-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
και εγώ όπως και όλοι όσοι έχουν αυτοκίνητα από το 2007 και έπειτα της PSI Group (Peugeot - Citroen) έχουν το ίδιο πρόβλημα!
To 2007 είναι ψιλολάθος, αφορά όλα τα multiplex PSA. Όλα τα 307 δλδ, 206 από fl και μετά και μερικά πριν το fl κλπ κλπ.
Αυτό γίνεται γιατί ο δείκτης δεν λειτουργεί όντας συνδεδεμένος απευθείας με το φλοτέρ αλλά ο εγκέφαλος υπολογίζει τα λίτρα που καταναλώνονται κάθε στιγμή και τα αφαιρεί από τα λίτρα που βλέπει από το φλοτέρ. Μετά στέλνει το υπόλοιπο στον δείκτηΕντάξει ρε παιδιά... μην βαράτε!!!
PSA είναι το Group και όντως όσα αυτοκίνητα του group είναι multiplex!!!!Επίσης σχετική συζήτηση που ξεκίνησα εγώ ειναι και η παρακάτω :
http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=54&t=6880&sid=6a033d0264032592f5cdb108b4c8b6e2&start=0 -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Η διαίρεση που κάνεις είναι λάθος. Δεν προσπαθούμε να δούμε πόσο μειωμένη είναι η κατανάλωση από υγραέριο σε βενζίνη, αλλά πόσο αυξημένη είναι από βενζίνη σε υγραέριο , άρα 4,2/5,9= 0,71 άρα αύξηση 29%, και αυτό στις συνθήκες μέτρησης τυποποιημένες. Στην πράξη δεν το χουμε δει.
**Αύξηση **από βενζίνη σε υγραέριο:
4,2 χ 1,40 = 5,88
Απλά μαθηματικά.Πάντως μια εξήγηση για το +40%, βλέποντας πιο προσεκτικά τον πίνακα, είναι ότι το lpg αμάξι δεν υπολείπεται ούτε ένα δέκατο σε επιδόσεις. Ενώ στα after market λόγω 'ρυθμίσεων' (ο θεός να βάλει το χέρι του) έχουμε λιγότερη αύξηση της κατανάλωσης με ταυτόχρονη μείωση των επιδόσεων.
Λάθος μου ο υπολογισμός, απολογούμε, αλλά δεν μπορούμε να παραβλέπουμε την αύξηση ιπποδύναμης κατά 20% + 20% λόγω υγραερίου και βγαίνει το +40%.
Η αύξηση δεν είναι λόγω υγραερίου, είναι λόγω αυλών μεταβλητού μήκους που έχει ο bi-fuel κινητήρας. Και με βενζίνη την ίδια ιπποδύναμη θα έχει. Απλά για τους τύπους το αναφέρω.
Άλλη μία απάντηση που 'βάζει γυαλιά' από τον 'asteris'. Τι να πω, 'υποκλίνομαι'.
'lyggas' suzuki gv 1.6 (icom jtg - 15.000 χλμ.)
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αυτό γίνεται γιατί ο δείκτης δεν λειτουργεί όντας συνδεδεμένος απευθείας με το φλοτέρ αλλά ο εγκέφαλος υπολογίζει τα λίτρα που καταναλώνονται κάθε στιγμή και τα αφαιρεί από τα λίτρα που βλέπει από το φλοτέρ. Μετά στέλνει το υπόλοιπο στον δείκτη
η επιτομή της απλότητας ειναι αυτα τα Γαλλικά...
μου θυμιζει τον δορυφορο που ειχε το GSA για φλας, φωτα, κόρνα κλπ.
Τεχνολογία μεν, αχρηστο και εντελώς μη εργονομικό δε... -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Αυτό γίνεται γιατί ο δείκτης δεν λειτουργεί όντας συνδεδεμένος απευθείας με το φλοτέρ αλλά ο εγκέφαλος υπολογίζει τα λίτρα που καταναλώνονται κάθε στιγμή και τα αφαιρεί από τα λίτρα που βλέπει από το φλοτέρ. Μετά στέλνει το υπόλοιπο στον δείκτη
η επιτομή της απλότητας ειναι αυτα τα Γαλλικά...
μου θυμιζει τον δορυφορο που ειχε το GSA για φλας, φωτα, κόρνα κλπ.
Τεχνολογία μεν, αχρηστο και εντελώς μη εργονομικό δε...Που το θυμήθηκες αυτό; Όντως τα κάνουν τόσο περίπλοκα και χάνουν το νόημα. Δεν είναι τυχαίο που δεν τα πάνε καλά στους πίνακες αξιοπιστιάς
-
νεος στο φορουμ. καποιες αποψεις και θεσεις είτε τεχνικες είτε προσωπικες για bmw 523, 2500cc, 177 ιππους του 2005, αυτοματο. vialle ή icom??? θετικα και αρνητικα. ευχαριστω
-
Ο χρήστης jdrossos έγραψε:
καλημερα.γνωριζει καποιος αν υπαρχει πρατηριο στην διαδρομη απο ιωαννινα εως ναυπακτο?απο την λιστα που εχω δεν βλεπω κατι εκτος απο πρεβεζα.(αν θελετε δωστε μου λεπτομερειες για το που βρισκεται αυτο).αν εχει ανοιξει καποιο πρατηριο τωρα στην αρτα,αγρινιο,μεσολογγι η καπου στην περιοχη οποιος ξερει κατι ας με ενημερωσει παρακαλω.
Σωστός. Είναι βγαίνοντας από την εθνική για Άρτα, στα δεξιά.Η τιμή αερίου σε αυτό σήμερα 0,77.
-
Έχει κανείς άποψη για το εν λόγω μαγαζί http://www.gasautocar.gr ?
-
έστειλα email στον αντιπρόσωπο της prins
http://www.greenautogas.gr/prins.php
κ με πήρε μετά από 2 ώρες στο κινητό. Αναλυτικότατος, φιλικός, επαγγελματίας!!
το λέω γιατί εστειλα κ σε άλλον αντιπρόσωπο με 5ης γενιάς (που είναι στο μενίδι) κ με έγραψε στα παπ@ρια του -
Πληροφορήθηκα το ακόλουθο:
Έκθεση ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ 2011
Η έκθεση θα γίνει την Πέμπτη, 26 Μάη - 9:00 π.μ. - 9:30 μ.μ. στην Εκθεσιακή Αίθουσα του Αττικού Μετρό στο Σύνταγμα.Μέσα από την έκθεση ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ 2011, παρουσιάζονται όλες οι λύσεις που προσφέρει η αγορά, για την μετατροπή βενζινοκίνητων οχημάτων σε υγραεριοκίνητα και χρήση υγραεριοκίνητων αυτοκινήτων, καλύπτοντας την ανάγκη για ενημέρωση δεκάδων χιλιάδων οδηγών, που αναζητούν την μεταστροφή σε οικονομικότερα και περισσότερο οικολογικά καύσιμα.
Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.
Για περισσότερα στο facebook
-
Μπράβο Φωκίωνα πολύ χρήσιμη πληροφορία!!!!
-
Μπράβο Φωκίωνα.
Μία από τις ιδέες μου, τον περασμένο χρόνο, που ανάφερα εδώ μέσα περί εξειδικευμένης έκθεσης υγραεριοκίνησης.
Δεν είχε σχολιαστεί από κάποιον αλλά υλοποιείται από τους ειδικούς.
Χαίρομαι επίσης από τότε που έβαλα τα συστήματα υγραερίου, τα πρατήρια ήταν μετρημένα στο ένα χέρι για όλη τη Βόρεια Ελλάδα. Τώρα δεν υπάρχει περίπτωση να ξεμείνω εκτός Θεσσαλονίκης από αέριο κατά 99%.
Μόνο με το μείγμα να μη παίζουν πολύ. -
είχα και εγώ πρόβλημα με την πρωινή εκκίνηση, όταν γύριζε σε υγραέριο έσβηνε, σαν να μην ερχόταν το καύσιμο στα μπεκ, σαν να μην το έστελνε η αντλία μπροστά. Αυτό όμως συνέβαινε μόνο κάθε πρωί, και μόνο για μία φορά. Κάθε άλλη εκκίνηση γυρνούσε κανονικά σε υγραέριο μετά από 40 περίπου δευτερόλεπτα ανεξαρτήτου θερμοκρασίας. Από το συνεργείο μου είπαν ότι κανονικά στα 5ης γενιάς δεν έπρεπε να συμβαίνει κάτι τέτοιο, και ότι μάλλον υπήρχε κάποια δυσλειτουργία στον 'λ'. Από την Peugeot όμως που το κοίταξαν στο διαγνωστικό είπαν ότι ο 'λ' λειτουργεί μια χαρά.
Γιατί να συμβαίνει κάτι τέτοιο, όμως; Είχε κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα;
Τελικά το πρόβλημα λύθηκε με αυτή την επέμβαση
Ο χρήστης car-o-bill έγραψε:
-το πρωί όταν μπαίνει το υγραέριο δεν σβήνει πλέον μετά την τοποθέτηση βαλβίδας θερμοκρασίας στο κολάρο νερού (επιτρέπει στο υγραέριο να μπει αφού η θερμοκρασία περάσει τους 20 βαθμούς C) -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
το λέω γιατί εστειλα κ σε άλλον αντιπρόσωπο με 5ης γενιάς (που είναι στο μενίδι) κ με έγραψε στα παπ@ρια του
-
Θα παρακαλουσα για 1 απαντηση απο εγκαταστατη icom.
Εμαθα οτι το προβλημα των εκκινησεων (οταν θελει 2 ή και 3 φορες να παρει μπρος)σε αρκετους λυθηκε βαζοντας ο εγκαταστατης ενα μικρο εξαρτημα ''σαν βαρελακι'', πανω στον ρυθμιστη πιεσης...
Τι ειναι αυτο και πως ακριβως δινει λυση στο προβλημα της μη εκκινησης ?
Φαινεται λιγο εδω http://s618.photobucket.com/albums/tt26 ... LPG004.jpg (καντε ζοομ στον ρυθμιστη πιεσης-το εξαρτημα που αναφερω βρισκεται πισω απο την μπαταρια)
-
καλησπερα,
Για Citroen C4 1.6 VTR σκεφτομαι να του βαλω συστυμα BRC, εσεις προτεινετε κατι αλλο ?
-
Ο χρήστης darn έγραψε:
καλησπερα,Για Citroen C4 1.6 VTR σκεφτομαι να του βαλω συστυμα BRC, εσεις προτεινετε κατι αλλο ?
Ριξε 1 ματια εδω σε καποια σχετικα.
-
Μπορει καποιος φιλος να μου πει τι διαφορα εχουν τα συστηματα 4ης κ 5ης γενιας? Μηπως εχοθν διαφορα στο συστημα λιπανσης του κινητηρα?
-
Ο χρήστης Antwnikas έγραψε:
Μπορει καποιος φιλος να μου πει τι διαφορα εχουν τα συστηματα 4ης κ 5ης γενιας? Μηπως εχοθν διαφορα στο συστημα λιπανσης του κινητηρα?viewtopic.php?f=6&t=13461&hilit=%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AE+%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%B1&start=4050
http://www.geartech.gr/index.php?option ... =3&lang=el
http://www.autogassolutions.co.uk/about ... enerations
Και αυτο http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=14&t=123
Καμια σχεση με τη λιπανση.
-
Σ ευχαριστω πολυ. Κατατοπιστηκα πληρως. Αν μου ελεγες και μια γνωμη σχετικα με το λαδωμα της μηχανης θα με βοηθουσες πολυ. Γιατι αυτες τις μερες σκοπευω να κλεισω ραντεβου σε καποιο συνεργειο. Αλλοι βαζουν λαδικα, αλλοι λενε να συμπληρωνεις λαδι στη βενζινη καθε 1500 χλμ και αλλοι εχουν ρυθμιση να γινεται ταυτοχρονα με την εκχυση του υγραεριου και εκχυση βενζινης.
-
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Θα παρακαλουσα για 1 απαντηση απο εγκαταστατη icom.Εμαθα οτι το προβλημα των εκκινησεων (οταν θελει 2 ή και 3 φορες να παρει μπρος)σε αρκετους λυθηκε βαζοντας ο εγκαταστατης ενα μικρο εξαρτημα ''σαν βαρελακι'', πανω στον ρυθμιστη πιεσης...
Τι ειναι αυτο και πως ακριβως δινει λυση στο προβλημα της μη εκκινησης ?
Φαινεται λιγο εδω http://s618.photobucket.com/albums/tt26 ... LPG004.jpg (καντε ζοομ στον ρυθμιστη πιεσης-το εξαρτημα που αναφερω βρισκεται πισω απο την μπαταρια)
Ο ρυθμιστής πίεσης γιατί να έχει σχέση με την εκκίνηση με βενζίνη; Δεν νομίζω να είναι αυτό που λύνει το πρόβλημα. Στην δική μου περίπτωση ήταν μία βαλβίδα που δεν επιτρέπει στο υγραέριο να παραμένει στον χώρο του κινητήρα και να επιβαρύνει την νέα εκκίνηση με βενζίνη (αν τα λέω σωστά )
Άσχετο: τι κακός χαμός γίνεται κάτω από το καπό σ' αυτό το Subaru;
Υγραεριοκίνηση!