Πες τα UnHackAble, καλή, χρυσή και άγια η οικονομία (μαντέψτε, είμαι υπέρ!!) αλλά δεν είναι το παν στην κρίση ενός αυτοκινήτου.
Θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι είναι. Το κακό είναι ότι το πιστεύουμε.
Σόρρυ για το offtopic.
Πες τα UnHackAble, καλή, χρυσή και άγια η οικονομία (μαντέψτε, είμαι υπέρ!!) αλλά δεν είναι το παν στην κρίση ενός αυτοκινήτου.
Θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι είναι. Το κακό είναι ότι το πιστεύουμε.
Σόρρυ για το offtopic.
ο,τι και να γίνει, άθλος του Αλονσο, όσο και ας μην τον χωνεύει κάποιος... Ειδικά με το φορτηγό που οδηγεί!
Τι κάνει ο Φεττελ; ΡΙΣΤΕΚΠ (ψιλοκωλοφαρδία, αλλά ΡΙΣΤΕΚΠ)
Δεν μου φαίνεται λάθος η λογική της Williams. Ίδωμεν όμως, γιατί αν ξαναξυπνήσουν οι MB και ανοίγουν 1 sec στο γύρο από τους υπόλοιπους, ακόμα και με ένα πιτ στοπ πάλι μπροστά θα μείνουν.
Υ.Γ. Μήπως εμείς οι Ferrariκοι να τραβήξουμε μία φώτο τον Alonso να οδηγεί τον αγώνα, while that lasts???
λολ με την Mclaren. σε αυτές τις περιπτώσεις, αν δεν ξέρεις κάνεις ότι κάνει η μάζα. Μου θυμίζει Ferrari πριν χρόνια, με βρόχινα ελαστικά χωρίς βροχή...
Τους βλέπω να τους περνάει και η Ferrari
Έλεος πια με τις κ@λοδιαφημίσεις. Δεν τους κατηγορώ, δεν θα μπορούσαν να ξέρουν τι μπορεί να συμβεί όταν πάνε σε διαφημίσεις, όμως είναι γεγονός ότι τη περασμένη εβδομάδα δεν ήμουν σε PC, δεν είχα streams, και όταν τελείωσε ο αγώνας είχα την αίσθηση ότι όλοι (συμπεριλαβανομένων και των παρουσιαστών) μιλούσαν για πράγματα που δεν είχα δει...
Εδιτ: Το έχουν πάει αλλού το πράγμα οι τύποι...
Αυτό με τα trips είναι σχετικό. Αν δεν μηδενίζει ποτέ, φυσικά και θα γράφει 6.2-6.4 lt.
Το θέμα είναι όμως ότι δεν καίει τόσο. Και το elantra 1,6 που έχουμε, 7.4 γράφει μέση κατανάλωση γιατί το έχουμε μόνο για ταξίδια. Όταν όμως το κινήσεις εντός πόλης, είναι φανερό ότι απέχει αρκετά από αυτό το νούμερο. Απλά επειδή έχουν γραφτεί τα άπειρα χιλιόμετρα, δεν αλλάζει η κατανάλωση που δείχνει ο μετρητής.
Στο Seat από την άλλη, η γενική μέση κατανάλωση μου μηδενίζει κάθε 99 ώρες οδήγησης, ή κάμποσα χιλιόμετρα, που είναι η αλήθεια και ο πιο σωστός τρόπος μέτρησης.
on topic, οδήγησέ τα και τα δύο γιατί μιλάμε για δύο εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα. Και αν καταλήξεις εν τέλει στο Fiesta, κάνε την χάρη στον εαυτό σου και απλά δοκίμασε και το 1000αράκι βενζίνης (100 ή 125). Έχω οδηγήσει το 125HP και είναι φοβερό.
Και επειδή τυγχάνω κάτοχος μικρού turbaκίου με την ίδια λογική, η λίγη παραπάνω κατανάλωση που θυσιάζεις για ένα αρκετά καλύτερο, οδηγικά, αυτοκίνητο αξίζει και με το παραπάνω. Για την ιστορία, ακόμα και το golf 1.6TDI σε σχέση με το αντίστοιχο 1.2TSI στα ίδια (νομίζω) άλογα μου είχε φανεί υπερβολικά χειρότερο, όσον αφορά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά (κινητήρα,τράβηγμα,συμπεριφορά).
Σκέψου με τον 1000άρη που η διαφορά βάρους μπροστά θα είναι ακόμα μεγαλύτερη.
Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
Ας το παραχέσουν, δεν πειράζει. Ας έκαναν διαφορετική τη πίστα
και στην αγγλια ας καναν διαφορετικη την πιστα...και να μην ακυρωναν χρονους τοτε
Τώρα μόλις είπαν στον SkyF1 ότι σε αυτήν την έξοδο δεν παίρνουν πλεονέκτημα (σύμφωνα με αυτούς) οπότε για αυτό και δεν κάνουν κάτι. Either way, γενικότερα έχω την αίσθηση ότι η FIA εφαρμόζει όπως να'ναι τους κανονισμούς...
Edit: Βλέπω πάλι τον RAI να πηγαίνει για ύπνο, να φρεσκαριστεί το αγόρι μας
Συμφωνώ και εκεί αν δεις τα ποστ μου το ίδιο έλεγαν...
Ας το παραχέσουν, δεν πειράζει. Ας έκαναν διαφορετική τη πίστα
Ευτυχώς ο Hamilton είναι καλά με τον αποκλεισμό να σημαίνει ότι αύριο θα έχουμε εξασφαλισμένο θέαμα. Τον βλέπω στο τέλος του πρώτου γύρου να είναι στη πεντάδα. Εκτός αν κάνουν οι τριγύρω τα...μαγικά τους!
edit: 'Αποκλεισμό' εννοώ την δέκατη έκτη θέση, για να μην παρεξηγηθώ.