margm wrote:
Σε Corsa C ( Ζ12xe) κινητήρας , αλλάχτηκε θερμοστάτης έμενε ανοιχτός , αντιψυκτικό μπήκε το γνήσιο της GM με αραίωση όπως γράφει κιόλας . Και προληπτικά άλλαξα δοχείο αντιψυκτικού και τάπα ίδια . Ωστόσο είδα σημάδια από τη μεριά της αντλίας νερού , οπότε θέλει αλλαγή , είχε αλλαχτεί ξανά από το προηγούμενο ιδιοκτήτη .
Το αμάξι δεν ανεβάζει θερμοκρασία , και τα λάδια του είναι καθαρά .( όλα αυτά τα μοτέρ βγάζουν φλάντζα καθρέφτη) . Σήμερα πού το παρακολούθησα είχε βράζει το αντιψυκτικό και είχε σημάδια . Χθές το αμάξι δέν ανέβασε θερμοκρασία όσο το οδηγούσα . Υποψιάζομαι είτε να χάνει σιγά-σιγά απο τή αντλία νερού ή να είναι βουλωμένο το ψυγείο και ζορίζεται. .
Μόλις δέν ενεργοποιώ το A/C , το αμάξι και να το ζορίσεις δέν ανεβάζει θερμοκρασία .
Πιθανολογώ οτι πρέπει να είναι βουλωμένο το ψυγείο του . Δέ πρέπει να έχει αλλαχτεί.
Αφού θα αλλάξω τρόμπα νερού , πήρα και ενα ψυγείο νερού εμπορίου. Και ως αντιψυκτικό θα χρησιμοποιηθεί το γνήσιο της GM -Dexcool με αραίωση .
Το αμάξι δούλευε μια χαρά και με A/C και χωρίς εδώ και 2 εβδομάδες δέ ανέβαζε θερμοκρασία το πολύ μέχρι 90 . Βάλαμε καινούργια τάπα . Το βεντιλατέρ παίρνει μπροστά . Και ως αντιψυκτικό έχει της Dexcool . Δέ είχε χάσει καθόλου αντιψυκτικό εδώ και 2 εβδομάδες . Μέχρι προχθές που το αμάξι ανέβασε θερμοκρασία κοντά στούς 100 και έμεινε απο αντιψυκτικό στα καλά καθούμενα .
Το πρόλαβα και δέ πήγε τελειώς στα κόκκινα . Έχει 2 σκάλες το βεντιλατέρ και παίρνουν και οι 2 , Διαρροή δέ φαίνεται απο κάπου .Πλέον το άφησα συνεργείο , είναι πολύ περιέργο γενικά.