Ο χρήστης vageli_psaxou έγραψε:
Την Παρασκευή παρέλαβα το Corolla μου 1300cc (E11), 86HP, με κιτ υγραεριοκίνησης BRC. Μέχρι τώρα όλα καλά, αλλά θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι. Έχω την εντύπωση από το ενδεικτικό της στάθμης του καυσίμου ότι καίει πολύ. Μπορεί να κάνω και λάθος, θα το διαπιστώσω αυτό όταν αδιάσει και υπολογίσω τα χλμ που έχει κάνει.Επειδή ήμουν παρών την ώρα του συντονισμού, μου έκανε εντύπωση ότι δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί η αυτόματη ρύθμιση του κιτ. Μόλις η διαδικασία πρασίνιζε τα μπεκ και άρχιζε να τα συντονίζει από την αρχή ...κάποια στιγμή η διαδικασία σταμάταγε. Μετά από πολύ ταλαιπωρία, ο άνθρωπος που έκανε την ρύθμιση αναγκάστηκε να κάνει manual ρύθμιση και να αφήσει τις ρυθμίσεις στο μικρότερο ποσοστό λάθους το οποιο ήταν κοντά στο 0,2 ή 0,3%.
Γιατί λέτε να συνέβαινε αυτό και να μην μπορούσε να ολοκληρωθεί η αυτόματη ρύθμιση; Έχετε να μου προτείνετε κάποιον που να κάνει καλή ρύθμιση στο συγκεκριμένο κιτ;
Επίσης μου είπαν να βάλω μπουζί ιριδίου επειδή τα κοινά μπουζί με τον καιρό πιάνουν μια επικάλυψη σκουριάς με αποτέλεσμα να δυσκολευεται ο πολλαπλασιαστής να δώσει ρεύμα και να καίγεται. Ισχύει αυτό; Αυτά τα μπουζί ιριδιου είναι συμβατα με την βενζίνη;
Καμιά ιδεα ρε παιδιά για τα παραπάνω; Κάποιον που να έχετε να προτείνετε για καλή ρύθμιση σε BRC? Για το θέμα των μπουζί ιριδίου, ισχύει ή όχι;