-
Σας ευχαριστώ πολύ παιδια και σας και όλους τους υπόλοιπους για την συμπαράσταση
-
Περαστικά και να ναι το τελευταίο!
Καλές βόλτες!
-
Ωραίος cirus, όλα καλά ! Να περάσετε καλά στις διακοπές σας και να το απολάυσεις. Τι update είναι αυτά που λες? Του infotainment ? Νομίζω μπορείς και να τα κάνεις και μόνος σου.
-
Σας ευχαριστώ πολύ παιδια και σας και όλους τους υπόλοιπους για την συμπαράσταση
Σε τι βαθμο ξεμονταραν ολο το αμαξι και επισης βλεπεις κανενα θεμα στην συναρμογη των πλαστικων;
Οντως στα βουνα ειναι η λυση για οποιον δεν αντεχει τα 40αρια αλλα εδω εχουν κολλησει ολοι με την Αθηνα.
Στα δικα μου τα βουνα οχι δεν θελεις κλιματισμο το βραδυ αλλα πρεπει και να σκεπαστεις ενω η παραλιακη Ελλαδα βραζει.
-
Μπράβο ρε cirus αντε και καλές εξορμήσεις.
Αυτά τα ηλεκτρονικά του σατανά είναι, τι τα θέτε?
-
Το προβλημα Επιδιωρθώθηκε, το παρέλαβα χθες και βουρ χθες βράδυ σε βραδυνη εξόρμηση στο ορεινο χωριό στα Τρίκαλα 1100 υψόμετρο με στροφιλίκια.
Μην τα πολυλογώ ευχαριστήθηκα και γω και το αμάξι στροφιλίκι και το βράδυ ύπνο μακρια από τον καύσωνα 25 βαθμούς κελσίου στο χωρίο το βράδυ και ύπνος χωρις καταραμένο aircondition απόλαυση
Το cambus ειχε πρόβλημα και έκανε το αμαξι χριστουγενιατικο δέντρο γιατι δεν πατούσε καλά μια φύσα. Αλλά χρειαστηκε να ψάξουν όλο το αυτοκίνητο για να βρουν ποιο καλώδιο και φύσα το έκανε και μου είπαν ότι ήταν κάποια σε δύσκολο σημείο. Το λειτουργούσαν και αλλες 2 μέρες για να βεβαιωθούν ότι δεν θα το ξανακάνει.
Αλλαξα και λαδακια προληπτικά μετά το στρώσιμο 2200 χλμ
Μου είπαν να το ξαναπάω και να το αφήσω κάποια μέρα να κάνουν και τα firmware updates που χρειάζονται από την ford τα οποία είναι πολύωρα εξού και χρειάζονται μια μέρα.
Ολα καλά μεχρι στιγμής
-
γουελ νταν, χαβ σαμ νάις φαστ ρουτς και κιπ αζ ινφορμντ
-
ποιο χωριο?
-
στην εο δεξια και ησυχα. κυκλοφορουν και γατοι
-
-
Cirus, ειλικρινά επειδής να ούμε ακουμπάω ξυστά απ οξω απ όξω επαγγελματικά το ζήτημα, ήθελα να σου γράψω κατευθείαν πως δεν θα ήταν σοβαρή βλάβη αλλά κάποια ανοησία του bus, σήμερα που διάβασα ξανά το νήμα επιβεβαιώθηκε η περίπτωση.
Καλώς ήρθατε στον κόσμο των ψηφιακών σημάτων. 200 σήματα 4-20mA σε ένα καλώδιο που τρέχει όλο το αυτοκίνητο. Εξ ου και τα συχνά πυκνά Χριστούγεννα στα καινούρια αυτοκίνητα...
και που το βρήκανε το σφάλμα, σχετικά ανειδικευτοι μάστορες, τυχερός είσαι.
Στη χημική βιομηχανία κάθε τυπικό εργοστάσιο ξεκινάει από 3-4 χιλιάδες ψηφιακά σήματα και βάλε... μιλάμε για ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις εκατομυρίων ευρώ και χιλιομέτρων καλωδίωσης και τεράστια ονόματα πολυεθνικών στο παιχνίδι. Το αποτέλεσμα; να ανάβουν χριστουγενιατικα λαμπάκια κάθε τόσο και να μην εντοπίζουν ποτέ το φάντασμα που φταίει. Μιλάμε τώρα, να βλέπεις την τάδε αντλία με κάτι μοτερια να, με το συμπαθειο, που ψύχει αντιδραστήρα να βγάζει stop error ψεύτικο και να μην ξέρουν οι χειριστές τι να κάνουν... αν έκαναν κλικ με το ποντίκι πάνω στο error, σταματούσε η αντλία στ αλήθεια, φαντάζεστε τι πάθαινε ο αντιδραστήρας.... σούπερ ντουπερ ειδικοί να πετάνε απ το εξωτερικό για να πιάσουν το φάντασμα, μέχρι να ανακαλύπτουν στο τέλος μια χαλαρή γείωση σε ένα καλωδιακι σήματος. Κάποια δεν βρέθηκαν ποτέ, απώλειες των 40-50.000€ την ώρα στη παραγωγή... εκτός βέβαια κι αν έγραφε το σύστημα πάνω YOKOGAWA κι ήταν ΟΛΟΚΛΗΡΟ made in μαντέψτε που... και αυτές οι μαλ@κιες ήταν κομμένες με κατάνα εξ αρχής.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, έτσι θα είναι και τα αυτοκίνητα από τω και πέρα.
Όσο για τους μικρούς δικτατορες των φόρουμ, που έχουν το ένα χέρι στο πληκτρολόγιο και το άλλο στο λιτλ μπιρντ τους και κ@υλωνουν παίζοντας το (στη κυριολεξία και μεταφορικά) μικροί θεοί σε μια παρέα αγνώστων, αντί να συζητάνε σαν άνθρωποι, γράψτους στα μέζεά σου, το ό,τι έχεις το καλύτερο Puma απ όλους χωρίς να είσαι καμμενος και κολλημένος, δεν θα στο συγχωρήσουν...
Μπράβο και στον μάστορα που αναγνώρισε πως μία αγορά τέτοιου επιπέδου αξίζει κάτι περισσότερο απ τα τυπικά...
-
Σε τι βαθμο ξεμονταραν ολο το αμαξι και επισης βλεπεις κανενα θεμα στην συναρμογη των πλαστικων;
Οντως στα βουνα ειναι η λυση για οποιον δεν αντεχει τα 40αρια αλλα εδω εχουν κολλησει ολοι με την Αθηνα.
Στα δικα μου τα βουνα οχι δεν θελεις κλιματισμο το βραδυ αλλα πρεπει και να σκεπαστεις ενω η παραλιακη Ελλαδα βραζει.
Δεν ξέρω αλλά φανταζομαι σε μεγάλο γιατι τους πήρε πολύ χρόνο να το βρουν και πολύ φοβάμαι ότι θα αρχισυν τα τρξίματα. Μεχρι στιγμής όχι αλλά οταν βγαινουν πολλά και ειδικά σε FORD αρχιζουν σύντομα ειναι θέμα χρόνου....
-
Μπράβο ρε cirus αντε και καλές εξορμήσεις.
Αυτά τα ηλεκτρονικά του σατανά είναι, τι τα θέτε?
666 the number of the beast οταν τα έλεγε η Λουκά κοροιδεύατε
-
- γουελ νταν, χαβ σαμ νάις φαστ ρουτς και κιπ αζ ινφορμντ
- ποιο χωριο?
- στην εο δεξια και ησυχα. κυκλοφορουν και γατοι
θανκ γιου βερι ματς Γατονι
Μαυρέλι
αριστερα πήγαινα συνεχώς κάποια στιγμη βλέπω ένα λέω αυτός είναι θα τον σκισω. αλλά ήταν πόντικας τελικά
Τι είναι ένας κοκκορας που ανεβαίνει στο κοτετσι κοιταει κάτω και φεύγει????
ΚΟΤΑ
χαχαχαχαχα
-
Cirus, ειλικρινά επειδής να ούμε ακουμπάω ξυστά απ οξω απ όξω επαγγελματικά το ζήτημα, ήθελα να σου γράψω κατευθείαν πως δεν θα ήταν σοβαρή βλάβη αλλά κάποια ανοησία του bus, σήμερα που διάβασα ξανά το νήμα επιβεβαιώθηκε η περίπτωση.
Καλώς ήρθατε στον κόσμο των ψηφιακών σημάτων. 200 σήματα 4-20mA σε ένα καλώδιο που τρέχει όλο το αυτοκίνητο. Εξ ου και τα συχνά πυκνά Χριστούγεννα στα καινούρια αυτοκίνητα...
και που το βρήκανε το σφάλμα, σχετικά ανειδικευτοι μάστορες, τυχερός είσαι.
Στη χημική βιομηχανία κάθε τυπικό εργοστάσιο ξεκινάει από 3-4 χιλιάδες ψηφιακά σήματα και βάλε... μιλάμε για ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις εκατομυρίων ευρώ και χιλιομέτρων καλωδίωσης και τεράστια ονόματα πολυεθνικών στο παιχνίδι. Το αποτέλεσμα; να ανάβουν χριστουγενιατικα λαμπάκια κάθε τόσο και να μην εντοπίζουν ποτέ το φάντασμα που φταίει. Μιλάμε τώρα, να βλέπεις την τάδε αντλία με κάτι μοτερια να, με το συμπαθειο, που ψύχει αντιδραστήρα να βγάζει stop error ψεύτικο και να μην ξέρουν οι χειριστές τι να κάνουν... αν έκαναν κλικ με το ποντίκι πάνω στο error, σταματούσε η αντλία στ αλήθεια, φαντάζεστε τι πάθαινε ο αντιδραστήρας.... σούπερ ντουπερ ειδικοί να πετάνε απ το εξωτερικό για να πιάσουν το φάντασμα, μέχρι να ανακαλύπτουν στο τέλος μια χαλαρή γείωση σε ένα καλωδιακι σήματος. Κάποια δεν βρέθηκαν ποτέ, απώλειες των 40-50.000€ την ώρα στη παραγωγή... εκτός βέβαια κι αν έγραφε το σύστημα πάνω YOKOGAWA κι ήταν ΟΛΟΚΛΗΡΟ made in μαντέψτε που... και αυτές οι μαλ@κιες ήταν κομμένες με κατάνα εξ αρχής.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, έτσι θα είναι και τα αυτοκίνητα από τω και πέρα.
Όσο για τους μικρούς δικτατορες των φόρουμ, που έχουν το ένα χέρι στο πληκτρολόγιο και το άλλο στο λιτλ μπιρντ τους και κ@υλωνουν παίζοντας το (στη κυριολεξία και μεταφορικά) μικροί θεοί σε μια παρέα αγνώστων, αντί να συζητάνε σαν άνθρωποι, γράψτους στα μέζεά σου, το ό,τι έχεις το καλύτερο Puma απ όλους χωρίς να είσαι καμμενος και κολλημένος, δεν θα στο συγχωρήσουν...
Μπράβο και στον μάστορα που αναγνώρισε πως μία αγορά τέτοιου επιπέδου αξίζει κάτι περισσότερο απ τα τυπικά...
Ναι ετσι είναι όπως τα λες θα τρέμει το φυλλοκάρδι μας από εδω και ΄περα με τόσα ηλεκτρικα σηματα και καλώδια αν θα βρουν την βλάβη.
Ακόμα και κάτι σαν το δικό μου που όντως δεν ήταν σοβαρό ΕΙΝΑΙ σοβαρό γιατι αν δεν το βρίσκουν δεν έχεις αμαξι απλά
Θελω να πω πάντως οτι από την CAR CENTER μου φέρθηκαν άψογα. Ενταξει η συναρμογή στη FORD σκατα. Τετοια πράγματα σε καινούργιο αυτοκίνητο απαράδεκτα. Αλλα ο συνεργάτης της FORD στην συγκεκριμένη περιπτωση με εξυπηρέτησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Κρατησε μια εβδομάδα το αυτοκίνητο γιατι δεν το έβρισκαν αλλά και καλό αυτοκίνητο αντικατάστασης μου έδωσε (έπαιξα αρκετα με αυτο) και μου απάντησε στα ερωτήματα και και και. Δεν έχω παραπονο εκτός της αρχικής ομιλίας με την κοπέλα στο τηλ κεντρο που θέλω να την ξεχασω γιατι μου ανεβασε το αίμα στο κεφαλι η βλαμένη. Μολις όμως με σύνδεσε με τον υπεύθυνο εκεί άλλαξαν όλα.
ΥΓ Τις YOKOγκαύλα GYRO πάντως τις έχουμε και μεις στα πλοία της εταιρείας που δουλεύω, αυτες και KEIKI. Δεν ξέρω αν ακόμα φτιάχνονται JAPAN ή τις δώσαν όπως και η JRC κίνα για φτηνότερα
-
Ωραίος cirus, όλα καλά ! Να περάσετε καλά στις διακοπές σας και να το απολάυσεις. Τι update είναι αυτά που λες? Του infotainment ? Νομίζω μπορείς και να τα κάνεις και μόνος σου.
Οχι βρε αυτα τα εχω κάνει.
Του αυτοκινήτου μου είπε και μόνο εξουσιοδοτημένος μπορει να το κάνει. Το infortainement μαζι με τον κινητήρα και οδήγηση ήταν τα μόνα που έπαιζαν κανονικά
ΕΓ εσκαγε ο τζίτζικας ηλεκτρ παραθυρα off, air condition πάπαλα, αισθήτηρες τιποτα. είχαμε μείνει εγω να οδηγάω καταιδρωμένος μέχρι το συνεργείο με κίνηση και ο ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ να λέει για την ΡΟΖΑ
-
Πάλι καλά λύθηκε το θέμα ρε cire..! Χρωστάς το συγκριτικό με το 155hp
-
Πάλι καλά λύθηκε το θέμα ρε cire..! Χρωστάς το συγκριτικό με το 155hp
χρωσταω χρωσταω . Ευχαριστω
-
Υσυχία ηρεμία μακρια από τον κάυσωνα, υπνος με κουβέρτα στα 1100μετρα υψόμετρο και βολτα στο φραγμα του Λογγα, όχι θα κάτσουμε να σκασουμε Αθήνα
https://ibb.co/R0PmbGC
https://ibb.co/HVh2FDG
https://ibb.co/FhtNyVZ
https://ibb.co/8bLvW36
https://ibb.co/MMkFByp
https://ibb.co/cxYDFxj
https://ibb.co/YyBC7qG
https://ibb.co/XDDH8qX
https://ibb.co/2tYJT1P
https://ibb.co/VH7sbTV
https://ibb.co/HHFL9fk
https://ibb.co/THdx49Vαντι γιατι σιχαθηκα και βαρέθηκα να μιλάω για χώρο αποσκευών και καταναλώσεις. Για αυτό τον λόγο φτιάχτηκαν τα αυτοκίνητα και τα αγαπάμε ΕΚΔΡΟΜΗ
-
@cirus πόσο έκαψε μέχρι το φράγμα του Λόγγα? Χωρέσανε όλα στον χώρο αποσκευών ?
-
@cirus πόσο έκαψε μέχρι το φράγμα του Λόγγα? Χωρέσανε όλα στον χώρο αποσκευών ?
ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΥ ΡΕ
-
Τρέλα το εργαλείο!
Να το χαίρεσαι!
-
Μπράβο ρε cirus πολύ χαίρομαι φίλε, αντε να περάσεις καλα
Υ. Γ Αν και δεν θα υπάρξει επόμενη φορά αλλά για καλού κακού έχε ένα σεσουάρ στο χώρο αποσκευων
-
Στενάχωρα τα θέματα συναρμογής για μένα που περιμένω το Puma μου τον άλλο μήνα, ευχάριστη όμως η αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας στην περιπέτεια σου φίλε cirus.
Τέλος καλό, όλα καλά! Πιες του το αίμα τώρα!
Ford Puma 2019