-
Λοιπόν παιδιά μια χαρά είναι το χειροκίνητο για ταξιδαρες. Δεν με ενοχλει. Σημαντικό είναι και αυτό που λέει ο sakiss για 0 τέλη. Επίσης να πω ότι είναι κάποιες αντιπροσωπειες διαφοροποιουνται σημαντικά στις τιμές. Ψαξτο και θα δεις..
-
Μόλις γύρισα από c4 test drive.
Σε πρώτη φάση να πω ότι κακώς είχα ενδοιασμό μεταξύ αυτού και C3 aircross. Η διαφορά κατηγορίας είναι παραπάνω από εμφανής. Μόνο C4 παιδιά μεταξύ αυτών των 2.... χώροι και ποιότητα 2 κλικ πάνω ξεκάθαρα. Να σας πω την αλήθεια το εσωτερικό και η συναρμογή μου άρεσε περισσότερο και από C5 aircross.
Έχουμε και λέμε. Εύκολη πρόσβαση στο αυτοκίνητο χωρίς να σου φεύγει η μέση. Μπαίνεις σχεδόν άκαμπτος. Είμαι 1.88.... στο πίσω κάθισμα με την θέση μου οδήγησης είχα περίπου 5-10 πόντους κενό γόνατο με πλάτη καθίσματος. Το κάθισμα αν και έχει πολλές ρυθμίσεις δεν είναι το πιο εύκολο να βρεις την ιδανική θέση..... νομίζω το τιμόνι θα έπρεπε να σηκώνεται ένα τικ πιο ψηλά. Μεγαλο πλάτος απλώνεσαι αρχοντικά με απόσταση από τον συνοδηγό. Εργονομικά σχεδιασμένο εσωτερικό Citroen με ένα σωρό θήκες και πρακτικούς χώρους. Η σχεδίαση είναι πιο σοβαρή από c5/c3 και νομίζω δείχνει την τάση για τα επόμενα μοντέλα.
Και πάμε στην οδήγηση. Το πάρτυ ξεκινά με το στιβαρό γερμανικό κλείσιμο της πόρτας. Τι όχι ; Δοκιμάστε το και τα ξαναλέμε. Κλείνει η πόρτα και παίρνεις το χαρακτηριστικό άμεσο feedback ότι αποκόπτεσαι από το περιβάλλον. Ο κινητήρας με τα 130/βενζίνη ακόμα και στο ζορισμα υπερβολικά αθόρυβος.... στο ρελαντί δεν τον ακούς. Βουλιάζεις χωρίς να είσαι πλαδαρός στο αφρώδες με επαρκή στήριξη κάθισμα και τσουλάς σε μαγικό χαλί. Η ποιότητα κύλησης μου θύμισε CHR και ακόμα καλύτερη. Θόρυβο από αέρα τον ξεχνάς. Μόνο το aircon ακούγεται από την μέση και πάνω. Το Corolla είχε πιο αθόρυβο aircon.
Διάβασα από κάποιους χωρίς να το οδηγήσουν ότι παρατήρησαν τις κλασικές Citroen κλίσεις στις στροφές. Να ξέρετε δεν έχει καμία σχέση με c3 aircross που πλαγιάζεις και ψάχνεις τον καφέ. Γέρνει αλλά προοδευτικά και με βαριά αίσθηση όχι απότομα. Το τιμόνι κλασικά ελαφρύ εντός πόλης.... βαραίνει στην πορεία εκτός πόλης. Μέτρια αίσθηση μην έχετε απαιτήσεις. Μιλάμε για την απόλυτη πολυθρόνα με 4 ρόδες.
Σταυρώνω δάχτυλα να μην έχει νεανικά προβλήματα αξιοπιστίας. Μέχρι τέλος μήνα τρεχει έξτρα έκπτωση 510 ευρώ περίπου. Στο site έχει ένα μικρό λάθος.... το λευκό χρωμα είναι δωρεάν. Αύριο θα πάρω χανιαδακη να ζητήσω δωρο η ότι άλλο μπορεί να κάνει στην τιμή. Shine Pack 130 benzina manual.
Θελω να ευχαριστήσω όλους όσους με βοήθησαν σε αυτό το τοπικ. Ζητάω συγνώμη για τον παραπλανητικό τίτλο.... αλλιώς ξεκίνησα και αλλου κατέληξα. Δεν φταίω εγώ πάντως που η Toyota δεν έχει ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πρακτικό b suv/cross. Νομίζω δεν θα το μετανιώσω μιας και τα τελευταία 20 χρόνια έχω περάσει από 3 C3 (το ένα με αυτόματο) των προηγούμενων 2 γενιών χωρίς παρατράγουδα.
vive la france
Όπως ακριβώς τα είχα πει. Με το καλό!
Omega Αγίας Παρασκευής κορυφαία Citroen αν θες να ρωτήσεις κ εκεί.
Citroen no1 σε απλό άσπρο! Πάνε πολύ καλά όλα τα μοντέλα της σε άσπρο.
Σημείωση, είναι C crossover και όχι B suv.
Eπισης, το κουμπί S.O.S και Citroen, εκτός ότι έχουν την προφανή χρήση, σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι connected, δηλαδή είναι συνεχώς στο δίκτυο και αυτό - τουλάχιστον σε άλλα PSA - σημαίνει ότι έχεις και στο navi live traffic/fuel prices e.t.c
Προφανώς είναι λειτουργίες που δεν θα μπορούσαν να μπουν σε βασικές εκδόσεις.
-
Το C4 είναι περισσότερο μοντέρνο από το C3 Aircross (από την πλατφόρμα έως το αυτόματο κιβώτιο), το ερώτημα είναι αν κάποιος προτιμάει crossover ή περισσότερο SUV.
Η διαφορά στην τιμή τώρα με το facelift έχει μειωθεί επίσης.
Κάνε και τα 2 test drive να δείς, από όσα έχεις πει νομίζω κλείνεις προς C4, να πας από Corolla και C-HR σε C3 Aircross θέλει τεράστια βήματα, ενώ το C4 κάθεται γλυκά στη μέση αυτών, και με αρκετά χαμηλή τιμή για crossover (σε σχέση με C-HR) και κόστος συντήρησης (σε σχέση με Xceed, π.χ).
Συγχαρητήρια για την επιλογή σου, μεταξύ 2 Toyota, η καλύτερη επιλογή είναι Citroen!
-
tip: Sakis πάρε τιμές από Αχαρνων και μετά πήγαινε στις άλλες και κάνε παζάρι..
-
Ποιά Σιτροέν είναι Αχαρνών ?
-
Citroen Αχαρνες
-
Με καλύπτει το feel pack στο οποίο οι μαμημενοι Γάλλοι δεν σε αφήνουν να προσθέσεις το πακέτο με τους αισθητές μπροστά και πλάι. Το έχει έξτρα η shine και standard η Shine pack. Τι εννοούν ρε παιδιά αισθητήρες στο πλάι ;; Οι βασικοί μόνον πίσω δεν πιάνουν γωνιές ;;
Πιάνουν γωνίες, αλλά πίσω. Τους ονομάζουν 'πλαϊνούς' αισθητήρες (χωρίς να είναι ακριβώς), γιατί επειδή υπάρχουν πλαϊνοί εμπρός και πίσω ουσιαστικά σου δείχνουν τι γίνεται και πλάγια (το είχα στο Κούγκα), ενώ όταν έχεις μόνο πίσω φυσικά και πιάνουν τις γωνίες αλλά δεν μπορούν να υπολογίσουν στο πλάι.
-
Αχαρνές: τον Νικα θα εννοεί ο φιλος.
-
Καλά, στο άλλο νήμα γιατί αφαιρείται το γεγονός ότι τελικά ο άνθρωπος επέλεξε Citroen; Είναι ντροπή δηλαδή που από 2 Toyota επέλεξε κάτι άλλο;
Μου φαίνεται ότι αποκρύπτεται τεχνηέντως το γεγονός ότι κάποιος προτίμησε το C4 από τα 'καμάρια' της Toyota.
Αφού είναι νήμα αγοράς, πρέπει να καταγράφει παρακαλώ τελικά τι αγορά έγινε..
-
Η χρήση του αυτοκινήτου είναι 10 χιλιόμετρα κάθε μέρα εκτός πόλης που πηγαίνει η γυναίκα στη δουλειά. Καλοκαίρι 1-2 μπάνια κάθε εβδομάδα. Και συνολικά όλο τον χρόνο 3-4 εξορμήσεις για 2ημερα. Δεν ξεπερνάμε τα 8 με 9 χιλιάδες χιλιόμετρα και σπάνια μπαίνουμε στην πόλη. Εγώ την βγάζω όλη μέρα στο scooter.
Επίσης for the record τσεκάρετε ότι μόνον το manual βενζίνης 130hp έχει μηδενικά τελη κυκλοφορίας. Ολα τ αλλα έχουν 80 ευρώ.
Ευχαριστώ για τις ευχές.
Προσωπική άποψη: μόνο στην πόλη υπερέχει το αυτόματο, άρα μην στεναχωριέσαι γι'αυτό. Δεν ξέρω βέβαια αν ειδικά της Citroen το χειροκίνητο δεν είναι καλό όπως έγραψε κάποιος εδώ, αλλά αν εσύ το οδήγησες... ξανά με το καλό!
-
sakiss wrote:
Η χρήση του αυτοκινήτου είναι 10 χιλιόμετρα κάθε μέρα εκτός πόλης που πηγαίνει η γυναίκα στη δουλειά. Καλοκαίρι 1-2 μπάνια κάθε εβδομάδα. Και συνολικά όλο τον χρόνο 3-4 εξορμήσεις για 2ημερα. Δεν ξεπερνάμε τα 8 με 9 χιλιάδες χιλιόμετρα και σπάνια μπαίνουμε στην πόλη. Εγώ την βγάζω όλη μέρα στο scooter.
Επίσης for the record τσεκάρετε ότι μόνον το manual βενζίνης 130hp έχει μηδενικά τελη κυκλοφορίας. Ολα τ αλλα έχουν 80 ευρώ.
Ευχαριστώ για τις ευχές.
Προσωπική άποψη: μόνο στην πόλη υπερέχει το αυτόματο, άρα μην στεναχωριέσαι γι'αυτό. Δεν ξέρω βέβαια αν ειδικά της Citroen το χειροκίνητο δεν είναι καλό όπως έγραψε κάποιος εδώ, αλλά αν εσύ το οδήγησες... ξανά με το καλό!
Οποιοδήποτε αυτοκίνητο και ν αγοράσω θα είναι καλύτερο από το c3 του 2013 που έχω
-
manast wrote:
sakiss wrote
Η χρήση του αυτοκινήτου είναι 10 χιλιόμετρα κάθε μέρα εκτός πόλης που πηγαίνει η γυναίκα στη δουλειά. Καλοκαίρι 1-2 μπάνια κάθε εβδομάδα. Και συνολικά όλο τον χρόνο 3-4 εξορμήσεις για 2ημερα. Δεν ξεπερνάμε τα 8 με 9 χιλιάδες χιλιόμετρα και σπάνια μπαίνουμε στην πόλη. Εγώ την βγάζω όλη μέρα στο scooter.
Επίσης for the record τσεκάρετε ότι μόνον το manual βενζίνης 130hp έχει μηδενικά τελη κυκλοφορίας. Ολα τ αλλα έχουν 80 ευρώ.
Ευχαριστώ για τις ευχές.
Προσωπική άποψη: μόνο στην πόλη υπερέχει το αυτόματο, άρα μην στεναχωριέσαι γι'αυτό. Δεν ξέρω βέβαια αν ειδικά της Citroen το χειροκίνητο δεν είναι καλό όπως έγραψε κάποιος εδώ, αλλά αν εσύ το οδήγησες... ξανά με το καλό!
Οποιοδήποτε αυτοκίνητο και ν αγοράσω θα είναι καλύτερο από το c3 του 2013 που έχω
C3 του 12 συνάδελφε!
-
Ο πωλητής στην πόλη μου, μου είπε ότι έχουν περισσότερες από 60 παραγγελίες για παράδοση Δεκέμβρη. Και γενικά ο υπεύθυνος πωλήσεων είναι λίγο ζαμανφου δεν σε γλείφει για να πουλήσει.... αντιθέτως ψιλό αδιαφορεί όποτε επειδη είναι λαλακας παίζει και να λέει αλήθεια.
2 ερωτησούλες:
-
δεν βρίσκω αν η έκδοση με τα 130 άλογα είναι με δισκόφρενα πίσω. Νομίζω έχει απλά ρωτώ για επιβεβαίωση.
-
μπορεί να μου εξηγήσει κανείς την μανία των κατασκευαστών για 18αρες/19αρες ; Είναι καθαρά αισθητικό για να γεμίζουν τους θόλους ειδικά στα suv/crossover ;
-
-
sakiss wrote:
manast wrote:
sakiss wrote
Η χρήση του αυτοκινήτου είναι 10 χιλιόμετρα κάθε μέρα εκτός πόλης που πηγαίνει η γυναίκα στη δουλειά. Καλοκαίρι 1-2 μπάνια κάθε εβδομάδα. Και συνολικά όλο τον χρόνο 3-4 εξορμήσεις για 2ημερα. Δεν ξεπερνάμε τα 8 με 9 χιλιάδες χιλιόμετρα και σπάνια μπαίνουμε στην πόλη. Εγώ την βγάζω όλη μέρα στο scooter.
Επίσης for the record τσεκάρετε ότι μόνον το manual βενζίνης 130hp έχει μηδενικά τελη κυκλοφορίας. Ολα τ αλλα έχουν 80 ευρώ.
Ευχαριστώ για τις ευχές.
Προσωπική άποψη: μόνο στην πόλη υπερέχει το αυτόματο, άρα μην στεναχωριέσαι γι'αυτό. Δεν ξέρω βέβαια αν ειδικά της Citroen το χειροκίνητο δεν είναι καλό όπως έγραψε κάποιος εδώ, αλλά αν εσύ το οδήγησες... ξανά με το καλό!
Οποιοδήποτε αυτοκίνητο και ν αγοράσω θα είναι καλύτερο από το c3 του 2013 που έχω
C3 του 12 συνάδελφε!
Συνεχίζει ακάθεκτο μετά από 100.000 km χωρίς κανένα θέμα και κάνοντας λιγότερα service από τα προβλεπόμενα. Κάτι καμένες λάμπες και καθάρισμα του κιβωτίου που σκαλωνε έχω να θυμάμαι..... απλά στο ταξίδι δεν αντέχω άλλο ν ακούω τον αέρα και το diesel με τα 85hp δεν είναι για προσπέραση και ανηφόρες. Δεινοπαθώ
-
Καλά, στο άλλο νήμα γιατί αφαιρείται το γεγονός ότι τελικά ο άνθρωπος επέλεξε Citroen; Είναι ντροπή δηλαδή που από 2 Toyota επέλεξε κάτι άλλο;
Μου φαίνεται ότι αποκρύπτεται τεχνηέντως το γεγονός ότι κάποιος προτίμησε το C4 από τα 'καμάρια' της Toyota.
Αφού είναι νήμα αγοράς, πρέπει να καταγράφει παρακαλώ τελικά τι αγορά έγινε..
Αίσχος! Ποιος κρύβεται πίσω από την επαίσχυντη αυτή συνωμοσία κατά της PSA; Να επιληφθούν του θέματος moderators, administrators και το Πρωθυπουργικό Γραφείο!
-
- δεν βρίσκω αν η έκδοση με τα 130 άλογα είναι με δισκόφρενα πίσω. Νομίζω έχει απλά ρωτώ για επιβεβαίωση.
- μπορεί να μου εξηγήσει κανείς την μανία των κατασκευαστών για 18αρες/19αρες ; Είναι καθαρά αισθητικό για να γεμίζουν τους θόλους ειδικά στα suv/crossover ;
-
Ναι δισκόφρενα.
-
Για πολλούς λόγους:
-
γεμίζουν οι θόλοι καλύτερα
-
χωράνε μεγαλύτερα φρένα
-
το ζητάνε οι αγοραστές (το νέο QQ είχε σαν βασικό selling point ότι μπορεί πλέον να εξοπλισθεί με 20' ζάντες...!!!)
-
'Δείχνουν' καλύτερα
-
Είναι της μόδας, πόσο μεγάλη την έχεις (την ζάντα)
ΥΓ: Από μόνη της η διάσταση της ζάντας δεν λέει τίποτα απολύτως, σημασία έχει (για κράτημα και άνεση) η διάσταση και το προφίλ του ελαστικού. Μπορεί ένα αυτοκίνητο με 18αρα ζάτα να είναι πολύ πιο άνετο από ένα με 16αρα, εαν το 1ο έχει ελαστικό με μεγαλύτερο προφίλ από το 2ο (ως ύψος όχι ως %).
-
Ναι. Παίρνεις τιμή από εκεί και κάνεις παιχνίδι στις άλλες...
-
Σημαντικό είναι και αυτό που λέει ο sakiss για 0 τέλη.
Σοβαρά τωρα, είναι σημαντικό κριτήριο αγοράς για ένα αυτοκίνητο των 22.000-25.000 Ευρώ τα μηδενικά τέλη σε σχέση με τα 80 Ευρώ που πληρώνουν κάποιες άλλες εκδόσεις; Να πούμε ότι εφόσον μας κάνει αυτή η έκδοση, τα μηδενικά τέλη είναι το κερασάκι στην τούρτα, το καταλαβαίνω. Αλλά σημαντικό όχι!
-
Victor1 wrote:
Σημαντικό είναι και αυτό που λέει ο sakiss για 0 τέλη.
Σοβαρά τωρα, είναι σημαντικό κριτήριο αγοράς για ένα αυτοκίνητο των 22.000-25.000 Ευρώ τα μηδενικά τέλη σε σχέση με τα 80 Ευρώ που πληρώνουν κάποιες άλλες εκδόσεις; Να πούμε ότι εφόσον μας κάνει αυτή η έκδοση, τα μηδενικά τέλη είναι το κερασάκι στην τούρτα, το καταλαβαίνω. Αλλά σημαντικό όχι!
Έτσι ακριβώς!
Θεωρώ λίγο αστείο, να επηρεάζει την επιλογή μας ένα κόστος 6.5 ευρώ το μήνα (2 καφέδες η 1 μπυρα αν κάτσεις σε μια καφετέρια?)
Το να είναι μπόνους το 0 τέλη στην επιλογή μας, εκεί σύμφωνοι!
-
γουελ νταν σακισσσσσσσσσσσσσσσσσσ
ψηνω και εγω σε αυτοματακι πετρελαιο μπουζινες. μια πενταδα. εχω χαλαστει γιατι δεν εχει αλουμινιου. ενω το αντιστοιχο μανιουαλ 110 εχει.
CITROEN C4 III mod 2021