Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla 2019
    • 1
    • 2
    • 132
    • 133
    • 134
    • 135
    • 136
    • 390
    • 391
    • 134 / 391
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    202
    7820
    387829
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • jorge_greek
      jorge_greek last edited by

      Μια ερώτηση προς τους κατόχους υβριδικού: όταν βρίσκεστε σε μια κατηφόρα και θέλετε να παρκάρετε παράλληλα με το πεζοδρόμιο σε στενό μέρος που δεν έχεις περιθώριο λάθους, το hill assist σε κρατάει να μην τσουλήσει το αυτοκίνητο και εμπρός; Εννοώ όταν βάλεις όπισθεν μέχρι να πάρεις το πόδι από το φρένο για να συμπλεκταρει και να κινηθεί προς τα πίσω σε κρατάει το σύστημα; Σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο κρατάω σηκωμένο το χειρόφρενο, εδώ γίνεται να έχεις πατημένο το κουμπί του χειρόφρενου για να ξεκινήσει χωρίς να τσουλήσει εμπρός το αυτοκίνητο;

      Επίσης όταν κάνεις όπισθεν σε μια ανηφόρα τσουλάει με φόρα γιατί θα έχεις περισσότερο πατημένο το γκάζι λόγω κλίσης;

      And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        agpr last edited by

        Βάζεις χειρόφρενο, πατάς γκάζι και απεμπλέκει το χειρόφρενο μόνο του. Η όπισθεν σε ανηφόρα είναι απόλαυση! Το κιβώτιο και ο ηλεκτροκινητήρας κάνουν όλη την δουλειά και δεν έχεις να ανησυχείς για τον συμπλέκτη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • fanis75
          fanis75 moderator @jorge_greek last edited by

          Μια ερώτηση προς τους κατόχους υβριδικού: όταν βρίσκεστε σε μια κατηφόρα και θέλετε να παρκάρετε παράλληλα με το πεζοδρόμιο σε στενό μέρος που δεν έχεις περιθώριο λάθους, το hill assist σε κρατάει να μην τσουλήσει το αυτοκίνητο και εμπρός; Εννοώ όταν βάλεις όπισθεν μέχρι να πάρεις το πόδι από το φρένο για να συμπλεκταρει και να κινηθεί προς τα πίσω σε κρατάει το σύστημα;

          Σε κρατάει το κιβώτιο από μόνο του. Αλλά μπορείς να ενεργοποιήσει και το hold ή το χειρόφρενο. Για το Hill Assist δεν έχω δοκιμάσει. Αλλά είναι πανεύκολο το παρκάρισμα σε ανηφόρα, παιχνιδάκι.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • H
            hamurabizzz last edited by

            Παιδια θελω νανβαλω νπρος πισω αισθητήρες παρκαρισματος.

            Η αντιπροσωπεια θελει 800 ευρώ!!!

            Αδιανοητο ποσο.

            Αφτερμαρκετ υπαρχςι καποιος που να κανει όμορφη σοβαρη δουλεια με νορμαλ λεφτά;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @hamurabizzz last edited by

              Παιδια θελω να βαλω νπρος πισω αισθητήρες παρκαρισματος.

              Η αντιπροσωπεια θελει 800 ευρώ!!!

              Αδιανοητο ποσο.

              Αφτερμαρκετ υπαρχςι καποιος που να κανει όμορφη σοβαρη δουλεια με νορμαλ λεφτά;

              Εαν ανατρέξεις 1-2 σελίδες πίσω έχει συζητηθεί πάρα πολύ αυτό το θέμα με τους αισθητήρες. Σίγουρη λύση αφτερμαρκετ δεν μπορέι να σου πει κάποιος, δοκιμάζεις και βλέπεις.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • J
                jim64 last edited by

                Βλέποντας τις συζητήσεις στο φορουμ είπα να συνεισφέρω και εγώ λιγάκι με τα - και + μετά από μια εβδομάδα συμβίωσης με την Corolla Hubrid CVT στο εξωτερικό.

                • άπειροι αισθητήρες εγγύτητας, παρκαρίσματος
                • ξεκούραστο cruise control
                • με ένα γέμισμα, 700χλμ
                • γρήγορο στην απόκριση infotainment
                • καλοί χώροι μπροστά
                • κακό σύστημα προσαρμογής στην λωρίδα κυκλοφορίας, με πέταγε αριστερά, μετά δεξιά και ξανα απο την αρχη
                • το τιμονι και η αισθηση δεν αποπνέει ακρίβεια
                • θόρυβος μετά τα 120χλμ
                • το CVT ζορίζει τον κινητήρα
                • το γόνατο αρχίζει να ποναει λόγω του βαρύ πεντάλ φρένου, μπελάς για αρκετά υβριδικά
                • ο ηλεκτροκινητήρας σφυρίζει στις μικρές ταχύτητες σε στενούς χώρους
                • στενοί χώροι πίσω.

                Γενικά δεν ήταν διασκεδαστικό στην οδήγηση αυτοκίνητο, για μια εβδομάδα σε αυτοκινητόδρομο θα βολέψει όμως. Σε στενά πάρκιγνκ και ειδικά αν το έχετε νοικιάσει (οπότε ΔΕΝ θέλετε να το γρατσουνίσετε), οι αισθητήρες του θα σας σωσουν. Ίδια αίσθηση κινητήρα - κιβωτιου με το CHR που σε αγχώνει με τον κινητήρα σταθερά στις 3500 για ένα λεπτό σερί. Μυστήρια τα CVT.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • fanis75
                  fanis75 moderator @jim64 last edited by

                  • το τιμονι και η αισθηση δεν αποπνέει ακρίβεια
                  • θόρυβος μετά τα 120χλμ
                  • το CVT ζορίζει τον κινητήρα
                  • το γόνατο αρχίζει να ποναει λόγω του βαρύ πεντάλ φρένου, μπελάς για αρκετά υβριδικά
                  • ο ηλεκτροκινητήρας σφυρίζει στις μικρές ταχύτητες σε στενούς χώρους

                  Γενικά δεν ήταν διασκεδαστικό στην οδήγηση αυτοκίνητο

                  Mονο σε αυτά διαφωνώ, αλλά είναι καθαρά προσωπική αίσθηση (εγώ πχ το διασκεδάζω αφάνταστα!) και επίσης με το τι συγκρίνεις. Επίσης δεν έχει CVT για να ζορίσει τον κινητήρα, η αίσθηση είναι αυτή που αποκομίζεις λόγο λειτουργίας του υβριδικού πλανητικού συστήματος.

                  ΥΓ: μου βγάζει πάνω από 800χλμ άνετα με ένα γέμισμα, αλλά στην πόλη. Στην Εθνική ειναι 700 περίπου.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tkin73 @hamurabizzz last edited by

                    Παιδια θελω να βαλω νπρος πισω αισθητήρες παρκαρισματος.

                    Η αντιπροσωπεια θελει 800 ευρώ!!!

                    Αδιανοητο ποσο.

                    Αφτερμαρκετ υπαρχςι καποιος που να κανει όμορφη σοβαρη δουλεια με νορμαλ λεφτά;

                    Ζητούν 800 απλά για αφτερ μάρκετ που κάνουν το ηχητικό ή για κάτι πιο σοβαρό; Αν πρόκειται για τους αφτερ μάρκετ που άλλοι δίνουν δώρο μιλάμε για πετσοκομα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                      Ζητούν 800 απλά για αφτερ μάρκετ που κάνουν το ηχητικό ή για κάτι πιο σοβαρό; Αν πρόκειται για τους αφτερ μάρκετ που άλλοι δίνουν δώρο μιλάμε για πετσοκομα.

                      Τα έχουμε πει, ζητάνε €800 για τους γνήσιους Toyota Retrofit, οι οποίοι ναι κάνουν μόνο ηχητικό. Ο καθένας επιλέγει ό,τι θέλει.

                      https://www.toyota-tech.eu/aimuploads/1305201f-3283-4e28-8e74-02225c09c235/Corolla_HB-TS_LHD_TPA-Front-AIM_004_331_5_PW501-02110.pdf

                      https://www.toyota-tech.eu/aimuploads/b0e3f37f-9e93-4887-9150-8851c7c58028/TpaRearCorollaHB_AIM0043176_PW501-02010_06DE4484E.pdf

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Πω πω, ξεμονταρουν όλο το ταμπλο..... Μόνο καλό δεν είναι αυτό.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tkin73 @fanis75 last edited by

                          Tkin73 wrote:

                          Ζητούν 800 απλά για αφτερ μάρκετ που κάνουν το ηχητικό ή για κάτι πιο σοβαρό; Αν πρόκειται για τους αφτερ μάρκετ που άλλοι δίνουν δώρο μιλάμε για πετσοκομα.

                          Τα έχουμε πει, ζητάνε €800 για τους γνήσιους Toyota Retrofit, οι οποίοι ναι κάνουν μόνο ηχητικό. Ο καθένας επιλέγει ό,τι θέλει.

                          https://www.toyota-tech.eu/aimuploads/1305201f-3283-4e28-8e74-02225c09c235/Corolla_HB-TS_LHD_TPA-Front-AIM_004_331_5_PW501-02110.pdf

                          https://www.toyota-tech.eu/aimuploads/b0e3f37f-9e93-4887-9150-8851c7c58028/TpaRearCorollaHB_AIM0043176_PW501-02010_06DE4484E.pdf

                          Με την καμία όμως για αυτό το κόστος για να ακούς μπιπ μπιπ. Με 150-200 περνάς άλλους και έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Οδηγησα το 1,8 hybrid active+
                            Κλιματισμος ΟΝ, 16'' τροχοι.

                            Mε 2 λεξεις: πολιτισμος & ανεση.

                            Ανετη αναρτηση, δεν κοπαναει, σε κραταει ξεκουραστο και δεν ψαχνεις να αποφυγεις την παραμικρη λακουβα.

                            Τιμονι λιγο χειροτερο απο του Puma, αλλα για γενικη χρηση μια χαρα.

                            Κιβωτιο θελει λιγη συνηθεια στην αρχη. Επιασα τον εαυτο μου να πατα περισσοτερο γκαζι απο οτι χρειαζοταν, με αποτελεσμα το αυτοκινητο να επιταχυνει εκει που εγω ηθελα απλα σταθερη ταχυτητα, οποτε εμπλεκοταν ο ΚΕΚ χωρις λογο ή με περισσοτερες στροφες απο οτι χρειαζοταν.

                            Οι επιδοσεις ειναι αποδεκτες. Μεσα στη πολη δεν ειναι καθολου αργο γιατι δεν περιμενεις να ανεβασει στροφες, να αλλαξεις ταχυτητα κτλ. Πατας, εφυγες. Σε ανοιχτο δρομο θα ηθελα περισσοτερη δυναμη για να δουλευει πιο ανετα ο ΚΕΚ, αλλα δεν μπορω να πω οτι δεν κανεις ανετο ταξιδι με 140-150, καθε αλλο.

                            Η καταναλωση ηταν εντυπωσιακη, τουλαχιστον 2-3lt/100 κατω απο οτι περιμενα για την μικτη οδηγηση που εκανα. Βασικα καταλαβαινεις ποσο καυσιμο ξοδευουμε καθημερινα 'χωρις λογο'. Εισαι σταματημενος στο φαναρι, ο κινητηρας σβηστος, το a/c δουλευει αψογα, και δεν ακους τιποτα. Πολιτισμος.

                            H oθονη πολυμεσων θα μπορουσε να ειναι καλυτερη και η καμερα οπισθοπορειας να εχει πολυ καλυτερη αναλυση. Απαραδεκτο επισης που δεν εχει αισθητηρες παρκαρισματος.
                            Αεροδυναμικοι θορυβοι απο τους καθρεπτες μετα τα 110, πολυ πιο εντονο απο το Puma.

                            Mερικες ερωτησεις:

                            • Το kick down στο γκαζι κανει κατι; Δεν καταλαβα διαφορά.
                            • Η αυτοματη κινηση προς τα εμπρος που κανει το αυτοκινητο μολις αφηνεις το φρενο απενεργοποιειται;
                            • Η active εχει σταθερο ή κινουμενο υποβραχιονιο;
                            • Να αναμενω καποιο προωθητικο σε 1-2-3 μηνες; Βγαζουν συχνα κατι αναλογο;
                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • O
                              orestis82 last edited by

                              - Το kick down στο γκαζι κανει κατι; Δεν καταλαβα διαφορά.

                              ΄Οσο το πατάς τόση επιτάχυνση δίνει. Αν είσαι στη λειτουργία sport είναι λίγο πιο έντονο.

                              - Η αυτοματη κινηση προς τα εμπρος που κανει το αυτοκινητο μολις αφηνεις το φρενο απενεργοποιειται;

                              Ενεργοποιείς το brake hold (κάθε φορά που βάζεις μπρος), μόλις ανάψει το λαμπάκι hold αφήνεις το φρένο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                spiros @orestis82 last edited by

                                - Το kick down στο γκαζι κανει κατι; Δεν καταλαβα διαφορά.

                                ΄Οσο το πατάς τόση επιτάχυνση δίνει. Αν είσαι στη λειτουργία sport είναι λίγο πιο έντονο.

                                ειτε πατουσα τερμα το γκαζι, ειτε το kickdown, δεν εβλεπα διαφορα στην επιταχυνση. Να ειναι πολυ μικρη η διαφορα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @spiros last edited by

                                  Mερικες ερωτησεις:

                                  • Το kick down στο γκαζι κανει κατι; Δεν καταλαβα διαφορά.
                                  • Η αυτοματη κινηση προς τα εμπρος που κανει το αυτοκινητο μολις αφηνεις το φρενο απενεργοποιειται;
                                  • Η active εχει σταθερο ή κινουμενο υποβραχιονιο;
                                  • Να αναμενω καποιο προωθητικο σε 1-2-3 μηνες; Βγαζουν συχνα κατι αναλογο;

                                  Απαντάω στις υπόλοιπες:

                                  • Κινούμενο υποβραχιόνιο
                                  • Κανείς δεν ξέρει. Το είχαν για πολλούς μήνες και το σταμάτησαν. Ο πωλητής μου, μου είπε ότι δεν έοχυν αυτοκίνητα να παραδώσουν οπότε σε τι να κάνουν προωθητικό. Δικιά του εκτίμηση ήταν ότι θα έχει πάλι κάποιο προωθητικό από Σεπτέμβριο και μετά.

                                  ειτε πατουσα τερμα το γκαζι, ειτε το kickdown, δεν εβλεπα διαφορα στην επιταχυνση. Να ειναι πολυ μικρη η διαφορα;

                                  Μα το Kickdown αυτό ειναι, να πατήσεις τέρμα το γκάζι. Αλλά στο ecvt δεν δουλεύει όπως στα συμαβτικά αυτόματα και έτσι κάνει πιο πολύ θόρυβο με την ίδια επιτάχυνση. Θέλει περίπου 3/4 το γκάζι για μέγιστη επιτάχυνση χωρίς θόρυβο. Ακόμα το μαθαίνω αλλά είμαι στο 90% περίπου, πλέον δεν βουϊζει σχεδόν ποτέ!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • cirus
                                    cirus last edited by

                                    Ρε παιδιά δύο απορίες (η μία σοβαρή, η άλλη οχι προφανως)

                                    Τι είναι το kickdown ακριβώς? γιατί δεν καταλαβα καθόλου

                                    εχει sport mode η corolla? τι να το κάνει?

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      ... Έτσι.... τι να το κάνει;

                                      Στο αλλο... Kick down.... Ειναι το.... petal to metal.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @cirus last edited by

                                        Ρε παιδιά δύο απορίες (η μία σοβαρή, η άλλη οχι προφανως)

                                        Τι είναι το kickdown ακριβώς? γιατί δεν καταλαβα καθόλου

                                        εχει sport mode η corolla? τι να το κάνει?

                                        1. Κιck Down είναι μια λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου (κυρίως στα παλαίότερα, πλέον δεν υφίστατι ουσιαστικά), όπου όταν ήθελες να κατεβάσει άμεσα σχέση έκανες kick down δηλαδή κλώτσαγε το γκάζι τέρμα (πάταγε το πεντάλ άμεσα και μεχρι τέρμα, συνήθως είχε και ένα 'διακοπτάκι') για να πάριε μπρός το υδραυλικό σύστημα (και αργότερα το ηελκτρουδραυλικό).

                                        Πλεόν με τα τόσα ηλεκτρονικά ουσιαστικά την ίδια δουλειά κάνει το γκάζι από μόνο του που είναι ηλεκτρονικό (σαν ποντεσιόμετρο) και καταλαβαίνει πόσο δυνατά και γρήγορα το πάτάς.

                                        1. Φυσικά και έχει sport mode, είναι για να περνάει τα ST. 

                                        YΓ: όλες αυτές οι απορίες (και πολλές άλλες) είναι που κάνουν τους ανθρώπους επιφυλακτικούς με τα αυτόματα, γιατί οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν πως λειτουργούν. Και το λέω εγώ που ήμουν πολέμιος των αυτόματων (ούτε να τα δώ) μέχρι που οδήγησα Porsche 928 με αυτόματο (αρχαίο 3τάχυτο παρακαλώ!) και επαθα πλάκα. Εκτοτε ειπα στον εαυτό μου ότι 'κουτάλα' μόνο εξ' ανάγκης (όπως και έγινε). Η απόλαυση ενός καλού αυτόματου δεν συγκρίνεται με κανένα χειροκίνητο. Η κλοτσιά που τρώς στην επιτάχυνση με τον μετατροπέα (αφού αυξάνει 2 και 3 φορές την ροπή) είναι απίστευτη στα δυνατά αυτοκίνητα.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • cirus
                                          cirus @fanis75 last edited by

                                          1. Κιck Down είναι μια λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου (κυρίως στα παλαίότερα, πλέον δεν υφίστατι ουσιαστικά), όπου όταν ήθελες να κατεβάσει άμεσα σχέση έκανες kick down δηλαδή κλώτσαγε το γκάζι τέρμα (πάταγε το πεντάλ άμεσα και μεχρι τέρμα, συνήθως είχε και ένα 'διακοπτάκι') για να πάριε μπρός το υδραυλικό σύστημα (και αργότερα το ηελκτρουδραυλικό).

                                          Πλεόν με τα τόσα ηλεκτρονικά ουσιαστικά την ίδια δουλειά κάνει το γκάζι από μόνο του που είναι ηλεκτρονικό (σαν ποντεσιόμετρο) και καταλαβαίνει πόσο δυνατά και γρήγορα το πάτάς.

                                          1. Φυσικά και έχει sport mode, είναι για να περνάει τα ST. 

                                          YΓ: όλες αυτές οι απορίες (και πολλές άλλες) είναι που κάνουν τους ανθρώπους επιφυλακτικούς με τα αυτόματα, γιατί οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν πως λειτουργούν. Και το λέω εγώ που ήμουν πολέμιος των αυτόματων (ούτε να τα δώ) μέχρι που οδήγησα Porsche 928 με αυτόματο (αρχαίο 3τάχυτο παρακαλώ!) και επαθα πλάκα. Εκτοτε ειπα στον εαυτό μου ότι 'κουτάλα' μόνο εξ' ανάγκης (όπως και έγινε). Η απόλαυση ενός καλού αυτόματου δεν συγκρίνεται με κανένα χειροκίνητο. Η κλοτσιά που τρώς στην επιτάχυνση με τον μετατροπέα (αφού αυξάνει 2 και 3 φορές την ροπή) είναι απίστευτη στα δυνατά αυτοκίνητα.

                                          1ον στην Μητέρα σου το είπες? φαινεται σοβαρο

                                          2ον αυτό το περνας και στο eco mode οταν είναι συνεργείο όπως τώρα χαχαχαχαχαχ ενω η toyota μονο για λαδάκι περναει από εκει. Oταν λειτουργεί για να το περάσεις θες kick up και φτερα μιας και μόνο πετώντας το έχεις

                                          ΥΓ ΟΥΥΥΥΥΥΥΥ ρε 666 τα αυτόματα δεν τα θέλουμε το σημαδι του διαβόλου και σε όσους δεν βάλανε τσιπάκια στα εμβόλια θα τα βάλουν στα αυτόματα κιβώτια. Ποιανει καλύτερο σήμα 5G τουλάχιστον αν έχεις αυτόματο?

                                          Cirus the virus

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            To κερασακι χθες ηταν η μιση ωρα καθυστερηση απο μποτιλιαρισμα στο Κηφισο που ανακατευα τα λαδια στο σασμαν του δικου μου με 1η-2α.

                                            Πιθανοτατα θα παω προς το Corolla.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 390
                                            • 391
                                            • 134 / 391
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr