν έβγαζες 200.000 χλμ χωρίς επισκευή.
Τα καινούρια αμάξια με 200.000 χλμ είναι σαν καινούρια. Είναι φτιαγμένα να δουλεύουν με αμόλυβδη και σίγουρα βγάζουν πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από τα παλιά.
Σίγουρα η σούπερ είχε ξηρή λίπανση αλλά επίσης βούλωνε τα καρμπυρατέρ (και άλλα).
-
Αν θυμαμαι καλα ο μολυβδος λιπαινε τις εδρες
κι ηταν ενα απο τα μεγαλυτερα θεματα οταν παρουσιαστικε η αμολυβδη..
Αλλα μπορει και να θυμαμαι λαθος... -
Το οτι ακριβως δεν υπαρχει πλεον αυτη η λιπαντικη ιδιοτητα που παρειχε ο μολυβδος, αυτο αναγκασε τις εταιριες να κατασκευασουν κινητηρες με ανθεκτικοτερα μεταλλα, γι'αυτο και οι συγχρονοι κινητηρες θεωρουνται και ειναι ανθεκτικοτεροι και πιο αξιοπιστοι των παλαιοτερης τεχνολογιας και κατασκευης. Μην ξεχναμε οτι οι συγχρονοι κινητηρες δοκιμαζονται και λειτουργουν σε ορια που οι παλαιοτεροι δεν ειχαν, δηλ συνθηκες λειτουργιας ερημου και ανταρκτικης ακομα και για τον πιο απλο, επιδοσεις, τελικες ταχυτητες (σημερα ακομα και 1400αρια 200αριζουν ανετα ενω παλιοτερα αυτα τα νουμερα ηταν μονο για 2λιτρα + ), με ac στανταρ ενω παλαιοτερα ηταν προεραιτικο εως μη παρεχομενο, με πολυ περισσοτερο βαρος κλπ κλπ.
Οποιος αρνειται την ανωτεροτητα των συγχρονων κινητηρων αρνειται πιστευω και την απλη θεωρια της εξελιξης και οταν ειμαστε αρνησιματιες και κολλημενοι με αυτα που ελεγαν οι πατεραδες μας και οι παππουδες μας (λογω κυριως αγνοιας) αυτο μερταφερεται επιμεριστικα και στην κοινωνια μας καθιστωντας την αναχρονιστικη.
Με αυτη τη νοοτροπια ειναι αδυνατο να προχωρησουμε μπροστα, και ποιους βολευει αυτο?. Μα φυσικα αυτους που δεν μπορουν η δεν θελουν να κατανοησουν την εξελιξη.Τελος παντων βγηκαμε εκτος θεματος.
Υγραεριοκίνηση!