Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 172
    • 173
    • 174
    • 175
    • 176
    • 179
    • 180
    • 174 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    97188
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spidertf160 @cson last edited by

      https://i.imgur.com/4oUdNeT.jpg

      https://i.imgur.com/7UVjwQQ.jpg

      Έξω στη συσκευασία δεν φένεται τίποτα .

      Στα μπροστινά, τώρα το παρατήρησα, γράφει GG.

      Στα πίσω όμως τίποτε.

      https://i.postimg.cc/ncwcfXHY/C1-A16-B47-1864-4-FD6-83-D3-A491-D8253-D79.jpg

      https://i.postimg.cc/wMqTgJyF/FDBFC749-84-BD-40-D7-8607-BFDA7-FFCBEA8.jpg

      1 Reply Last reply Reply Quote 23
      • alexfocus
        alexfocus last edited by

        Τα μπροστινα μου Ferodo Premier ειναι GF. Για τα πισω δεν εχω φοτο.
        https://postimg.cc/94VsthPD

        1 Reply Last reply Reply Quote 23
        • D
          dragonslayer last edited by

          Επειδή πλησιάζει η στιγμή για αλλαγή υγρών τι άλλο πρέπει να ζητήσω πέρα από τον καθαρισμό στα ταμπούρα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 19
          • S
            spidertf160 @alexfocus last edited by

            Τα μπροστινα μου Ferodo Premier ειναι GF. Για τα πισω δεν εχω φοτο.
            https://postimg.cc/94VsthPD

            Όντως γράφουν GF, όμως στον πίνακα Brake pads coefficient of friction  που ξέρω δεν αναφέρει κατηγορία GF. Περίεργο...

            https://i.postimg.cc/x8SqqRtS/E2904751-17-FE-49-AB-90-D8-88-A24-C9-C7219.png

            1 Reply Last reply Reply Quote 22
            • C
              cson last edited by

              Μα δεν είναι στάνταρ οι κατηγορίες συντελεστών. Πιάνεις το κάθε γράμμα το κολλας δίπλα στο άλλο και βλέπεις τους συντελεστές. Το GF έχει δυνατό αρπαγμα κρυο και ελαφρά πτώση στο ζεστό φρενάρισμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 21
              • P
                parikon @alexandros-k last edited by

                Τι τα θελετε τα καλα φρενα?

                Δυναμωστε την κορνα

                Χωρίς πλάκα έκανα ποδήλατο προχθές και βγαίνει ξαφνικά ένας μπροστά μου από μαγαζί πατάω μπρος πίσω φρένα και τσουλαω κατα πανω του.Ευτυχως έβαλε τα χέρια του και σταμάτησε το ποδήλατο.Την ίδια στιγμή πάω το ποδήλατο για αλλαγή τακακιων.Άλλο ποδήλατο είχα στα χέρια μου.Μικροτερη διαδρομή στο πάτημα του φρεναρίσματος και άμεσο σταμάτημα.

                Σκεφτείτε το τώρα αυτό σε αμάξι.. Αν δεν είναι ο Hulk ούτε η κόρνα τον σώζει..

                1 Reply Last reply Reply Quote 22
                • C
                  cson @parikon last edited by

                  alexandros.K wrote:

                  Τι τα θελετε τα καλα φρενα?

                  Δυναμωστε την κορνα

                  Χωρίς πλάκα έκανα ποδήλατο προχθές και βγαίνει ξαφνικά ένας μπροστά μου από μαγαζί πατάω μπρος πίσω φρένα και τσουλαω κατα πανω του.Ευτυχως έβαλε τα χέρια του και σταμάτησε το ποδήλατο.Την ίδια στιγμή πάω το ποδήλατο για αλλαγή τακακιων.Άλλο ποδήλατο είχα στα χέρια μου.Μικροτερη διαδρομή στο πάτημα του φρεναρίσματος και άμεσο σταμάτημα.

                  Σκεφτείτε το τώρα αυτό σε αμάξι.. Αν δεν είναι ο Hulk ούτε η κόρνα τον σώζει..

                  Δεν χρειάζεται να φτάσει κανείς στο χείλος του γκρεμου για να καταλάβει αν έχει καλά φρένα. Θέλω να πιστεύω ότι ένας οδηγός που κατέχει τα βασικά , αντιλαμβάνεται αμέσως αν τα φρένα του είναι ικανοποιητικά. Δεν μιλάω για περιπτώσεις που αστοχήσουν τα φρένα και βρεθεί προ εκπλήξεως , αλλά για μια μόνιμη κατάσταση χαμηλής απόδοσης.

                  Πριν λίγο καιρό είχα σοκαριστεί για το πώς αντιλαμβάνεται κάποιος οδηγός ένα πρόβλημα. Έχω ένα γνωστό που με είχε ζαλίσει ότι δεν πιάνουν τα φρένα του. Και ότι το αμάξι είναι επικυνδινο. Του συνέστησα συνεργείο πήγε έλεγξε τα φρένα του όλα καλά. Επέμενε ότι το αμάξι δεν φρενάρει. Με ψιλιασε όταν έλεγε ότι ειδικά στη βροχή δεν φρενάρει γιατί τα φρένα έχουν νερό από τη βροχή. Τελικά παίρνω το αμάξι το οδηγώ και τα φρένα του ήταν τέλεια. Του κάνω οδήγησε το λίγο και δείξε μου τι εννοείς. Το αποτέλεσμα ήταν να το τσαρουχωνει (έτυχε σε ασφαλτο γυαλί) και το αμάξι με τα σκληρά ελαστικά που είχε να κάνει τσουλήθρα με μπλοκαρισμένους (αμάξι χωρίς abs) τροχούς και να αργεί να ακινητοποιηθει.

                  Δεν αντιλήφθηκε ποτέ ποια ειναι η διαφορά πέδησης και πρόσφυσης των ελαστικων , απλά του είπα να αλλάξει ελαστικά. Δεν πιστεύω ότι είναι λίγοι οδηγοί όμοιοι του γνωστού μου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 17
                  • P
                    petran17 @cson last edited by

                    Δεν χρειάζεται να φτάσει κανείς στο χείλος του γκρεμου για να καταλάβει αν έχει καλά φρένα. Θέλω να πιστεύω ότι ένας οδηγός που κατέχει τα βασικά , αντιλαμβάνεται αμέσως αν τα φρένα του είναι ικανοποιητικά. Δεν μιλάω για περιπτώσεις που αστοχήσουν τα φρένα και βρεθεί προ εκπλήξεως , αλλά για μια μόνιμη κατάσταση χαμηλής απόδοσης.

                    Πριν λίγο καιρό είχα σοκαριστεί για το πώς αντιλαμβάνεται κάποιος οδηγός ένα πρόβλημα. Έχω ένα γνωστό που με είχε ζαλίσει ότι δεν πιάνουν τα φρένα του. Και ότι το αμάξι είναι επικυνδινο. Του συνέστησα συνεργείο πήγε έλεγξε τα φρένα του όλα καλά. Επέμενε ότι το αμάξι δεν φρενάρει. Με ψιλιασε όταν έλεγε ότι ειδικά στη βροχή δεν φρενάρει γιατί τα φρένα έχουν νερό από τη βροχή. Τελικά παίρνω το αμάξι το οδηγώ και τα φρένα του ήταν τέλεια. Του κάνω οδήγησε το λίγο και δείξε μου τι εννοείς. Το αποτέλεσμα ήταν να το τσαρουχωνει (έτυχε σε ασφαλτο γυαλί) και το αμάξι με τα σκληρά ελαστικά που είχε να κάνει τσουλήθρα με μπλοκαρισμένους (αμάξι χωρίς abs) τροχούς και να αργεί να ακινητοποιηθει.

                    Δεν αντιλήφθηκε ποτέ ποια ειναι η διαφορά πέδησης και πρόσφυσης των ελαστικων , απλά του είπα να αλλάξει ελαστικά. Δεν πιστεύω ότι είναι λίγοι οδηγοί όμοιοι του γνωστού μου.

                    Αυτο ακριβως!! Το καθε αυτοκινητο θεωρω πρεπει να του μαθεις τα κουμπια του. (σχετικα με την 2η παραγραφο)

                    Οσον αφορα την πρωτη σου παραγραφο, θα συμφωνησω επισης. Για παραδειγμα, ειναι χαοδης η διαφορα αναμεσα στο Fiesta μου, σε σχεση με αλλο αυτοκινητο της οικογενειας (20ετιας).. Σε φαση που νομιζεις οτι δεν εχει φρενα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 20
                    • P
                      petran17 @spidertf160 last edited by

                      AlexFocus wrote:

                      Τα μπροστινα μου Ferodo Premier ειναι GF. Για τα πισω δεν εχω φοτο.
                      https://postimg.cc/94VsthPD

                      Όντως γράφουν GF, όμως στον πίνακα Brake pads coefficient of friction  που ξέρω δεν αναφέρει κατηγορία GF. Περίεργο...

                      https://i.postimg.cc/x8SqqRtS/E2904751-17-FE-49-AB-90-D8-88-A24-C9-C7219.png

                      Αυτο ακριβως που ειπε και ο φιλος cson.. το πρωτο γραμμα ειναι ο συντελεστης τριβης οταν ειναι κρυο.. και ο δευτερος οταν ειναι ζεστα τα τακακια..

                      Οποτε το GF σημαινει καλυτερο φρενο οταν ειναι κρυα και μια ελαφρα πτωση οταν τα πιεσεις και ζεσταθουν.. (μια καταβαση ας πουμε)

                      Οσον αφορα τα ΑΤΕ Orig, εχω παρει για το Fiesta μπρος πισω και εχουν και τα δυο GG.. τα εχω και σε φωτο. Δεν εχουν μπει ακομα πανω αλλα θα μπουν συντομα μαζι με μεγαλυτερους δισκους EBC, σωληνακια υψηλης HEL και αλλαγη υγρων... Θεωρω θα δω μια βελτιωση...

                      PS. Γεια σου Αλεκοο!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 19
                      • F
                        ferongr last edited by

                        Οι δικές μου εντυπώσεις:

                        Αυτοκίνητο: Seat Ibiza Cupra 2006 με εργοστασιακές δαγκάνες Seat Sport (AP Racing) μπροστά.

                        Παλία φρένα: Γνήσιοι δίσκοι με λίγο (0.5mm) δόντι και γνήσια τακάκια Galfer εμπρός, ότι βάζει το group πίσω (δεν πολυπρόσεξα).

                        Νέα φρένα: Εμπρός τακάκια Ferodo D2500, πίσω τακάκια Brembo Xtra. Δίσκοι εμπρός πίσω Brembo Max. Σωληνάκια αεροπορικού τύπου εμπρός πίσω φτιαγμένα στο Μπέλλο. Θεώρησα ότι δεν άξιζε να δώσω 110€ για τα πίσω Ferodo για 10% του φρεναρίσματος που κάνουν σε αυτή την καρότσα. Οπτικά, και τα δύο τακάκια χρησιμοποιούν παρόμοια πάστα πλούσια σε χαλκό.

                        Αποτέλεσμα: Παρόμοια απόδοση με κρύα φρένα, με ελάχιστο καλύτερο δάγκωμα στα καινούργια. Ζεστά, πολυ καλύτερο άρπαγμα στην αρχή του πεντάλ, καλύτερη γραμμικότητα στη διαδρομή του πεντάλ με μεγαλύτερη ισχύ πέδησης στη μέση της διαδρομής και τέλος απουσία fade σε φρεναρίσματα από τα 220 στην κατηφόρα στο Σχιστό η σε γρήγορη κατάβαση από Πάρνηθα. Έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος. Μόνο αρνητικό, το σφύριγμα σε πολύ απαλή χρήση των φρένων. Διαβάζω σε διάφορα φόρα ότι το έχουν αυτό το θεμα τα DS2500. Από άποψη επικαθίσεων στη ζάντα δεν μπορώ να πώ καθώς είναι σκούρες ανθρακί, και δεν με πολυενδιαφέρει το θέμα.

                        Συκριτικά πάντως, το αμάξι έχει γραμμικά φρένα που μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις με ακρίβεια. Ένα βανάκι Fiesta 6 στη δουλειά έχει φρένα ρυθμισμένα να πιάνουν πολύ στην αρχή του πεντάλ και πρέπει να το χαιδεύεις για να μην γονατίζει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 15
                        • D
                          djtony last edited by

                          Καλησπερα σας. Έχω ένα Clio 2016 Grandtour πετρέλαιο 90 άλογα. Είχα βάλει φθηνά τακάκια και δισκοπλακες σαν αποτέλεσμα να στραβώσει ο δίσκος. Πατάω φρένο να πέσω από τα 100 πχ και τρέμει όλο το αμάξι... Γενικά το φρένο δεν είναι.... Σκέφτομαι να βάλω Bosch δισκοπλακες με Brembo τακάκια. Είμαι οκ με αυτά; να βάλω Brembo δισκοπλακες λέτε καλύτερα; απλά μου δίνουν τις Bosch - 40€ σε σχέση με τις Bosch και όλοι μου λένε ότι είναι εξίσου καλές. Το αμάξι το χρησιμοποιώ στη πόλη κάθε μέρα, πάμε και αρκετά ταξίδια. Γενικά δε το κυνηγάω αλλά το θέλω όταν χρειαστεί να είναι εκεί να φρενάρει. Σε λογικές τιμές όπως μου δίνουν πχ 70 τα bosch δισκόφρενα και 40 brembo τακακι, παίζει να βρω κάτι καλύτερο; εγώ θέλω απλά ένα σωστό φρένο χωρίς να σφυραει και εννοείται να τρέμει το αμάξι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 13
                          • K
                            kkostask last edited by

                            Δοκίμασε να βάλεις brembo και δίσκους και τακάκια. Έβαλα στο c4 και τα έχω 135k πάνω χωρίς να θέλουν αλλαγή τα τακάκια ακόμα! Φυσικά το φρενάρισμα είναι εξαιρετικό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                            • M
                              margm @djtony last edited by

                              Καλησπερα σας. Έχω ένα Clio 2016 Grandtour πετρέλαιο 90 άλογα. Είχα βάλει φθηνά τακάκια και δισκοπλακες σαν αποτέλεσμα να στραβώσει ο δίσκος. Πατάω φρένο να πέσω από τα 100 πχ και τρέμει όλο το αμάξι... Γενικά το φρένο δεν είναι.... Σκέφτομαι να βάλω Bosch δισκοπλακες με Brembo τακάκια. Είμαι οκ με αυτά; να βάλω Brembo δισκοπλακες λέτε καλύτερα; απλά μου δίνουν τις Bosch - 40€ σε σχέση με τις Bosch και όλοι μου λένε ότι είναι εξίσου καλές. Το αμάξι το χρησιμοποιώ στη πόλη κάθε μέρα, πάμε και αρκετά ταξίδια. Γενικά δε το κυνηγάω αλλά το θέλω όταν χρειαστεί να είναι εκεί να φρενάρει. Σε λογικές τιμές όπως μου δίνουν πχ 70 τα bosch δισκόφρενα και 40 brembo τακακι, παίζει να βρω κάτι καλύτερο; εγώ θέλω απλά ένα σωστό φρένο χωρίς να σφυραει και εννοείται να τρέμει το αμάξι.

                              Στο παρελθόν το είχα πατήσει και εγω από συνεργείο τοπικό . Άκρη δέ βγήκε πήγα αλλού και ξανα πλήρωσα .

                              Δέν είναι απλό θέμα τα φρένα. Θέλει μέτρηση το μουαγιέ και καλό καθάρισμα και εννοείται και αλλαγή υγρών φρένων .

                              Εάν είσαι Αθήνα , ψάξε πρός Ανατολικά υπάρχει μαγαζί που ασχολείται μόνο με φρένα .

                              Με Ap- Brembo τή είχα πατήσει εγω.σε προηγούμενο αμάξι.

                              Ρόλο παίζει και τα τακάκια που θα βάλεις.

                              Σε Mazda 6 πρόσφατα τοποθετήθηκαν zimmermann  δισκόπλακες και τακάκια ferodo όχι τα ds2500.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 11
                              • D
                                djtony last edited by

                                Καταλήξαμε σε textar δίσκους και ATE τακάκια. Ποια η γνώμη σας;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Όταν βάζεις κάτι επώνυμο όπως αυτά που επέλεξες  είναι σίγουρα καλα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • P
                                    peta last edited by

                                    Άκου 220 στη κατηφόρα στο Σχιστό...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • I
                                      iason9871 @21-quadra last edited by

                                      @21-quadra said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

                                      Τα Thermoquite τα είχα βάλει στι δικό μου και στους γιού μου, μου άρεσαν πολύ μέχρι εκεί που τα περίμενα, δεν είναι για να κατέβεις την Πεντέλη με την ταυτότητα στο στόμα αλλά είναι κάπου εκεί κοντά, και αθόρυνα λόγω κατασκευής τους.

                                      H πάστα τους βγαίνει και στην πίσω πλευρά και ακουμπάει στο έμβολο και δεν τρίζουν, Ρώτα τον Παναγόπουλο αν τα έχει, εγώ θα πάω το πρωί από εκεί να πάρω βίδες, είμαι 300 μέτρα μακριά, θα ρωτήσω αν έχει κλπ και θα σου πω.

                                      Youtube Video

                                      καλημερα.αυτη η μαρκα,ειναι εχει ποιο καλο φρενο απο της αλλες μαρκες οπως brembo,ate,textar;;

                                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iason9871 @iason9871 last edited by

                                        @iason9871 said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

                                        @21-quadra said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

                                        Τα Thermoquite τα είχα βάλει στι δικό μου και στους γιού μου, μου άρεσαν πολύ μέχρι εκεί που τα περίμενα, δεν είναι για να κατέβεις την Πεντέλη με την ταυτότητα στο στόμα αλλά είναι κάπου εκεί κοντά, και αθόρυνα λόγω κατασκευής τους.

                                        H πάστα τους βγαίνει και στην πίσω πλευρά και ακουμπάει στο έμβολο και δεν τρίζουν, Ρώτα τον Παναγόπουλο αν τα έχει, εγώ θα πάω το πρωί από εκεί να πάρω βίδες, είμαι 300 μέτρα μακριά, θα ρωτήσω αν έχει κλπ και θα σου πω.

                                        Youtube Video

                                        καλημερα.αυτη η μαρκα,ειναι εχει ποιο καλο φρενο απο της αλλες μαρκες οπως brembo,ate,textar;;

                                        επισης ποσο κοστιζουν αυτα τα τακακια σε κωδικο Wagner Brake MX915B;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          accentwizard last edited by

                                          Αλλαξα τα μπροστινα φρενα του X-Trail βαζοντας αυτα του επταθεσιου μοντελου.Τα δικα μου ηταν 296mm με μονοπιστονες δαγκανες,και τα καινουρια μου ειναι 320mm με διπιστονες.Η διαφορα στο φρεναρισμα ειναι εμφανης.

                                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • S
                                            spi_duster @accentwizard last edited by

                                            @accentwizard said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

                                            Αλλαξα τα μπροστινα φρενα του X-Trail βαζοντας αυτα του επταθεσιου μοντελου.Τα δικα μου ηταν 296mm με μονοπιστονες δαγκανες,και τα καινουρια μου ειναι 320mm με διπιστονες.Η διαφορα στο φρεναρισμα ειναι εμφανης.

                                            Εξαιρετικη κινηση αναβαθμισης του αυτοκινητου. Ευγε!

                                            ....

                                            A 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 176
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 174 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr