-
καλησπέρα φίλε,αν και εγώ είμαι στην ίδια φάση με εσένα εγώ τελικά προτίμησα το silverline,αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο είναι για κάποιες επιπλέον ρύθμισης ( vw polo 1400 ).χωρίς να έχω την εμπειρία όπως άλλα μέλη αυτό που κατάλαβα εάν ο μάστορας είναι κάστορας και χρυσάφι να του δώσεις......το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποιες επισκέψεις είναι αναγκαίες.
-
δεν είναι έτσι εγώ έχω το prins vsi με τα καλά μπέκ τα γιαπωνέζικα και το flashtube δεν έχω πάει στον εγκαταστάτη εδώ και 3 μήνες με 3000 χιλ παρακαλώ ούτε από έξω δεν πέρασα το μόνο ότι δεν έχω σωστές led ενδείξεις στο όργανό και αυτό επειδή πειράχθηκε λίγο το φλοτέρ μου για να έχει πλήρωση η δεξαμενή στο 90 % το prins είναι ολλανδικό και αυτό το κάνει να είναι 1 κλάση ανώτερο σαν υλικό από πολλά άλλα συστήματα της αγοράς, έχω δει πολλά συστήματα ιταλικά κυρίως πριν δω τα ολλανδικά viale & prins ε καμία σχέση.
-
μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά.συμφωνώ 100% μαζί σου για την ποιότητα τις prins και γι αυτό το έβαλα στο αμάξι μου και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος( και από τον εγκαταστάτη),σκέψου τώρα να είχες πάει σε κάποιον άσχετο να στο βάλει....τι να κάνει και το σύστημα από μόνο του??
-
Ο χρήστης Gth έγραψε:
Σε έρευνα που έκανα, βρήκα σύστημα BRC, ιταλικό, με 1300€ και PRINS Silverline με λαδιέρα 1350€, αλλά με τα φτηνά μπεκ,με δυο μήνες εγγύηση, ενώ με τα μπεκ της Keihin, δυο χρόνια εγγύηση, 1650€.
Με βολεύει καλύτερα να βάλω το BRC γιατί ο εγκαταστάτης είναι στην πόλη μου και πιστεύω, από όσα έχω διαβάσει, θα χρειαστούν και μετά ρυθμίσεις κλπ
1η ερώτηση: Έχει βάλει κανείς το BRC; Τι γνώμη έχετε γι αυτό;
2η ερώτηση: Τι με συμβουλεύετε να κάνω;Προσωπικη εμπειρια με 5000 χλμ χρησημοποιοντας το BRC πολυ καλη.
Κανενα προβλημα, δεν χρειαζεται επιπλεον ρυθμιση (απο οτι μου ειπαν), ουτε καν για να μαζεψουν τους ρυπους πριν το ΚΤΕΟ.
Περασα ΚΤΕΟ με την 1η χωρις να ενοχλησω καν τον εγκαταστατη για ρυθμισεις κλπ...
Πολυ καλη η συμπεριφορα του και σε χαμηλες θερμοκρασιες (μεχρι -15οC το εχω δουλεψει και ηταν αψογο) και μηδενικα λαμπακια check engine κλπ.... -
Ο χρήστης Gth έγραψε:
αλλά με τα φτηνά μπεκ,με δυο μήνες εγγύηση, ενώ με τα μπεκ της Keihin, δυο χρόνια εγγύηση,Ελπίζω να μην είμαι πολύ αλλά οτιδήποτε πωλείται στην Ελλάδα και δεν προορίζεται για επαγγελματική χρήση έχει **υποχρεωτικά ** 2 χρόνια εγγύηση σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία οπότε τα δυο μήνες , ένα χρόνο κλπ που λέγονται κατά καιρούς (γενικότερα μιλάω ) είναι μπαρούφες. Αλήθεια θυμάστε την VW , την FiAT και την ALFA ROMEO μέχρι πριν από λίγα χρόνια δίναν μόνο ένα χρόνο εγγύηση και ξαφνικά το πήγαν δυο λέτε να το κάναν επειδή μας λυπηθήκαν;
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
Τον περασμενο Οκτωμβρη εκγατεστησα ενα κιτ της tartarini στο fiat stilo 1.2
Από τότε καθε πρωι που ο κινητηρας ειναι κρυος ρεταρει πολυ ασχημα για μισο λεπτο περιπου και μετα ολα οκ. Κατα το ρεταρισμα ακουγονται ενιοτε καi σκασιματα. Εννοειτε οτι το κανει ενω ξεκιναει οπως παντα με καυσιμο τη βενζινη. Απο τον εγκαταστατη λενε οτι δεν φταιει κατι στην εγκατασταση.
Εκανα αλλαγη των μπουζι αλλα δεν ηταν απο εκει το προβλημα.
Ειχε καποιος παρομοιο προβλημα ή καποια καλη ιδε για το τι φταει?μπορει να ειναι πολλα πραγματα.ελεγξε τα λαδια σου αν ειναι μπερδεμενα με νερο,κοιτα πισω αν βγαζει ασπρο καπνο πισω που δεν εξατμιζεται κατευθειαν στην ατμοσφαιρα και δες και το θεμα της μπαταριας.να εχεις υποψιν σου οτι το πρωινο ρεταρισμα που σταματαει μετα απο λιγο μπορει να σημαινει και φλαντζα κεφαλης η το χειροτερο κεφαλαρι ραγισμενο.ειναι οι χειροτερες ζημιες που μπορει να εχει αλλα καλο ειναι να το εχεις στην ακρη του μυαλου σου.
Δεν εχω κανενα συπτωμα απο φλατζα κεφαλής η κάτι αλλο παρομοιο. Ουτε ασπριλες στα λαδια, ουτε φυσαλιδες στο καλοριφερ, ή ατμό στην εξατμιση το πρωι.
Αν ειναι ο χαρτης του υγραεριου, επειδή αποδείχθηκε οτι ο εγκαυταστατης μου ειναι παντελώς ασχετος, τι να του πώ ακριβώς να κανει;; Π.χ να σβήσει το χαρτη του υγραεριου και να αντιγραψει ξανα το μανισιο;;
-
Φίλοι nolis11, dathes, dalamaidis, gakost σας ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις. Θα ...προσευχηθώ και θα αποφασίσω.
-
Ο χρήστης tasssos1 έγραψε:
Τον περασμενο Οκτωμβρη εκγατεστησα ενα κιτ της tartarini στο fiat stilo 1.2
Από τότε καθε πρωι που ο κινητηρας ειναι κρυος ρεταρει πολυ ασχημα για μισο λεπτο περιπου και μετα ολα οκ. Κατα το ρεταρισμα ακουγονται ενιοτε καi σκασιματα. Εννοειτε οτι το κανει ενω ξεκιναει οπως παντα με καυσιμο τη βενζινη. Απο τον εγκαταστατη λενε οτι δεν φταιει κατι στην εγκατασταση.
Εκανα αλλαγη των μπουζι αλλα δεν ηταν απο εκει το προβλημα.
Ειχε καποιος παρομοιο προβλημα ή καποια καλη ιδε για το τι φταει?μπορει να ειναι πολλα πραγματα.ελεγξε τα λαδια σου αν ειναι μπερδεμενα με νερο,κοιτα πισω αν βγαζει ασπρο καπνο πισω που δεν εξατμιζεται κατευθειαν στην ατμοσφαιρα και δες και το θεμα της μπαταριας.να εχεις υποψιν σου οτι το πρωινο ρεταρισμα που σταματαει μετα απο λιγο μπορει να σημαινει και φλαντζα κεφαλης η το χειροτερο κεφαλαρι ραγισμενο.ειναι οι χειροτερες ζημιες που μπορει να εχει αλλα καλο ειναι να το εχεις στην ακρη του μυαλου σου.
Δεν εχω κανενα συπτωμα απο φλατζα κεφαλής η κάτι αλλο παρομοιο. Ουτε ασπριλες στα λαδια, ουτε φυσαλιδες στο καλοριφερ, ή ατμό στην εξατμιση το πρωι.
Αν ειναι ο χαρτης του υγραεριου, επειδή αποδείχθηκε οτι ο εγκαυταστατης μου ειναι παντελώς ασχετος, τι να του πώ ακριβώς να κανει;; Π.χ να σβήσει το χαρτη του υγραεριου και να αντιγραψει ξανα το μανισιο;;
Επειδή τα δύο καύσιμα μοιράζονται τον αισθητήρα λάμδα, η μαμά ηλεκτρονική προσπαθεί να ρυθμίσει τα μίγματα της βενζίνης, έστω και αν το αμάξι εκείνη την ώρα δουλεύει με υγραέριο. Σαν αποτέλεσμα όπου ο χάρτης του υγραερίου είναι πλούσιος, ο αντίστοιχος της βενζίνας φτωχαίνει και το ανάποδο. Το πρωί που το αμάξι δουλεύει με τον διορθωμένο χάρτη της βενζίνας, λογικά υποφέρει από πολύ πλούσιο ή πολύ φτωχό μίγμα (πιθανόν υπερβολικά πλούσιο μου φαίνεται να είναι). Για να λυθεί το θέμα, πρέπει ο χάρτης του υγραερίου να είναι όσο πιό σωστός και κοντά στα στοιχειομετρικά μίγματα γίνεται. Οπότε ο εγκαταστάτης σου πρέπει να φέρει τα μίγματα εκεί που πρέπει με το υγραέριο (στο στοιχειομετρικό) και να πάψει να προσπαθεί να το κάνει να καίει βενζίνα-υγραέριο το ίδιο...
-
Ο χρήστης tasssos1 έγραψε:
Αν ειναι ο χαρτης του υγραεριου, επειδή αποδείχθηκε οτι ο εγκαυταστατης μου ειναι παντελώς ασχετος, τι να του πώ ακριβώς να κανει;; Π.χ να σβήσει το χαρτη του υγραεριου και να αντιγραψει ξανα το μανισιο;;
τωρα φταιω εγω?
ρεεεε. ειστε σοβαροι??/? τι ειναι αυτα που ρωτατε? περιμενετε λογικες απαντησεις?
να πατε να πνιγητε ρε. και η δυο.ουτος η αλλως εδω το κανατε τρελοκομειο .
αντε γεια.
-
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
Εγώ πάντως από Λάρισα, ανέβηκα στη Φλώρινα και το πέρασα με 750 Ευρώ (+100 Ευρώ για τα χαρτιά όποιος τα θέλει
Σε άλλον που ρώτησα εκεί στη Φλώρινα το βάζει με 1.000 Ευρώ. Οι τιμές που έχουν είναι αυτές διότι δίπλα είναι τα Σκόπια και πας με λιγότερη τιμή και το περνάς εκεί.Και μετα σου λεγαν παλιοτερα οι εγκαταστατες: 1 χιλιαρικο η εγκατασταση???????????!!!!!!!!!!
Αυτη ειναι η τιμη μονο για τα υλικα του κιτ....Στην Λαρισσα ποσο εξακολουθουν να το βαζουν??
1600 Ευρώ το περνάνε και 0,78/Λίτρο LPG
Η δεξαμενή είναι 43Lit τούρκικης προέλευσης και μου είπε ότι πήρε λίγο την 1η φορά γιατί έχει αέρα μέσα και ότι με 2-3 γεμίσματα θα έρθει στο κανονικό του. Βλέπουμε.
Στα 34.4 λιτρα ειναι το 80% της δεξαμενης σου.
Περισσοτερο δεν προκεται να παρει οσο υπαρχει ο περιοριστης. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
«Η δεξαμενή είναι 43Lit τούρκικης προέλευσης και μου είπε ότι πήρε λίγο την 1η φορά γιατί έχει αέρα μέσα και ότι με 2-3 γεμίσματα θα έρθει στο κανονικό του. Βλέπουμε.»
Η λέξη «βλέπουμε’ φιλέ μου δεν περιλαμβάνετε στο τεχνικό λεξιλόγιο.
Το πρώτο φουλάρισα φιλέ μου, ΤΟ ΚΑΝΕΙ ο εγκαταστάτης και πληρώνεις την απόδειξη του πρατήριου. Εκεί κάνει ΕΞΑΕΡΩΣΗ, και έτσι ο αέρας παίρνει δρόμο.
Δεν ρυθμίζετε σωστά, όταν υπάρχει μέσα αέρας. Έτσι πας και ξανά πας, και της άλλες παπαριες που διαβάζω ότι γίνονται.
Χωρίς διαπίστευση εγκαταστάτη, για εμένα είναι συνοδοιπορία, συνυπευθυνότητα και δική σου. Εδώ για service έρχονται και ψάχνουν για αναρτημένο πτυχίο όπως λέει ο νόμος ….
ΤΡΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ σε μια χώρα που βγάζει τα μάτια της μόνη της, και αυτοκτονεί συνειδητά, για μερικά ευρώ.
Και αναρωτιέμαι τρελαμένος: υπάρχουν δυο που πουλάναι κοτόπουλα. Ο ένας τα έχει πάρει από εκτροφεία διαπιστευμένα και με υγειονομική σφραγίδα, 3ε το κιλό. Ο άλως παίρνει από όπου βρει, που μπορεί να έχουν και σαλμονέλα με 2ε το κιλό. Θα πάτε στον δεύτερο???...
ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΤΕ!!!!......
ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΧΩΡΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ. Τώρα καταλάβατε γιατί ανέστειλα την εργασία που έκανα 45 χρόνια?.....γιατί θα έπρεπε για να συναγωνιστώ, να κάνω σκατά δουλειά. Και οπωσδήποτε δεν ‘πόνεσα’, γιατί έχω και άλλα χαρτιά…..
Antonis-team.Φίλε Αντώνη έχεις δίκαιο σε κάποια πράγματα και συμφωνώ μαζί σου. Αλλά η διαφορά είναι μεγάλη για να μιλάμε απλά για 1 μεροκάματο με καλό κέρδος. Δεν μπορείς να βγάζεις 500 Ευρώ επιπλέον κέρδος για 1 ημέρα και να λες ότι μιλάμε για μερικά ευρώ. Άλλο τα 2-3 ευρώ το κοτόπουλο και άλλο τα 1600 ή και 2000 Ευρώ που πήρα σαν τιμές. Και επειδή είμαι και εγώ επαγγελματίας (καμιά σχέση με τα αυτοκίνητα) αυτό που κάνω είναι πολύ καλή δουλειά σε καλή τιμή. Γενικά πάντως το θέμα με το υγραέριο είναι λίγο εκμετάλλευση και όσοι ασχολούνται επαγγελματικά το ξέρουν.
Τέλος πάντων ότι μπορεί κανείς και είναι διατεθειμένος να πληρώσει.
Καλή συνέχεια !!
-
Ο χρήστης doukias έγραψε:
Αν ειναι ο χαρτης του υγραεριου, επειδή αποδείχθηκε οτι ο εγκαυταστατης μου ειναι παντελώς ασχετος, τι να του πώ ακριβώς να κανει;; Π.χ να σβήσει το χαρτη του υγραεριου και να αντιγραψει ξανα το μανισιο;;
τωρα φταιω εγω?
ρεεεε. ειστε σοβαροι??/? τι ειναι αυτα που ρωτατε? περιμενετε λογικες απαντησεις?
να πατε να πνιγητε ρε. και η δυο.ουτος η αλλως εδω το κανατε τρελοκομειο .
αντε γεια.
Άμα δυσκολεύεσαι σε κάτι, ρώτα. Όλοι οι σύγχρονοι ECU των οχηματων χρησιμοποιούν πίνακες (long term fue trim) για να καταγράφουν τις μακροχρόνιες ρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν στον παλμό του ψεκασμού, ώστε να πετύχουν το στοιχειομετρικό μίγμα που πρέπει και να περνάνε προδιαγραφές ρύπων. Είναι ο πίνακας που ενημερώνει ο αισθητήρας λάμδα όταν βλέπει ένα συνεχόμενο λάθος μίγμα σε κάποιο σημείο του κυρίως χάρτη. Αυτός ο πίνακας δυστυχώς ενημερώνεται και κατά την λειτουργία με υγραέριο, η ECU δεν γνωρίζει ότι ψεκάζει άλλος εγκέφαλος. Οπότε όταν το μίγμα του υγραερίου είναι πχ 5% φτωχότερο από ότι πρέπει, ο long term fuel trim γίνεται 5% πλουσιότερος στο σημείο εκείνο. Όταν γυρίσεις σε βενζίνα, για κάποιο διάστημα θα έχεις 5% παραπάνω μίγμα σε αυτό το σημείο, έως ότου ο λάμδα σιγά-σιγά ξαναμηδενίσει το σημείο αυτό.
Αν δε η διόρθωση φτάσει το 10%, θα λάβεις και ένα Long tem Fuel trim Too rich error από την OBD-II...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Αν ειναι ο χαρτης του υγραεριου, επειδή αποδείχθηκε οτι ο εγκαυταστατης μου ειναι παντελώς ασχετος, τι να του πώ ακριβώς να κανει;; Π.χ να σβήσει το χαρτη του υγραεριου και να αντιγραψει ξανα το μανισιο;;
τωρα φταιω εγω?
ρεεεε. ειστε σοβαροι??/? τι ειναι αυτα που ρωτατε? περιμενετε λογικες απαντησεις?
να πατε να πνιγητε ρε. και η δυο.ουτος η αλλως εδω το κανατε τρελοκομειο .
αντε γεια.
Άμα δυσκολεύεσαι σε κάτι, ρώτα. Όλοι οι σύγχρονοι ECU των οχηματων χρησιμοποιούν πίνακες (long term fue trim) για να καταγράφουν τις μακροχρόνιες ρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν στον παλμό του ψεκασμού, ώστε να πετύχουν το στοιχειομετρικό μίγμα που πρέπει και να περνάνε προδιαγραφές ρύπων. Είναι ο πίνακας που ενημερώνει ο αισθητήρας λάμδα όταν βλέπει ένα συνεχόμενο λάθος μίγμα σε κάποιο σημείο του κυρίως χάρτη. Αυτός ο πίνακας δυστυχώς ενημερώνεται και κατά την λειτουργία με υγραέριο, η ECU δεν γνωρίζει ότι ψεκάζει άλλος εγκέφαλος. Οπότε όταν το μίγμα του υγραερίου είναι πχ 5% φτωχότερο από ότι πρέπει, ο long term fuel trim γίνεται 5% πλουσιότερος στο σημείο εκείνο. Όταν γυρίσεις σε βενζίνα, για κάποιο διάστημα θα έχεις 5% παραπάνω μίγμα σε αυτό το σημείο, έως ότου ο λάμδα σιγά-σιγά ξαναμηδενίσει το σημείο αυτό.
Αν δε η διόρθωση φτάσει το 10%, θα λάβεις και ένα Long tem Fuel trim Too rich error από την OBD-II...
Αναφερομαι στον νευρικο φιλο: Πιθανως να εισαι εγκαταστατης ή απλα νευρικός, αλλα τα συμπερασματα σου κρατα τα για τον εαυτο σου γιατι δεν εισαι συ αυτος που ταλαιπωρειται απο τον οκτωμβριο με τον ασχετο που του το εχω παει 5 φορες για τον ιδιο λογο και δεν βρηκε τιποτα.
Μακάρι λοιπον να γινοταν να του παω εκτυπωμενες τις ρυθμισεις που θα επρεπε να κανει να τελειωνω με το θεμα επιτελους.
Απο την αλλη ομως γιατι ρεταρει μονο με κρυο κινητηρα, δεν θα επρεπε να κανει το ιδιο κι οταν ειναι ζεστος αν ειναι θεμα μιγματος?? -
@doukias: Φίλε δεν σε καταλαβαίνω! Έχεις μπει παντού και γράφεις σε όλους παρόμοια 'οργισμένα' post. Εντάξει, σου φταίνε οι εγκαταστάτες... Οι χρήστες τι σου φταίνε, που θέλουν να συζητήσουν;
@asteris: Ωραίο post! Εξηγείς με κατανοητό τρόπο πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.
Σήμερα ήταν το ραντεβού μου στον Ακονίδη για την εγκατάσταση, και μου είπε οτι θα το κρατήσει το αυτοκίνητο τουλάχιστον δύο μέρες! Αρχικά εξεπλάγην, καθώς σχεδόν όλοι οι εγκαταστάτες που είχα ρωτήσει λέγαν ότι το κάνουν πολύ πιο γρήγορα, αλλά εν τέλει σκέφτηκα πως για καλό θα 'ναι. Αναμένω ως την Πέμπτη λοιπόν!
-
@ Tassos 1
Ζεστό ξεκινάει να δουλεύει ο λάμδα που γυρίζει το μιγμα στα κανονικά του. Εκεί υπάρχει ο short term fuel map, ο χάρτης που κρατάει τις άμεσες διορθώσεις στον χάρτη ψεκασμού βάσει λάμδα. Αυτός ο χάρτης διορθώνεται συνεχώς και ακαριαία. Την μία στιγμή ψεκάζει με τον ψεκασμό βάσει χάρτη και αμέσως μετά αφού πάρει την τιμή του λάμδα, κάνει διόρθωση επί τόπου και ενημερώνει τον χάρτη short term, τον οποίον και χρησιμοποιεί σε closed loop. Όταν η τιμή short term παραμείνει για πολύ διάστημα ίδια, τότε την χρησιμοποιεί για να διορθώσει την τιμή long term.
Κρύο όμως (μέχρι 50-60 βαθμούς) δουλεύει μόνο βάσει χάρτη ψεκασμού συν τον χάρτη long term επί τον συντελεστή κρύου ψυκτικού. Ειδικά αυτός ο τελευταίος μπορεί να είναι έως και 40-50% επιπλέον του βασικού χάρτη στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, οπότε είναι ευκολο μιά λάθος τιμή στον χάρτη να οδηγήσει το μίγμα πέρα από το 12:1 και το αυτοκίνητο να αρχίσει να πνίγεται.
Βγάζοντας τον πόλο στην μπαταρία συνήθως σβήνεται ο long term και αρχίζει να ξαναμαθαίνει από την αρχή. Αν το κάνεις και συνέλθει το αμάξι, τότε είναι από κει...
-
Ο χρήστης doukias έγραψε:
Αν ειναι ο χαρτης του υγραεριου, επειδή αποδείχθηκε οτι ο εγκαυταστατης μου ειναι παντελώς ασχετος, τι να του πώ ακριβώς να κανει;; Π.χ να σβήσει το χαρτη του υγραεριου και να αντιγραψει ξανα το μανισιο;;
τωρα φταιω εγω?
ρεεεε. ειστε σοβαροι??/? τι ειναι αυτα που ρωτατε? περιμενετε λογικες απαντησεις?
να πατε να πνιγητε ρε. και η δυο.ουτος η αλλως εδω το κανατε τρελοκομειο .
αντε γεια.
Για να πουμε και του στραβου το δικιο, προσπαθησαν να απαντησουν αρκετες φορες αυτος και αλλοι που το κατεχουν το ''αθλημα'' αλλα επανερχεστε ρε παιδια με ΚΑΤΙ μα ΚΑΤΙ ερωτησεις....
Οτι και να πειτε παιδια στο μαστορα αμα ειναι σκραπας, δουλεια δεν θα κανει
Αλλα και συ ρε doukia μην τραβας καντιλια με το παραμικρο.... -
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Για να πουμε και του στραβου το δικιο, προσπαθησαν να απαντησουν αρκετες φορες αυτος και αλλοι που το κατεχουν το ''αθλημα'' αλλα επανερχεστε ρε παιδια με ΚΑΤΙ μα ΚΑΤΙ ερωτησεις....
Οτι και να πειτε παιδια στο μαστορα αμα ειναι σκραπας, δουλεια δεν θα κανει
Αλλα και συ ρε doukia μην τραβας καντιλια με το παραμικρο....ναι ναι .οπως το λες,υστερικος.
μα ειναι να μην τρελαινεσαι ? οταν πας και ακουμπας 1300+€ και δεν κοιτας γυρω σου δεν βλεπεις την κατασταση του μαγαζιου?
δεν συγκρινεις τιμες δεν επιλεγεις ποιοτητα δεν ρωτας τη δουλεια εκανε πριν ο τυπος που το παιζει( εγκαταστατης)?τι παει να πει
δεν μπορει να κανει τιποτα? τοτε απαιτεις να παρεις πισω τα λεφτα σου και ο( εγκαταστατης )να βαλει το συστημα στον @ολο του.
φωναζω οτι πρεπει να ξεσκαρταρουμε την αγορα απο τα λ α μ ο γ ι α.
πριν κανετε την εγκατασταση εξεταστε αν εχει αδεια αν εχει πτυχιο (να διαβαζει ενα σχεδιο βρε αδερφε) αν ηταν σχετικος με το αυτοκινητο και τη δουλεια εκανε πριν,προτιμηστε καποιον που εχει και καλυτερη σχεση με τα ηλεκτρολογικα (ειναι ποιο κοντα στο αντικειμενο) και προ παντων δειτε καλα το συστημα ως ποιοτητα.ανοιξτε το κουτι δειτε τα υλικα, δειτε την διατομη των καλωδιων τις εγκαταστασεις,κοιταξτε τα ελαστικα κολαρα,πρεπει να εχουν αρκετες εσωτερικες ενισχισεις,κοιταξτε τις σωλυνωσεις (αν και τωρα περναμε πλαστικους σωληνες) ολα πρεπει να εινα καλοδουλεμενα και να αναγραφουν την χωρα προελευσεις των.στην δε παραλαβη το μερακι φαινεται.δεν χρειαζωνται ιδιαιτερες γνωσεις,να εινα νυφουλα,και βεβαια το δουλεμα στρωτο χωρις τρεμουλιασματα τις μηχανης ειδικα κατα την αλλαγη καυσιμου.
ολα αυτα πρεπει να σου δωσουν την αισθηση μιας ωραιας γκομενας,να γουσταρεις.τουλαχιστον αν αποτυχεις να εχεις μια δικαιολογια για τον εαυτο σου και να παραδεχτεις οτι ηταν μεγαλη κουφαλα(εγκαταστατης).αν κατι λοιπον δεν σε ικανοποιοι τοτε.
αυτα και ευχαριστω για την φιλοξενια . αν καποιον στενοχωρεισα ζητω ταπεινα συγνωμη
δεν ξαναγραφω.εξαλου πιστευω πως δεν θα σας λειψω.
θα μιλαω μονο με πμ για οποιον φιλο θελει.
καλημερα σας. -
θα ήθελα την συμβουλή σας . ξέρετε τη δεξαμενή περνει το ford maverick 2.3 . δηλαδή πόσα λίτρα μπορεί να πάρει ? επειδή στο κάτω μέρος της ρεζέρβας εχει ενα νεύρο και δεν ακουμπάει καλα ? ευχαριστώ
-
ΠΡΟΣΟΧΗ στην πάτρα το πρατήριο δεν θα λειτουργεί όπως μου ειπαν μεχρι την ερχόμενη δευτέρα ..λόγω προβλήματος πλακετών του συστήματος .....
-
Ο χρήστης doukias έγραψε:
δεν ξαναγραφω.εξαλου πιστευω πως δεν θα σας λειψω.
θα μιλαω μονο με πμ για οποιον φιλο θελει.
καλημερα σας.Αφού θα ξαναγράψεις...
Υγραεριοκίνηση!