-
Μου φαίνεται ότι πολλοί αγοράζουν αμάξι για πίστα (οχι πως είναι το ροκο αμάξι για πίστα επειδή έχει 265άλογα) και στην πίστα πατάνε μια φορά τον χρόνο (και αν).
Στους ελληνικούς δρόμους (στο real world που λένε και οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι) που οι συνθήκες αλλάζουν άρδην, φαίνεται τι απίδια πιάνει το αμάξι και δυστυχώς η ευτυχώς η τετρακίνηση στους ελληνικούς δρόμους είναι έως και απαραίτητη για να οδηγήσεις με ασφάλεια γρήγορα. Αυτή θα δώσει την ψυχολογική αβάντα στον μέτριο οδηγό και θα πάει πιο γρήγορα ακόμα και από κάποιον που έχει ακόμα και περισσότερα άλογα κάτω από το καπό.
Και που θα βγαίνει το ESP σε ένα προσθιοκίνητο αμάξι με 265 άλογα τι έγινε? Θα πηγαίνει πιο γρήγορα ή θα παίξει κάποιος μαζί του? Με τι θα παίζει? Με τα μούτρα? Θα κάνει κάποιος παιχνίδι στους δημόσιους δρόμους με προσθιοκίνητο και 265 άλογα? Και μόνο η ιδέα με ανατριχιάζει έως με ξενερώνει. Σκέφτομαι το εταιρικό Ignis με τα 93 άλογα όταν κάνω τις μαλακίες μου και σπινάρω τους μπροστά τροχούς, βγαίνουν τα μούτρα, τραβάω χειρόφρενα κλπ και αναλογίζομαι τι γίνεται σε ένα προσθιοκίνητο με 265 άλογα χωρίς ESP. Μούτρα, μούτρα, μούτρα...
Άποψή μου, ότι πιο ολοκληρωμένο αμάξι αυτήν την στιγμή από το S3 δεν νομίζω ότι υπάρχει από άποψη επιδόσεων, πρακτικότητας, χώρων, ασφάλειας ενεργητικής. Σε μια άλλη χώρα ίσως σκεφτόμουν το ρόκο αλλά στο κάτω κάτω τι περισσότερο δίνει από ένα S3? Κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου στην πίστα? Στεγνή...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...Ειναι ο συνδυασμος του προηγμενου ψευτομπλοκε XDS μαζι με το πλαισιο-ρυθμισεις αναρτησεις, τα ξεχειλωμενα μετατροχια -περα απο το πισω κυριως- ΚΑΙ εμπρος, τις στανταρ 18αρες, αλλα και το λιγο χαμηλοτερο κεντρο βαρους, με παραλληλα συγκεντρωμενο ενα σχετικα υψηλο ποσοστο, στον εμπροσθιο αξονα, που κανουν ολη την 'δουλεια'...φαντασου ολα αυτα, + ενα 'βοηθητικο' haldexaki
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
...Ειναι ο συνδυασμος του προηγμενου ψευτομπλοκε XDS μαζι με το πλαισιο-ρυθμισεις αναρτησεις, τα ξεχειλωμενα μετατροχια -περα απο το πισω κυριως- ΚΑΙ εμπρος, τις στανταρ 18αρες, αλλα και το λιγο χαμηλοτερο κεντρο βαρους, με παραλληλα συγκεντρωμενο ενα σχετικα υψηλο ποσοστο, στον εμπροσθιο αξονα, που κανουν ολη την 'δουλεια'.
..φαντασου ολα αυτα, + ενα 'βοηθητικο' haldexaki
...με αναποδη φορα ομως...
-
ευλογη απορια
αυτα τα παραπανω (που σιγουρα ειναι πολλα) που εχει ενα σιροκο ρ απο το απλο σιροκο που εχω (160 ιπποι) ειναι ικανα να κανουν ενα θαυμα?
γιατι εγω μονο με θαυμα βλεπω να μπορει να μεταλλαχθει αυτη η συμπεριφορα που εχει το δικο μου αυτοκινητο ειτε σε βρεγμενο ειτε σε δρομους σαπουνια
και αναρωτιεμαι αν δυσκολευονται οι 160 τι κανουν οι 265 ιπποι?
να σημειωσω οτι ΟΧΙ δεν εχω οδηγησει το ρ αλλα εχω οδηγησει s3 βελτιωμενο απο μτμ με περιπου 310 αλογα καμποσες φορες -
Μου αρέσει που συζητάμε το προφανές (και του δίνουμε αξία).
Για κάντε μια ψηφοφορία. Πόσοι θα πούλαγαν s3 για να πάρουν σιροκο R ? Μην τρελαθούμε κιόλας.
Πηγαίνετε να ανεβείτε μία ριτσώνα ή ένα γλιστερό Βαρναβα με το ροκο και αμέσως μετά με ένα s3 για να δείτε τις διαφορές και μετά το συζητάμε
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν μπορεις να κατανοησεις και εσυ και ο Nikos οτι το πλαισιο εχει εντελως διαφορετικο/πιο σπορ πατημα-ενισχυσεις-ρυθμιση σε σχεση με το S3/Golf R? Aυτα μαζι με τα ηλεκτρονικα μπορουν και ειναι στις περισσοτερες περιπτωσεις/συνθηκες, εξισου φιλικα και αποτελεσματικα, με την 4κινηση του S3/R.Βρε Γρηγόρη μου...ό,τι πλαίσιο κι αν έχει, όσο ανοιχτό κι αν είναι πίσω, ό,τι ρύθμιση κι αν έχει το XDS, ό,τι αναρτήσεις κι αν έχει, όσο πιο χοντρές αντιστρεπτικές ή οτιδήποτε άλλο κι αν έχει...οι νόμοι της φυσικής παραμένουν.
Κίνηση εμπρός, μοτέρ εμπρός (άρα το περισσότερο βάρος εμπρός), 265 άλογα σε γλιστερή διαδρομή ΔΕΝ μπορούν σε κανένα πλανήτη, κόσμο, σύμπαν...να είναι το ΙΔΙΟ αποτελεσματικά με ένα τετρακίνητο.-
Αφού το καταλαβαίνεις κι εσύ.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δεν μπορεις να κατανοησεις και εσυ και ο Nikos οτι το πλαισιο εχει εντελως διαφορετικο/πιο σπορ πατημα-ενισχυσεις-ρυθμιση σε σχεση με το S3/Golf R? Aυτα μαζι με τα ηλεκτρονικα μπορουν και ειναι στις περισσοτερες περιπτωσεις/συνθηκες, εξισου φιλικα και αποτελεσματικα, με την 4κινηση του S3/R.
Βρε Γρηγόρη μου...ό,τι πλαίσιο κι αν έχει, όσο ανοιχτό κι αν είναι πίσω, ό,τι ρύθμιση κι αν έχει το XDS, ό,τι αναρτήσεις κι αν έχει, όσο πιο χοντρές αντιστρεπτικές ή οτιδήποτε άλλο κι αν έχει...οι νόμοι της φυσικής παραμένουν.
Κίνηση εμπρός, μοτέρ εμπρός (άρα το περισσότερο βάρος εμπρός), 265 άλογα σε γλιστερή διαδρομή ΔΕΝ μπορούν σε κανένα πλανήτη, κόσμο, σύμπαν...να είναι το ΙΔΙΟ αποτελεσματικά με ένα τετρακίνητο.-
Αφού το καταλαβαίνεις κι εσύ.
Μα ακόμα και στην πίστα **δεν **είναι πιο αργό το s3 από το σιροκο. Πάνω κάτω στα ίδια παίζουν παρόλη τη διαφορά βάρους.
Φανταστείτε λοιπόν τι γίνεται σε τυπικό ελληνικό οδόστρωμα.
Βέβαια, αν κατάλαβα καλά, κάποιοι υπερθεματίζουν υπερ της περισσότερο σπορ αίσθησης , άσχετα με τους χρόνους κλπ, και εδώ δε θα διαφωνήσω, σε σχέση τουλάχιστον με τα δύο αυτοκίνητα. Γιατί και στο θέμα αίσθησης το σιρόκο ούτε κατά διάνοια δεν πλησιάζει μεγκαν και φοκους rs.
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Μου φαίνεται ότι πολλοί αγοράζουν αμάξι για πίστα (οχι πως είναι το ροκο αμάξι για πίστα επειδή έχει 265άλογα) και στην πίστα πατάνε μια φορά τον χρόνο (και αν).Στους ελληνικούς δρόμους (στο real world που λένε και οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι) που οι συνθήκες αλλάζουν άρδην, φαίνεται τι απίδια πιάνει το αμάξι και δυστυχώς η ευτυχώς η τετρακίνηση στους ελληνικούς δρόμους είναι έως και απαραίτητη για να οδηγήσεις με ασφάλεια γρήγορα. Αυτή θα δώσει την ψυχολογική αβάντα στον μέτριο οδηγό και θα πάει πιο γρήγορα ακόμα και από κάποιον που έχει ακόμα και περισσότερα άλογα κάτω από το καπό.
Απαραίτητη; Τα σύγχρονα προσθιοκίνητα πολλών ίππων βγάζουν ανασφάλεια στον οδηγό τους; Χαλάρωσε λίγο. Το ότι οδηγείς με διαφορετικό τρόπο οδήγησης σε σχέση με ένα τετρακίνητο ναι, αλλά να λες πως τα προσθιοκίνητα μεγάλης ιπποδύναμης είναι ανασφαλή στην γρήγορη οδήγηση, πως δεν δίνουν ψυχολογική αβάντα στον οδηγό, και να θεωρείς την τετρακίνηση απαραίτητη, είναι υπερβολή.
Και που θα βγαίνει το ESP σε ένα προσθιοκίνητο αμάξι με 265 άλογα τι έγινε? Θα πηγαίνει πιο γρήγορα ή θα παίξει κάποιος μαζί του? Με τι θα παίζει? Με τα μούτρα? Θα κάνει κάποιος παιχνίδι στους δημόσιους δρόμους με προσθιοκίνητο και 265 άλογα? Και μόνο η ιδέα με ανατριχιάζει έως με ξενερώνει. Σκέφτομαι το εταιρικό Ignis με τα 93 άλογα όταν κάνω τις μαλακίες μου και σπινάρω τους μπροστά τροχούς, βγαίνουν τα μούτρα, τραβάω χειρόφρενα κλπ και αναλογίζομαι τι γίνεται σε ένα προσθιοκίνητο με 265 άλογα χωρίς ESP. Μούτρα, μούτρα, μούτρα...
Το έχεις δει στην πράξη; Το οδήγησες όπως πρέπει και σου έβγαλε μούτρα; Με το παράδειγμα τι θες να πεις; Η ταχύτητα που θα κινείσαι θα είναι ίδια με του ignis; Τα περιθώρια πρόσφυσης θα είναι στα ίδια επίπεδα; Εσύ ένα δυνατό προσθιοκίνητο όταν θες να κινηθείς πολύ γρήγορα, στις στροφές θα το πηγαίνεις με γραμμές ή κάνοντας κουλαμάρες; Συγκρίνεις τώρα το Ignis (που είναι και αρκετά πίσω σε εξέλιξη και τεχνολογία) με ένα προσθιοκίνητο μεγάλης ιπποδύναμης που έχει εξελιχθεί για αυτόν το λόγο;
Άποψή μου, ότι πιο ολοκληρωμένο αμάξι αυτήν την στιγμή από το S3 δεν νομίζω ότι υπάρχει από άποψη επιδόσεων, πρακτικότητας, χώρων, ασφάλειας ενεργητικής. Σε μια άλλη χώρα ίσως σκεφτόμουν το ρόκο αλλά στο κάτω κάτω τι περισσότερο δίνει από ένα S3? Κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου στην πίστα? Στεγνή...
To S3 έχει πιο μαλακό setup σε σχέση με το Scirocco R. Αν οδηγήσεις όλα τα μοντέλα (Golf, S3, Scirocco) στις κορυφαίες εκδόσεις τους, θα καταλάβεις αυτό που γράφει ο Vellerefontis. Το πιο καλοστημένο απ' όλα είναι το Scirocco. Τέλος.
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
Μα ακόμα και στην πίστα **δεν **είναι πιο αργό το s3 από το σιροκο. Πάνω κάτω στα ίδια παίζουν παρόλη τη διαφορά βάρους.Περίεργο γιατί τα τεστ άλλα λένε... 1-3 δεύτερα σε πίστα μπροστά το R.
-
Κίνηση εμπρός, μοτέρ εμπρός (άρα το περισσότερο βάρος εμπρός), 265 άλογα σε γλιστερή διαδρομή ΔΕΝ μπορούν σε κανένα πλανήτη, κόσμο, σύμπαν...να είναι το ΙΔΙΟ αποτελεσματικά με ένα τετρακίνητο.-
Διαπασών παρακαλώ...
εδιτ: Θεωρώ ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο οδηγήθηκε μόνο από άτομα με διαταραγμένο ψυχικό κόσμο
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μα ακόμα και στην πίστα **δεν **είναι πιο αργό το s3 από το σιροκο. Πάνω κάτω στα ίδια παίζουν παρόλη τη διαφορά βάρους.
Περίεργο γιατί τα τεστ άλλα λένε... 1-3 δεύτερα σε πίστα μπροστά το R.
Αν ήταν έτσι, τότε θα ήταν ποιο γρήγορο και από εβο (σέρρες :1,36+ το σ3 , 1,34,2 το εβο)
-
Συγνώμη κιόλας αλλά κατα κάποιο τρόπο συγκρίνουμε Scirocco R με 306 Maxi?? Τα αγωνιστικά αρχιμαστόρια των Γάλλων με τους uber alles? Επειδή το κατάφεραν οι της Peugeot σε αγωνιστικό επίπεδο, δεν σημαίνει ότι θα το καταφέρουν και οι της Φάουβε ( ). Πόσο μάλλον σε αυτοκίνητο δρόμου...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Κίνηση εμπρός, μοτέρ εμπρός (άρα το περισσότερο βάρος εμπρός), 265 άλογα σε γλιστερή διαδρομή ΔΕΝ μπορούν σε κανένα πλανήτη, κόσμο, σύμπαν...να είναι το ΙΔΙΟ αποτελεσματικά με ένα τετρακίνητο.-
Διαπασών παρακαλώ...
εδιτ: Θεωρώ ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο οδηγήθηκε μόνο από άτομα με διαταραγμένο ψυχικό κόσμο
απιστευτος ηχος δεν εχω λογια.....
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
Μα ακόμα και στην πίστα **δεν **είναι πιο αργό το s3 από το σιροκο. Πάνω κάτω στα ίδια παίζουν παρόλη τη διαφορά βάρους.
Περίεργο γιατί τα τεστ άλλα λένε... 1-3 δεύτερα σε πίστα μπροστά το R.
Αν ήταν έτσι, τότε θα ήταν ποιο γρήγορο και από εβο (σέρρες :1,36+ το σ3 , 1,34,2 το εβο)
Ποιός έκανε αυτούς τους χρόνους; Το Drive έκανε 1.37.2 με το S3.
Οι δικές μου μετρήσεις ήταν από μια πρόχειρη ματιά εδώ: http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... cco_r.html
-
Οι 4τ το μετρησαν το 1:36 ηταν σε ενα συγκριτικο στο οποιο ηταν μεσα και το sti
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Σήμερα έκανα καμιά 150αρια χιλιόμετρα με δαύτο (δεν το επεδίωξα, έτυχε...)

Πραγματικά δεν μπορεσα σε κανένα από αυτά τα χιλιόμετρα να καταλάβω προς τόσος ντόρος γι' αυτό το αμάξι...
-
Οδηγός; Συνοδηγός; Πίσω;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Διαπασών παρακαλώ...
εδιτ: Θεωρώ ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο οδηγήθηκε μόνο από άτομα με διαταραγμένο ψυχικό κόσμο
Αυτά είναι !!!
+Χsara Kit Car , + Megane Maxi -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οδηγός; Συνοδηγός; Πίσω;Οδηγός ρε συ...τι πίσω?? Πήγα από Μεταμόρφωση-Πειραιά-Παιανία-Μεταμόρφωση και μετά το ανέβασα και μία μέχρι Κιούρκα να δω τι ψάρια πιάνει σε κάτι κλειστές ανηφορικές που ξέρω καλά...έβαλα και τη βενζίνη για όλα αυτά!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Οδηγός; Συνοδηγός; Πίσω;
Οδηγός ρε συ...τι πίσω?? Πήγα από **Μεταμόρφωση-Πειραιά-Παιανία-Μεταμόρφωση **και μετά το ανέβασα και μία μέχρι Κιούρκα να δω τι ψάρια πιάνει σε κάτι κλειστές ανηφορικές που ξέρω καλά...έβαλα και **τη βενζίνη **για όλα αυτά!
Ποιο ήταν το πιο...επώδυνο απ όλα αυτά
VW Scirocco