-
Πέρνα από το Thread του Focus και διάβασε, το μέλος που έχει το 1.5Τ SW αλλά με χειροκίνητο βλέπει σίγουρα χαμηλότερες καταναλώσεις από τα 11 που αναφέρεις. Με την ταυτότητα στο στόμα είσαι συνέχεια όταν οδηγάς, ή μόνο εντός πόλης;
Μπάμπη σε κάνω quote απο το νήμα του Μοκκα.
Όχι καμια σχεση με οδήγηση χωρίς αύριο. Μιλάω πάντα για εντός πόλης οπου δυστυχώς κυκλοφορώ πολύ σε περιοχές με κίνηση, φανάρια κα πήξιμο. Διαδρομη για δουλεία, Πετρούπολη Κηφισιά, καθημερινή διαδρομή Πετρούπολη Περιστερι και προς Μοσχατο μερικές φορές. Κάνω και λίγο ανήσυχη οδήγηση αυτό να το πούμε.
Έιδα τις καταναλώσεις του φίλου, αλλα μένει Κρήτη οπότε δεν το λαμβάνω υπόψη. Και το λέω αυτό γιατί για παράδειγμα με ένα παιδί που έχουμε το ίδιο ακριβώς αμάξι αλλά αυτός μένει Θήβα και κάνει καθημερινά Θηβα-Χαλκιδα έχει μέση γύρω στα 6 και εγώ 8.2. Οπότε αυτα σκέφτομαι και πιστεύω το Φοκι θα τσιμπήσει 10-11 άνετα. Γενικά η κατανάλωση του 1.5 182 8ΑΤ ειναι το μόνο που με προβληματίζει.
Εδώ και η καταγραφή μου στο SprintMonitor με το Φιεστα . https://www.spritmonitor.de/en/detail/892798.html
Εννοείται ότι θα ήθελα να μείνω στην μαρκα. Δεν έχω κανένα παράπονο 16 χρόνια, έχω πολύ καλές σχέσεις με το Service και δεν ψήνομαι να ψάχνω νέο αλλά.. Στα + και το επιτόκιο του 1.99...
-
BabisStinson wrote:
Πέρνα από το Thread του Focus και διάβασε, το μέλος που έχει το 1.5Τ SW αλλά με χειροκίνητο βλέπει σίγουρα χαμηλότερες καταναλώσεις από τα 11 που αναφέρεις. Με την ταυτότητα στο στόμα είσαι συνέχεια όταν οδηγάς, ή μόνο εντός πόλης;
Μπάμπη σε κάνω quote απο το νήμα του Μοκκα.
Όχι καμια σχεση με οδήγηση χωρίς αύριο. Μιλάω πάντα για εντός πόλης οπου δυστυχώς κυκλοφορώ πολύ σε περιοχές με κίνηση, φανάρια κα πήξιμο. Διαδρομη για δουλεία, Πετρούπολη Κηφισιά, καθημερινή διαδρομή Πετρούπολη Περιστερι και προς Μοσχατο μερικές φορές. Κάνω και λίγο ανήσυχη οδήγηση αυτό να το πούμε.
Έιδα τις καταναλώσεις του φίλου, αλλα μένει Κρήτη οπότε δεν το λαμβάνω υπόψη. Και το λέω αυτό γιατί για παράδειγμα με ένα παιδί που έχουμε το ίδιο ακριβώς αμάξι αλλά αυτός μένει Θήβα και κάνει καθημερινά Θηβα-Χαλκιδα έχει μέση γύρω στα 6 και εγώ 8.2. Οπότε αυτα σκέφτομαι και πιστεύω το Φοκι θα τσιμπήσει 10-11 άνετα. Γενικά η κατανάλωση του 1.5 182 8ΑΤ ειναι το μόνο που με προβληματίζει.
Εδώ και η καταγραφή μου στο SprintMonitor με το Φιεστα . https://www.spritmonitor.de/en/detail/892798.html
Εννοείται ότι θα ήθελα να μείνω στην μαρκα. Δεν έχω κανένα παράπονο 16 χρόνια, έχω πολύ καλές σχέσεις με το Service και δεν ψήνομαι να ψάχνω νέο αλλά.. Στα + και το επιτόκιο του 1.99...
Οτιδηποτε παρεις που να ειναι σε αντιστοιχες υποδυναμεις και διαστασεις, πανω κατω ιδιες καταναλωσεις θα εχεις, μισο λιτρο πανω κατω δεν κανει την διαφορα. Αλλιως για θεμα οικονομιας πρεπει να κοιταξεις σε διαφορετικης φιλοσοφιας κινητηρες, οπως υβριδικα.
Για εμενα αν δεν θες κατι σε υβριδικο-ηλεκτρικο και ντιζελ, παρε το focus που σου αρεσει.
-
BabisStinson wrote:
Πέρνα από το Thread του Focus και διάβασε, το μέλος που έχει το 1.5Τ SW αλλά με χειροκίνητο βλέπει σίγουρα χαμηλότερες καταναλώσεις από τα 11 που αναφέρεις. Με την ταυτότητα στο στόμα είσαι συνέχεια όταν οδηγάς, ή μόνο εντός πόλης;
Μπάμπη σε κάνω quote απο το νήμα του Μοκκα.
Όχι καμια σχεση με οδήγηση χωρίς αύριο. Μιλάω πάντα για εντός πόλης οπου δυστυχώς κυκλοφορώ πολύ σε περιοχές με κίνηση, φανάρια κα πήξιμο. Διαδρομη για δουλεία, Πετρούπολη Κηφισιά, καθημερινή διαδρομή Πετρούπολη Περιστερι και προς Μοσχατο μερικές φορές. Κάνω και λίγο ανήσυχη οδήγηση αυτό να το πούμε.
Έιδα τις καταναλώσεις του φίλου, αλλα μένει Κρήτη οπότε δεν το λαμβάνω υπόψη. Και το λέω αυτό γιατί για παράδειγμα με ένα παιδί που έχουμε το ίδιο ακριβώς αμάξι αλλά αυτός μένει Θήβα και κάνει καθημερινά Θηβα-Χαλκιδα έχει μέση γύρω στα 6 και εγώ 8.2. Οπότε αυτα σκέφτομαι και πιστεύω το Φοκι θα τσιμπήσει 10-11 άνετα. Γενικά η κατανάλωση του 1.5 182 8ΑΤ ειναι το μόνο που με προβληματίζει.
Εδώ και η καταγραφή μου στο SprintMonitor με το Φιεστα . https://www.spritmonitor.de/en/detail/892798.html
Εννοείται ότι θα ήθελα να μείνω στην μαρκα. Δεν έχω κανένα παράπονο 16 χρόνια, έχω πολύ καλές σχέσεις με το Service και δεν ψήνομαι να ψάχνω νέο αλλά.. Στα + κι το επιτόκιο του 1.99...
επειδή και το δικό μου puma τον 1,5 ecoboost έχει απλά με ελαχιστα διαφορετικά άλογα 198 αντι για 182 και μένω αθηνα σου επιβεβαιώνω όπως σου εγραψα και στο αλλο νήμα ότι εκει γύρω στο 10 θα είσαι στην Αθηνα σε κίνηση λίγο πάνω λίγο κάτω
Ιδιος κινητήρας είναι δεν νομίζω να εχει μεγαλή διαφορα στο focus
-
BabisStinson wrote:
Πέρνα από το Thread του Focus και διάβασε, το μέλος που έχει το 1.5Τ SW αλλά με χειροκίνητο βλέπει σίγουρα χαμηλότερες καταναλώσεις από τα 11 που αναφέρεις. Με την ταυτότητα στο στόμα είσαι συνέχεια όταν οδηγάς, ή μόνο εντός πόλης;
Μπάμπη σε κάνω quote απο το νήμα του Μοκκα.
Όχ καμια σχεση με οδήγηση χωρίς αύριο. Μιλάω πάντα για εντός πόλης οπου δυστυχώς κυκλοφορώ πολύ σε περιοχές με κίνηση, φανάρια κα πήξιμο. Διαδρομη για δουλεία, Πετρούπολη Κηφισιά, καθημερινή διαδρομή Πετρούπολη Περιστερι και προς Μοσχατο μερικές φορές. Κάνω και λίγο ανήσυχη οδήγηση αυτό να το πούμε.
Έιδα τις καταναλώσεις του φίλου, αλλα μένει Κρήτη οπότε δεν το λαμβάνω υπόψη. Και το λέω αυτό γιατί για παράδειγμα με ένα παιδί που έχουμε το ίδιο ακριβώς αμάξι αλλά αυτός μένει Θήβα και κάνει καθημερινά Θηβα-Χαλκιδα έχει μέση γύρω στα 6 και εγώ 8.2. Οπότε αυτα σκέφτομαι και πιστεύω το Φοκι θα τσιμπήσει 10-11 άνετα. Γενικά η κατανάλωση του 1.5 182 8ΑΤ ειναι το μόνο που με προβληματίζει.
Εδώ και η καταγραφή μου στο SprintMonitor με το Φιεστα . https://www.spritmonitor.de/en/detail/892798.html
Εννοείται ότι θα ήθελα να μείνω στην μαρκα. Δεν έχω κανένα παράπονο 16 χρόνια, έχω πολύ καλές σχέσεις με το Service και δεν ψήνομαι να ψάχνω νέο αλλά.. Στα + και το επιτόκιο του 1.99...
Πολύ σωστός και ρεαλιστικός, και εγώ βλέπω εδώ κάτι απίστευτα νούμερα καταναλώσεων και αναρωτιέμαι πού τα κάνουν.. όπως πολύ σωστά λες, αν τα κάνεις σε Θήβα - Χαλκίδα, και είσαι μέσα στα όρια, όλα καλά καίνε, αλλά αν πηγαίνεις Πετρούπολη - Κηφισιά, ή κάνα Πειραιά, και οδηγείς και σαν άνθρωπος (δηλαδή, χωρίς αυγό) τότε βλέπεις διψήφια νούμερα ευκολότερα.
Όπως σωστά σου είπαν, μήπως σε συμφέρει να δεις εναλλακτικές επιλογές, μέσα στην πόλη είναι γεγονός ότι τα υβριδικά δεν παίζονται, τα καλύτερα συστήματα τα έχουν οι Ιάπωνες Toyota/Honda, δεν ξέρω μήπως έρθει το Civic υβριδικό (δεν το έχω παρακολουθήσει καλά) και σε καλύψει απόλυτα στα πάντα, αλλά τα υβριδικά λόγω στόχευσης στην οικονομική κατανάλωση έχουν μία τάση προς τη νορμάλ οδήγηση, αλλά υπάρχουν και εκδόσεις που τα έχουν όλα (ο 2.0 στα Toyota, ας πούμε, καλός για το C-HR).
Με ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα δεις συγκλονιστικές μειώσεις μες την πόλη, ή πέσε σε άλογα σε mild hybrid για πιο νορμάλ..
-
10 και 11 δεν έχω δει ποτέ ακόμα και όταν το πάω κομμάτια.
Το μεγαλύτερο νουμερο που έχω δει είναι 9.4 σε τρελό μποτιλιάρισμα. Με αυγό που αναφέρθηκε δεν οδηγώ ποτέ. Ούτε και σαν τον τρελό οδηγώ όμως ειδικά εντός πόλεων όπου δυστυχώς έχουν δει τα μάτια μου πολλά.
Εννοείται πως είναι ενα αμάξι που δεν έχει πρώτη προτεραιότητα την οικονομία. Πολύ εύκολα ξεχνιέται από το πόσο διασκεδαστικό είναι και πας παραπάνω. Από την άλλη έχει την δυνατότητα να πετύχει αξιοπρεπή για την κατηγορία νούμερα χωρίς υπερπροσπάθεια.
Για κάποιον που νοιάζεται πολύ για την κατανάλωση και την άνεση στην μετακίνηση σίγουρα ένα corolla ή Yaris θα είναι καλύτερη επιλογή. Χάνει όμως από αλλού δε γίνεται να τα έχουμε όλα.
Για αυτό και εγώ που ψάχνω 2ο για την γυναίκα, η οποία λόγω δουλειάς μετακινείται αρκετά κάθε μέρα, προκειμένου να αντικαταστήσει το μικρό μας, έκλεισα σήμερα τεστ για το yaris και μόλις έχουν διαθέσιμο corolla θα το δούμε και εκείνο.
Μου έχει σπάσει τα νεύρα όμως γιατί πήγαμε και είδαμε το Vitara και ενω είναι καταπληκτικό σύνολο της έχει καρφωθεί για ανεξήγητο λόγο πως είναι τεράστιο...
-
10 και 11 δεν έχω δει ποτέ ακόμα και όταν το πάω κομμάτια.
Το μεγαλύτερο νουμερο που έχω δει είναι 9.4 σε τρελό μποτιλιάρισμα. Με αυγό που αναφέρθηκε δεν οδηγώ ποτέ. Ούτε και σαν τον τρελό οδηγώ όμως ειδικά εντός πόλεων όπου δυστυχώς έχουν δει τα μάτια μου πολλά.
Εννοείται πως είναι ενα αμάξι που δεν έχει πρώτη προτεραιότητα την οικονομία. Πολύ εύκολα ξεχνιέται από το πόσο διασκεδαστικό είναι και πας παραπάνω. Από την άλλη έχει την δυνατότητα να πετύχει αξιοπρεπή για την κατηγορία νούμερα χωρίς υπερπροσπάθεια.
Για κάποιον που νοιάζεται πολύ για την κατανάλωση και την άνεση στην μετακίνηση σίγουρα ένα corolla ή Yaris θα είναι καλύτερη επιλογή. Χάνει όμως από αλλού δε γίνεται να τα έχουμε όλα.
Για αυτό και εγώ που ψάχνω 2ο για την γυναίκα, η οποία λόγω δουλειάς μετακινείται αρκετά κάθε μέρα, προκειμένου να αντικαταστήσει το μικρό μας, έκλεισα σήμερα τεστ για το yaris και μόλις έχουν διαθέσιμο corolla θα το δούμε και εκείνο.
Μου έχει σπάσει τα νεύρα όμως γιατί πήγαμε και είδαμε το Vitara και ενω είναι καταπληκτικό σύνολο της έχει καρφωθεί για ανεξήγητο λόγο πως είναι τεράστιο...
Δεν έχεις δει ποτέ διψήφιο νούμερο σε κατανάλωση; Και 9.4 που λες είναι μέσος όρος που σίγουρα έχει πάει για διαστήματα σε διψήφιο νούμερο, αλλιώς θα ήσουν στο 5-6.. εγώ σε κομμάτια βλέπω διψήφιο στα diesel..
Μπροστά στο Yaris τεράστιο φαίνεται το Vitara, τα έχεις δει πλάι πλάι; Γιατί δεν πάτε για Mokka; Αν το δει μπορεί να αλλάξει γνώμη, ή το C3 Aircross που συζητάμε από' κει, που αρέσει στα κορίτσια!
Αν θέλει μικρό, μήπως τη βολεψει ένα Ignis; Να το πάρετε και 4κουνα, βγαίνει σε κάτι ωραία χρωματακια, κουκλάκι είναι..δεν είναι τρελό value for money, αλλά αν τα Β suv φαίνονται μεγάλα, τότε είναι ότι πρέπει.
-
Τι εννοείς τρελό μποτιλιάρισμα? Στο λέω γιατί όταν επιστρέφω από δουλειά είμαι συνήθως τουλάχιστον 25-35 λεπτά νεκρά πρώτη. Κάτι αντίστοιχο? Μακάρι να είναι όπως τα λες.
Δεν είναι ότι κυνηγάω την απόλυτη οικονομία ούτε ότι δεν βγαίνω οικονομικά, ίσα ίσα ποτέ δεν έχω οδηγήσει με σκοπό να πετύχω καλά νούμερα. Στο φιέστα αν βάλεις eco επειδή επιταχύνει πολύ πιο ομαλά από στάση έχεις πιστεύω 1 lt/100 κάτω σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος - πόλης . Παρόλα αυτά δεν το χρησιμοποιώ ποτέ. Απλά δεν θέλω να καίω ανούσια τρελά νούμερα και να πηγαίνω με 40.
Την είδα την Corolla, αλλά πολύ ήπια για τα γούστα μου. Δυστυχώς ο 2.0 είναι εκτός συζήτησης λόγω Φ.Π. όπου καλύτερα να τα δώσω βενζίνες στο Focus. Group Vag μακρυά και αγαπημένοι. Honda, Δυστυχώς πάει 31 και δεν θέλω να φτάσω εκεί με το υψηλό επιτόκιο. Στα μείον και η αντιπροσωπεία και γενικά το κόστος των ανταλακτικών.
Μετά κοίταγα και το i30nline αλλά δεν έχει ACC ούτε μπορεί να πάρει και έχει και DCT που θα ήθελα να αποφύγω. Αν δεν κάνω λάθος θα βγεί νέο ceed? Ξεχνάω κάνα άλλο c hatch???
Απλά, η σκέψη είναι b-suv ή c-hatch. Στα πρώτα ελάχιστα πιο οικονομικά, πιο άνετα σε κύλιση ,δεν θα φοβάμαι μην στραβώσει καμιά ζάντα ή βρω κάπου και πιο άνετη γενικότερα εμπειρία οδήγησης. Τα δεύτερα ξεκάθαρα πιο fun to drive, μηχανήματα για γούστα και σίγουρα πιο πολλοί χώροι! Χτες που μπήκαμε στο focus μου έκανε εντύπωση πόσο μακρυά ήταν η γυναίκα μετά από τόσα χρόνια στο Fiesta. Καλά στο πίσω κάθισμα έκατσα σταυροπόδι. Ήταν και Vignale και η γυναίκα ψάρωσε μέσα.
Στα του Focus, προσφορά 30.150 κλειδι με Magnetic, Tech Pack, Εργοστασιακο Συναγερμο, Adaptive Led φώτα, HUD. Δεν έχω βάλει τις 18' κυρίως για άνεση απο φόβο μην κοπανάνε πολύ, αλλα χτες που το είδα και με 17 ,οι ροδες μου φάνηκαν μπαλόνια. Οπότε αν πάω εκεί θα βάλω και τις 18' μάλλον και ίσως βγάλω το HUD ή και τον εργοστασιακό.
-
Όχι δεν έχω δει 2ψήφιο. Μόνο την πρώτη βδομάδα που ήρθε με 9 χιλιόμετρα και είχε μέση 16. Δε μιλάω για στιγμιαία. Μιλάω για μέση κατανάλωση. Στιγμιαία φυσικά και βλέπω και 30 σε ανηφόρες.
Δεν ήταν επιλογή το Yaris, το corolla πήγαμε να δούμε αλλά είχαν πουλήσει το εκθεσιακό και είπαμε ας δοκιμάσουμε το Yaris έτσι από περιέργεια. Πίσω εμένα (1.86) βρίσκει το κεφάλι μου στο ταβάνι λίγο... Αρκετά στριμόκωλο και πολλή φτήνια μέσα, αλλά φαίνεται ωραίο σύνολο με γνώμονα την οικονομία και την πρακτικότητα. Ελπίζω και φαντάζομαι πως το corolla θα είναι πολύ καλύτερο. Περιμένω να το δω αργότερα που θα φέρουν. (από την ζήτηση και την έλλειψη αυτοκινήτων μέχρι και τα εκθεσιακά πουλάνε!)
Το C3 Aircross το είδαμε εχθές μαζί με το C3, δυστυχώς απογοήτευση. Μια μετριότητα και το χειρότερο είναι πως αυτά που έχουν παραγγείλει είναι εκδόσεις που δε μας ενδιαφέρουν (κυρίως χειροκίνητα). Για ειδική παραγγελία κάτι πήγε να μας πει για Μάιο (!) και εφόσον δεν είχαμε ενθουσιαστεί έτσι κι αλλιώς, τον ευχαριστήσαμε και φύγαμε. Το Aircross πάντως απείρως καλύτερο του απλού C3 (λογικό).
Το Mokka δεν το έχει δει ακόμα. Ίσως το δούμε αν πάμε να ρίξουμε μια ματιά στο Corsa. Γενικά μου λέει πως αν είναι για 2κίνητο προτιμάει στυλ hatch παρά ψηλωμένο γιατί και πιο όμορφα και μαζεμένα της φαίνονται στο μάτι και πιο ακριβά είναι τα αντίστοιχα cross/suv.
To Ignis τώρα είναι ο μεγάλος της έρωτας! Εμφανισιακά το λατρεύει το θεωρεί funky και ιδιαίτερο. Το είδαμε δίπλα στο Vitara (το χρησιμοποίησα και ως μέτρο σύγκρισης για να της δείξω πως το μήκος του Vitara δεν είναι τεράστιο - τα είχαν δίπλα δίπλα). Με το που μπήκε μέσα μου είπε 'εδώ δε νομίζω να χωράς να κάτσεις' χαχα. Είναι αρκετά στενό και το χειρότερο απ όλα για μένα είναι το 5άρι κιβώτιο και τα ταμπούρα πίσω... Θα προτιμούσα το Panda με 6άρι και δίσκους κι ας έχει μανιβέλες στα πίσω παράθυρα! (Ούτε Panda είχαν εκθεσιακό στην Fiat - πουλήθηκε!)
Τέλος πάντων. Σήμερα έχει 2 τεστ: Πρώτα fiesta (της άρεσε πολύ στην έκθεση) και μετά το yaris.
m3rlin με αυτά που γράφεις στο προηγούμενο ποστ, δε πας να δεις και συ το Vitara;
Επίσης αφού σε νοιάζει η οικονομία αλλά θες και δύναμη για λίγο διασκέδαση, γιατί όχι Focus mild hybrid 155; Σίγουρα πιο οικονομικό και 155 αλογάκια δεν είναι και λίγα!
-
m3rlin με αυτά που γράφεις στο προηγούμενο ποστ, δε πας να δεις και συ το Vitara;
Επίσης αφού σε νοιάζει η οικονομία αλλά θες και δύναμη για λίγο διασκέδαση, γιατί όχι Focus mild hybrid 155; Σίγουρα πιο οικονομικό και 155 αλογάκια δεν είναι και λίγα!
Το είδα και το Vitara, αλλά δεν με τρέλανε μέσα. Μου φάνηκε μια γενιά πίσω. Κατα τα αλλα σαν εργαλείο ειναι κορυφή σίγουρα και σε καλή τιμή και 4Χ4!!!
Δυστυχώς το 155 το Focus δεν το βγάζει σε αυτόματο που είναι βασική προϋπόθεση. Αν το έβγαζε, απλά θα σας έλεγα ότι το έχω βάλει ήδη παραγγελία!
-
Δυστυχώς το 155 το Focus δεν το βγάζει σε αυτόματο που είναι βασική προϋπόθεση. Αν το έβγαζε, απλά θα σας έλεγα ότι το έχω βάλει ήδη παραγγελία!
Nα το πω λίγο πιο σωστά: Δυστυχώς το 155αρι δεν το εισάγει η FMH με αυτόματο κιβώτιο, αλλιώς και εγω θα το είχα πάρει!! Από Γερμανία που το έψαξα δεν συμφέρει να το φέρω.
-
Nα το πω λίγο πιο σωστά: Δυστυχώς το 155αρι δεν το εισάγει η FMH με αυτόματο κιβώτιο, αλλιώς και εγω θα το είχα πάρει!! Από Γερμανία που το έψαξα δεν συμφέρει να το φέρω.
Το αυτό!!! Γενικά η FMH με έχει ξενερώσει τρελά με τις @@ που κάνουν.. Έχε χάρη που έχουν ακόμα (για πόσο???) τόσα θετικά.. Δεν ξεχνώ ποτέ ότι όταν έκανα παραγγελία το νεο φιεστα 7/2017 δεν είχε full led να επιλέξεις.. Και μετά απο 3-4 μήνες τα έδωσαν.. και εννοείται οτι retroffit δεν έπαιζε..
-
Περίμενε να δεις τα 308 και astra τότε. Πάντως σκέψου το καλά για το 155 ακόμα και με χειροκίνητο. Τα κιβώτια της ford όπως ξέρεις και από δική σου εμπειρία είναι φοβερά.
Αν και όπως τα περιγράφεις γενικότερα νομίζω η σωστότερη επιλογή είναι ένα corolla. Έστω και 1.8
-
Δεν ξεχνώ ποτέ ότι όταν έκανα παραγγελία το νεο φιεστα 7/2017 δεν είχε full led να επιλέξεις.. Και μετά απο 3-4 μήνες τα έδωσαν.. και εννοείται οτι retroffit δεν έπαιζε..
Το θυμάμαι αυτό, το είχες γράψει στο φόρουμ...ναι ήταν ξενέρωμα.
-
m3rlin Με τόσα χλμ στην πόλη μήπως να κοίταγες corolla 2.0 που θα πάει 26-27 φαντάζομαι και τα ρέστα ΦΠ ? Επειδή φτάνεις και σε μεγαλύτερο budget.. Βέβαια δεν έχει επιτόκιο Ford η Toyota..
-
m3rlin Με τόσα χλμ στην πόλη μήπως να κοίταγες corolla 2.0 που θα πάει 26-27 φαντάζομαι και τα ρέστα ΦΠ ? Επειδή φτάνεις και σε μεγαλύτερο budget.. Βέβαια δεν έχει επιτόκιο Ford η Toyota..
αφου εχεις το budget ενα vitara glx surnroof mhev auto allgrip? να τελειωσεις με τα παντα ολα?
-
m3rlin Με τόσα χλμ στην πόλη μήπως να κοίταγες corolla 2.0 που θα πάει 26-27 φαντάζομαι και τα ρέστα ΦΠ ? Επειδή φτάνεις και σε μεγαλύτερο budget.. Βέβαια δεν έχει επιτόκιο Ford η Toyota..
Όνειρο θα ήταν.. Αλλα μπλέκεις με το ελληνικό κράτος? Μου δημιουργεί τρελή ανασφάλεια το για το τί χαράτσι θα σκάσει αυριο μεθαύριο. Την έχουμε πατήσει ήδη με ένα cherokee 3.7 οπότε καταλαβαίνεις. Επίσης στο δίλιτρο επειδή έχει την μπαταρία πίσω χάνεις αρκετα σε πορτ παγκαζ.
Με βλέπω να παίρνω αυτο που λέει ο γατος..χαχα
-
Φοκους 2 ετών με ξεκολλημενα λάστιχα πορτών....
Ο άλλος σχολιάζει ότι στις δικές του ξεκολησαν και στις 4 πόρτες την πρώτη βδομάδα.....καλά πάμε η οικονομία έχει περάσει και στην βενζινοκολλα στην Φορντ....
-
Δυστυχώς χρόνιο πρόβλημα στα Focus από τα προηγούμενα μοντέλα ακόμη.
Ευτυχώς διορθώνεται πολύ εύκολα ειδικά αν το δεις νωρίς.
Υπάρχει φυσικά και η εγγύηση όπου σου περνάνε καινούρια λάστιχα, με την ίδια όμως ανεπαρκή κολλώδη ουσία. Δεν είναι βενζινόκολλα φυσικά η οποία είναι καυστική. Προφανώς θα χρησιμοποιούν κάποια φιλική προς το περιβάλλον ουσία που δεν επηρεάζει το χρώμα. Όμως δεν είναι αρκετή για τις θερμοκρασίες της Ελλάδας.
Στο δικό μου σε ένα σημείο που άρχισε να ξεκολλάει, το έλυσα μια για πάντα με αρμόκολλα πολυουρεθάνης (μη καυστική ουσία). Το υπόλοιπο δε ξεκόλλησε ποτέ.
-
Από τα g ξεκόλλανε.
-
Εντάξει .μετά από χρόνια στα περισσότερα ξεκολλά κάποιο τμήμα και στο Σουζούκι μετά από +7 χρόνια συμβαινει σε ένα κλεισιμο στην 5η πόρτα που βγαίνει λίγο , αλλά σε φρέσκα αμάξια είναι άσχημο...στο cx7 βέβαια που είχα σχεδόν 7 χρόνια δεν είχε κουνηθεί κανένα....αλλά άλλο Μάζντα ( και άλλο βέβαια και το κόστος...).
Ford Focus MK4