-
A-ctive wrote:
piliourits wrote:
Ακόμη και ότι όπως λένε πολλοί 'σε 5-10 χρόνια θα είναι όλα ηλεκτρικά' και θα πέσει η μεταπώληση του ντίζελ, θα ήθελα να δω να προσπαθούν να πουλήσουν ένα χειροκίνητο τότε...
Υπαρχει και ο αντιλογος σε αυτο. Ποιος θα αγορασει μεταχειρισμενο αυτοματο 10τιας με τον κινδυνο να εχει μια πολυ ακριβη βλαβη;
Συγκρίνεις τώρα το EAT8 με το αυτόματο κιβώτιο της citroen πριν από 10 χρόνια?
Συγκρίνεις τα διπλοσυμπλεκτα της BMW με τα αυτοματα του 2010?
Δηλαδη θα 'ταλαιπωρηθεί' κάποιος (αυτός που θέλει το αυτόματο εννοώ) για 10 χρόνια με χειροκίνητο, μην τυχόν δυσκολευτεί μετά να πουλήσει το αυτόματο?
Τιποτα απο αυτα. Απλα λεω οτι οπως για καποιους θεωρουν οτι το χειροκινητο δεν θα πουλιετε, υπαρχει και ο αντιλογος οτι καποιοι δεν θελουν αυτοματο για τους δικους τους λογους.
-
Οχι για την c4 δεν γνωριζω.
-
Παίδες έχει ακουστεί εάν υπάρχουν θεματακια στο αυτοκίνητο ή είναι πολύ νωρίς ακόμη?
Για το 2008 πάντως που είναι στον ίδιο όμιλο διάβασα αρκετά τελευταία, είτε σε δισκοπλακες, καντράν, τριγμούς, θορύβους κτλ.
-
Συγκρίνεις τα διπλοσυμπλεκτα της BMW με τα αυτοματα του 2010?
Ειδικά για BMW, πολύ καλύτερα τα πλανητικά 8αρια προ 10ετίας από τα διπλοσύμπλεκτα. Για αυτό και τα καλά 8αραια συνεχίζει να τα χρησιμοποιεί στις ακριβές και πισωκίνητες σειρές. Τα διπλοσύμπλεκτα τα κατάργησε ακόμα και από τις //Μ. Μόνο στα τρικύλινδρα προσθιοκίνητα τα έχει αφήσει.
-
Παίδες έχει ακουστεί εάν υπάρχουν θεματακια στο αυτοκίνητο ή είναι πολύ νωρίς ακόμη?
Για το 2008 πάντως που είναι στον ίδιο όμιλο διάβασα αρκετά τελευταία, είτε σε δισκοπλακες, καντράν, τριγμούς, θορύβους κτλ.
Το δικό μου έβγαλε ήδη - δες σε παλαιότερο post μου.
Την Τρίτη συμπληρώσα 2 βδομάδες συνεργείο με άγνωστη 'αναχώρηση'
-
Alekan wrote:
Συγκρίνεις τα διπλοσυμπλεκτα της BMW με τα αυτοματα του 2010?
Ειδικά για BMW, πολύ καλύτερα τα πλανητικά 8αρια προ 10ετίας από τα διπλοσύμπλεκτα. Για αυτό και τα καλά 8αραια συνεχίζει να τα χρησιμοποιεί στις ακριβές και πισωκίνητες σειρές. Τα διπλοσύμπλεκτα τα κατάργησε ακόμα και από τις //Μ. Μόνο στα τρικύλινδρα προσθιοκίνητα τα έχει αφήσει.
Αν δεν κάνω λάθος, το 8αρι της ZF, είναι με μετατροπέα ροπής και χρησιμοποιείται μόνο σε πισωκινητα και 4κινητα, ενώ τα διπλοσύμπλεκτα στα προσθιοκίνητα.
Στο Countryman S στην έκδοση 2wd χρησιμοποιεί το 7αρι διπλοσύμπλεκτο
Ειναι θέμα μετάδοσης και όχι προτίμησης/αξιοπιστίας.
-
Lap wrote:
Όταν παρκαρεις σε στενό και κοβεις το τιμονι για να μπεις με την όπισθεν και φοβάσαι μη χτυπήσεις το φτερό στο απέναντι παρκαρισμένο..... Αυτό.
Ξέρεις αν σε Citroen έχει την ίδια γραφική απεικόνιση με τις πολλές λωρίδες όπως στα Ford η είναι μόνο ήχος....
EΧει γραφική απεικόνιση
-
Ειναι θέμα μετάδοσης και όχι προτίμησης/αξιοπιστίας.
Σωστά τα λές όλα, μια μια σημείωση: και τα προσθιοκίνητα στις πιο δυνατές/ακριβες εκδόσεις φοράνε το 8αρι με μετατροπέα της Aisin. Είναι καθαρά θέμα κόστους και ρύπων, τιποτε αλλο. Το 8αρι με μετατροπεα (και το Αιζιν, αλλα ακομα περισσοτερο το ZF) ειναι ανώτερα απο το διπλοσύμπλεκτο.
-
Alekan wrote:
Ειναι θέμα μετάδοσης και όχι προτίμησης/αξιοπιστίας.
Σωστά τα λές όλα, μια μια σημείωση: και τα προσθιοκίνητα στις πιο δυνατές/ακριβες εκδόσεις φοράνε το 8αρι με μετατροπέα της Aisin. Είναι καθαρά θέμα κόστους και ρύπων, τιποτε αλλο. Το 8αρι με μετατροπεα (και το Αιζιν, αλλα ακομα περισσοτερο το ZF) ειναι ανώτερα απο το διπλοσύμπλεκτο.
Δεν το γνωρίζω αυτό, οπότε θα συμφωνήσω με αυτό που γράφεις, καθώς φαίνεται ότι το έχεις ψάξει.
Αν πάντως έχεις κατά νου κάποιο μοντέλο μπροστινό που φοράει 8αρι με μετατροπέα ροπής, ανάφερε το, για να το έχω κ εγώ σαν πληροφορία - θενκς
-
piliourits wrote:
Ακόμη και ότι όπως λένε πολλοί 'σε 5-10 χρόνια θα είναι όλα ηλεκτρικά' και θα πέσει η μεταπώληση του ντίζελ, θα ήθελα να δω να προσπαθούν να πουλήσουν ένα χειροκίνητο τότε...
Υπαρχει και ο αντιλογος σε αυτο. Ποιος θα αγορασει μεταχειρισμενο αυτοματο 10τιας με τον κινδυνο να εχει μια πολυ ακριβη βλαβη;
Πάντως με το αυτόματο που συζήτησα με κάνα 2 μαστρομητσους οι απόψεις του ήταν οι εξής. Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από αυτόματο αμαξι αλλά αν είσαι άνθρωπος που κρατάς αμάξι για χρόνια εκτός εγγύησης πάρε χειροκίνητο, γιατί αν πάθει κάτι δεν ξέρει κανένας να το φτιάξει, όχι εμείς που έτσι και αλλιώς δεν ξέρουμε αλλά και στις αντιπροσωπείες ακόμα.
-
Παίδες, αν πάρετε καλό αυτόματο με μετατροπέα ροπής, θα είναι το τελευταίο πράγμα που θα χαλάσει στο αυτοκίνητο. Ίσως κάνει κι 'οικονομία' καθώς με σωστή χρήση, δεν θα πας ποτέ για δίσκο-πλατω-ρουλεμαν κι ενίοτε βολάν, απ τις πιο συνήθεις επισκευές στην Ελλάδα.
Τα κιβώτια ΕΑΤ6 και ΕΑΤ8 είναι σχεδιασμοί της ιαπωνικής Aisin (δεν ξέρω αν έχει ακόμη αρχίσει να τα παράγει η PSA ή τα παίρνει έτοιμα) δεν ξέρω αν είναι 'τέλεια' αλλά κάτι πιο αξιόπιστο και με όνομα, δεν κυκλοφορεί στην αγορά σε τιμή που να μπορούμε να αγοράσουμε εμείς. Αντίστοιχα κιβώτια φοράει η Mazda και λίγες ακόμη, ακριβές εταιρείες.
Με Aisin δεν παίρνεις χειροκίνητο για να μη χαλάσει το αυτόματο, το αντίστροφο συμβαίνει... και μάλιστα έχεις να επιλέξεις μεταξύ του 'κορυφαίου' για γενική χρήση αυτόματου κιβωτίου στην αγορά και των μετρίων προς κακών χειροκίνητων κιβωτίων που έχουν παραδοσιακά οι γάλλοι. Πάρτε το χωρίς μεταλλικό χρώμα και ζάντες, αλλά ΕΑΤ8, αν διατίθεται έτσι.
-
Φίλος και πελάτης που έχει συνεργείο επισκευής αυτομάτων κιβωτίων όχι μόνο εκθειάζει τα Aisin αλλά με προτρέπει να πάρω οποίο αυτοκίνητο βρω με τέτοιο κιβώτιο....
-
Τα 4αρια της aisin που φόραγε η peugeot στα 406 εβγαζαν πολλες βλάβες.
Η αλλαγή δίσκου δεν είναι βλάβη, είναι φθορά υλικού. Προγραμματισμένη.
Ενα αυτοματο κιβτιο με μετατροπέα ροπης δεν έχει αυτό το στοιχείο της τριβής για να μετατρέψει την ροπη σε θερμική ενέργεια κτλ. Από την άλλη έχει αντλίες, ηλεκτρονικά, ψυγεία σερβομηχανισμουος, ηλεκτρομαγνητικες βαλβίδες κτλ και ολα αυτα έχουν μια ημερομηνία λήξης και έναν όριο καταπόνησης ή και αστοχίας.
Και το αυτοματο κιβωτιο θέλει συντήρηση με αλλαγή του λαδιου του κιβωτιου. Δνε είναι μια και έξω.
-
Τα 4αρια της aisin που φόραγε η peugeot στα 406 εβγαζαν πολλες βλάβες.
Η αλλαγή δίσκου δεν είναι βλάβη, είναι φθορά υλικού. Προγραμματισμένη.
Ενα αυτοματο κιβτιο με μετατροπέα ροπης δεν έχει αυτό το στοιχείο της τριβής για να μετατρέψει την ροπη σε θερμική ενέργεια κτλ. Από την άλλη έχει αντλίες, ηλεκτρονικά, ψυγεία σερβομηχανισμουος, ηλεκτρομαγνητικες βαλβίδες κτλ και ολα αυτα έχουν μια ημερομηνία λήξης και έναν όριο καταπόνησης ή και αστοχίας.
Και το αυτοματο κιβωτιο θέλει συντήρηση με αλλαγή του λαδιου του κιβωτιου. Δνε είναι μια και έξω.
Οπότε προτιμότερο το χειροκίνητο.
Αρκεί να χει adaptive cruise control...
-
Μη βγάζεις ακραία συμπεράσματα.
Η σωστή τοποθέτηση κατά την γνώμη μου θα ηταν η εξής: Επιλέξτε αυτοματο κιβωτιο διοτι είναι πιο ξεκούραστο (κυρίως σε αστικη μετακίνηση). Όχι διοτι ειναι πιο αξιόπιστο από ένα χειροκινητο. Σε αυτό το σημείο έκανα την διόρθωση.
-
Νομίζω ότι εξέφρασα αυτό που ήθελα να πω, όπως ήθελα να το πω, χωρίς να χρειάζεται κάποιου είδους ερμηνεία.
Φαντάζομαι πως οι συμβουλές σου στηρίζονται στην εμπειρία που έχεις από αυτόματα κιβώτια;
Εγώ πάντως απ την μόνο 8χρονη εμπειρία μου απ τα συγκεκριμένα αυτόματα κιβώτια, και έχοντας ζήσει λίγο σε χώρα με εκατομμύρια αυτόματα κιβώτια σε ακραίες θερμοκρασίες, γράφω τη γνώμη που έχω σχηματίσει.
Για τα χειροκίνητα κιβώτια μπορώ να σου πω: για το μεταχειρισμένο 12βαλβδο Starlet που αγόρασα ως πρωτάρης πιτσιρικάς και πετούσε έξω την 5η.
Για τον δίσκο-πλατω που αλλάξαμε σε Focus MK1 και δε λύθηκε το πρόβλημα, αλλάξανε ξανά εντός εγγύησης όλο το σύστημα και το βολάν.
Για τον δίσκο πλατω που αλαχθηκε τον 7ο χρόνο σε Fiat Bravo.
Για Mondeo 2lt με 20000χλμ που έμεινε από δίσκο στους Αγ. Σαράντα στο Πήλιο και το πήραν σηκωτό.
Για τον δίσκο που εμεινε στο δρόμο μεταχειρισμένο Kia Ceed.
Για τα εκατομμύρια αμάξια που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με βαρύ κι ασήκωτο συμπλέκτη, μέχρι να μείνει ή να αλλαχτεί με κόστος 400€ κι απάνω...
Και σίγουρα για τη μάπα αίσθηση κι αλλαγές των Γαλλικών χειροκινητων κιβωτίων.
-
Ο καθένας βρε παιδιά μπορεί να υποστηρίξει την άποψή του και γω έχω corolla 2006 και άλλαξα δίσκο πλατω στα 400χιλ χλμ. Γούστα θεωρώ είναι και ο καθένας παίρνει αυτό που θέλει, εγώ από αυτόματο μόνο το chr έχω οδηγήσει και αυτό από προτροπή του Φανη75, μου άρεσε, οπότε τα άλλα που είναι καλύτερα όπως λέτε σίγουρα θα μου αρέσουν περισσότερο, αλλά και το χειροκίνητο ρε παιδιά έχει την γλυκά του
-
Και πάλι δεν έχει λογική αυτό που λες.
Για κάθε ένα χειροκινητο που περιγράφεις ως επίφοβο σε βλάβες υπάρχει και ένα κλασικο αυτοματο που ειναι επίφοβο σε βλάβες.
Η κοινή αυτοκινητιστικη λογική μας λέει πως οταν κάτι αποτελείται από πολλά εξαρτήματα, που δεν είναι δια μαγείας αιώνια, έχει περισσότερες πιθανότητες κάτι να χαλάσει.
Αν ανατρέξεις σε forums του εξωτερικού υπάρχουν εκατομμύρια posts με αναφορές σε βλάβες αυτοματων κλασικών κιβωτίων. Άρα, τα κλασικά αυτόματα κιβωτια δεν είναι άτρωτα στις βλάβες.
Μολις πιο πάνω έγραψα μια προσωπική εμπειρία από Mercedes αυτόματη στο κοντινό μου περιβάλλον.
Επισης, αν θέλεις ρώτα σε συνεργεια αυτοματων κιβωτίων για τα aisin 4 άρια που φορούσε παλιά η peugeot. Πες τους για τα εκατομμύρια των ανθρώπων που έχουν αυτοματο όταν σου απαντήσουν.
Για να καταλάβεις το άτοπο που λες είναι σαν να λες τη δεκαετία του 90... Βάλτε aircodition στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου γιατι τα ανεμηστηρακια χαλουν.
Τελείως άτοπο. Το σωστό είναι: Βάλτε air condition γιατι ειναι μια πολυτέλεια που σας ξεκουράζει και αλλάζει την οδηγηση. Αυτό ναι... Ειναι λογικό.
Edit, Μια διόρθωση, από όσο βλέπω το 4αρι με μετατροπεα της peugeot στα 406 ήταν in house production. Για να είμαστε σωστοί.
-
Τα 4αρια της aisin που φόραγε η peugeot στα 406 εβγαζαν πολλες βλάβες.
Η αλλαγή δίσκου δεν είναι βλάβη, είναι φθορά υλικού. Προγραμματισμένη.
Ενα αυτοματο κιβτιο με μετατροπέα ροπης δεν έχει αυτό το στοιχείο της τριβής για να μετατρέψει την ροπη σε θερμική ενέργεια κτλ. Από την άλλη έχει αντλίες, ηλεκτρονικά, ψυγεία σερβομηχανισμουος, ηλεκτρομαγνητικες βαλβίδες κτλ και ολα αυτα έχουν μια ημερομηνία λήξης και έναν όριο καταπόνησης ή και αστοχίας.
Και το αυτοματο κιβωτιο θέλει συντήρηση με αλλαγή του λαδιου του κιβωτιου. Δνε είναι μια και έξω.
Το νεότερο 406 που μπορεί να βρει κάποιος είναι ήδη 16 ετών... Όπως και το κιβώτιο του
-
Ναι ρε συ αναφέρομαι για όταν ήταν 5-10 ετών. Όχι για σήμερα. Σήμερα είναι παμπαλεα.
Μην παίζεται με τις λέξεις.
CITROEN C4 III mod 2021