-
Οι μεγαλύτερες δυσκολίες για την ήπια οδήγηση είναι νομίζω οι εξής:
- Η νοοτροπία του οδηγού.
- Η νοοτροπία των άλλων οδηγών.
- Η κατάσταση των δρόμων.
Η αλήθεια είναι ότι το μόνο που μπορεί ο καθένας μας να αλλάξει είναι το 1ο. Τα επόμενα δύο δεν είναι στο χέρι μας. Εδώ όμως θα φανούν οι πραγματικοί μάγκες: αντί να καθόμαστε να κλαιγόμαστε για έλλειψη αστυνόμευσης και υποδομών, μπορούμε να δούμε τους ελληνικούς δρόμους σαν μια απέραντη πίστα εκμάθησης οδήγησης υπό αντίξοες συνθήκες. Νομίζω ότι αυτό θα μας κάνει όλους μας πολύ καλύτερους οδηγούς.
-
Αυτό που δεν αντιλαμβάνονται πολλοί, είναι ότι ο έπαινος των επιβατών, όπως οι κυρίες στο δικό σου αυτοκίνητο, είναι πολύ πιο ικανοποιητικό από τον οίστρο της προσπέραση ή την αδρεναλίνη της απότομης στροφής.
Είχα γνωστό που ανέλαβε να γίνει σωφέρ του Σουμάχερ για μια μέρα! Τον πήρε από το αεροδρόμιο, τον πήγε σε μια εκδήλωση οδικής ασφάλειας, τον γύρισε στο αεροδρόμιο. Στο τέλος ο Σουμάχερ τον ευχαρίστησε θερμά, και του είπε την απίστευτη ατάκα:
'Συνήθως όταν με πηγαίνουν άλλοι, έχω την εντύπωση ότι θέλουν να με σκοτώσουν.'
-
Έλληνες: 2oι πιο ανεύθυνοι σε ευρωπαϊκή έρευνα:
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/ellines-2oi-pio-aneythynoi-se-eyropaiki-ereyna
Αλλά και 2οι πιο προσεκτικοί, με τους μισούς έλληνες να συμπεριφέρονται επικίνδυνα και να είναι στη μέση της λίστας σε ευγένεια. Αντικρουόμενα; Όχι απαραίτητα. Επειδή συμπεριφερόμαστε επικίνδυνα οφείλουμε να είμαστε και προσεκτικοί!
Όσο για την τήρηση του ΚΟΚ ως 'συμβουλευτικού' ας δούμε τα νέα όρια στις εθνικές οδούς. Το όριο ανέβηκε στα 130, αλλά την τελευταία 3ετία οι πινακίδες 110 έχουν γεμίσει τους ιδιωτικούς αυτοκινητόδρομους. Για να μην πούμε για παράδειγμα:
Τα 80 στις Θερμοπύλες που μπήκαν με την καθίζηση στις γέφυρες, αλλά δεν έφυγαν όταν επισκευάαστηκε
Τα 90 στο Λάρισα-Τρίκαλα που έμειναν τα ίδια όταν από δρόμο με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση έγινε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση με μπαριέρες στη μέση και στις άκρες. Και στον αντίστοιχο, αλλά πιο στενό δρόμο Βέροια-Νάουσα είναι 120.
-
Έλληνες: 2oι πιο ανεύθυνοι σε ευρωπαϊκή έρευνα:
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/ellines-2oi-pio-aneythynoi-se-eyropaiki-ereyna
Ή ταχύτητα σε κάνει οπωσδήποτε προσεκτικότερο. Βρες μου όμως έναν γρήγορο οδηγό ο οποίος δεν κινδύνεψε κάποια στιγμή να πεθάνει εξαιτίας της ταχύτητάς του. Δεν ξέρω ούτε έναν. Άλλος με 170 είδε το τρακτέρ μπροστά του, άλλος έκανε τετ-α-κιε με 110 στην Κατάρα δίπλα απ' τον γκρεμό... κλπ. Όλοι αυτοί σώθηκαν. Τυχεροί. Στη ζωή όμως δεν τυχαίνεις πάντα εξάρες. Θα τύχεις και ασόδυο.
-
Σε κουβέντα με Βέλγο επιβάτη μου, ο οποίος απορούσε γιατί κοίταζα αριστερά στις διασταυρώσεις και ανάποδα στους μονόδρομους, μου είπε ότι στην χώρα του κοιτάνε μόνο εμπρός και δεξιά, γιατί η ευθύνη για πίσω και αριστερά ανήκει στους άλλους!
-
Τα πρότυπα που βλέπω είναι τα εξής:
Υπάρχει και ο κάγκουρας πλατύπους. Το χαρακτηριστικό του είναι ότι φοράει 5 νούμερα επάνω λάστιχο από αυτό που δίνει η αντιπροσωπεία, το οποίο με τη σειρά του είναι 3 νούμερα επάνω από αυτό που κανονικά χρειάζεται το αυτοκίνητο, πάνω σε κάτι άφτερ ζάντες. Ενίοτε έχει και αεροτομές, καθώς και αυτοκόλλητα GT Rallye , κ.α. για έξτρα διακόσμηση.
-
Τα πρότυπα που βλέπω είναι τα εξής:
Υπάρχει και ο κάγκουρας πλατύπους. Το χαρακτηριστικό του είναι ότι φοράει 5 νούμερα επάνω λάστιχο από αυτό που δίνει η αντιπροσωπεία, το οποίο με τη σειρά του είναι 3 νούμερα επάνω από αυτό που κανονικά χρειάζεται το αυτοκίνητο, πάνω σε κάτι άφτερ ζάντες. Ενίοτε έχει και αεροτομές, καθώς και αυτοκόλλητα GT Rallye , κ.α. για έξτρα διακόσμηση.
Τέλειο!
Να συμπληρώσω επίσης για τον κάγκουρα τον πλατύποδα ότι έκλεψε το μπουρί από την ξυλόσομπα της μάνας του για να το βάλει στην εξάτμιση και έβαλε λάδια 30w80 γιατί του τα σύστησε ένας φίλος του που ξέρει από αυτά... Τελευταίως λέει να ρίξει στο ντεπόζιτο και κηροζίνη για να 'πετάει' το μοτόρι. -
Με αυτό η το αλλο που ειναι νομιζω ιταλικο και εχει αφρο και πλαστικες τριχες. Το εχουν ολα τα σουπερ.
Μιλαμε μπαινεις στπ αυτοκινντο και θελεις να ξαπλωσεις στη μοκετα....μυριζουν και τελεια.....
Ολη η μυρωδια παιδια απο τη μοκετα ερχεται.... μυριζει καθαρο νοικοκυριο.
Οσοι μπαινουν λενε πως ευχαριστιουνται ωραιο καθαρο περιβαλλον...απαλη μουσικη, κλιμα, αισθηση καθαρου και ωραια μυρωδια.....λιμουζινα...
Χαχα
Edit ξεχασα το λινκ
https://www.vanishstains.com.au/products/carpet/
Εχει και ενεργο οξυγονο....που καταστρεφει την μεμβρανη των βακτηριων και γενικως μετα απο λιγη ωρα δεν εχει τιποτα βλαβερο η μοκετα... τελειο και για παιδια δηλαδη που ολονκαι κατι πεφτει κατω στη μοκετα και μετα παει στο στομα.
Το δοκίμασα σήμερα στο αυτοκίνητο του αδερφού μου. Είχες δίκιο. Έβγαλε κι έναν πολυκαιρισμένο λεκέ στην (μπεζ) μοκέτα.
Ευχαριστώ.
-
Τελικά είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να οδηγήσεις σαν σωφέρ στους ελληνικούς δρόμους. Και περιγράφω ένα απλό σκηνικό: την μεταφορά της κόρης μου σήμερα το πρωί από το σπίτι μου στο σχολείο της.
-
Στην πρώτη διασταύρωση έχω απέναντί μου μια bmw. Και οι δύο έχουμε stop. Από δεξιά μου έρχεται ένα ford focus. Εγώ και η bmw θα στρίψουμε από την ίδια μεριά, δεξιά. Ο κοκ λέει ότι προηγείται το ford, μετά εγώ και τέλος η bmw. Αλίμονο όμως, ο οδηγός της bmw ήθελε να περάσει πρώτος (τυπικός κακομαθημένος οδηγός bmw). Μπαίνει στον δρόμο, εμποδίζει το focus. Το focus κορνάρει, διεκδικεί την προτεραιότητά του και περνάει. Ο οδηγός της bmw τον βρίζει και περνάει δεύτερος.
-
Στον δρόμο για το σχολείο αισθανόμουν ότι οδηγούσα σε χωματόδρομο παρά σε άσφαλτο. Σαμαράκια παντού από τις πρόχειρες διορθώσεις που έχουν γίνει κατά καιρούς. Δεξιά, ένα μόνιμο σαγρέ οδόστρωμα από την εποχή που βάλαν με άγαρμπο τρόπο το φυσικό αέριο.
-
Στο σχολείο, ένα αυτοκίνητο αναγκάστηκε να ανέβει στο κράσπεδο διότι ο οδηγός της bmw (που είχαμε δει πιο πριν) έφτασε τρέχοντας και τον ανάγκασε να ανέβει για να μην τρακάρουν. Ο οδηγός της bmw ενμοείται πάρκαρε στις διαβάσεις.
-
Στον γυρισμό ένα opel corsa με έχει κολλήσει πίσω μου. Από τον καθρέφτη δε βλέπω ούτε το καπώ του! Βλέπω μόνο το παρμπρίζ του. Έρχεται η ώρα να στρίψω δεξιά. Ανάβω φλας. Ο οδηγός του corsa με προσπερνάει πάνω στην στροφή, εμποδίζοντας την απέναντι κυκλοφορία.
Τελικά όλοι αυτοί οι οδηγοί δεν είναι άσχετοι, ξέρουν πώς πρέπει να οδηγούν. Δεν είναι ανίκανοι, έχουν την ικανότητα να οδηγήσουν σωστά. Είναι απλά κακομαθημένα βουτυρόπαιδα με απωθημένα ανδρισμού.
-
-
χαχαχαχα
φλασια
Πολλα ζωα θεωρουν οτι χρησιμοποιοντας ενα αντικειμενο (πολλες φορες σε αθλια κατασταση) το οποιο θεωρειται ανωτερο μετατρεπονται και αυτοι σε κατι το ανωτερο.
-
χαχαχαχα
φλασια
https://www.youtube.com/watch?v=TQ3wXC5jqKE
Πολλα ζωα θεωρουν οτι χρησιμοποιοντας ενα αντικειμενο (πολλες φορες σε αθλια κατασταση) το οποιο θεωρειται ανωτερο μετατρεπονται και αυτοι σε κατι το ανωτερο.Λοιπόν αυτήν την ταινία ποτέ δεν την είδα ολόκληρη. Καιρός να την δω. Ευχαριστώ για την υπενθύμιση.
Όσον αφορά τα ζώα που θεωρούν ότι αναβαθμιζονται χάρη στο αναβαθμισμενο τους αντικείμενο, αυτό είναι το επακόλουθο από τις αμέτρητες φορές που υποβάθμισαν τον εαυτό τους.
-
Εγραψες....
Το κραταω, μ αρεσε.
-
Επειδή τον τελευταίο καιρό οδηγώ αρκετά στην Θεσσαλονίκη, θέλω να ενημερώσω τους γηγενείς οδηγούς για ένα μυστικό κουμπί που έχουν τα αυτοκίνητα. Βρίσκεται δίπλα από το τιμόνι, συνήθως σε μορφή μοχλού. Ανάβει κάποια φωτάκια δεξιά κι αριστερά από το αυτοκίνητο και δείχνει στους υπόλοιπους πού σκοπεύεις να πας. Πχ είσαι στον περιφερειακό και θέλεις να αλλάξεις λωρίδα, ανάβεις αυτό το μαγικό φως και γνωστοποιείς στον άλλον ότι θα του κόψεις την φόρα. Έτσι δε θα σε τρακάρει και θα ζήσετε και οι δύο! Δεν είναι ιδιοφυές;
Αυτό το φωτάκι λέγεται φλας.
-
Τι λες τώρα? Ξέρεις πόσο έχει πάει η ΔΕΗ? Σιγά μην καίμε το φλας...να μαντέψετε κύριε....
-
Επειδή τον τελευταίο καιρό οδηγώ αρκετά στην Θεσσαλονίκη, θέλω να ενημερώσω τους γηγενείς οδηγούς για ένα μυστικό κουμπί που έχουν τα αυτοκίνητα. Βρίσκεται δίπλα από το τιμόνι, συνήθως σε μορφή μοχλού. Ανάβει κάποια φωτάκια δεξιά κι αριστερά από το αυτοκίνητο και δείχνει στους υπόλοιπους πού σκοπεύεις να πας. Πχ είσαι στον περιφερειακό και θέλεις να αλλάξεις λωρίδα, ανάβεις αυτό το μαγικό φως και γνωστοποιείς στον άλλον ότι θα του κόψεις την φόρα. Έτσι δε θα σε τρακάρει και θα ζήσετε και οι δύο! Δεν είναι ιδιοφυές;
Αυτό το φωτάκι λέγεται φλας.
Σωστός. Μου θύμισες το παρακάτω βιντεάκι που είδα πρόσφατα
-
Ολόιδιο είναι! Και μάλιστα τα λέει πιο καλά από εμένα.
Συχνά σκέφτομαι το εξής: πώς κάποιος θεωρεί τον εαυτό του οδηγάρα χωρίς να έχει αφομοιώσει την ενστικτώδη κίνηση του φλας;
-
Αυτό το διαπίστωσα με το lane assist.
Φίλοι μου έχουν τρελαθεί ότι δεν τους αφήνει να προσπεράσουν και τέτοια, εγώ που βγάζω φλας για να στρίψω στα δωμάτια του σπιτιού δεν είχα από την 1η μέρα κανένα θέμα.
Το φλας σώζει ζωές παιδιά. Τόσο απλά.
-
Δεν το συζητάμε ότι το φλας είναι απαραίτητο ΑΛΛΑ το φλας είναι ένδειξη μόνον, δεν αναγκάζει τον άλλον να σου παραχωρήσει προτεραιότητα. Δεν είναι δηλαδή ότι 'βγάζω φλας και στρίβω όπου θέλω'. Βγάζω φλας ΑΝ μπορώ να στρίψω. Αν δεν μπορώ, δεν βγάζω καν και συνεχίζω ευθεία.
-
Δεν το συζητάμε ότι το φλας είναι απαραίτητο ΑΛΛΑ το φλας είναι ένδειξη μόνον, δεν αναγκάζει τον άλλον να σου παραχωρήσει προτεραιότητα. Δεν είναι δηλαδή ότι 'βγάζω φλας και στρίβω όπου θέλω'. Βγάζω φλας ΑΝ μπορώ να στρίψω. Αν δεν μπορώ, δεν βγάζω καν και συνεχίζω ευθεία.
Βεβαίως, αλλά να αλλάζεις ρεύμα/πορεία/να στρίβεις χωρίς καν φλας, είναι εγκληματικό... άσε αυτούς που τους περιμένω σε κάποια στροφή που έχω μισοβγει να πάνε ευθεία, και τελικά στρίβουν!
-
Τουλάχιστον στην Θεσσαλονίκη είναι χαλαροί , μπορεί να μην βγάζουν φλας αλλά δεν σε αιφνιδιάζουν απότομα. Την πρώτη φορά που οδήγησα στους κεντρικούς μεγάλους δρόμους έπαθα σοκ , χωρίς ιδιαίτερη κινηση ένιωθα να... πνίγομαι! Δεν ήξερα πως να κάνω σφήνα , να αλλάξω λωρίδες , μπλόκαρε ο εγκέφαλος μου , όλοι απλωμένοι με την ίδια ταχύτητα . Μετα την υπέρτατη σχολή οδήγησης που λέγεται Πατησίων την πίστα υπερυψηλων ταχυτήτων της Συγγρού , την 10/10 σε απαιτήσεις συγκέντρωσης Κηφισιάς , ένιωσα πολιτισμικό σοκ ! Ευρώπη!
Τα οδηγικά πρότυπα των Ελλήνων