-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Βλεπω οτι η πλειοψηφια υποστηριζει bravo. Μια απορια μου δημιουργειται. Γιατι κυκλοφορουν τοσα λιγα?Διότι βενζινοκίνητα υπάρχουν καλύτερα. Ως πετρελαιοκίνητο όμως και μεταξύ αυτών που λες είναι το κορυφαίο. Και άλλοστε δεν είναι και λίγα... Αρκετά είναι στους δρόμους. Μην ξεχνάς ότι οι περισσότεροι μένουν Αθήνα που απαγορέυονται τα diesel.
-
Απο αυτά που αναφέρεις , εγώ θα προτιμούσα το yaris . Δες πάντως και
το ford fiesta 1,6 tdci με 16900 (~ 15500 με απόσυρση ) .. -
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Βλεπω οτι η πλειοψηφια υποστηριζει bravo. Μια απορια μου δημιουργειται. Γιατι κυκλοφορουν τοσα λιγα?Δε νομίζω ότι η δημοτικότητα αντιπροσωπεύει την τεχνική αξία ενός προιόντος...
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Βλεπω οτι η πλειοψηφια υποστηριζει bravo. Μια απορια μου δημιουργειται. Γιατι κυκλοφορουν τοσα λιγα?Εξαρταται που μενεις.. Εδω στα Χανια πχ ειναι παρα πολλα σιγουρα περισσοτερα απο golf6..
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Οποιος εχει προταση ή εμπειρια με καποιο diesel ας με βοηθήσει. Το αυτοκινητο που θα αντικατασταθει ειναι seat leon 1.6 fsi και τα υποψηφια προς αγορα τα yaris, auris, clio, bravo.Δλδ δεν εχω καταληξει ακομα στο μεγεθος. Παραθετω λοιπον τα κριτηρια που πρεπει να πληρει. 1)λογω δουλειας πρεπει να πηγαινει σε ολη τη βοιωτια καθημερινα και αμα τυχει να κανει και τον ταρζαν στα κ..οχωρια, 2)ανετο για την πολη, 3)οικονομικο, 4)ανετο στα ταξιδια(σχετικα), 5)να χωραει 3 ατομα με πραγματα. Θελω λοιπον να τα κανει ολα, οσο το δυνατον καλυτερα και θα ειναι το βασικο αυτοκινητο της οικογενειας. Τα μειονεκτηματα του leon στη χρηση που του κανω ειναι οικονομια, sport ρυθμιση αναρτησης, κακη περιφερειακη ορατοτητα, αβολο(σταματα μια στιγμη εδω-μια εκει, μπες-βγες ολη μερα κλπ). Επικρατεστερο αυτη τη στιγμη ειναι το yaris, το corsa αποκλειστηκε λογω κιβωτιου.Έχεις σκεφτεί να το αντικαταστήσεις με το αντίστοιχο leon diesel με τον 1.6 tdi με dsg? Όταν πήρα το δικό μου δεν υπήρχε σαν επιλογή αν & το προτιμούσα. Ό, τι & να επιλέξεις φρόντισε να έχει 6άρι κιβώτιο γιατί σε πετρέλαιο με 5 σχέσεις πιθανώς να δυσανασχετήσεις. Σαν κάτοχος & βενζίνης & diesel σου λέω πως στην πόλη μόνος σου θα επιλέξεις να πηγαίνεις με το βενζινοκίνητο, ενώ στον ανοιχτό δρομο η άνεση του diesel λόγω ροπής είναι χαρακτηριστική. Ότι άλλη απορία υπάρχει, εδώ είμαστε!
-
Paddler ο λογος που δινω το leon δεν ειναι μονο ο κινητηρας, οπως γραφω και στο πρωτο μηνυμα. Η δυσκολια του diesel στην πολη ποια ακριβως ειναι?, γιατι δεν εχω εμπειρια απο πετρελαιο.
-
Η όποια δυσκολία του diesel στην πόλη έχει να κάνει με τις συχνές αλλαγές ταχυτήτων. Εάν είναι μικρός σε κυβισμό (1,3-1,5) μέχρι να μπει το turbo (1800-2000 σ.α.λ.) δεν υπάρχει ο κινητήρας και μετά επιταχύνει σχετικά έντονα, οπότε πρέπει να ανεβάσεις σχέση και να ξαναπέσουν οι στροφές κοκ. Αυτό σε μικρές διαδρομές και σταμάτα ξεκίνα είναι κουραστικό. Γενικά οδηγάς σαν τους ταρίφες, όπου στα πρώτα 500 μέτρα έχουν ήδη βάλει τρίτη. Στην ίδια χρήση με το «αντίστοιχο» βενζινοκίνητο κάνεις πιο πολλές αλλαγές ταχυτήτων και είναι λιγότερο γραμμικό γύρω από τις σ.α.λ. που τουρμπίζει.
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Βλεπω οτι η πλειοψηφια υποστηριζει bravo. Μια απορια μου δημιουργειται. Γιατι κυκλοφορουν τοσα λιγα?Γιατί: 1) Δεν πείθει η Fiat τον συντηρητικό μικρομεσαίο οικογενειάρχη πως μπορεί να του καλύψει τις ανάγκες σχετικά με το κύριο αμάξι της οικογένειας (να είναι αξιόπιστο, οικονομικό ή/και με κύρος), ανεξάρτητα ποια είναι η πραγματική αξία του αυτοκινήτου,
2) Δεν έκανε καθόλου σωστό marketing, και νομίζω πως το bravo δεν κολλάει στην ιδέα που μπορεί να εκφράσει η fiat καλύτερα για την αυτοκίνηση (μικρό, έξυπνο, οικονομικό). Χαρακτηριστική η έκφραση που έχω ακούσει πολλές φορές (έχω bravo 150ps sport): 'έδωσες 18.000€ για fiat;!'. Ναι, τα έδωσα και τα άξιζε!
3) Το δίκτυο αντιπροσώπων είναι ψιλοχάλια.Πάντως στα diesel η fiat είναι κορυφή, αν και δεν το έχω ψάξει τι έχει πάνω το bravo. Και επειδή κάνεις και αποστάσεις, bravo και diesel και μην το σκέφτεσαι καθόλου!
-
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας. Μετα απο συζητηση με τους δικους μου αποφασισα να παρω ειτε το yaris ειτε το bravo, αναλογως των χρηματων που θα μου δωσουν για το leon ως ανταλλαγη. Εκτος κι αν ως τοτε προκυψει καποιος αλλος αγοραστης. Επισης γνωριζει καποιος αν μπορω να αγορασω πιστοποιητικο αποσυρσης απευθειας ή πρεπει να αγορασω το αμαξι και να το αποσυρω εγω μετα?
-
Άνεση στο χωματόδρομο , θα κοιτούσα σοβαρά το clio .
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Cyberguy μπορεις να μου πεις αν το χρησιμοπεις ως δευτερο αυτοκινητο?, σε ποια εκδοση το εχεις, και ποσο περιμενες για να στο φερουν?το χρησιμοποιω ως κυριο καθημερινο αυτοκινητο (~2000χλμ τον μηνα), εκδοση dynamic (για να εχω δισκοφρενα πισω με tcs-esp) και περιμενα 3 μηνες. βεβαια αποτι καταλαβα η toyota φερνει αυτοκινητα 4 φορες τον χρονο και η επομενη φουρνια ερχεται τον μαιο, οποτε εαν το παραγγειλεις τωρα θα το εχεις σε 1-2 μηνες.
-
Νομιζω οτι πρεπει να δωσεις μια ευκαιρια στο Clio, διοτι οπως ειπαν και πιο πανω ειναι λιγο πιο μεγαλο απο το Yaris, πιο ανετη αναρτηση, ο κινητηρας του απο τους πλεον αξιοπιστους μαζι με της Fiat. Κατ' εμε το Clio ειναι αναμεσα στο Yaris και στο bravo. Τωρα δεν μας εχεις πει που θα κυμαινεται το budget σου εστω και στο περιπου. Το bravo diesel ξεκιναει απο 21400, ενω το Yaris απο 15800 και το Clio απο 15750. Ολα τα παραπανω χωρις εκπτωσεις και αποσυρσεις.
-
Τόσο τα κοινά Nissan όσο και τα Toyota που έρχονται στην Ελλάδα κατασκευάζονται στην Ευρώπη και όχι στην Ιαπωνία (για όσους νομίζουν ότι μπορεί να φωσφορίσουν). ...θέλω να ελπίζω ότι και τα ανταλλακτικά εξ Ιαπωνίας θα είναι λίγα...
-
Σύμφωνα με έρευνα κάποιου γερμανοφιλου περιοδικού το bravo 1.6 multi jet βγήκε το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο σε σύνολο 50 μοντέλων για ένα τεστ 100.000 χλμ.
Απλά ο Γκεμπελς ζει.
Γιαβολ μάινε κομαντατ......Οπότε καταλαβαίνεις ποια είναι η πρόταση η δική μου
-
Το ταβανι ειναι τα 20000-21000 χιλιαρικα. Βασικος παραγοντας για μενα ειναι και τα συνεργεια και η εξυπηρετηση που θα εχω μετα την αγορα. Γι΄αυτο και το clio απορριπτεται.
DIESEL.... αλλα ποιό?