-
αν δεν ειχε και το πολυ πολυ καλο επιτοκιο, το focus δεν θα πουλουσε τιποτα.
-
Σε εμφάνιση τα σπάει φίλε το PUMA, σε άλλα μας τα χαλάει........
Υποκειμενική η ομορφιά αλλά 9 στους 10 το βρίσκουν ποιο όμορφο από το Focus και ας είναι το focus ποιο καλό αυτοκίνητο σε στήσιμο που κανενας μας δεν αμφιβάλει για αυτό, εξαλου είναι και μεγαλύτερη κατηγορία θα ήταν περίεργο ενα υπερυψωμένο fiesta να ήταν καλύτερο, αλίμονο.
-
αν δεν ειχε και το πολυ πολυ καλο επιτοκιο, το focus δεν θα πουλουσε τιποτα.
Ακριβώς! Για αυτό λέω ότι το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο, δεν έχει καμία σχέση με τις πωλήσεις του.
-
.SPIROS. wrote:
αν δεν ειχε και το πολυ πολυ καλο επιτοκιο, το focus δεν θα πουλουσε τιποτα.
Ακριβώς! Για αυτό λέω ότι το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο, δεν έχει καμία σχέση με τις πωλήσεις του.
παντως σε αναμονη του f/l, οι τιμες του εχουν αυξηθει τα τελευταια 2 χρονια και εχει χασει εξοπλισμο. Ουτε αυτα βοηθουν.
-
.SPIROS. wrote:
αν δεν ειχε και το πολυ πολυ καλο επιτοκιο, το focus δεν θα πουλουσε τιποτα.
Ακριβώς! Για αυτό λέω ότι το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο, δεν έχει καμία σχέση με τις πωλήσεις του.
μα καμία όμως.
Το Focus είναι αμαξάρα και σιγουρα στα κάλύτερα της κατηγορίας του ασχέτως που δεν πουλάει καθόλου τελευταία
-
Να τονίσουμε ότι αναφερόμαστε στην Ελλάδα... Γιατί στις υπόλοιπες αγορές πάει τρένο.
Πάντως και στην Ελλάδα έχω αρχίσει και βλέπω πολλά περισσότερα απ' ότι στην αρχή όταν πήρα το δικό μου.
Ίσως έχει βοηθήσει τελικά τις πωλήσεις το 1000άρι με τα 155!
-
Τρία χρόνια πριν πήγα έτοιμος να αγοράσω το focus. Ρώτησα πόσο θα πάρουν το focus που είχα. Σημειωτέον πως είχα κάνει όλα τα σέρβις και όλες τις επισκευές στην αντιπροσωπεία. Το ελέγχουν, το αυτοκίνητό που οι ίδιοι συντηρούσαν, και μου δίνουν τιμή χώμα. Ο πωλητής της Toyotaμου έδινε λίγο καλύτερη τιμή . Αν αυτοί δεν υποστηρίζουν το αυτοκίνητό τους, γιατί να υποστηρίξω εγώ;
Κρίμα, γιατί με τις επιλογές τους αδικούν τα πολύ καλά αυτοκίνητά τους.
-
Τρία χρόνια πριν πήγα έτοιμος να αγοράσω το focus. Ρώτησα πόσο θα πάρουν το focus που είχα. Σημειωτέον πως είχα κάνει όλα τα σέρβις και όλες τις επισκευές στην αντιπροσωπεία. Το ελέγχουν, το αυτοκίνητό που οι ίδιοι συντηρούσαν, και μου δίνουν τιμή χώμα. Ο πωλητής της Toyotaμου έδινε λίγο καλύτερη τιμή . Αν αυτοί δεν υποστηρίζουν το αυτοκίνητό τους, γιατί να υποστηρίξω εγώ;
Κρίμα, γιατί με τις επιλογές τους αδικούν τα πολύ καλά αυτοκίνητά τους.
Δεν είναι δουλειά του εμπορου να υποστηρίξει το κύρος της εισαγωγικής εταιρείας.
Μην ξεχνάς ότι κάνοντας μια ανταλλαγή,ο έμπορος δεσμεύει δικό του κεφάλαιο στο πεζοδρόμιο περιμένοντας πότε θα πουληθεί.
Μπορεί την δεδομένη στιγμή να είχε καλύψει το ποσό που διαθέτει για το στοκαρισμα μτχ.
Μπορεί και να είχε πιάσει τους στόχους του σε πωλήσεις οπότε δεν τον ενδιαφέρει η ανταλλαγή.
Επίσης ένα αρκετά ελκυστικό χρηματοδοτικό θα κάνει τον υποψήφιο αγοραστή να στραφεί ευκολότερα στο καινούργιο και το μεταχειρισμένο απλά θα σκονιζεται στο πεζοδρόμιο.
Όπως βλέπεις είναι πολλές οι παράμετροι που δικαιολογούν την ακριβότερη προσφορά που σου δόθηκε.
-
Καλησπέρα σας. Πιστεύετε είναι καλή περίοδος για αγορά Focus? Κρίνοντας ότι έχει τσιμπήσει σε τιμή και έχει χάσει εξοπλισμό? Μήπως με το f/l δώσουν εξοπλισμό? Π.χ. όταν πήρα το fiesta το 17 είχε περισσότερα απο ότι έχει τώρα, βέβαια δεν ήταν Facelift αλλά καινούργιο μοντέλο.
Επισης σκέψη, στα ίδια περίπου λεφτά βγαίνει το Puma 1.0 155 αυτόματο με το Focus 1.5 182 AT οπότε αν εξαιρέσω την ξενιασιά που σου δίνει το επιπλέον ύψος του Puma & την μικρότερη κατανάλωση καταλήγω προς Focus. Μου αρεσει πιο πολυ εμφανισιακα, καλύτερες επιδόσεις & στήσιμο και περισσότεροι χώροι. Επίσης κιβώτιο με μετρατροπέα ροπής απέναντι σε διπλοσύμπλεκτο.
-
Πολυ φοβαμαι οτι θα ανεβει αισθητα η τιμη του f/l οπως με ολα τα καινουργια που κυκλοφορησαν τα τελευταια 2 χρονια.
-
Επισης σκέψη, στα ίδια περίπου λεφτά βγαίνει το Puma 1.0 155 αυτόματο με το Focus 1.5 182 AT οπότε αν εξαιρέσω την ξενιασιά που σου δίνει το επιπλέον ύψος του Puma & την μικρότερη κατανάλωση καταλήγω προς Focus. Μου αρεσει πιο πολυ εμφανισιακα, καλύτερες επιδόσεις & στήσιμο και περισσότεροι χώροι. Επίσης κιβώτιο με μετρατροπέα ροπής απέναντι σε διπλοσύμπλεκτο.
Δεν υπάρχει σύγκριση, πολύ καλύτερο το Focus. Σε αυτά τα χρήματα είναι απλά ηλίθιο να προτιμήσει κάποιος το Puma εναντι του Focus!
Οσο για το πότε να αγοράσεις....κανείς δεν ξέρει με την Ford και την FMH. Επίσης κλείνει και το εργοστάσιο της Κολωνίας για 1 εβδομάδα, οπότε δεν ξέρουμε πόσο θα επηρρεάσει τον χρόνο παράδοσης του Φόκους.
-
Όλα καλά λοιπόν. Η FMHέχει τους πωλήσεις που έχει και εγώ το αυτοκίνητο που θέλω. Φυσικά τα περί δέσμευσης κεφαλαίου κλπ ισχύουν για όλους τους εμπόρους. Η εξέλιξη της ιστορίας ήταν πως δεν χρειάστηκε καν να κάνω μεταβίβαση στην Toyota και το προηγούμενο αυτοκίνητό μου έφυγε αμέσως. Απλώς έκαναν τον μεσάζοντα. Ο δε πωλητής της ford, όταν του είπα πως δεν θα αγοράσω τελικά, με ρώτησε το τιμή θέλω. Του είπα την τιμή που μου έδινε η Toyota (25% πάνω) και συμφώνησε αμέσως.
Εκείνοι δεν υποστήριξαν το αυτοκίνητό τους και δεν τίμησαν την υπερδεκαετή εμπορική σχέση μας. Εγώ δεν αγόρασα πάλι από αυτούς, μολονότι αυτή ήταν η αρχική μου πρόθεση. Αν αυτό το θεωρούν σωστή εμπορική πολιτική, ας συνεχίσουν έτσι. Νομίζω, όμως, πως οι χαμηλές πωλήσεις πολύ καλών αυτοκινήτων δείχνουν πως κάτι δεν κάνουν καλά.
-
Νομίζω, όμως, πως οι χαμηλές πωλήσεις πολύ καλών αυτοκινήτων δείχνουν πως κάτι δεν κάνουν καλά.
Στο focus πάντως δεν είναι οτι κάνουν κάτι λάθος είναι ότι υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός και κλέβει τις πωλήσεις του το puma.
δεν αμφιβάλω για τα υπόλοιπα που λες απλά ήθελα να κάνω την από πάνω διευκρίνιση
-
Δεν υπάρχει σύγκριση, πολύ καλύτερο το Focus. Σε αυτά τα χρήματα είναι απλά ηλίθιο να προτιμήσει κάποιος το Puma εναντι του Focus!
Τα bold στο 'απλά ηλίθιο' έπρεπε να τα βάλεις. Άκου Puma vs Focus. Και μάλιστα το Puma DCT ενώ το FOCUS TC!!! Παράνοια! Άσε που άνθρωπος ο οποίος ψήνεται για το συγκεκριμένο Focus (182ps, 8AT, ML κλπ κλπ) ζυγίζει σοβαρά απέναντί του ΜΟΝΟ το Civic 1,5T (όσο προλαβαίνει και αυτό). ΜΟΝΟ...
-
Έχεις δίκιο. Ό,τι γράφω είναι μόνο η εμπειρία μου από την περιοχή μου και αφορά σε όλα τα μοντέλα.
-
Σε οτι αφορα το χωρο αποσκευών, Focus vs Puma. Εχουμε απο τη μια 380λτ και απο την αλλη 430λτ απο τα οποία 80 ειναι του megabox (αρα 350 ο επανω χωρος). Ποιος χωρος ομως απο τους δύο ειναι πιο καλα εκμεταλλευσιμος;; Βλεποντας και τους δυο χωρους εχω την εντυπωση οτι περισσοτερο θα με εξυπηρετουσε ο πιο τετραγωνισμενος του Focus παρα ο βαθυς (και με κρυφο χωρο) του Puma. Δλδ τελικα στο Puma μπορει να χωρεσω παραπανω πραματα αλλα θα πρεπει να παιζω καλο tetris και αν χρειαστω κατι που εχω χωσει στο megabox θα πρεπει να τα βγαλω ολα εξω για να εχω προσβαση. Θα ηθελα τη γνωμη σας, ειδικα οι κατοχοι.
-
Μη ξεχνάς και την επιλογή του station στο Focus (αν σε παίρνει χωροταξικά!), που σου δίνει πραγματικά αύθονο χώρο για να μη σε νοιάζει τίποτα μέχρι το 3ο παιδί!
Ίδιο μεταξώνιο ακριβώς, 30 εκατοστά μακρύτερο και περίπου 40 κιλά πιο βαρύ. Μένει να αποφασίσεις αν το έξτρα μήκος αξίζει για τις ανάγκες που θα έχεις με το αυτοκίνητο.
Τώρα πέρα από το station, καλό θα είναι να πας να τα δεις και τα 2 από κοντά γιατί ωραία τα νούμερα αλλά δεν λένε πάντα την αλήθεια.
-
Καλησπέρα σας. Πιστεύετε είναι καλή περίοδος για αγορά Focus? Κρίνοντας ότι έχει τσιμπήσει σε τιμή και έχει χάσει εξοπλισμό? Μήπως με το f/l δώσουν εξοπλισμό? Π.χ. όταν πήρα το fiesta το 17 είχε περισσότερα απο ότι έχει τώρα, βέβαια δεν ήταν Facelift αλλά καινούργιο μοντέλο.
Επισης σκέψη, στα ίδια περίπου λεφτά βγαίνει το Puma 1.0 155 αυτόματο με το Focus 1.5 182 AT οπότε αν εξαιρέσω την ξενιασιά που σου δίνει το επιπλέον ύψος του Puma & την μικρότερη κατανάλωση καταλήγω προς Focus. Μου αρεσει πιο πολυ εμφανισιακα, καλύτερες επιδόσεις & στήσιμο και περισσότεροι χώροι. Επίσης κιβώτιο με μετρατροπέα ροπής απέναντι σε διπλοσύμπλεκτο.
Προσωπικα θα πηγαινα στο Focus (οπως και πηγα focus Active). Αν θες υψος δεν ξερω αν βγαινει το active με 1,5 κινητηρα. Ειδικα στο εσωτερικο οι χωροι ειναι αισθητα καλυτεροι.
-
Σε οτι αφορα το χωρο αποσκευών, Focus vs Puma. Εχουμε απο τη μια 380λτ και απο την αλλη 430λτ απο τα οποία 80 ειναι του megabox (αρα 350 ο επανω χωρος). Ποιος χωρος ομως απο τους δύο ειναι πιο καλα εκμεταλλευσιμος;; Βλεποντας και τους δυο χωρους εχω την εντυπωση οτι περισσοτερο θα με εξυπηρετουσε ο πιο τετραγωνισμενος του Focus παρα ο βαθυς (και με κρυφο χωρο) του Puma. Δλδ τελικα στο Puma μπορει να χωρεσω παραπανω πραματα αλλα θα πρεπει να παιζω καλο tetris και αν χρειαστω κατι που εχω χωσει στο megabox θα πρεπει να τα βγαλω ολα εξω για να εχω προσβαση. Θα ηθελα τη γνωμη σας, ειδικα οι κατοχοι.
Προσωπικα δινω παντα περισσοτερη βαση στον εσωτερικο χωρο για τους ανθρωπους και λιγοτερο στα 50 λιτρα διαφορας αποσκευων. Οσο για το megabox ,χωρις να το εχω δουλεψει,δεν ξερω αν θα ειναι παντα βολικο.
-
Μην ξεχνάτε το θέμα ρεζέρβας (όποιος ενδιαφέρεται), που στο Puma δεν υπάρχει για να προστεθεί ο χώρος του megabox..... Οπότε η όποια σύγκριση να γίνεται επί ίσους όρους.
Το 'χα ξαναγράψει. Τα 2 αυτοκίνητα δεν συγκρίνονται , πολύ απλά. Μόνο η τιμή τους συγκρίνεται που είναι παραπλήσια. Επομένως αν με παραπλήσια τιμή στο Puma έχει πολύ μεγάλο κέρδος, τι συζητάμε?????.
Αυτό είχα δει και αποφάσισα να πάω στο Focus εκτός των άλλων λόγων .
Πουλάει ??? Σαν τρελό !!!
Το προωθούμε ???? Τρελά , μάλιστα αποφάσισαν να κατεβάσουν αυτό στο WRC και όχι το Fiesta.. Αφού βλέπουν τις πωλήσεις να έρχονται τρίβουν τα χέρια τους.. Απλά εδώ η FMH έχει κόψει και τα πολλά στο Focus και μάλλον την καλύπτουν οι πωλήσεις του Puma. Αλλά μην συγκρίνουμε τα 2 αυτοκίνητα. Άλλη κατηγορία, άλλο επίπεδο.....
Ford Focus MK4