Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 196
    • 197
    • 198
    • 199
    • 200
    • 731
    • 732
    • 198 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    132256
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      asteris last edited by

      Το κείμενο αναφέρει για τους τρεις τρόπους που προκαλείται φθορά στις βαλβίδες, σφυρηλάτηση (κοπάνημα της βαλβίδας στην έδρα της), διάβρωση από τριβή λόγω περιστροφής της βαλβίδας και μικροσυγκόλληση. Από ότι λέει και το άρθρο, το flashtube λύνει το πρόβλημα όταν προέρχεται από τριβή και μικροσυγκόλληση. Παραδέχεται ότι δεν λύνει το πρόβλημα της σφυρηλάτησης, διότι όντως η χρήση LPG οδηγεί σε ελαφρώς -όπως λέει- αυξημένες θερμοκρασίες καύσης.

      Κάνει βέβαια και κάποιες πρόχειρες -έως και γελοίες- παραδοχές, όπως το ότι επειδή το LPG είναι στο 85% της θερμογόνου της βενζίνης, παράγει και μόνο το 85% της θερμότητας. 85% θα είχες αν έκαιγες πχ 100 γραμμάρια και από τα δύο καύσιμα, αλλά στην πράξη δεν καις το ίδιο, καις 15-20% παραπάνω LPG για να πάρεις το ίδιο έργο με την βενζίνη.

      Ένας κινητήρας εσωτερικής καύσεως, έχει τυπική απόδοση 25%, για κάθε 1000 γραμμάρια βενζίνης τα 250 κινούν τον στρόφαλο και τα 750 γίνονται θερμότητα, την οποία αποβάλλει το κύκλωμα ψύξης. Αυτήν η απόδοση πετυχαίνεται όταν μίγμα και αβάνς είναι ιδανικά για κάθε στιγμή. Αν το μίγμα είναι φτωχό, ή το αβάνς λάθος, η απόδοση πέφτει, η παραγωγή θερμότητας ανεβαίνει και τα μέταλλα στον θάλαμο καύσης τραβάνε των παθών τους τον τάραχο, μπορεί να δουλεύουν από λίγο έως και πολύ παραπάνω από το σύνηθες, ενώ σε περιπτώσεις που ο knock sensor είναι ελαφρώς ανεκτικός, μπορεί περάσει τους 850-900 βαθμούς, όπου αρχίζει το φλερτ με το σημείο τήξης.

      Στο LPG, το αβάνς είναι μονίμως λάθος. Τρεις μοίρες, πέντες μοίρες, πάντως οπωσδήποτε λάθος. Βάλτε και τον μαστρομήτσο να θέλει να κάνει του κεφαλιού του με τα μίγματα και να ο λόγος που οι βαλβίδες ξεροσταλιάζουν πριν την ώρα τους. Κάποια αμάξια έχουν πιό ανθεκτικές βαλβίδες, κάποιοι οδηγοί κρατάνε μεσαία ή χαμηλά φορτία (άλλωστε για οικονομία το βάζουν το LPG), οπότε θα αργήσουν να δουν άνοιγμα κινητήρα. Σίγουρα όμως αυτό θα έρθει πιό σύντομα από ότι αν δούλευε με βενζίνα. Πόσο πιό σύντομα? Όσο πιό λάθος είναι η χαρτογράφηση του μαστρομήτσου ως πρώτο συστατικό, όσο πιό άγρια είναι η μαμά ανάφλεξη και δεν ταιριάζει στο LPG ως δεύτερη, όσο πιό μάπα είναι το υλικό των βαλβίδων και όσο πιό γκαζιάρης είναι ο οδηγός και το πάει σαν να ήταν εργοστασιακό.

      Κοινώς το flashtube θα λύσει το 30-40% της φθοράς. Το υπόλοιπο ούτε το ακουμπάει κάν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        petransfhp last edited by

        Γενικά μπορούμε να πούμε ότι κάποιο σύστημα είναι καλύτερα από κάποιο άλλο? Ας μην πούμε για τα 5ης που είναι μόνο δύο!
        Αλλά για της 4ης μπορούμε που υπάρχει πληθώρα? Ή να πούμε ποια συστήματα ότι είναι δοκιμασμένα και αξίζουν, ή κάποια ότι είναι στην μαύρη λίστα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petransfhp last edited by

          Kαι κάτι άλλο,
          μετά από πόσο χρονικό διάστημα συνήθως περνάς κτέο?
          Γιατί ο εγκαταστάτης μου εδώ και ένα μήνα και παραπάνω μου λέει ότι μόλις ετοιμαστεί ο φάκελος θα έιναι έτοιμο να περάσουμε το αμάξι κτέο.
          Ισχύει ή με κοροιδεύει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dti last edited by

            Σε δουλεύει ψιλό γαζί γιατί προφανώς δεν είναι πιστοποιημένος ο ίδιος ή το σύστημα που σου εγκατέστησε.
            Να ήταν μερικές μέρες, να πει κανείς οτι δεν άδειασε να πεταχθεί μέχρι το ΚΕΠ για να θεωρήσει κάποια χαρτιά, ή περιμένει κάτι από τον κατασκευαστή του συστήματος, αλλά μήνας πάει πάρα πολύ...
            Αν συμβεί κάτι (που απεύχομαι) και βρει σαν δικαιολογία η ασφαλιστική σου εταιρεία οτι δεν είχες δηλώσει τη μετατροπή, για να μη σε αποζημειώσει, θα αναλάβει ο εγκαταστάτης σου τη ζημιά;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              hierophant last edited by

              τελικα με τον άλλον τον αχαίρευτο στη Χαλκίδα τι γίνεται ? Τον έβγαλαν απο το pois... πότε ανοιγει πότε κλείνει!!!

              http://www.index.pois.gr/search.asp?Ord ... nd=AutoGas
              http://www.index.pois.gr/google.asp?SubCatID=143

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                astrag1-6jtg last edited by

                Ο χρήστης dathens έγραψε:

                Να γιατι δεν εβαλα λαδιερα. Παραθετω το παρακατω video και τα συμπερασματα δικα σας http://www.youtube.com/user/autodynamiki

                Καλα μην το δενεις κιόλας και εμένα μου το ξεκαθάρισαν ότι δεν χρειαζετε αλλα αν θέλεις βάλτο Καλό κάνει κακό δεν κάνει και είπα ναι να μπει αφού τσεκαρισα ότι το λάδι δεν περιέχει μολυβδο όπως είχα ακούσει απο κάτι συστηματα,
                Τα παντα ειναι το πόσο ψάξιμο έχεις κάνει δηλαδή μια εταιρία όπως η prins έχει πολυ έρευνα στο θέμα αυτο που λέει στο βίντεο ο φίλος εγκαταστατης για σωστή ρύθμιση μειγματος και τιμές λαμδα στο δικο μου σύστημα ο χάρτης δώθηκε απο την prins με τιμές για το δικο μου μοντέλο δεν είναι του Μήτσου του μουστακαλή η χαρτογράφηση για να πετύχει η συνταγή.

                Ακόμα λοιπόν και έτσι οι ολλανδοί δίνουν το flash tube όχι το μπουκάλι του σαμπουαν που κρατούσε ο εγκαταστατης στο βίντεο που εβαλες το λινκ έχω βάλει μια φωτο σε προηγούμενο ποστ σελιδα 288 πολυ επαγγελματικό με εύκολη ταπα πλήρωσης κτλ.

                Φιλικά dathens

                Δεν εδεσα κανενα, ειναι προσωπικη αποψη και αποφαση. Καλα εκανες και το εψαξες και μπραβο σου αλλα το μπουκαλι με το ''σαμπουαν'' οπως το λες το φορανε πολλοι εδω μεσα, ως οικονομικη λυση λαδιερας. Ασε που ενα ωραιο περιτύλιγμα, δεν αλλαζει τον λογο και τον τροπο που εφαρμοζεται...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  astrag1-6jtg last edited by

                  Ο χρήστης asteris έγραψε:
                  Το κείμενο αναφέρει για τους τρεις τρόπους που προκαλείται φθορά στις βαλβίδες, σφυρηλάτηση (κοπάνημα της βαλβίδας στην έδρα της), διάβρωση από τριβή λόγω περιστροφής της βαλβίδας και μικροσυγκόλληση. Από ότι λέει και το άρθρο, το flashtube λύνει το πρόβλημα όταν προέρχεται από τριβή και μικροσυγκόλληση. Παραδέχεται ότι δεν λύνει το πρόβλημα της σφυρηλάτησης, διότι όντως η χρήση LPG οδηγεί σε ελαφρώς -όπως λέει- αυξημένες θερμοκρασίες καύσης.

                  Κάνει βέβαια και κάποιες πρόχειρες -έως και γελοίες- παραδοχές, όπως το ότι επειδή το LPG είναι στο 85% της θερμογόνου της βενζίνης, παράγει και μόνο το 85% της θερμότητας. 85% θα είχες αν έκαιγες πχ 100 γραμμάρια και από τα δύο καύσιμα, αλλά στην πράξη δεν καις το ίδιο, καις 15-20% παραπάνω LPG για να πάρεις το ίδιο έργο με την βενζίνη.

                  Ένας κινητήρας εσωτερικής καύσεως, έχει τυπική απόδοση 25%, για κάθε 1000 γραμμάρια βενζίνης τα 250 κινούν τον στρόφαλο και τα 750 γίνονται θερμότητα, την οποία αποβάλλει το κύκλωμα ψύξης. Αυτήν η απόδοση πετυχαίνεται όταν μίγμα και αβάνς είναι ιδανικά για κάθε στιγμή. Αν το μίγμα είναι φτωχό, ή το αβάνς λάθος, η απόδοση πέφτει, η παραγωγή θερμότητας ανεβαίνει και τα μέταλλα στον θάλαμο καύσης τραβάνε των παθών τους τον τάραχο, μπορεί να δουλεύουν από λίγο έως και πολύ παραπάνω από το σύνηθες, ενώ σε περιπτώσεις που ο knock sensor είναι ελαφρώς ανεκτικός, μπορεί περάσει τους 850-900 βαθμούς, όπου αρχίζει το φλερτ με το σημείο τήξης.

                  Στο LPG, το αβάνς είναι μονίμως λάθος. Τρεις μοίρες, πέντες μοίρες, πάντως οπωσδήποτε λάθος. Βάλτε και τον μαστρομήτσο να θέλει να κάνει του κεφαλιού του με τα μίγματα και να ο λόγος που οι βαλβίδες ξεροσταλιάζουν πριν την ώρα τους. Κάποια αμάξια έχουν πιό ανθεκτικές βαλβίδες, κάποιοι οδηγοί κρατάνε μεσαία ή χαμηλά φορτία (άλλωστε για οικονομία το βάζουν το LPG), οπότε θα αργήσουν να δουν άνοιγμα κινητήρα. Σίγουρα όμως αυτό θα έρθει πιό σύντομα από ότι αν δούλευε με βενζίνα. Πόσο πιό σύντομα? Όσο πιό λάθος είναι η χαρτογράφηση του μαστρομήτσου ως πρώτο συστατικό, όσο πιό άγρια είναι η μαμά ανάφλεξη και δεν ταιριάζει στο LPG ως δεύτερη, όσο πιό μάπα είναι το υλικό των βαλβίδων και όσο πιό γκαζιάρης είναι ο οδηγός και το πάει σαν να ήταν εργοστασιακό.

                  **Κοινώς το flashtube θα λύσει το 30-40% της φθοράς. Το υπόλοιπο ούτε το ακουμπάει κάν...

                  **

                  • 1.000.000.000. !!!!!!!!!!!!!!!!! Εκανες κουταμαρα ομως !!!! Γιατι επεσες για υπνο και δεν εμεινες ξαγρυπνος ολο το βραδυ, σε αναμονη, για να μας απαντησεις ??? ΕΕΕΕΕΕΕΕ ??????
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    redeingel last edited by

                    Για να μην ψαχνόμαστε και τρελαινόμαστε

                    Πριν αποφασίσετε να μετατρέψετε το αυτοκίνητό σας ,λάβετε υπόψιν σας ότι η Vialle π.χ ζητάει απ' τους εγκαταστάτες της να έχουν εκπαιδευτεί στην Ολλανδία. Αυτό για να μην νομίζουμε οτι ο κυρ Μήτσος της γειτονιάς που έβαζε γκαζιέρες στα Ταξί το 1980 (Χωρίς Αγγλικά) μπορεί να τοποθετήσει LPI,JTG η Sequential Gas Injection.

                    Διαβάστε το άρθρο για να καταλάβετε το γιατί
                    http://www.ibadesign.info/LPG/LPG SYSTEMS INFO.pdf

                    Xρησιμότητα λίπανσης των βαλβίδων, Ναι ή Οχι,; Πληροφορίες από την Jaguar για πρόληψη του Valve Seat Recession στο Link http://www.ibadesign.info/LPG/VSR.pdf

                    Το Υγραέριο κάνει ξερή καύση; Άποψη εγκαταστάτη LPG επί του θέματος
                    http://www.youtube.com/user/autodynamiki

                    Το αυτοκίνητό μου έχει ανθεκτικές βαλβίδες για χρήση με LPG;
                    Black List αυτοκινήτων που με LPG παρουσιάζουν Valve Seat Recession σε λιγότερο από 100000 Km. από την Prins http://www.ibadesign.info/LPG/Prins V ... 202009.pdf

                    Είναι ασφαλές το AUTO-GAS; Crash test της ADAC
                    Youtube Video

                    Κι αν πάρει φωτιά; Δείτε το test και τη διαφορά εγκεκριμένης από αυτοσχέδια εγκατάσταση
                    Youtube Video

                    Πώς λειτουργεί ο LPG υγρός ψεκασμός; Σχέδιο λειτουργίας συστήματος υγρού ψεκασμού απ' την Vialle http://www.ibadesign.info/LPG/Vialle-LPi-SYSTEM.pdf

                    Υπάρχουν εργοστασιακά μοντέλα αυτοκινήτων LPG;
                    Ποιές εταιρείες τα κατασκευάζουν, σε ποιές χώρες τα διαθέτουν, ποιά Lpg κιτ χρησιμοποιούν
                    http://www.ibadesign.info/LPG/World_LPG ... n_2008.pdf

                    Τι είναι το πρόσθετο TUNAP για LPG κινητήρες;
                    http://www.tunap.com/en/ranges/automoti ... ystem.html

                    Δείτε την παρουσίαση συστήματος LPG από εγκαταστάτη (στα παρακάτω 3 link) πριν αρχίσετε τα τηλέφωνα και τα ραντεβού μαζί τους.
                    http://www.youtube.com/watch?v=W-5pW2jg ... re=related
                    http://www.youtube.com/watch?v=W-5pW2jg ... re=related
                    http://www.youtube.com/watch?v=07Uq7KfE ... re=related

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lamprosdl last edited by

                      Σε κάποιο σημείο λέει ότι είναι σοφό εάν ένα αυτοκίνητο έχει βαλβίδες να αντικατασταθούν από άλλες με σκληρότερο υλικό. Γίνεται αυτό και αν γίνεται που θα τις βρούμε αυτές τις βαλβίδες.

                      Στην black list είναι FORD MAZDA HONDA JAGUAR. Που θα βρισκα βαλβίδες για MAZDA6 για να βάλω ένα σύστημα 4ης ή 5ης γενιάς; από μερικούς φίλους που έχουν βάλει σε MAZDA6 έχουν φτάσει τις 50.000 χλμ τελείως απροβλημάτιστα, χωρίς αυτό να είναι αξιόλογο δείγμα.

                      Την ρύθμιση του αβάνς ποιος την κάνει; Το επίσημο συνεργείο; Και πως γίνεται να καταλάβει κάποιος εάν είναι λάθος η ρύθμιση του και φτωχό το μείγμα;

                      Τι λένε οι ειδικοί για τα παραπάνω;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dti last edited by

                        Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:

                        Την ρύθμιση του αβάνς ποιος την κάνει; Το επίσημο συνεργείο; Και πως γίνεται να καταλάβει κάποιος εάν είναι λάθος η ρύθμιση του και φτωχό το μείγμα;

                        Πέρα από το λαμπάκι του κινητήρα που θα σου ανάψει (με κωδικό λάθους P2187=φτωχό μείγμα) πρέπει να υπάρχουν λογικά και άλλα συμπτώματα: ρετάρισμα, ακανόνιστο ρελαντί, σβησίματα ή κοψίματα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          astrag1-6jtg last edited by

                          Και επιδη βάρυνε το κλίμα ........ http://www.youtube.com/watch?v=ZP5yzj4B ... re=related

                          Το αφιερώνω σε οσους αρεσει να ....τρομπαρουν

                          Κυρ-Αντωνη που εισαι ? Κανε κανα ποστ, σε πεθύμησα !!! Τι θα γινει με τη φετα και τα αλλα Π.Ο.Π. προϊόντα ???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lamprosdl last edited by

                            Ο χρήστης dti έγραψε:

                            Την ρύθμιση του αβάνς ποιος την κάνει; Το επίσημο συνεργείο; Και πως γίνεται να καταλάβει κάποιος εάν είναι λάθος η ρύθμιση του και φτωχό το μείγμα;

                            Πέρα από το λαμπάκι του κινητήρα που θα σου ανάψει (με κωδικό λάθους P2187=φτωχό μείγμα) πρέπει να υπάρχουν λογικά και άλλα συμπτώματα: ρετάρισμα, ακανόνιστο ρελαντί, σβησίματα ή κοψίματα...

                            Ευτυχώς στα αυτοκίνητα που έχω εγκαταστήσει ως τώρα (HYUNDAI GETZ, MITSUBISHI COLT-CARISMA) δεν έχω ούτε λαμπάκια ούτε ρεταρίσματα.
                            Αλλά ο εγκαταστάτης μου είπε πως όταν ανάβουν κατά την εγκατάσταση και τις δοκιμές φροντίζουν να τα σβήνουν......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rx8_drifter last edited by

                              Ο χρήστης redeingel έγραψε:

                              Το αυτοκίνητό μου έχει ανθεκτικές βαλβίδες για χρήση με LPG;
                              Black List αυτοκινήτων που με LPG παρουσιάζουν Valve Seat Recession σε λιγότερο από 100000 Km. από την Prins http://www.ibadesign.info/LPG/Prins V ... 202009.pdf

                              σύμφωνα με το αρχείο σχεδόν δεν υπάρχει αμάξι που να κυκλοφορεί και να μπορεί να βάλει υγραέριο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                asteris last edited by

                                Δεν σου απαγορεύει να βάλεις. Μέχρι τις 100.000 χλμ πιθανόν θα έχεις κάνει 2 φορές απόσβεση τα χρήματα της εγκατάστασης, οπότε καρασυμφέρει. Εκτός και αν ο μαστρομήτσος σου κάνει χάρτη πουτ@ν@ και πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι στις 15.000χλμ.

                                Απλά να ξέρεις ότι το άνοιγμα του μοτέρ μπορεί να το βρεις μπροστά σου και ίσως πολύ σύντομα. Επιλογή σου το τι θα κάνεις. Μπορεί να έχεις γνωστό μηχανικό και να την βγάλεις με κάνα χιλιάρικο, μπορεί να είσαι καραάσχετος από μηχανικά, να μην έχεις άκρη με συνεργεία και να σε πιάνει τρόμος με το λύσιμο του μοτέρ. Στην μία το κάνεις, στην άλλη προσπερνάς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Τα αμάξια που δεν είναι στη λίστα θα βγάλουν απροβλημάτιστα 100.000 χλμ και ίσως φθάσουν τις 200.000 χλμ πριν χρειαστεί να αποκατασταθεί η βλάβη στις βαλβίδες.
                                  Τότε τα λεφτά που αναλογούν στη φθορά της κεφαλής/βαλβίδων δεν θα είναι πολλά γιατί έτσι κι αλλιώς θα χρειαστεί να αλλαχθεί η φλάντζα κεφαλής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    redeingel last edited by

                                    Εδώ τα Αμερικανάκια λένε ότι αυτοκίνητα LPG βγάζουν απροβλημάτιστα 100.000+ μίλια,
                                    μήπως κάτι τρέχει με τις εγκαταστάσεις;

                                    'In the US, I cannot recall any problems with damaged head gaskets on engines running LPG. I personally have owned and currently drive several vehicles in excess of 100,000 miles on LPG, and they are hard miles. What is happening to your head gaskets, you do not specify. I assume they are burning between cylinders. See below:

                                    My experience with engines that have exhibited valve recession is improper fuel mixture control and retarded ignition timing. Retarding timing to reduce detonation increases exhaust port and valve temperatures, contributing to exhaust valve recession. When I mention retarded timing, I am not implying that the timing has been retarded, but not recurved or remapped to take advantage of LPG octane qualities. This can be as much as 10 degrees, but it all depends on individual engine specifications. There is no 'one curve fits all' situation.

                                    Top end lubricant such as you describe defeats the purpose of using LPG, and since it is not a controlled process, the ability of this product to achieve emission certification is next to impossible.

                                    Again, if the fuel mixture is properly maintained with first quality electronic mixture control devices, I have seldom seen any problems with an engine.

                                    Also, at one time, I was a forum advisor for gaseous fuel vehicles, closed for about 5 years.
                                    Franz '

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gasdino last edited by

                                      προς astra1.6jtg
                                      τα συγχρονα αυτοκινητα εχουν προδιαγραφες ομαλης χρησης μεχρι και 300000χλμ με συντηρηση βαση εργοστασιακων οδηγιωντων σερβις . αν το αυτοκινητο σου δεν βγαλει καμμια ζημια στις βαλβιδες τοτε θα συμβουν τα εξης πραγματα

                                      1. ο εγκαταστατης σου θα ισχυριζεται οτι κανει φοβερη δουλεια ,ειναι expert στο lpg και οσοι στην γη υποστηριζουν την προωρη φθορα των βαλβιδων εισαγωγης (ακομα και των εργοστασιων παραγωγης αυτοκινητων) θα πρεπει να καψουν τα πτυχια τους και συντομα να μεινουν ανεργοι,χρεοκωπημενοι, χωρισμενοι κτλ κλτ.
                                        2)η opel θα υποστηριζει οτι ειναι η μονη εταιρια με τετοια μεταλλα στο astra που αντεχει στην χρηση lpg χωρις συστημα προστασιας βαλβιδων
                                      2. εσυ θα υποστηριζες οτι εχεις αγορασει φοβερο αυτοκινητο και ολοι θα τρεχαν να παρουν astra να το κανουν lpg.
                                      3. η εταιρια που στο παρειχε θα ειχε παγκοσμια καταχωρηση στον ειδικο τυπο για τα πλεονεκτηματα του συστηματος της
                                        για απροβληματιστη χρηση lpg..
                                        αν το αυτοκινητο σου βγαλει ζημια τοτε θα συμβουν τα εξης
                                      4. ο εγκαταστατης σου θα σου πει οτι δεν το προσεχεις το αυτοκινητο σου, δεν σου κανουν στην αντιπροσωπια καλο σερβις
                                        δεν βαζεις σε καλο πρατηριο καυσιμο γιατι αυτος εχει φτιαξει πολλα!!!!! astra με τετοιο συστημα και κανενα !!!!! δεν εχει
                                        βγαλει προβλημα στις βαλβιδες
                                      5. η Opel θα υποστηριζει οτι ποτε δεν ειχε για το συγκεκριμενο astra προδιαγραφες lpg οποτε καμμια ευθυνη δεν εχει για την ζημια κτλ...
                                        3)εσυ θα καταριεσαι την ωρα που δεν φροντισες για τις βαλβιδες σου βριζοντας ολους τους αλλους δικαιολημενα
                                      6. η εταιρια του συστηματος θα ριξει τις ευθυνες στον εγκαταστατη γιατι ο πελατης εχει παντα δικιο αλλα μετα την αποχωρηση απο το ταμειο κανενα λαθος δεν αναγνωριζεται.
                                        επειδη υστερα απο χρηση lpg επι 40 χρονια στην ιταλια ακομα συζητουν για φθορες στις βαλβιδες εισαγωγης και οχι εξαγωγης ΠΗΓΑΙΝΕ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ γρηγορα να βαλεις συστημα valve care τουλαχιστον να κοιμασαι θεωρητικα ησυχος
                                        ΣΗΜΕΙΩΣΗ SOS . η οπελ βγαζει σειρα βενζινοκινητη που εχει εργοστασιακο συστημα lpg αν θυμαμαι σε zafira,corsa και ισως
                                        σε astra αλλα αναφερει στο γερμανικο site οτι εχει γινει η καταλληλη επεξεργασια σε κομματια του κινητηρα να αντεχουν
                                        στην χρηση lpg. ψαξτο λιγο opel lpg η πηγαινε opel .de
                                        φιλικα παντα.....
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης redeingel έγραψε:
                                        Εδώ τα Αμερικανάκια λένε ότι αυτοκίνητα LPG βγάζουν απροβλημάτιστα 100.000+ μίλια,
                                        μήπως κάτι τρέχει με τις εγκαταστάσεις;

                                        'In the US, I cannot recall any problems with damaged head gaskets on engines running LPG. I personally have owned and currently drive several vehicles in excess of 100,000 miles on LPG, and they are hard miles. What is happening to your head gaskets, you do not specify. I assume they are burning between cylinders. See below:

                                        My experience with engines that have exhibited valve recession is improper fuel mixture control and retarded ignition timing. Retarding timing to reduce detonation increases exhaust port and valve temperatures, contributing to exhaust valve recession. When I mention retarded timing, I am not implying that the timing has been retarded, but not recurved or remapped to take advantage of LPG octane qualities. This can be as much as 10 degrees, but it all depends on individual engine specifications. There is no 'one curve fits all' situation.

                                        Top end lubricant such as you describe defeats the purpose of using LPG, and since it is not a controlled process, the ability of this product to achieve emission certification is next to impossible.

                                        Again, if the fuel mixture is properly maintained with first quality electronic mixture control devices, I have seldom seen any problems with an engine.

                                        Also, at one time, I was a forum advisor for gaseous fuel vehicles, closed for about 5 years.
                                        Franz '

                                        Ακριβώς τα ίδια μου είπαν για τα πρόσθετα, δεν μπορούν να πάρουν πιστοποίηση ρύπων.

                                        Έχουν όμως μεγαλύτερη φθορά οι βαλβίδες με το υγραέριο σε σχέση με την βενζίνη - ότι και να κάνουν - αλλά μετά από πάρα πολλές ώρες λειτουργίας.
                                        Αυτός που παραθέτεις εσύ, λέει ότι δεν έχουν πρόβλημα, ίσως εννοεί δεν έχουν πρόβλημα μέχρι τις 100-200.000 χλμ. που δεν είναι πάρα πολλά χιλιόμετρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης gasdino έγραψε:
                                          ...
                                          επειδη υστερα απο χρηση lpg επι 40 χρονια στην ιταλια ακομα συζητουν για φθορες στις βαλβιδες εισαγωγης και οχι εξαγωγης ΠΗΓΑΙΝΕ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ γρηγορα να βαλεις συστημα valve care τουλαχιστον να κοιμασαι θεωρητικα ησυχος
                                          ....

                                          Αυτές οι φθορές είναι σε αμάξια που καίνε υγραέριο ή μεθάνιο;
                                          Γιατί στην Ιταλία καίνε και μεθάνιο, που είναι βρώμικο, λερώνει και προκαλεί προβλήματα στην εισαγωγή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lyggas last edited by

                                            Επειδή παραπάνω έγινε μεγάλος λόγος για την φθορά των βαλβίδων, νομίζω ότι στα συστήματα 5ης γενιάς δεν υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης λαδιέρας, αφού υποτίθεται ότι κατασκευάστηκαν για να περιορίσουν αυτό το πρόβλημα. Αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα παρακαλώ ας τα καταθέσει, θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα.
                                            Πάντως πιστεύω ότι κάθε μέτρο προστασίας είναι καλό. Εξ'άλλου το υγρό που μπαίνει στη λαδιέρα δεν είναι λάδι, αλλά κάποιο συγκεκριμένο για αυτή τη χρήση χημικό πρόσθετο, που δεν βλάπτει κινητήρα ή καταλύτη.

                                            Υ.Γ. Απέστειλα mail στην icom και ρωτώ, αν υπάρχει πρόβλημα με την εφαρμογή σκευασμάτων προστασίας (βλέπε tunap, pro-tec κ.λ.π.) στη δεξαμενή lpg και θα επανέλθω αν λάβω απάντηση.

                                            'lyggas' suzuki gv (icom jtg)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 198 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr