-
Λοιπον πως εχει η κατασταση για οποιον θελει να βαλει υγραεριο αυτην την στιγμη που μιλαμε: Οι τιμες ειναι αυτες που βρισκω στα πρατηρια κοντα εδω που μενω και απο την τελευταια φορα που εκανα τους υπολογισμους εχω ριξει την συνολικη τιμη εγκαταστασης στα 1300 ευρω, με κτεο και κιτ ελαστικου μεσα, μια που πολυ σοβαροι εγκαταστατες εχουν ριξει την τιμη εγκαταστασης στα 1200 ευρω.
Βεβαια παιζουν πολλα σχετικα με την μαρκα του κιτ και ποσο χρεωνεται η εγκατασταση…Τιμη υγραεριου 0,8. Θα πρεπει να υπολογισει μια αυξηση καταναλωσης περι το 25%. Ετσι θα ειναι σαν να βαζει βενζινη με 0.8χ1.25=1 ευρω το λιτρο. Τιμη βενζινης τα 1.68
Αν πουμε οτι η μεση καταναλωση με βενζινη ειναι πχ τα 8.5λιτρα/100χλμ τοτε για 10000χλμ θα χρειαστει με βενζινη 850 λιτρα και θα πληρωσει 1428 ευρω ενω με υγραεριο θα χρειαστει 850χ1.25=1063λιτρα και θα πληρωσει 850 ευρω. Κερδος δηλαδη 578ευρω καθε 10000χλμ. Αν η αρχικη εγκατασταση κοστιζει ας πουμε περιπου 1300ευρω, ολα μεσα, τοτε για να αποσβεσει την εγκατασταση θα πρεπει να περασουν συνολικα 22491χλμ
Αν κανουμε τους ιδιους υπολογισμους για καποιον που καιει 10λιτρα/100χλμ τοτε για 10000χλμ θα χρειαστει με βενζινη 1000 λιτρα και θα πληρωσει 1680 ευρω ενω με υγραεριο θα χρειαστει 1000χ1.25=1250λιτρα και θα πληρωσει 1000 ευρω. Κερδος δηλαδη 680ευρω καθε 10000χλμ. Αν η αρχικη εγκατασταση κοστιζει ας πουμε περιπου 1300ευρω, ολα μεσα, τοτε για να αποσβεσει την εγκατασταση θα πρεπει να περασουν συνολικα 19117χλμ
Αν κανουμε τους ιδιους υπολογισμους για καποιον που καιει 7λιτρα/100χλμ τοτε για 10000χλμ θα χρειαστει με βενζινη 700 λιτρα και θα πληρωσει 1176 ευρω ενω με υγραεριο θα χρειαστει 700χ1.25=875λιτρα και θα πληρωσει 700 ευρω. Κερδος δηλαδη 476ευρω καθε 10000χλμ. Αν η αρχικη εγκατασταση κοστιζει ας πουμε περιπου 1300ευρω, ολα μεσα, τοτε για να αποσβεσει την εγκατασταση θα πρεπει να περασουν συνολικα 27310χλμΠαραδειγμα εγω.
Με βενζινη καταναλωση 8.2λιτ/100χλμ. Με υγραεριο 10.2λιτ/100χλμ.
Αυξηση καταλωσης 25%.
Τρεχουσα τιμη βενζινη 1.68 τρεχουσα υγραεριου 0.8
Βαζοντας υγραεριο ειναι σαν να βαζω βενζινη με τιμη 0.79χ1.25=1ευρω
Αρα με απλα μαθηματικα συμπαιρενουμε οτι κανω οικονομια -40,5% σε σχεση με την βενζινη.
Και αυτό είναι το νουμερο που ψαχνουμε γενικα!
Οι παραπανω υπολογισμοι δεν συμπεριλαμβανουν το κοστος της βενζινης, που εστω και λιγη χρειαζεται για να ξεκινησει το αμαξι.
Ετσι το τελικο κερδος είναι λιγο μικροτερο από αυτό που υπολογιζω
Βεβαια η οικονομια, αφου κανουμε αποσβεση της εγκαταστασης, είναι μεγαλη.
-40,5% σημαινει ότι αντι να βαλουμε 1000 ευρω βενζινη θα βαζουμε μολις 595 ευρω υγραεριουΕσεις που θελετε να βαλετε υγραεριο καντε τους υπολογισμους σας για το ποσο ακριβως θα σας συμφερει, και ποτε θα κανετε αποσβεση.
Υπολογιστε αυξηση της καταναλωσης κατα 25%, μην πιστευτε σε αυξηση της καταναλωσης μονο 5% γιατι αν πραγματικα ρυθμιστει ο κινητηρας σας ετσι, δεν θα μπορειτε να ανεβαινετε ανηφορες ( το ακουσα και αυτο!).
Επισης τον Ιουνιο του 10 που εβαλα υγραεριο η τιμη του ηταν 0.65 ενώ της βενζινης 1.44. Αυτό σημαινει ότι η βενζινη μεχρι σημερα εχει αυξηθει 16.7% ενώ το υγραεριο 23%
Η τιμη του υγραεριου όμως πρεπει να παρουσιαζει μια εποχικοτητα…
Υπολογισετε επισης το ενδεχομενο ότι το κρατος οποιαδηποτε στιγμη μπορει να ερθει και να ανεβασει τον φορο στο υγραεριο, καθιστωντας την μετακινηση με υγραεριο μη συμφερουσα.
Και η πιθανοτητα αυτή, του να ανεβασει το κρατος τον φορο φοβαμαι ότι αυξανεται οσο αυξανονται τα αμαξια που τοποθετουν συστημα υγραεριοκινησης. Αυτο ειναι που φοβαμαι και εγω. Οτι καποια στιγμη θα ερθει το κρατος και θα μου κοψει τις φθηνες βολτες με το υγραεριο, όπως πηγε να μου τις κοψει τοτε που από 1 ευρω η βενζινη πηδηξε στο 1,4 , οσο το ποσοστο των αυτοκινητων που το γυριζουν στο υγραεριο, αυξανει με αλματα... -
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
Λοιπον πως εχει η κατασταση για οποιον θελει να βαλει υγραεριο αυτην την στιγμη που μιλαμε: Οι τιμες ειναι αυτες που βρισκω στα πρατηρια κοντα εδω που μενω και απο την τελευταια φορα που εκανα τους υπολογισμους εχω ριξει την συνολικη τιμη εγκαταστασης στα 1300 ευρω, με κτεο και κιτ ελαστικου μεσα, μια που πολυ σοβαροι εγκαταστατες εχουν ριξει την τιμη εγκαταστασης στα 1200 ευρω.
Βεβαια παιζουν πολλα σχετικα με την μαρκα του κιτ και ποσο χρεωνεται η εγκατασταση…Τιμη υγραεριου 0,8. Θα πρεπει να υπολογισει μια αυξηση καταναλωσης περι το 25%. Ετσι θα ειναι σαν να βαζει βενζινη με 0.8χ1.25=1 ευρω το λιτρο. Τιμη βενζινης τα 1.68
Αν πουμε οτι η μεση καταναλωση με βενζινη ειναι πχ τα 8.5λιτρα/100χλμ τοτε για 10000χλμ θα χρειαστει με βενζινη 850 λιτρα και θα πληρωσει 1428 ευρω ενω με υγραεριο θα χρειαστει 850χ1.25=1063λιτρα και θα πληρωσει 850 ευρω. Κερδος δηλαδη 578ευρω καθε 10000χλμ. Αν η αρχικη εγκατασταση κοστιζει ας πουμε περιπου 1300ευρω, ολα μεσα, τοτε για να αποσβεσει την εγκατασταση θα πρεπει να περασουν συνολικα 22491χλμ
Αν κανουμε τους ιδιους υπολογισμους για καποιον που καιει 10λιτρα/100χλμ τοτε για 10000χλμ θα χρειαστει με βενζινη 1000 λιτρα και θα πληρωσει 1680 ευρω ενω με υγραεριο θα χρειαστει 1000χ1.25=1250λιτρα και θα πληρωσει 1000 ευρω. Κερδος δηλαδη 680ευρω καθε 10000χλμ. Αν η αρχικη εγκατασταση κοστιζει ας πουμε περιπου 1300ευρω, ολα μεσα, τοτε για να αποσβεσει την εγκατασταση θα πρεπει να περασουν συνολικα 19117χλμ
Αν κανουμε τους ιδιους υπολογισμους για καποιον που καιει 7λιτρα/100χλμ τοτε για 10000χλμ θα χρειαστει με βενζινη 700 λιτρα και θα πληρωσει 1176 ευρω ενω με υγραεριο θα χρειαστει 700χ1.25=875λιτρα και θα πληρωσει 700 ευρω. Κερδος δηλαδη 476ευρω καθε 10000χλμ. Αν η αρχικη εγκατασταση κοστιζει ας πουμε περιπου 1300ευρω, ολα μεσα, τοτε για να αποσβεσει την εγκατασταση θα πρεπει να περασουν συνολικα 27310χλμΠαραδειγμα εγω.
Με βενζινη καταναλωση 8.2λιτ/100χλμ. Με υγραεριο 10.2λιτ/100χλμ.
Αυξηση καταλωσης 25%.
Τρεχουσα τιμη βενζινη 1.68 τρεχουσα υγραεριου 0.8
Βαζοντας υγραεριο ειναι σαν να βαζω βενζινη με τιμη 0.79χ1.25=1ευρω
Αρα με απλα μαθηματικα συμπαιρενουμε οτι κανω οικονομια -40,5% σε σχεση με την βενζινη.
Και αυτό είναι το νουμερο που ψαχνουμε γενικα!
Οι παραπανω υπολογισμοι δεν συμπεριλαμβανουν το κοστος της βενζινης, που εστω και λιγη χρειαζεται για να ξεκινησει το αμαξι.
Ετσι το τελικο κερδος είναι λιγο μικροτερο από αυτό που υπολογιζω
Βεβαια η οικονομια, αφου κανουμε αποσβεση της εγκαταστασης, είναι μεγαλη.
-40,5% σημαινει ότι αντι να βαλουμε 1000 ευρω βενζινη θα βαζουμε μολις 595 ευρω υγραεριουΕσεις που θελετε να βαλετε υγραεριο καντε τους υπολογισμους σας για το ποσο ακριβως θα σας συμφερει, και ποτε θα κανετε αποσβεση.
Υπολογιστε αυξηση της καταναλωσης κατα 25%, μην πιστευτε σε αυξηση της καταναλωσης μονο 5% γιατι αν πραγματικα ρυθμιστει ο κινητηρας σας ετσι, δεν θα μπορειτε να ανεβαινετε ανηφορες ( το ακουσα και αυτο!).
Επισης τον Ιουνιο του 10 που εβαλα υγραεριο η τιμη του ηταν 0.65 ενώ της βενζινης 1.44. Αυτό σημαινει ότι η βενζινη μεχρι σημερα εχει αυξηθει 16.7% ενώ το υγραεριο 23%
Η τιμη του υγραεριου όμως πρεπει να παρουσιαζει μια εποχικοτητα…
Υπολογισετε επισης το ενδεχομενο ότι το κρατος οποιαδηποτε στιγμη μπορει να ερθει και να ανεβασει τον φορο στο υγραεριο, καθιστωντας την μετακινηση με υγραεριο μη συμφερουσα.
Και η πιθανοτητα αυτή, του να ανεβασει το κρατος τον φορο φοβαμαι ότι αυξανεται οσο αυξανονται τα αμαξια που τοποθετουν συστημα υγραεριοκινησης. Αυτο ειναι που φοβαμαι και εγω. Οτι καποια στιγμη θα ερθει το κρατος και θα μου κοψει τις φθηνες βολτες με το υγραεριο, όπως πηγε να μου τις κοψει τοτε που από 1 ευρω η βενζινη πηδηξε στο 1,4 , οσο το ποσοστο των αυτοκινητων που το γυριζουν στο υγραεριο, αυξανει με αλματα...Σε ολα οσα ειπες ησουν σωστος!
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Διαρροή από συστολή/διαστολή φαίνεται να είναι, πιθανόν από τα μπεκάκια στην πολλαπλή.Του εγκαταστάτη πέστου να βάλει το κεφάλι του στον χώρο του κινητήρα και άναψε δίπλα του έναν αναπτήρα. Αφού 'αποκλείεται' δεν θα συμβεί τίποτα. Αν δεν 'αποκλείεται', θα φοράει περούκα για κάνα χρόνο...
Να 'σαι καλά.
Μήπως ο μάστορας δεν έχει ένα σημαντικό εργαλειάκι που εντοπίζει τις διαρροές;;;
Πάλι καλά που δεν του είπε του ανθρώπου να αγοράσει ένα και να το ελέγχει μόνος του.
Ευτυχώς οι απαντήσεις από τους μαστόρους μου είναι: Αν και μία στο εκατομμύριο έλα να το δω.
Το ίδιο και ο μηχανικός μου, δεν αποκλείει τίποτε.Τελικά Asteris, όπως ανέφερες πριν το δει ο μηχανικός μου, τα ρεταρίσματα σε βενζίνη και LPG τελευταία, ήταν θέμα καλού σχολαστικού καθαρισμού πεταλούδας, LUFT και βαρελάκι ρελαντί. Όπως ένα καλό ξεκάπνισμα τουρμπίνας την εβδομάδα μέχρι κόφτη. Συμβουλή σημαντική από το δεξί χέρι του βελτιωτή Χόρμαν Γερμανίας που την αμέλησα τελευταία. Γυρισμένο στη βενζίνη φυσικά, δεν το ρισκάρω.
-
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
Λοιπον πως εχει η κατασταση για οποιον θελει να βαλει υγραεριο αυτην την στιγμη που μιλαμε: Οι τιμες ειναι αυτες που βρισκω στα πρατηρια κοντα εδω που μενω και απο την τελευταια φορα που εκανα τους υπολογισμους εχω ριξει την συνολικη τιμη εγκαταστασης στα 1300 ευρω, με κτεο και κιτ ελαστικου μεσα, μια που πολυ σοβαροι εγκαταστατες εχουν ριξει την τιμη εγκαταστασης στα 1200 ευρω.
Βεβαια παιζουν πολλα σχετικα με την μαρκα του κιτ και ποσο χρεωνεται η εγκατασταση…Τιμη υγραεριου 0,8. Θα πρεπει να υπολογισει μια αυξηση καταναλωσης περι το 25%. Ετσι θα ειναι σαν να βαζει βενζινη με 0.8χ1.25=1 ευρω το λιτρο. Τιμη βενζινης τα 1.68
Αν πουμε οτι η μεση καταναλωση με βενζινη ειναι πχ τα 8.5λιτρα/100χλμ τοτε για 10000χλμ θα χρειαστει με βενζινη 850 λιτρα και θα πληρωσει 1428 ευρω ενω με υγραεριο θα χρειαστει 850χ1.25=1063λιτρα και θα πληρωσει 850 ευρω. Κερδος δηλαδη 578ευρω καθε 10000χλμ. Αν η αρχικη εγκατασταση κοστιζει ας πουμε περιπου 1300ευρω, ολα μεσα, τοτε για να αποσβεσει την εγκατασταση θα πρεπει να περασουν συνολικα 22491χλμ
Αν κανουμε τους ιδιους υπολογισμους για καποιον που καιει 10λιτρα/100χλμ τοτε για 10000χλμ θα χρειαστει με βενζινη 1000 λιτρα και θα πληρωσει 1680 ευρω ενω με υγραεριο θα χρειαστει 1000χ1.25=1250λιτρα και θα πληρωσει 1000 ευρω. Κερδος δηλαδη 680ευρω καθε 10000χλμ. Αν η αρχικη εγκατασταση κοστιζει ας πουμε περιπου 1300ευρω, ολα μεσα, τοτε για να αποσβεσει την εγκατασταση θα πρεπει να περασουν συνολικα 19117χλμ
Αν κανουμε τους ιδιους υπολογισμους για καποιον που καιει 7λιτρα/100χλμ τοτε για 10000χλμ θα χρειαστει με βενζινη 700 λιτρα και θα πληρωσει 1176 ευρω ενω με υγραεριο θα χρειαστει 700χ1.25=875λιτρα και θα πληρωσει 700 ευρω. Κερδος δηλαδη 476ευρω καθε 10000χλμ. Αν η αρχικη εγκατασταση κοστιζει ας πουμε περιπου 1300ευρω, ολα μεσα, τοτε για να αποσβεσει την εγκατασταση θα πρεπει να περασουν συνολικα 27310χλμΠαραδειγμα εγω.
Με βενζινη καταναλωση 8.2λιτ/100χλμ. Με υγραεριο 10.2λιτ/100χλμ.
Αυξηση καταλωσης 25%.
Τρεχουσα τιμη βενζινη 1.68 τρεχουσα υγραεριου 0.8
Βαζοντας υγραεριο ειναι σαν να βαζω βενζινη με τιμη 0.79χ1.25=1ευρω
Αρα με απλα μαθηματικα συμπαιρενουμε οτι κανω οικονομια -40,5% σε σχεση με την βενζινη.
Και αυτό είναι το νουμερο που ψαχνουμε γενικα!
Οι παραπανω υπολογισμοι δεν συμπεριλαμβανουν το κοστος της βενζινης, που εστω και λιγη χρειαζεται για να ξεκινησει το αμαξι.
Ετσι το τελικο κερδος είναι λιγο μικροτερο από αυτό που υπολογιζω
Βεβαια η οικονομια, αφου κανουμε αποσβεση της εγκαταστασης, είναι μεγαλη.
-40,5% σημαινει ότι αντι να βαλουμε 1000 ευρω βενζινη θα βαζουμε μολις 595 ευρω υγραεριουΕσεις που θελετε να βαλετε υγραεριο καντε τους υπολογισμους σας για το ποσο ακριβως θα σας συμφερει, και ποτε θα κανετε αποσβεση.
Υπολογιστε αυξηση της καταναλωσης κατα 25%, μην πιστευτε σε αυξηση της καταναλωσης μονο 5% γιατι αν πραγματικα ρυθμιστει ο κινητηρας σας ετσι, δεν θα μπορειτε να ανεβαινετε ανηφορες ( το ακουσα και αυτο!).
Επισης τον Ιουνιο του 10 που εβαλα υγραεριο η τιμη του ηταν 0.65 ενώ της βενζινης 1.44. Αυτό σημαινει ότι η βενζινη μεχρι σημερα εχει αυξηθει 16.7% ενώ το υγραεριο 23%
Η τιμη του υγραεριου όμως πρεπει να παρουσιαζει μια εποχικοτητα…
Υπολογισετε επισης το ενδεχομενο ότι το κρατος οποιαδηποτε στιγμη μπορει να ερθει και να ανεβασει τον φορο στο υγραεριο, καθιστωντας την μετακινηση με υγραεριο μη συμφερουσα.
Και η πιθανοτητα αυτή, του να ανεβασει το κρατος τον φορο φοβαμαι ότι αυξανεται οσο αυξανονται τα αμαξια που τοποθετουν συστημα υγραεριοκινησης. Αυτο ειναι που φοβαμαι και εγω. Οτι καποια στιγμη θα ερθει το κρατος και θα μου κοψει τις φθηνες βολτες με το υγραεριο, όπως πηγε να μου τις κοψει τοτε που από 1 ευρω η βενζινη πηδηξε στο 1,4 , οσο το ποσοστο των αυτοκινητων που το γυριζουν στο υγραεριο, αυξανει με αλματα...Φιλε lasko καλημερα. Δεν εχω διαθεση για μανουρα ειλικρινα, αλλα ρε φιλε βαρεθηκα να βλεπω copy-paste το ιδιο κειμενο συχνα πυκνα... Καλο να ενημερωνεις το κοσμο αλλα μην εισαι απολυτος με αυτα που γραφεις επειδη μονο και μονο εχουν εφαρμογη σε σενα...
Υπαρχουν σημεια που διαφωνω μαζι σου στο ανωτερω ποστ, και τα εχω παραθεσει και αλλες φορες... -
Οι νόμοι της φυσικής έχουν εφαρμογή μόνο σ' αυτόν;
Κάψε ένα λίτρο υγραέριο και ένα λίτρο βενζίνη να δεις πόση θερμότητα θα βγάλει το ένα και πόση το άλλο.
Αν δεν ξέρεις πως γίνεται το πείραμα δες τις εικόνες.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Διαρροή από συστολή/διαστολή φαίνεται να είναι, πιθανόν από τα μπεκάκια στην πολλαπλή.Του εγκαταστάτη πέστου να βάλει το κεφάλι του στον χώρο του κινητήρα και άναψε δίπλα του έναν αναπτήρα. Αφού 'αποκλείεται' δεν θα συμβεί τίποτα. Αν δεν 'αποκλείεται', θα φοράει περούκα για κάνα χρόνο...
ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟΣ!
-
Ευχαριστώ για την απάντηση asteris....
..κ αν είναι όντως έτσι, ΠΩΣ διορθώνεται αυτό ρε παιδιά?ΠΩΣ θα το διορθώσει αν είναι θέμα συστολής - διαστολής.....................
δηλαδή αποτελεί ζημιά στο αμάξι?
............να το οδηγήσω το αμάξι ή θα γίνουμε πυροτέχνημα να μας γράψουν και οι εφημερίδες?
-
Καταρχας (εαν δεν το εχεις κανει ηδη) εφοδιασου με πυροσβεστηρα απο εξιδηκευμενο μαγαζι με πυροσβεστικα ειδη. Αυτη ηταν η 1η κινηση που εκανα οταν μυρισα αεριο μετα το 1ο γεμισμα στον χωρο της ρεζερβας. Τελικα σε εμενα σταματησε να μυριζει μετα απο μια εβδομαδα (ηταν μαλλον λογο καινουργιων συνδεσμων κλπ)
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Οι νόμοι της φυσικής έχουν εφαρμογή μόνο σ' αυτόν;Κάψε ένα λίτρο υγραέριο και ένα λίτρο βενζίνη να δεις πόση θερμότητα θα βγάλει το ένα και πόση το άλλο.
Αν δεν ξέρεις πως γίνεται το πείραμα δες τις εικόνες.
Το πειραματακι το ξερω (ωραιες οικονες... )και δεν αντιλεγω ως προς τις αξιες των καυσιμων. Το θεμα ειναι πως η θεωρια απεχει απο την πραξη για πολλους απο εδω. Ισως λογο κιτ lpg και τεχνολογιας αυτου...
Ξερω-ξερω, θα αρχισουμε παλι με τα φτωχα μιγματα και τους ασχετους μαστορες, οτι σε μερικα χλμ θα μαζευουμε τα αμαξια αυτα απο την ακρη του δρομου κτλ....
Το μονο που εχω να προσθεσω ειναι οτι πολλα ι.χ. εχουν κανει υπεραρκετα χλμ (π.χ. 150.000χλμ και βαλε) με πολυ μικρες καταναλωσεις (οχι σε ολα τα κιτ lpg...)της ταξης του +10 ή +15% χωρις να ''ανοιξει μύτη''............και μαλιστα χωρις λαδιερες
Εαν και παλι αυτα τα χλμ για εσας δεν ειναι αρκετα...για μενα ειναι και περισσευουν... -
Θα ήθελα να ξαναρωτήσω τον κ Αντώνη για την δικιά μου τοποθέτηση συσκευών υγραερίου.
καταρχήν και και τα 2 αυτοκίνητα που έχω με υγραέριο είναι στην black list της BRC MAZDA6 kai MITSUBISHI COLT 1,3.
Η κατανάλωση έχει αυξηθεί κατά 15% τουλάιχστον με το υγραέριο και ποτέ δεν μου άναψε λαμπάκι του κινητήρα. Πηγαίνω συντηριτικά το πολύ με 130 και ποτέ πάνω από 140χλμ/ω. Αν το κάνω το αλλάζω σε βενζίνη. Σε διαδρομές μεγάλυτερες της ώρας το γυρίζω και σε 5 λεπτά βενζίνη. H BRC λέει όλοι οι κινητήρες ford της mazda ειναι black list. Είναι ο 1,8 της mazda της ford;
Υπάρχει περίπτωση να έχω βλάβη πριν τα 100.000χλμ; η εγκατάσταση έγινε σε μάστορα με πείρα 2000 εγκαταστάσεις χωρίς ιδιάιτερες αναφορές για βλάβες μέχρι σήμερα. Άλλοι γνωστοί μου με mazda6 ήδη έχουν συμπληρώσει 45000 χωρίς βλάβη και χωρίς την δικιά μου επιμέλεια στην οδήγηση.
Κ Αντώνη υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω προληπτικά για να αποφύγω μελοντική βλάβη πχ πυρόμετρο καυσαερίων; -
Φιλε lasko καλημερα. Δεν εχω διαθεση για μανουρα ειλικρινα, αλλα ρε φιλε βαρεθηκα να βλεπω copy-paste το ιδιο κειμενο συχνα πυκνα... Καλο να ενημερωνεις το κοσμο αλλα μην εισαι απολυτος με αυτα που γραφεις επειδη μονο και μονο εχουν εφαρμογη σε σενα...
Υπαρχουν σημεια που διαφωνω μαζι σου στο ανωτερω ποστ, και τα εχω παραθεσει και αλλες φορες...Το copy-paste που το ειδες????
Καθε φορα ανανεωνω τα νουμερα βρε!
Τα μαθηματικα δεν εχουν εφαρμογη μονο σε εμενα ειναι παγκοσμια....
Αν δεν σου αρεσουν οι τιμες βενζινης και υγραεριου που βρισκω εδω κοντα που μενω και αν δεν σε αρεσει και η αυξηση καταναλωσης 25% που γραφω, τοτε βαλε τις τιμες βενζινης-υγραεριου που βρισκεις εκει κοντα που μενεις, βαλε και μια αυξηση καταναλωσης, ξερω γω ποσο θελεις, ασ πουμε 3% βαλε και μια μια τιμη εγκαταστασης πχ vialle 7ης γενιας 7000ευρω κανε τους υπολογισμους σου και δημοσιευσε τους... -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Οι νόμοι της φυσικής έχουν εφαρμογή μόνο σ' αυτόν;Κάψε ένα λίτρο υγραέριο και ένα λίτρο βενζίνη να δεις πόση θερμότητα θα βγάλει το ένα και πόση το άλλο.
Αν δεν ξέρεις πως γίνεται το πείραμα δες τις εικόνες.
Πολύ χρήσιμη πληροφορία που μετάξύ των άλλων μου λέει να προτιμώ σόμπα υγραερίου από σόμπα φωτ. πετρελαίου για να ζεσταίνομαι ποιό πολύ τον χειμώνα....
-
παρακαλουθω με μεγαλη εντυπωση (οφειλω να ομολογησω) αποψεις οπως 'πηγαινω μεχρι 110 η 120 για να μην χαλασει ο κινητηρας η οπως πηγαινε καποιος με 140-150 και τα παιξε το μοτερ λογω υγραεριου.αν ειναι ετσι ρε παιδια συγγνωμη μην την κανετε την μετατροπη δεν συμφερει.δηλαδη σε καθε περιπτωση θα λεμε τωρα θα σπασει το μοτερ οταν ειναι να βγαινουμε για προσπεραση.δεχομαι αποψεις για κακοτεχνιες απο μαστορες αλλα σε ενα συστημα που εχει μετρηθει με wideband και το μιγμα ειναι σωστο δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει καποιος να εχει συντηρηση στο δεξι ποδι.εγω λοιπον πηγαινω μεση ταχυτητα οταν ειμαι εγνατια 140-160.αν σπασει το μοτερ θα σας ενημερωσω μιας και δεν ντρεπομαι να εκθεσω ουτε την αξιοπιστια του αυτοκινητου μου ουτε και αυτην του συστηματος υγραεριου.μεχρι τωρα εχω κανει σχεδον 22.000 χλμ και η καταναλωση ειναι τουλαχιστον συν 20%.ελπιζω να μην με παρεξηγησουν καποιοι αλλα σκοπος ειναι οχι μονο η οικονομια αλλα να ειναι λειτουργικο και το αυτοκινητο.χριστος ανεστη σε ολους.οσονουπω ετοιμαζω και βιντεακι για την λειτουργια του συστηματος icom να δουμε τελικα πως δουλευει.
-
Σωστό μίγμα και λάθος αβάνς, εξακολουθεί να δίνει μή βέλτιστη καύση μέσα στο θάλαμο. Κάτι σαν να έχει φύγει ένα δόντι στον ιμάντα χρονισμού. Σε άλλους κινητήρες φαίνεται αμέσως, σε άλλους όχι. Σε άλλους κινητήρες καίει κάτι παραπάνω, σε άλλους ζεματάει τις βαλβίδες σε άλλους ανάβει τα μέταλλα. Οι βλάβες είναι συνάρτηση της έξτρα παραγόμενης θερμότητας, την οποία το μοτέρ δεν έχει δυνατότητα να χειριστεί σωστά και να την αποβάλλει στα λάδια και στο ψυκτικό. Όσο πατάς γκάζι, τόσο καύσιμο ρίχνεις μέσα, τόσο μεγαλύτερη ανάφλεξη γίνεται, τόσο μεγαλύτερο ποσό θερμότητας αποβάλεται προς μέταλλα και εξαγωγή. Αν λοιπόν πιστεύεις ότι η έξτρα θερμότητα που παράγει το μοτέρ σου λόγω λάθος αβάνς, είναι μέσα στις αντοχές του, πάτα όσο νομίζεις...
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
παρακαλουθω με μεγαλη εντυπωση (οφειλω να ομολογησω) αποψεις οπως 'πηγαινω μεχρι 110 η 120 για να μην χαλασει ο κινητηρας η οπως πηγαινε καποιος με 140-150 και τα παιξε το μοτερ λογω υγραεριου.αν ειναι ετσι ρε παιδια συγγνωμη μην την κανετε την μετατροπη δεν συμφερει.δηλαδη σε καθε περιπτωση θα λεμε τωρα θα σπασει το μοτερ οταν ειναι να βγαινουμε για προσπεραση.δεχομαι αποψεις για κακοτεχνιες απο μαστορες αλλα σε ενα συστημα που εχει μετρηθει με wideband και το μιγμα ειναι σωστο δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει καποιος να εχει συντηρηση στο δεξι ποδι.εγω λοιπον πηγαινω μεση ταχυτητα οταν ειμαι εγνατια 140-160.αν σπασει το μοτερ θα σας ενημερωσω μιας και δεν ντρεπομαι να εκθεσω ουτε την αξιοπιστια του αυτοκινητου μου ουτε και αυτην του συστηματος υγραεριου.μεχρι τωρα εχω κανει σχεδον 22.000 χλμ και η καταναλωση ειναι τουλαχιστον συν 20%.ελπιζω να μην με παρεξηγησουν καποιοι αλλα σκοπος ειναι οχι μονο η οικονομια αλλα να ειναι λειτουργικο και το αυτοκινητο.χριστος ανεστη σε ολους.οσονουπω ετοιμαζω και βιντεακι για την λειτουργια του συστηματος icom να δουμε τελικα πως δουλευει.Συμφωνώ απόλυτα!
Καμία παραχώρηση, καμία ανησυχία με σύστημα υγρού ψεκασμού. Εκεί που πρέπει 140+ με 3000 στροφές και 180 με κάτω από 4000, χωρίς κανένα ζόρι. Γρήγορα και οικονομικά! -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Σωστό μίγμα και λάθος αβάνς, εξακολουθεί να δίνει μή βέλτιστη καύση μέσα στο θάλαμο. Κάτι σαν να έχει φύγει ένα δόντι στον ιμάντα χρονισμού. Σε άλλους κινητήρες φαίνεται αμέσως, σε άλλους όχι. Σε άλλους κινητήρες καίει κάτι παραπάνω, σε άλλους ζεματάει τις βαλβίδες σε άλλους ανάβει τα μέταλλα. Οι βλάβες είναι συνάρτηση της έξτρα παραγόμενης θερμότητας, την οποία το μοτέρ δεν έχει δυνατότητα να χειριστεί σωστά και να την αποβάλλει στα λάδια και στο ψυκτικό. Όσο πατάς γκάζι, τόσο καύσιμο ρίχνεις μέσα, τόσο μεγαλύτερη ανάφλεξη γίνεται, τόσο μεγαλύτερο ποσό θερμότητας αποβάλεται προς μέταλλα και εξαγωγή. Αν λοιπόν πιστεύεις ότι η έξτρα θερμότητα που παράγει το μοτέρ σου λόγω λάθος αβάνς, είναι μέσα στις αντοχές του, πάτα όσο νομίζεις...δεν θα σου απαντησω ακομη γιατι σκοπευω να κανω ενα πειραμα στο αυτοκινητο μου.μολις το κανω θα το ανεβασω στο you tube και θα απαντησω σε εσενα και καποιους αλλους.φιλικα σου το λεω μην με παρεξηγεις συμπατριωτη.καλο βραδυ
-
Ο χρήστης dalamaidis έγραψε:
Καταρχας (εαν δεν το εχεις κανει ηδη) εφοδιασου με πυροσβεστηρα απο εξιδηκευμενο μαγαζι με πυροσβεστικα ειδη. Αυτη ηταν η 1η κινηση που εκανα οταν μυρισα αεριο μετα το 1ο γεμισμα στον χωρο της ρεζερβας. Τελικα σε εμενα σταματησε να μυριζει μετα απο μια εβδομαδα (ηταν μαλλον λογο καινουργιων συνδεσμων κλπ)Αν γινει εκρηξη απο υγραεριο ουτε τα βλεφαρα δεν θα προλαβει να ανηγοκλειση
Μην ανησυχης ομως γιατι θα ειναι ο τελειος θανατος -
Ο χρήστης dti έγραψε:
παρακαλουθω με μεγαλη εντυπωση (οφειλω να ομολογησω) αποψεις οπως 'πηγαινω μεχρι 110 η 120 για να μην χαλασει ο κινητηρας η οπως πηγαινε καποιος με 140-150 και τα παιξε το μοτερ λογω υγραεριου.αν ειναι ετσι ρε παιδια συγγνωμη μην την κανετε την μετατροπη δεν συμφερει.δηλαδη σε καθε περιπτωση θα λεμε τωρα θα σπασει το μοτερ οταν ειναι να βγαινουμε για προσπεραση.δεχομαι αποψεις για κακοτεχνιες απο μαστορες αλλα σε ενα συστημα που εχει μετρηθει με wideband και το μιγμα ειναι σωστο δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει καποιος να εχει συντηρηση στο δεξι ποδι.εγω λοιπον πηγαινω μεση ταχυτητα οταν ειμαι εγνατια 140-160.αν σπασει το μοτερ θα σας ενημερωσω μιας και δεν ντρεπομαι να εκθεσω ουτε την αξιοπιστια του αυτοκινητου μου ουτε και αυτην του συστηματος υγραεριου.μεχρι τωρα εχω κανει σχεδον 22.000 χλμ και η καταναλωση ειναι τουλαχιστον συν 20%.ελπιζω να μην με παρεξηγησουν καποιοι αλλα σκοπος ειναι οχι μονο η οικονομια αλλα να ειναι λειτουργικο και το αυτοκινητο.χριστος ανεστη σε ολους.οσονουπω ετοιμαζω και βιντεακι για την λειτουργια του συστηματος icom να δουμε τελικα πως δουλευει.
Συμφωνώ απόλυτα!
Καμία παραχώρηση, καμία ανησυχία με σύστημα υγρού ψεκασμού. Εκεί που πρέπει 140+ με 3000 στροφές και 180 με κάτω από 4000, χωρίς κανένα ζόρι. Γρήγορα και οικονομικά!Τι αυτοκινητα εχεται ρε παιδια που πηγαινουν 180 με λιγοτερο απο 4000 στροφες?
-
@ Jim4
Μην κάνεις πειράματα τζάμπα, αυτήν είναι η πράξη. Υπάρχει ένα συγκεκριμένο εύρος αβάνς που δίνει μέγιστη ροπή στον κινητήρα και παράγει το μέγιστο δυνατό έργο (ρίχνεις 100 θερμίδες καύσιμο, το καίει και δίνει 30 θερμίδες έργο και 70 θερμίδες θερμότητα). Έξω από αυτό το εύρος αβάνς, παράγεις λιγότερο έργο και παραπάνω θερμότητα. Αν έχεις πολύ προπορεία αυτήν η θερμότητα ταλαιπωρεί τον θάλαμο καύσης, αν έχεις αργοπορεία ταλαιπωρεί το σύστημα εξαγωγής. Αν το μοτέρ λαμβάνει περισσότερη θερμότητα από ότι έχει δυνατότητα να αποβάλει μέσω ψυκτικού υγρού, λαδιών και αερισμού, αρχίζει να ανεβάζει θερμοκρασία. Τα σημεία τήξης των διαφόρων κραμάτων, γνωστά ανά το internet...
Αν δεν έρθει και το αβάνς εκεί που θέλει το υγραέριο, δεν πρόκειται ποτέ να έχεις 100% σωστή καύση. Η Seat έκανε με την βενζίνη εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα τεστ, ώστε να φέρει την μέγιστη δυνατή ακρίβεια σε δέκατο της μοίρας του χάρτη ανάφλεξης, για όλες τις πιθανές συνθήκες λειτουργίας του μοτέρ. Αν θες να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα στο υγραέριο (στο μέτρο του δυνατού), κάνε πρόγραμμα σε brake δυναμόμετρο να έρθει το αμάξι όσο κοντά στο τέλειο γίνεται. Μετά φυσικά θα έχεις θέμα όταν δουλεύει βενζίνα (θα έχει εκεί λάθος αβάνς), εκτός αν παίζει κάποια λύση με διακόπτη εναλλαγής προγραμμάτων τύπου Revo.
-
@ asteris έχεις pm
Υγραεριοκίνηση!