Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    DIESEL.... αλλα ποιό?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. DIESEL.... αλλα ποιό?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    34
    84
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      octavia699 last edited by

      Ο χρήστης raptispan έγραψε:
      Βλεπω οτι η πλειοψηφια υποστηριζει bravo. Μια απορια μου δημιουργειται. Γιατι κυκλοφορουν τοσα λιγα?

      Διότι βενζινοκίνητα υπάρχουν καλύτερα. Ως πετρελαιοκίνητο όμως και μεταξύ αυτών που λες είναι το κορυφαίο. Και άλλοστε δεν είναι και λίγα... Αρκετά είναι στους δρόμους. Μην ξεχνάς ότι οι περισσότεροι μένουν Αθήνα που απαγορέυονται τα diesel.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        taxidiwtis last edited by

        Απο αυτά που αναφέρεις , εγώ θα προτιμούσα το yaris . Δες πάντως και
        το ford fiesta 1,6 tdci με 16900 (~ 15500 με απόσυρση ) ..

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης raptispan έγραψε:
          Βλεπω οτι η πλειοψηφια υποστηριζει bravo. Μια απορια μου δημιουργειται. Γιατι κυκλοφορουν τοσα λιγα?

          Δε νομίζω ότι η δημοτικότητα αντιπροσωπεύει την τεχνική αξία ενός προιόντος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rafi last edited by

            Ο χρήστης raptispan έγραψε:
            Βλεπω οτι η πλειοψηφια υποστηριζει bravo. Μια απορια μου δημιουργειται. Γιατι κυκλοφορουν τοσα λιγα?

            Εξαρταται που μενεις.. Εδω στα Χανια πχ ειναι παρα πολλα σιγουρα περισσοτερα απο golf6..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              paddler last edited by

              Ο χρήστης raptispan έγραψε:
              Οποιος εχει προταση ή εμπειρια με καποιο diesel ας με βοηθήσει. Το αυτοκινητο που θα αντικατασταθει ειναι seat leon 1.6 fsi και τα υποψηφια προς αγορα τα yaris, auris, clio, bravo.Δλδ δεν εχω καταληξει ακομα στο μεγεθος. Παραθετω λοιπον τα κριτηρια που πρεπει να πληρει. 1)λογω δουλειας πρεπει να πηγαινει σε ολη τη βοιωτια καθημερινα και αμα τυχει να κανει και τον ταρζαν στα κ..οχωρια, 2)ανετο για την πολη, 3)οικονομικο, 4)ανετο στα ταξιδια(σχετικα), 5)να χωραει 3 ατομα με πραγματα. Θελω λοιπον να τα κανει ολα, οσο το δυνατον καλυτερα και θα ειναι το βασικο αυτοκινητο της οικογενειας. Τα μειονεκτηματα του leon στη χρηση που του κανω ειναι οικονομια, sport ρυθμιση αναρτησης, κακη περιφερειακη ορατοτητα, αβολο(σταματα μια στιγμη εδω-μια εκει, μπες-βγες ολη μερα κλπ). Επικρατεστερο αυτη τη στιγμη ειναι το yaris, το corsa αποκλειστηκε λογω κιβωτιου.

              Έχεις σκεφτεί να το αντικαταστήσεις με το αντίστοιχο leon diesel με τον 1.6 tdi με dsg? Όταν πήρα το δικό μου δεν υπήρχε σαν επιλογή αν & το προτιμούσα. Ό, τι & να επιλέξεις φρόντισε να έχει 6άρι κιβώτιο γιατί σε πετρέλαιο με 5 σχέσεις πιθανώς να δυσανασχετήσεις. Σαν κάτοχος & βενζίνης & diesel σου λέω πως στην πόλη μόνος σου θα επιλέξεις να πηγαίνεις με το βενζινοκίνητο, ενώ στον ανοιχτό δρομο η άνεση του diesel λόγω ροπής είναι χαρακτηριστική. Ότι άλλη απορία υπάρχει, εδώ είμαστε!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                raptispan last edited by

                Paddler ο λογος που δινω το leon δεν ειναι μονο ο κινητηρας, οπως γραφω και στο πρωτο μηνυμα. Η δυσκολια του diesel στην πολη ποια ακριβως ειναι?, γιατι δεν εχω εμπειρια απο πετρελαιο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elvet
                  elvet last edited by

                  Η όποια δυσκολία του diesel στην πόλη έχει να κάνει με τις συχνές αλλαγές ταχυτήτων. Εάν είναι μικρός σε κυβισμό (1,3-1,5) μέχρι να μπει το turbo (1800-2000 σ.α.λ.) δεν υπάρχει ο κινητήρας και μετά επιταχύνει σχετικά έντονα, οπότε πρέπει να ανεβάσεις σχέση και να ξαναπέσουν οι στροφές κοκ. Αυτό σε μικρές διαδρομές και σταμάτα ξεκίνα είναι κουραστικό. Γενικά οδηγάς σαν τους ταρίφες, όπου στα πρώτα 500 μέτρα έχουν ήδη βάλει τρίτη. Στην ίδια χρήση με το «αντίστοιχο» βενζινοκίνητο κάνεις πιο πολλές αλλαγές ταχυτήτων και είναι λιγότερο γραμμικό γύρω από τις σ.α.λ. που τουρμπίζει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosygatos last edited by

                    Ο χρήστης raptispan έγραψε:
                    Βλεπω οτι η πλειοψηφια υποστηριζει bravo. Μια απορια μου δημιουργειται. Γιατι κυκλοφορουν τοσα λιγα?

                    Γιατί: 1) Δεν πείθει η Fiat τον συντηρητικό μικρομεσαίο οικογενειάρχη πως μπορεί να του καλύψει τις ανάγκες σχετικά με το κύριο αμάξι της οικογένειας (να είναι αξιόπιστο, οικονομικό ή/και με κύρος), ανεξάρτητα ποια είναι η πραγματική αξία του αυτοκινήτου,
                    2) Δεν έκανε καθόλου σωστό marketing, και νομίζω πως το bravo δεν κολλάει στην ιδέα που μπορεί να εκφράσει η fiat καλύτερα για την αυτοκίνηση (μικρό, έξυπνο, οικονομικό). Χαρακτηριστική η έκφραση που έχω ακούσει πολλές φορές (έχω bravo 150ps sport): 'έδωσες 18.000€ για fiat;!'. Ναι, τα έδωσα και τα άξιζε!
                    3) Το δίκτυο αντιπροσώπων είναι ψιλοχάλια.

                    Πάντως στα diesel η fiat είναι κορυφή, αν και δεν το έχω ψάξει τι έχει πάνω το bravo. Και επειδή κάνεις και αποστάσεις, bravo και diesel και μην το σκέφτεσαι καθόλου!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      raptispan last edited by

                      Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας. Μετα απο συζητηση με τους δικους μου αποφασισα να παρω ειτε το yaris ειτε το bravo, αναλογως των χρηματων που θα μου δωσουν για το leon ως ανταλλαγη. Εκτος κι αν ως τοτε προκυψει καποιος αλλος αγοραστης. Επισης γνωριζει καποιος αν μπορω να αγορασω πιστοποιητικο αποσυρσης απευθειας ή πρεπει να αγορασω το αμαξι και να το αποσυρω εγω μετα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        audipassion last edited by

                        Άνεση στο χωματόδρομο , θα κοιτούσα σοβαρά το clio .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cyberguy last edited by

                          Ο χρήστης raptispan έγραψε:
                          Cyberguy μπορεις να μου πεις αν το χρησιμοπεις ως δευτερο αυτοκινητο?, σε ποια εκδοση το εχεις, και ποσο περιμενες για να στο φερουν?

                          το χρησιμοποιω ως κυριο καθημερινο αυτοκινητο (~2000χλμ τον μηνα), εκδοση dynamic (για να εχω δισκοφρενα πισω με tcs-esp) και περιμενα 3 μηνες. βεβαια αποτι καταλαβα η toyota φερνει αυτοκινητα 4 φορες τον χρονο και η επομενη φουρνια ερχεται τον μαιο, οποτε εαν το παραγγειλεις τωρα θα το εχεις σε 1-2 μηνες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nyfitsa last edited by

                            Νομιζω οτι πρεπει να δωσεις μια ευκαιρια στο Clio, διοτι οπως ειπαν και πιο πανω ειναι λιγο πιο μεγαλο απο το Yaris, πιο ανετη αναρτηση, ο κινητηρας του απο τους πλεον αξιοπιστους μαζι με της Fiat. Κατ' εμε το Clio ειναι αναμεσα στο Yaris και στο bravo. Τωρα δεν μας εχεις πει που θα κυμαινεται το budget σου εστω και στο περιπου. Το bravo diesel ξεκιναει απο 21400, ενω το Yaris απο 15800 και το Clio απο 15750. Ολα τα παραπανω χωρις εκπτωσεις και αποσυρσεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Τόσο τα κοινά Nissan όσο και τα Toyota που έρχονται στην Ελλάδα κατασκευάζονται στην Ευρώπη και όχι στην Ιαπωνία (για όσους νομίζουν ότι μπορεί να φωσφορίσουν). ...θέλω να ελπίζω ότι και τα ανταλλακτικά εξ Ιαπωνίας θα είναι λίγα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasilis1 last edited by

                                Σύμφωνα με έρευνα κάποιου γερμανοφιλου περιοδικού το bravo 1.6 multi jet βγήκε το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο σε σύνολο 50 μοντέλων για ένα τεστ 100.000 χλμ.
                                Απλά ο Γκεμπελς ζει.
                                Γιαβολ μάινε κομαντατ......

                                Οπότε καταλαβαίνεις ποια είναι η πρόταση η δική μου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  raptispan last edited by

                                  Το ταβανι ειναι τα 20000-21000 χιλιαρικα. Βασικος παραγοντας για μενα ειναι και τα συνεργεια και η εξυπηρετηση που θα εχω μετα την αγορα. Γι΄αυτο και το clio απορριπτεται.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr