Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί "κολλημάτων"....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί "κολλημάτων"....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 6 / 11
    Περί αυτοκίνησης
    38
    201
    147
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Δεν πιστεύω να είναι σαν το Κινέζικο αυτοκίνητο της γελοιογραφίας στην τελευταία σελίδα του προηγούμενου τεύχους των 4Τ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        trelovet last edited by

        Ελπίζω πως όχι !!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Κοίταξα στο στάνταρ και προαιρετικό εξοπλισμό και δεν αναφέρει πουθενά χερούλια ή κάτι ανάλογο οπότε νομίζω είναι όλα εντάξει.

          Αλήθεια χειράμαξες βγάζουμε στην Ελλάδα ή ακόμα και ατές τις εισάγουμε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            taurus last edited by

            Αν και εγώ τείνω προς Γαλλία μεριά (καλά βρε μη βαράτε, γκαπ-γκουπ! άουτς, μη βαράτε ρεεεε ), γνώμη μου είναι ότι οι πιο κολλημένοι στην Ελλάδα είναι οι γιαπωνεζόφιλοι και μου κανει εντύπωση που δεν αναφέρθηκε από κανέναν.

            Κατ' αρχάς ξεχνάμε την συμπαθή τάξη της τρίτης ηλικίας που βρήκε τα ιδανικα του σε μια corolla ή ένα civic δεκαετίας και βάλε (Αυτά πιδάκι μου είναι αθάνατα αυτουκίνητα... Ουόχι σαν ικίνς τς διαόλς τα ιταλικά που ουόλο χαλάνι ). Δεν είναι και λίγοι στην Ελλάδα.

            Κατά δεύτερον, αν πάμε σε νεότερες ηλικίες, θα βρούμε τους πιο άρρωστους όλων: τους VTECοπαθείς. Οτιδήποτε στροφάρει κάτω από τις 8000 στροφές είναι μπρίκι!

            Συνεπώς, ψηφίζω Ιαπωνία (Καλά ρε μη βαράτε σας λεω, γκαπ!γκουπ! σταματήστε ρεεεε!!!)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              frogy last edited by

              Ο χρήστης taurus έγραψε:
              Αν και εγώ τείνω προς Γαλλία μεριά (καλά βρε μη βαράτε, γκαπ-γκουπ! άουτς, μη βαράτε ρεεεε ), γνώμη μου είναι ότι οι πιο κολλημένοι στην Ελλάδα είναι οι γιαπωνεζόφιλοι και μου κανει εντύπωση που δεν αναφέρθηκε από κανέναν.

              Κατ' αρχάς ξεχνάμε την συμπαθή τάξη της τρίτης ηλικίας που βρήκε τα ιδανικα του σε μια corolla ή ένα civic δεκαετίας και βάλε (Αυτά πιδάκι μου είναι αθάνατα αυτουκίνητα... Ουόχι σαν ικίνς τς διαόλς τα ιταλικά που ουόλο χαλάνι ). Δεν είναι και λίγοι στην Ελλάδα.

              Κατά δεύτερον, αν πάμε σε νεότερες ηλικίες, θα βρούμε τους πιο άρρωστους όλων: τους VTECοπαθείς. Οτιδήποτε στροφάρει κάτω από τις 8000 στροφές είναι μπρίκι!

              Συνεπώς, ψηφίζω Ιαπωνία (Καλά ρε μη βαράτε σας λεω, γκαπ!γκουπ! σταματήστε ρεεεε!!!)

              Μην ανησηχεις θα σκασουνε οπου να'ναι μυτη!!! Εχουν κανει κατι καλες επιδρομες κατα καιρους (topic ----> Honda NSX-R...).
              Που ειναι ο OYZO αραγε???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                (Καλά ρε μη βαράτε σας λεω, γκαπ!γκουπ! σταματήστε ρεεεε!!!)

                Βαράτε τόν παιδιά!!!
                Γκάπ-ΦΑΑΑΠ-γκντούπ!!!
                Θέλεις κι'άλλες;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  taurus last edited by

                  Όχι ευχαριστώ, χόρτασα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    A! Kαι αν θέλετε να δείτε το βαθμό κολλήματος τον αυτοκινητόφιλων, δεν έχετε παρά να κάνετε μια έρευνα για το πόσοι και ποιοι όταν αλλάζουν αυτοκίνητο παίρνουν ένα ίδιας προέλευσης. Αυτό νομίζω θα είναι πιο αντιπροσωπευτικό. Όπως επίσης είναι και οι πωλήσεις της κάθε μάρκας αντιπροσωπευτικές και η σταθερότητα της εταιρείας στην αγορά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης taurus έγραψε:
                      Αν και εγώ τείνω προς Γαλλία μεριά (καλά βρε μη βαράτε, γκαπ-γκουπ! άουτς, μη βαράτε ρεεεε ), γνώμη μου είναι ότι οι πιο κολλημένοι στην Ελλάδα είναι οι γιαπωνεζόφιλοι και μου κανει εντύπωση που δεν αναφέρθηκε από κανέναν.

                      Κατ' αρχάς ξεχνάμε την συμπαθή τάξη της τρίτης ηλικίας που βρήκε τα ιδανικα του σε μια corolla ή ένα civic δεκαετίας και βάλε (Αυτά πιδάκι μου είναι αθάνατα αυτουκίνητα... Ουόχι σαν ικίνς τς διαόλς τα ιταλικά που ουόλο χαλάνι ). Δεν είναι και λίγοι στην Ελλάδα.

                      Κατά δεύτερον, αν πάμε σε νεότερες ηλικίες, θα βρούμε τους πιο άρρωστους όλων: τους VTECοπαθείς. Οτιδήποτε στροφάρει κάτω από τις 8000 στροφές είναι μπρίκι!

                      Συνεπώς, ψηφίζω Ιαπωνία (Καλά ρε μη βαράτε σας λεω, γκαπ!γκουπ! σταματήστε ρεεεε!!!)

                      ETSI EEEE? XAXAXAXAXAXAXAXA!

                      POLY AMEROLYPTOS EISAI BLEPW!

                      TI LETE REEEEEE! KOLLHMENOI OI IAPWNES! XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAA!

                      XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAA!

                      Ο νοών νοείτω!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hunter last edited by

                        Τί νά απέγινε αυτή η ψυχή άραγε;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dog80 last edited by

                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                          A! Kαι αν θέλετε να δείτε το βαθμό κολλήματος τον αυτοκινητόφιλων, δεν έχετε παρά να κάνετε μια έρευνα για το πόσοι και ποιοι όταν αλλάζουν αυτοκίνητο παίρνουν ένα ίδιας προέλευσης. Αυτό νομίζω θα είναι πιο αντιπροσωπευτικό. Όπως επίσης είναι και οι πωλήσεις της κάθε μάρκας αντιπροσωπευτικές και η σταθερότητα της εταιρείας στην αγορά.

                          Δέν νομίζω οτι είναι κόλλημα, είναι καθαρά θέμα διαχείρισης κινδύνου. Αν κάποιος μείνει ευχαριστημένος απο το παλιό του αυτοκίνητο, θα ξαναπάρει ίδια μάρκα. Αν όμως το παλιό αυτοκίνητο του έβγαλε το λάδι, θα στραφεί σε άλλη μάρκα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            frogy last edited by

                            Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                            A! Kαι αν θέλετε να δείτε το βαθμό κολλήματος τον αυτοκινητόφιλων, δεν έχετε παρά να κάνετε μια έρευνα για το πόσοι και ποιοι όταν αλλάζουν αυτοκίνητο παίρνουν ένα ίδιας προέλευσης. Αυτό νομίζω θα είναι πιο αντιπροσωπευτικό. Όπως επίσης είναι και οι πωλήσεις της κάθε μάρκας αντιπροσωπευτικές και η σταθερότητα της εταιρείας στην αγορά.

                            Δέν νομίζω οτι είναι κόλλημα, είναι καθαρά θέμα διαχείρισης κινδύνου. Αν κάποιος μείνει ευχαριστημένος απο το παλιό του αυτοκίνητο, θα ξαναπάρει ίδια μάρκα. Αν όμως το παλιό αυτοκίνητο του έβγαλε το λάδι, θα στραφεί σε άλλη μάρκα.

                            r u sure????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              takiskoym last edited by

                              Καλά, τι περιμένετε να ακούσετε απο τους Γιαπωνεζόφιλους? Οτι ειναι ευτυχισμένοι με την οικιακή συσκευή που αγόρασαν? Το να αγοράζεις Γιαπωνέζικο αυτοκίνητο είναι κάτι όπως αγοράσεις μια τηλεόραση SONY, σωστή και ευκρηνής εικόνα. Το ίδιο και τα αυτοκίνητά τους. όμορφα κουτάκια με πολλά-πολλά συρταράκια, ντουλαπάκια και ένα κάρο προβλήματα φορτωμένα. Εχω ακούσει περιπτώσεις που έκανες δεξιά το διακόπτη του φλάς και αντί αυτού ενεργοποιούντο οι καθαρηστήρες. Ασε σε για οδική συμπεριφορά. Για να στρίψεις δεξιά πρέπει να γυρίσεις το τιμόνι αριστερά και πάει λέγοντας Αλλά ποιό τραντχτό στο ότι κάπου έκαναν λάθος και βάλανε το συμπλέκτη στο θέση του φρένου. Πάντως αν ψάξετε τις Κορόλες στα εργαλεία τους υπάρχει και μανιβέλα. Ε! αντί για τα γνωστά καλώδια είναι καλύτερη λύση. Τι άλλο να σας πώ για τα Γιαπωνέζικα? μακρυά και αλάργα αυτό μόνο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ωχ! Δε δε βλέπω καλά.... Ελπίζω να αστειευόσουν!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  takiskoym last edited by

                                  Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                  Ωχ! Δε δε βλέπω καλά.... Ελπίζω να αστειευόσουν!

                                  Ετσι όπως τα γράφω φίλε μου! Για να οδηγήσεις Γιαπωνέζικο πρέπει πρώτα να περάσεις απο ειδικό σεμινάριο σε εξομοιωτή και μετά να βγείς στο δρόμο. Πα! Πα! Πα! Πα! Πα! παλιαυτοκίνητα σου λέω!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ο χρήστης takiskoym έγραψε:

                                    Ωχ! Δε δε βλέπω καλά.... Ελπίζω να αστειευόσουν!

                                    Ετσι όπως τα γράφω φίλε μου! Για να οδηγήσεις Γιαπωνέζικο πρέπει πρώτα να περάσεις απο ειδικό σεμινάριο σε εξομοιωτή και μετά να βγείς στο δρόμο. Πα! Πα! Πα! Πα! Πα! παλιαυτοκίνητα σου λέω!

                                    Φυσικά και θέλεις εξομειωτή! Αν έχεις συνηθίσει στην Ευρωπαική βάρκα και μπείς μετά σε κανα 350Ζ ή RX-8, θα μετράς τις σβούρες τη μία μετά την άλλη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cliodriver last edited by

                                      Φίλε takiskoym, μήπως δυσκολεύτηκες να πάρεις το δίπλωμα οδήγησης και έχεις άχτι το φουκαριάρικο το Στάρλετ που είχε (και πιθανότατα ακόμη έχει) ο δάσκαλός σου;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        takiskoym last edited by

                                        Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
                                        Φίλε takiskoym, μήπως δυσκολεύτηκες να πάρεις το δίπλωμα οδήγησης και έχεις άχτι το φουκαριάρικο το Στάρλετ που είχε (και πιθανότατα ακόμη έχει) ο δάσκαλός σου;

                                        Καλέ μου φίλε ClioDriver. Το δίπλωμα οδήγησης έχει αύξοντα αριθμό 988.540 και δεν το πήρα με Starlet αλλά με Datsun 1400. Οπως λοιπόν βλέπεις.............
                                        Οσο για το Starlet είναι ένα αυτοκίνητο που του έχω απεριόριστη εκτίμηση. Α! ξέχασα να σου πώ ότι έχω ένα.

                                        Τάκης!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          citastak last edited by

                                          βασικα ειμαι της αποψης να μην λεω (πχ) γερμανικο δεν το παιρνω γιαπωνεζικο (παλι πχ) το αγοραζω μ κλειστα ματια.... Κάθε μοντελο πρεπει να το κοιταμε ξεχωριστα.

                                          Για παραδειγμα εχω ακουσει για τογιοτα MR2 με καμμενα μοτερ, θα βγω να πω οτι τα γιαππώνια βγάζουν σκαρτα αυτοκινητα??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            obelix last edited by

                                            Που να καταλάβετε βρε κολλημένοι με τα ιταλικά γερμανικα ιαπωνικά γιατί ειμαι κολλημένος με τα γαλλικά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 6 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr