Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C2 VTS
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. C2 VTS
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 16 / 18
    Μελλοντικά Μοντέλα
    64
    346
    825
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
      Δεν νομιζω ομως οτι μπορει να τα πετυχουν και τα δυο.
      Ενα αυτοκινητο που ειναι 'γυριστρα' στα λιγα θα σε εκτελεσει στα πολλα.

      Πρέπει να οδηγήσεις το SportKa...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_army7 last edited by

        ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EVO ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΟ C2 ΜΕ ΤΟ ΣΑΞΟ VTS ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΘΕΛΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΕΡΙΑ ΕΝΩ ΤΟ C2 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ,ΑΛΛΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ C2 ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΞΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΠΙΟ ΑΜΕΣΟ.ΤΑ ΕΒΑΛΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΤΗ ΠΙΣΤΑ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΟΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΣΑΞΟ ΛΟΓΩ ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ,ΑΜΕΣΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ KAI ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΤΟΥ C2.ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟ C2 ΗΤΑΝ ΜΙΣΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ.ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΕΙΧΕ ΨΙΛΟΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΤΟ C2 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.ΕΓΩ ΛΕΩ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.ΑΝ ΤΟ C2 ΚΕΡΝΑΕΙ ΤΣΑΓΑΚΙ ΣΤΟ VTS ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΟΠΟΥ ΤΟ C2 ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ESP ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΘΑ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙ.Α ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ C2 ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΤΟΥ 206.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΓΚΑΖΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΝΤΙΖΑ ΑΠΟ 206 ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 800ΕΥΡΟ.ΑΠ'ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟ ΕΓΓΕΦΑΛΟΥ,ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΧΤΑΠΟΔΙ ΠΑΕΙ ΑΝΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 140 ΑΛΟΓΑ!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          obelix last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:
          Αν δεν έχεις χέρια μην το παίρνεις για φιγούρα, τόσο απλά (και δεν ισχύει μόνο για τα σαξοραλλα)

          Συμφωνό απολύτως.
          Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδεξειους κ****ς

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Πάντως με 15.700 ευρώ παίρνεις ένα πλουσιότατο πακέτο εξοπλισμού, ένα μοτέρ 125 ίππων και ένα στήσιμο αρκετά ενδιαφέρον και για τους μη χεράδες.
            Η σχεδίαση υποκειμενικό σε ποιόν αρέσει αλλά για μένα είναι όμορφο.

            Μπράβο στην Citroen.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bug last edited by

              Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
              ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EVO ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΟ C2 ΜΕ ΤΟ ΣΑΞΟ VTS ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΘΕΛΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΕΡΙΑ ΕΝΩ ΤΟ C2 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ,ΑΛΛΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ C2 ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΞΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΠΙΟ ΑΜΕΣΟ.ΤΑ ΕΒΑΛΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΤΗ ΠΙΣΤΑ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΟΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΣΑΞΟ ΛΟΓΩ ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ,ΑΜΕΣΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ KAI ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΤΟΥ C2.ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟ C2 ΗΤΑΝ ΜΙΣΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ.ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΕΙΧΕ ΨΙΛΟΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΤΟ C2 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.ΕΓΩ ΛΕΩ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.ΑΝ ΤΟ C2 ΚΕΡΝΑΕΙ ΤΣΑΓΑΚΙ ΣΤΟ VTS ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΟΠΟΥ ΤΟ C2 ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ESP ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΘΑ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙ.Α ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ C2 ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΤΟΥ 206.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΓΚΑΖΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΝΤΙΖΑ ΑΠΟ 206 ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 800ΕΥΡΟ.ΑΠ'ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟ ΕΓΓΕΦΑΛΟΥ,ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΧΤΑΠΟΔΙ ΠΑΕΙ ΑΝΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 140 ΑΛΟΓΑ!!!

              Eνα σοβαρό περιοδικό πρέπει πάνω απο όλα να συγκρίνει κάτω απο ίδιες συνθήκες.Είναι άδικο και αντιεπαγγελματικό να συγκρίνεις με χρόνους στην πίστα ένα αυτοκίνητο με τελειωμένα λάστιχα με ένα που φοράει καινούργια και μάλιστα αυτό να αναφέρεται με μικρά γράμματα.Μην κάνεις καθόλου μετρήσεις,αν θες να είσαι αντικειμενικός

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                'Μην κάνεις καθόλου μετρήσεις,αν θες να είσαι αντικειμενικός '

                Μαζί σου bug.Πάντως αυτά που διάβασα σχετικά με τα φρένα και τις επιδόσεις του C2 με έβαλαν σε σκέψεις... Βέβαια, όπως είπα, 'διάβασα'. Ελπίζω κάποια στιγμή να έχω και προσωπική εμπειρία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  Γιά σιγά ρέ παιδιά.Υπάρχει κάποιο περιοδικό πού στίς συγκριτικές του δοκιμές στήν πίστα,κοιτάει πρώτα μήπως τά λάστιχα ή τά φρένα τού αυτοκινήτου,δέν είναι φρέσκα;
                  Ακόμα καί άν είναι φρέσκα,θά έπρεπε (λόγω αξιοπιστίας τών μετρήσεων) νά φοράνε καί ίδια διάσταση καί ίδια μάρκα λάστιχα,έτσι δέν είναι;
                  Αλλά,οι διαφορές στήν πίστα τόσο μικρού μεγέθους (0,5 δευτερόλεπτα),δέν σημαίνουν ότι είναι τό ένα ταχύτερο τού άλλου,καλά καί σώνει.Αυτές οι διαφορές γίνονται άνετα από τά λάστιχα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    f15 last edited by

                    Εχει αγορασει κανεις το VTS ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsilis last edited by

                      Γιατί αγρίεψες?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Δες την υπογραφή του και θα καταλάβεις....από τώρα μάλλον το μετάνιωσε, right?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          n_olympios last edited by

                          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                          Γιά σιγά ρέ παιδιά.Υπάρχει κάποιο περιοδικό πού στίς συγκριτικές του δοκιμές στήν πίστα,κοιτάει πρώτα μήπως τά λάστιχα ή τά φρένα τού αυτοκινήτου,δέν είναι φρέσκα;
                          Ακόμα καί άν είναι φρέσκα,θά έπρεπε (λόγω αξιοπιστίας τών μετρήσεων) νά φοράνε καί ίδια διάσταση καί ίδια μάρκα λάστιχα,έτσι δέν είναι;

                          Ανδρέα, έχει μια λογική αυτό που λες, μα από την άλλη ένα αυτοκίνητο πρέπει να δοκιμάζεται με βάση τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, ο οποίος (υποτίθεται ότι) έχει μεριμνήσει ώστε η μάρκα, ο τύπος και η διάσταση των ελαστικών να είναι ακριβώς αυτή που ταιριάζει στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Τό ίδιο λέμε Νίκο.Αυτές οι επιλογές τού κάθε κατασκευαστή,μπορούν άνετα νά δώσουν διαφορές τού μισού ή καί ενός ίσως δευτερολέπτου στήν πίστα.Τό ίδιο,καί μέ φθαρμένα ελαστικά έναντι φρέσκων.
                            Αν,κατά τή γνώμη μου,οι διαφορές είναι μεγαλύτερες από δύο δευτερόλεπτα,τότε μιλάμε γιά γρηγορότερο ή αργότερο αυτοκίνητο στήν πίστα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kpsig moderator last edited by

                              H διαφορά του 0,5 δευτερόλετπα στην πίστα της Σπάρτης είναι σημαντική αλλά... Τι σοβαρό περιοδικό κάνει τη σύγκριση και μετά λέει ότι το ένα αμάξι είχε φθαρμένα λάστιχα;;;; ΝΤΡΟΠΗ

                              Επίσης, πως προέκυψε αυτό το νούμερο; Μέσος όρος; Καλύτερη επίδοση; ΠΩΣ???

                              Πολύ παραπληροφόρηση πέφτει, αθέλητα ενδεχομένως...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hunter last edited by

                                Κώστα,ένα πράγμα θά σού πώ.Οταν γυρνάω στήν πίστα τών Σερρών,μέ τό δικό μου αυτοκίνητο,γύρο μέ γύρο,μπορεί νά δώ διαφορές τού ενός δευτερολέπτου.Ιδιος ο οδηγός,ίδιο καί τό αυτοκίνητο.Διαφορές δηλαδή,πού έχουν νά κάνουν μέ τό πώς πήρες έστω καί μία στροφή διαφορετικά από προηγουμένως.
                                Δέν ξέρω βέβαια καθόλου τό πώς είναι η πίστα τής Σπάρτης,αλλά δέν θά ποντάριζα σέ μία τόσο μκρή διαφορά,εκτός καί άν η πίστα,έχει μήκος 600 μέτρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 9
                                  993cc-man last edited by

                                  Ρε παιδιά σας βλέπω όλους να γράφετε για την 'πίστα της Σπάρτης' Από πότε έχει πίστα η Σπάρτη???? Μήπως μιλάτε για πίστα καρτ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kpsig moderator last edited by

                                    Ναι, η πίστα καρτ που είναι ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      f15 last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                      Δες την υπογραφή του και θα καταλάβεις....από τώρα μάλλον το μετάνιωσε, right?

                                      Οχι δεν το μετανιωσα
                                      Αμα δεις καλα εγω εχω ξεκινησει το topic
                                      Το VTS δεν εχει και πολλες διαφορες μονο Τα 15 αλογα παραπανω Το οποιο αν ξερεις δεν κανουν και πολυ διαφορα στον δρομο
                                      Το VTR που εχω εγω εχει το προτεριμα του sensodrive που ειναι ενα και ενα για την Αθηνα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mdvq last edited by

                                        Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                        Πρέπει να οδηγήσεις το SportKa...

                                        Μαλλον
                                        Παντως εχθες οδηγησα απλο c2 1.4 σε διαδρομη που την ξερω καλα και ειναι στριφτερη και γλυστερη και το αμαξακι ηταν για τις δικες μου προτιμησεις 'ονειρο'.
                                        Απλα το περιμενα λογο πιο ζωηρο...
                                        Οσο για τον φιλο lkar θα ηθελα να το ελεγε αυτο που εγραψε και στον Χ'τσοπανη στον οποιο αναφερομουνα και οχι στον οποιοδηποτε'συνοικιακο χερα'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          H 1η εντύπωση ήταν κάπως έτσι

                                          Δεν μ'ενθουσίασε και όντως καμία σχέση με Saxo

                                          αφήστε που ότι σαξοραλοπουντοιμπιζαπόλο κυκλοφορεί το μαζεύει δίπλα του

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n_olympios last edited by

                                            Ikar, το δοκίμασες? Και πιστεύεις ότι θα ξεφύγεις χωρίς να δώσεις κι άλλες πληροφορίες? ΛΕΓΕ ΤΑ ΟΛΑ!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 16 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr