-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
ναι σε dsg 6αρι μονό σε σπορ προτάσεις! το 7 αρι ειναι μια ΠΑΤΑΤΑΑΑΑ!!!
Δεν θα το λεγα.. Μπορεί για κάποιους να μην αξίζει τα λεφτά του (και λογικό το βρίσκω) αλλά για μένα είναι κλάσεις ανώτερο και απ το χειροκίνητο και απ τα αντίστοιχα σε τιμή αυτόματα. Άσε που σε επαρχιακό με το δσγ κινείσαι πολύ πιο γρήγορα και άνετα.. Όσο για τους χρόνους που κάνει το δσγ, οκ άντε πες πως το χεις το ανακάτεμα, αλλά θα τους κάνεις μια θα τους κάνεις δυο, μετά τι?
-
φιλε μου δεν μίλησα εγώ για γρηγοράδα! που κ σε αυτόν τον τομέα το 7 αρι υστερη! οσο για επαρχιακούς δρομους εκει ειναι που ευχαριστιέσαι το καλό χειροκίνητο η το 6 αρι dsg αν κ αυτό καθυστερεί αφόρητα σε κατεβάσματα κ σε κρεμάει!... ένταξή σε ευθεια να το βράσω την γρήγορη αλαγη...εκτος κ αν κάνουμε συνεχώς κόντρες κ έχουμε να κάνουμε με κοντραμαξο!
-
αμα το κιβώτιο ειναι μπελάς καλό θα ηταν να μην γινοντε ταξιδια κ περνούμε στο λαιμο μας κ τους απέναντι
Στο μέτρο που μπορώ να θυμηθώ, με τα 25 χρόνια οδήγησης που έχω, το Ε κατηγορίας δίπλωμα, τα 700.000+ χλμ. και τα 15+ αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μου, στο ταξίδι δεν κάνω πολλές αλλαγές ταχυτήτων.
Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει στην πόλη.
Και ένα από τα τρία που οδηγάω είναι 'ιδανικό' γι' αυτή. Με βαρύ και ασήκωτο συμπλέκτη, ανύπαρκτη ροπή χαμηλά, και σαζμάν ταλαιπωρία.Δεν είναι πιο ασφαλές το αυτόματο εξ' ορισμού? Με τα δύο χέρια στο τιμόνι, καμμία σκέψη για αλλαγές και συμπλεκτιάσματα, ο νους σου μόνο στο δρόμο, και λίγο παραπάνω άνετος από πριν.
Αν το βρω θα ανεβάσω και μελέτη για το πόσο ασφαλέστερα αποδεικνύονται τα αυτόματα έναντι των άλλων στην πράξη, επιβεβαιωμένη από πολυετείς έρευνες της NHTSA. -
DEN EXEIS NA ASXOLITHEIS ME KATI ALLO???
-
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
φιλε μου δεν μίλησα εγώ για γρηγοράδα! που κ σε αυτόν τον τομέα το 7 αρι υστερη! οσο για επαρχιακούς δρομους εκει ειναι που ευχαριστιέσαι το καλό χειροκίνητο η το 6 αρι dsg αν κ αυτό καθυστερεί αφόρητα σε κατεβάσματα κ σε κρεμάει!... ένταξή σε ευθεια να το βράσω την γρήγορη αλαγη...εκτος κ αν κάνουμε συνεχώς κόντρες κ έχουμε να κάνουμε με κοντραμαξο!Υστερεί έναντι του 6αριού έτσι? Όχι έναντι του χειροκίνητου..Τώρα για τα κατεβάσματα, είχες ποτέ επαφή με δσγ(6άρι ή 7άρι)? Στο d σαφώς και δεν θα κατεβάσει αλλά στο s, ειδικά αν συνδυαστεί και με φρένο θα κατεβάσει όταν το θες..Εκτός κι αν τ αφήνουμε και περιμένουμε να μαντέψει πως θέλουμε να κατεβάσει.. Και στο κάτω κάτω αν σου φαίνεται τόσο αργό (που στην πραγματικότητα είναι πιο γρήγορο απ το να κάνεις την διαδικασία με το χέρι) περνάς το δάχτυλο σου πίσω από το τιμόνι και θα κατεβάσει πολύ πιο γρήγορα απ ότι θα κατέβαζες με το χέρι..
Να ξεκαθαρίσω πως δεν υποστηρίζω πως η απόδοση του 7αριού είναι καλύτερη απ του 6αριού, Το αντίθετο..
Αλλά και τα 2 είναι ανώτερα απ το χειροκίνητο.. Και για να πω την αλήθεια δεν βρίσκω κάποιον λόγο να επιβαρύνεις μια κατασκευή σαν το πόλο (έστω κι αν αυτό το πόλο γράφει γτι) με τo έξτρα βάρος και κόστος συντήρησης του 6αριού. Σε άλλες πιο απαιτητικές περιπτώσεις σαφώς και να γίνει(όπως και σωστά γίνεται άλλωστε)..Άρα έχουμε για το dsg: άνεση, οικονομία , σβελτάδα
και για το χειροκίνητο: χαμηλότερο κόστος, μεγαλύτερη 'συμμετοχικότητα' (ας πούμε) -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
DEN EXEIS NA ASXOLITHEIS ME KATI ALLO??? -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
DEN EXEIS NA ASXOLITHEIS ME KATI ALLO???
Μήνυμα στο υποσυνείδητο
-
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αν το βρω θα ανεβάσω και μελέτη για το πόσο ασφαλέστερα αποδεικνύονται τα αυτόματα έναντι των άλλων στην πράξη, επιβεβαιωμένη από πολυετείς έρευνες της NHTSA.Μιλάς για την Αμερική, στην οποία οι χειροκίνητες αλλαγές θεωρούνται ένα εξελικτικό σκαλοπάτι πριν από την καταννόηση της θεωρίας της σχετικότητας. Εδώ δεν είμαστε τόσο κουλοί..
-
Άμα ανεβάσω και βρεταννική έρευνα είμαστε οκ?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν το βρω θα ανεβάσω και μελέτη για το πόσο ασφαλέστερα αποδεικνύονται τα αυτόματα έναντι των άλλων στην πράξη, επιβεβαιωμένη από πολυετείς έρευνες της NHTSA.
Μιλάς για την Αμερική, στην οποία οι χειροκίνητες αλλαγές θεωρούνται ένα εξελικτικό σκαλοπάτι πριν από την καταννόηση της θεωρίας της σχετικότητας. Εδώ δεν είμαστε τόσο κουλοί..
Και δε νομιζω οτι οταν οδηγας σκεφτεσαι οτι πρωτα θα πατησεις τον συμπλεκτη και μετα θα βαλεις ταχυτητα.Μετα απο καποιο καιρο γινονται συνηθεια...Εδω εγω που δεν οδηγαω δεν εχω τετοιο θεμα...
-
Για εμενα ανεβα λιγο ακομα και χτυπα το GTI..Ειναι το μονο polo με σωστη τιμη αυτη τη στιγμη και τα αξιζει.. Γνωστος μου ξεκινησε για 1.2 tsi κι εκεινος και ειδε οτι με λιγα χρηματα παραπανω παιρνει 'το καλο' οποτε και το εκανε το βημα..Μαλιστα ειχε και ΑΧ εκεινος..παρομοια περιπτωση, μεγαλυτερη υπερβαση.. Το polo κατα τη γνωμη μου ειναι υπερβολικα ακριβο στις υπολοιπες εκδοσεις.Αγγιζει και ξεπερναει επιλογες της ανωτερης κατηγοριας, ασχετα αν αυτη σου ειναι παντελως αδιαφορη.
Δε παιρνεις ενα 1600αρι saxo vts να κανεις τη τρελα σου? Να μη νιωθεις και την υπερβαση δλδ,ιδιο ονομα.. -
polo GTi!!αλλα αν θελεις και την πρακτικοτητα ακομα 2πορτων fabia Rs,ιδια μηχανικα μερη βολικο αμαξακι και αυτο!αυτοματα(σειριακα) ανετα και στην πολη και εθνικη πυροβολουν(παντως πολυ γκαζι δεν ξερω αν το χρειαζεσαι τοσο)μετα σε ποιο light καταστασεις renault clio 1,2T η μουρατο 500αρακι της φιατ.ολα καλα εσυ αποφασιζεις
-
Το polo gti βγαινει 5θυρο.. Πολυ καλη λυση και το clio tce και σε λογικοτατη τιμη..
-
Παιδιά ακούστε τι έπαθα: ενώ έκανα test drive Polo TSI Highline και ήμουν αρκετά ικανοποιημένη και έτοιμη να το κλείσω, ένας φίλος με πείθει να δω και το SEAT IBIZA FR. Ναι ομολογώ ότι είναι δυο διαφορετικά αυτοκίνητα αλλά να πω την αλήθεια ότι ενθυσιάστηα πάρα πολυ με το FR. Μάλιστα έκανα test drive στο Cupra (μου είπε ο πωλητής ότι έχει παρόμοια συμεπριφορά με FR - δεν έχουν to FR test drive). Με το ΠΟΛΟ ικανοποιήθηκα γιατί οδήγησα ένα καλό αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το παλίο μου και είπα OK, έστω κι αν κάτι δεν μου κόλλαγε κάτι στο κάθισμα, κάτι στην μειωμένη σπορτίφ συμεπριφορά και εικόνα του΄, κάτι τελως παντων, ένοιωθα σαν σε καλούπι χωρίς ελευθερία -δεν μπορώ να το εκφράσω.
Ενώ το FR ... μόλις μπήκα μέσα.... καταπληκτικό. Το Cupra που οδήγησα (επαναλαμβάνω ότι δεν υπάρχει test drive στο FR) AΡΙΣΤΟ! Στην οδήγηση, στα φρένα, στη γρηγοράδα, δεν κόλλαγε σε ανηφόρες...Καταπληκτικό. Το DSG όλα τα λεφτά.Κι όπως καταλαβαίνετε έχω μπερδευτεί. Έχετε κάποια εμπειρία από SEAT IBIZA FR? Από DSG? Μήπως πρέπει να δω και το ΠΟΛΟ GTI? Ο προϋπολογισμός μου είναι μέσα σε αυτά τα πλαίσια. Ενώ οι προδιαγραφές είναι να είναι μικρό (για να χωράει στο γκαραζ μου) και να είναι ΟΚ στα ταξίδια (τουλάχιστον 1 φορά το μήνα κάνω ταξίδι σε επαρχία περίπου 250 χλμ).
-
Οι συγκεκριμένες εκδόσεις του Ibiza με το Polo GTI συγκρίνονται. Οπότε για να έχεις καλύτερη εικόνα δες και το Polo GTI και μετά αποφασίζεις.
Στο είχα πει για το DSG...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Οι συγκεκριμένες εκδόσεις του Ibiza με το Polo GTI συγκρίνονται. Οπότε για να έχεις καλύτερη εικόνα δες και το Polo GTI και μετά αποφασίζεις.Στο είχα πει για το DSG...
ομολογώ ότι είχες και έχεις δίκαιο!
-
To FR πιστεύω ότι είναι 1000 με 2000 € φτηνότερο! Εννοείται να δεις και το polo και μετά αποφασίζεις πλέον με όλα τα δεδομένα!
Μια ερώτηση σχετική με τα supermini 1,2 tsi, αν ξέρει κανείς, έρχεται κάποιο από αυτά με paddles στο τιμόνι αν το συνδυάσεις με DSG? Ή τα paddles αφορούν αποκλειστικά τα twincharged μοντέλα?
-
Tα paddles δεν διατέιθενται στο 1,2 tsi με dsg. Στο GTi είναι στάνταρ. Γενικότερα μπορείς να βάλεις σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα vw με οποιoνδήποτε tsi κινητήρα (πχ γκολφ 122) εκτός από το πόλο tsi.
Το FR σαν πακέτο όντως είναι πολύ καλή λύση
Ήρθε η ώρα να αλλάξω αυτοκίνητο - Αλλά ποιό?