αρχικα να πω οτι σημερα δουλευει κανονικα , εκανα 100χλμ με βενζινη , δεν το γυρισα καθολου σε αεριο και ολα ειναι κανονικα ... ρωταω και σορυ κιολας γιατι ειμαι ασχετος μηπως εαν δουλεψει για πολυ ωρα το αεριο δημιουργει καποιο θεμα στο καρμπυρατερ και θελει καποιο χρονο για να ερθει στα ισια του ?
το αμαξι το εκανα μετατροπη πριν 15 μερες , την ωρα που το πηρα , ολα πηγαιναν καλα καθως στο δρομο επαιζα σα μικρο παιδι μια βενζινη μια αεριο χαχα (ανα 20 χλμ περιπου) την επομενη το πρωι το αυτοκινητο ξεκινησε κανονικα , εκανα μια αποσταση 100χλμ και σταματησα για 10 λεπτα , οταν πηγα να βαλω μπρος δεν επαιρνε με τιποτα ... με τα πολλα πηρε , αλλα η βενζινη δεν επαιζε ( τα παραπανω συμποτωματα ) το σβυνω , το γυριζω σε αεριο και παιρνει με μια μικρη καθυστερηση , στην πορεια δοκιμαζω βενζινη και κανει τα παραπανω ... με αεριο ομως κανονικα
την επομενη μερα λεω να κανω μια δοκιμη και μετα να παρω τον μικρο ,,, το αμαξι δουλευει κανονικα
σκεφτηκα οταν ανοιξαν το καρμπυρατερ , θα πηρε κανενα σκουπιδακι ή δε ξερω τι αλλο καθως ασχετος απο αυτοκινητα ειμαι
τις επομενες μερες ανεβοκαταιβενω θεσσαλονικη (μενω 20χλμ εκτος) ολα κανονικα , καταιβενω με βενζινη , αναιβενω με αεριο ...
το σαββατοκυριακο βγαινω βολτα, 120χλμ ...σταση ... παω να βαλω ΞΑΝΑ ΤΑ ΙΔΙΑ !!!
οκ δεν εχω προβλημα με αεριο παει τζαμι ΧΑΧΑ αλλα γιατι να το κανει
τωρα οσο αφορα τον μικρο , ανηψιος που τελειωσε την σχολη μηχανικων και με εναν φιλο του που ο πατερας του εχει συνεργειο αυτοκινητων και κανουν μετατροπες στην πολη , ανοιξαν βουλγαρια συνεργειο για αεριο , και επειδη εχω 2 αυτοκινητα , ειπα να κανω το παλιο πρωτα , να του κανω και σεφτε ... τωρα φανταζομαι οτι τα παιδια ξερουν λιγα ή εστω μαθαινουν...
το αμαξι θα το παω συνεργειο να το ριξουν μια ματια καθως τα παιδια δεν τα εχω και πολυ εμπιστοσυνη
ερωτηση , το οτι ειναι καρμπυρατερ θελει προγραμματισμο - ρυθμιση ο εγκεφαλος ? γιατι μου ειχαν πει οτι θα μπει το ποιο απλο συστημα και δεν θελει ουτε ρυθμιση ουτε καν συντηρηση ... ισχυει κατι τετοιο ?
το συστημα που βαλαν ειναι της valeto vaneto ή καπως ετσι (το διαβασα στα εξαρτηματα που εβαλαν) , δεν συνδεσαν τιποτα σε βαλβιδες κτλπ (ψεκαστηρες και αλλα που εχω διαβασει ) παρα μονο στο καρμπυρατερ , τωρα εαν λεω κατι λαθος μου λετε να ρωτησω
υπαρχει περιπτωση το φταιει ο λαμδα ? γιατι παλαιροτερα (καθως το αμαξι δεν το κινουσα και πολυ το τελευταιο καιρο) στα μποτιλιαρισματα αναβε ο λαμδα αλλα μολις επιανα ευθεια εσβυνε
εαν εχει πλουσιο μιγμα αεριο , παει να πει οτι εχει και μεγαλυτερη καταναλωση ? αρα με μια σωστη ρυθμιση το 9.04 θα πεσει κι αλλο ? την ρυθμιση για το σωστο 'μιγμα' γινεται απο τον τεχνικο ή εχει να κανει με το αεριο που εχω βαλει ? επισης εαν μεινει ως εχει , ειναι προβλημα ? μπορει να γινει ζημια στο κινητηρα ?
κατι ακομη , πρεπει να το δουλευω που και που και σε βενζινη ? ή δεν χρειαζεται ? γιατι εχω ακουσει διαφορα
(σορυ εαν σας ζαλιζω με ερωτησεις που ισως εχουν απαντηθει αλλα το θεμα ειναι τεραστιο 300σελιδες και καπου χαθηκα)
οσο αφορα το ' Βγείτε με τον πεντάβολτο λάμδα συνδεδεμένο στο αμάξι να δείτε τι θα δείξει στην μακρυνή πορεία.' επειδη δεν μου λεει και πολλα , μαλλον αφορα το συνεργειο , οποτε θα τους το μεταφερω ακριβως ετσι ...
θα δοκιμασω παιδια οσα μου ειπατε , θα ενημερωσω και τον μικρο ...
ευχαριστω πολυ