-
To MX5 βγαινει και με hardtop (που φτιαχνει κατα πολυ τα πραγματα). Με την υφασματινη κουκουλα οντως ειναι πολυ δυσκολο να κανεις ενα μεσαιας αποστασης ταξιδι (καλα για μεγαλο δεν το συζηταμε...) με ικανοποιητικες ταχυτητες.
Η Ζ3 εχει μαλλον κακη ακαμψια και απαραδεκτο στησιμο στον πισω αξονα.
Το να συζηταμε για το κλειστο ΜΧ5 ειναι μαλλον ατοπο γιατι το παλικαρι μαλλον θελει roadster.
Το ΜΧ5 καραταει την αξια του πολυ καλυτερα.Καλυτερη επιλογη το ΜΧ5 κατα την γνωμη μου.
Αυτα απο εναν φανατικο BMWδακια.
-
MX5 δαγκωτό. Σαν κάτοχος ενός πρώτης γενιάς (με τα 116 και το μπλοκέ), μπορώ να πω πως είναι φανταστικό. Πάντως, για μεγάλα ταξίδια δεν είναι και ότι ανετότερο. Και σίγουρα δεν είναι για μεγαλόσωμους. Να ξέρουμε και τι λέμε. Αν όμως θες να πηγαίνεις με το πλάι, δε νομίζω ότι υπάρχει αυτή τη στιγμή μεγαλύτερο σχολείο. Και άσε όσους με Ζ3 να λένε ότι θέλουν.
-
MX-5.. χωρίς δεύτερη συζήτηση.. Άψογο στήσιμο 50-50. Δεν το συζητάω καν. Να μου έλεγες κανα άλλο να το συζητήσουμε το θέμα. Το Ζ3 είναι απο τα χειρότερα αυτοκίνητα της Βαυαρικής φίρμας. Αν και Ευρωπαίος, θα πρότεινα χαλαρά ΜΧ-5. Μην κάνεις καμιά βλακεια, θα βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο!
-
To MR2 γαιτί το αφήσατε εκτός? νομίζω αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για διθέσιο roadster αν και λίγω ακριβό.
-
Άριστο είναι το MR2,και σαφώς πιο γρήγορο,αλλά έχει το μείον του ανύπαρκτου χώρου αποσκευών και είναι πιο απόλυτο από τα άλλα δύο
-
το MG? το ξεχάσαμε?
-
Όταν λέτε ότι δεν είναι άνετο σε μεγάλα ταξίδια τι ακριβώς εννοείται;Λόγω τις κουκούλας ακούς φασαρία πχ ή λόγο άνεσης;
-
Ειναι λιγο στενο, απο κει και περα το μεγαλο προβλημα ειναι η κουκουλα και ο θορυβος που κανει. Εχω προσωπικη εμπειρια απο αυτο οταν οδηγησα ενα ΜΧ5 απο Σαλονικα μεχρι Αθηνα, πραγματικα μου εσπασε τα νευρα. Τωρα απο Ζ3 δεν εχω εμπειρια, οποτε δεν ξερω τι μπορει να ισχυει στο θεμα κουκουλα+ταξιδι.
Το MG ειναι χειροτερο, απο ολες τις πλευρες. Δεν στριβει, δεν φρεναρει (παρα τα 4πιστονα, και αυτο λογω στησιματος...), και η αξιοπιστια της MG ειναι αμφισβητουμενη.
-
Και εγώ θα πρότεινα MR2 ή MX5.
Για ταξίδι πάντως είναι δύσκολο.
Εγώ είχα πάει Θεσσαλονίκη με S2000 συνοδηγός.Φτάσαμε βέβαια σε περίπου 3 ώρες αλλά μετά πόναγε το κεφάλι μου.Ο θόρυβος της κουκούλας είναι απίστευτος μετά τα 180χμ.Αν το συνδυάσεις με το θόρυβο του κινητήρα και τα στενά καθίσματα καταλαβαίνεις... -
Ρε παιδιά sorry κιόλας αλλά είστε off topic. Tο παιδί θέλει να μάθει μόνο γι'αυτά τα δύο.. και έχει αρχίσει ο καθένας να λέει το μακρύ και το κοντό του! Δεν τον ενδιαφέρει το MG γιατί ξενερώνει μόνο και μόνο που είναι αγγλικό
Μήπως να σκεφτεί κ την barchetta;; ή σπάιντερ μεταχειρισμένη;*Πλάκα κάνω, ο καθένας γράφει ό,τι θέλει.
-
Μεταχειρισμένη spider; Aν θέλεις Alfa πουλάει ο γείτονάς μου. Αν όμως θέλεις Maserati δεν μπορώ να βοηθήσω...
-
Ως κάτοχος ΜΧ5 ΜΚΙΙ 1.800 :
Το ΜΧ έχει πιο hardcore προσανατολισμό από την Ζ3. Είναι πιο σκληρό, πιο θορυβώδες, λιγότερο πολυτελές. Συγχρόνως όμως είναι εύκολο στην οδήγηση, και εξ αυτού ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ του γυναικείου κοινού.
Το ταξίδι με το ΜΧ είναι κουραστικό λόγω φασαρίας από το setup κινητήρα, ελαστικών και κουκούλας. Δηλαδή μουσική με πάνω από 140 δεν ακούς.
Το ΜΧ είναι τέρας αξιοπιστίας. Στα πέντε χρόνια δεν έχει ζητήσει τίποτα περισσότερο από το τακτικό sevice (και έχει μπει στη πίστα των Μεγάρων καμμιά δεκαριά φορές).
Κατά τα άλλα, για το αν υπερτερεί σε σχέση με την Ζ3, δεν έχεις παρά να διαβάσεις τι αναφέρεται στον ειδικό τύπο τα τελευταία 15 χρόνια.
Αν είσαι μέσος οδηγός όπως οι περισσότεροι από εμάς, μη μπαίνεις στη συζήτηση του πιο είναι πιο καλοστημένο, και ακριβές στο όριο, και γυρίζει εύκολα κλπ κλπΆλωστε ένας καλός οδηγός μπορεί να κινηθεί γρήγορα με ένα μέτριο αυτοκίνητο, όταν ένας μέτριος οδηγός δεν μπορεί να κινηθεί γρήγορα με ένα καλό αυτοκίνητο
Αν σου κάνει κέφι το Ζ3, πάρτο. Αν όχι πάρε το ΜΧ. Πάντως μέσα από το forum, συμπέρασμα δε νομίζω να βγάλεις.
Πάνος
-
αν και δεν θα ειμαι 100% αντικειμενικος, λογω ότι είμαι λατρης πέρα από ιδιοτητης του συγκεκριμενου 'μωρου' (ΜΚΙΙ 1.6) θα προσπαθησω να σε διαφωτισω:
ναι το ΜΧ ειναι πιο αξιοπιστο και πιο φιλικο στο μεσο οδηγο. (τα περί αξιοπιστίας δεν τα λέω εγω, αλλα χιλιαδες κατοχοι σε ολο τον κοσμο)
ναι το ΜΧ ειναι διαφορετικο και σαν φιλοσοφία από το Ζ3.
ναι το ΜΧ μπορει να θεωρηθει θορυβώδες, και να μην ακους μουσικη πανω από τα 140, όταν εισαι ανοικτος και εχεις το μαμα στερεο.
από την αλλη όμως πλευρα, ο παραπάνω θορυβος απο ενα κλειστο αυτοκινητο ειναι λογικο επόμενο. Στην τελικη αγοραζεις **roadster ** και όχι cabriolet
Επίσης μπλοκε εχουν ολα τα 1.8 καθως και ολα τα ΜΚΙ. Τα 1.8 torsen και τα ΜΚΙ viscodrive.
οσον αφορα τωρα τα περι καινουργιου μοντελου, μην το περιμενεις πριν το τελος του 2005, κι αν ειναι οπως υπολογιζεται, παυει να ειναι roadster! Δεν νοείται roadster με μεταλλικη οροφή!!!!Αν θες τωρα να μαθεις και να ρωτησεις περισσότερα για το συγκεκριμενο του-του, κανε ενα κλικ εδω http://www.mx5.gr/forum/portal.php και ρωτα ότι θες!!!
Υ.Γ. Φιλε prozakis, που χαθηκες εσυ βρε παλικαρι?
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
κι αν ειναι οπως υπολογιζεται, παυει να ειναι roadster! Δεν νοείται roadster με μεταλλικη οροφή!!!!Καλά, αυτό δε λέει και τίποτα, καλό είναι να μην κολλάμε στις ταμπέλες. Πώς να το πούμε δηλαδή, MX5 - CC;!
-
Απλά να διορθώσω το φίλο μιάταgreece και να πω ότι δεν έχουν όλα τα ΜΚ1 μπλοκέ, αλλά μόνο αυτά με τον 'δυνατό' κινητήρα και τα 116 άλογα. Τα 94-97 δεν έχουν. Κατά τ'αλλα, συμφωνώ.
-
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
Προς ολους τους γνωστες που δαγκωτο ψηφιζουν το μου-χου:
οσο για τους παντογνώστες που τολμουν να αμφισβητήσουν την αξιοπιστία των βαυαρων....έλεος.......κάποιος άλλος μεταφράζει το bmw με γκομενοπαγίδα.....γιατί πειράζει που είναι και όμορφο? οσο για τους φλώρους που το αγοραζουν φιλε μάλλον όσα δε φτάνει η αλεπου....το βγάζει σε κόμπλεξ.... Επί της ουσίας:
Κατάταξη αξιοπιστίας κατασκευαστών βάσει των στατιστικών της Warranty Direct ( http://www.reliabilityindex.co.uk/top10 ... 9010848601
Mazda 1η
ΒΜW 6ηΟσο για το θέμα της αξιοπιστίας των συγκεκριμένων μοντέλων
( http://www.reliabilityindex.co.uk/car_s ... 9010848601, όπου χαμηλότερο νούμερο σημαίνει μεγαλύτερη αξιοπιστία):MX-5 Total - Reliability Index: 21
Ζ3 Total - Reliability Index: 62 -
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Δεν νοείται roadster με μεταλλικη οροφή!!!!Α, και για να μην ξεχνιόμαστε....
Η πρώτη εταιρεία που παρουσίασε αυτοκίνητο με αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή ήταν η Peugeot εν έτει 1934 (!!!) και όχι η... Μερσεντέ... -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Απλά να διορθώσω το φίλο μιάταgreece και να πω ότι δεν έχουν όλα τα ΜΚ1 μπλοκέ, αλλά μόνο αυτά με τον 'δυνατό' κινητήρα και τα 116 άλογα. Τα 94-97 δεν έχουν. Κατά τ'αλλα, συμφωνώ.ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΣ!!!!!
-
Εγώ πάντως, με κίνδυνο να φανώ ως επαναλαμβανόμενος, το λέω:
ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΧ-5 εκτός από τα ασθενικά με τα 90 άλογα. Επίσης, αν είναι μεταχειρισμένο, βρες καραμαμίσιο και ατρακάριστο. Οι 'βελτιώσεις' που πήγαν και κάνανε διάφοροι με υπερβολικά μεγάλα ζαντολάστιχα χαλάνε αυτό το μηχανολογικό κομψοτέχνημα.
Mazda MX-5 = Το αυτοκινητιστικό ισοδύναμο της Ibanez AS-200... Τόσο καλό, που μόνον ΧΩΡΙΣ 'βελτιώσεις' και 'στολίδια' μπορείς πραγματικά να το απολαύσεις. Η δε Ibanez AS-200 είναι τόσο καλή σε ήχο από μόνη της, ώστε δεν τολμάς ούτε reverb να προσθέσεις για να μην χαλάσεις τον ήχο που απολαμβάνεις.
-
Και βέβαια να μην ξεχνάμε ότι το ΜΧ-5 σχεδιάστκε από την αρχή ως ανοιχτό, ενώ η Ζ3... (ας το αφήσουμε)
Καινούριο ΜΧ-5 ή μεταχειρησμένη BMW Z3;