-
Δεν έχω οδηγησει την corolla. Όμως οδήγησα αρκετουτσικα το chr. Είχε και το acc με start go σε μποτιλιαρισμα.... (Ζικο... Απλα τέλειο).
Λοιπόν, εγώ την οηγα σε κάτι στροφιλικια, οχι κάτι σπουδαίο και έπαθα πλάκα από το πισω μέρος. Είχε ελάχιστες κλίσεις αλλά πραγματικά το πισω μέρος ακολουθούσε σταθερά το μπροστινό αλλά το ένιωθα πολύ καλό δουλεμένο. Δεν ένιωθα ότι κουβαλάω και έναν οκο πίσω μου. Έστριβε σαν έστριβε μόνο το μπροστινό μέρος χωρίς να έχει να ακολουθεί κάτι από πίσω του. Μετά μπήκα σε αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο και η διαφορά ήταν αρκετά μεγάλη.
Δεν το περίμενα από την Toyota. Για εμένα ήταν αρκετό το chr. Εντάξει λιγότερες κλίσεις αν είχε αλλά δεν με πείραξε. Ήταν πολύ καλό πραγματικά.
-
Κρίμα που το έχασε η toyota με την σχεδίαση του CHR. Αν δεν ήταν σαν φυλακή πίσω, μια 4κίνητη έκδοση θα ήταν φοβερή επιλογή.
-
Ισχύει. Στον βωμό της σχεδίασης έφτιαξαν τελείως μικρά πίσω παράθυρα με περίεργο σχήμα και ουρανό που κατεβαίνει αρκετά και ενοχλεί στο πλάι
-
Αυτό ακριβώς ήθελαν να κάνουν με την προκλητική σχεδίαση , να ενδιαφερθεί κόσμος για το αυτοκίνητο που δεν θα κοίταζε Toyota ούτε με σφαίρες , εντω μεταξύ έχει κερδίσει τις γυναίκες κατά κράτος δεν κοιτάνε τίποτα άλλο !
Στο τέλος τα corolla θα τα παίρνουν οι ελεύθεροι μόνο
-
Αν μπεις πίσω στο CHR είναι απρόσμενα σκοτεινό και δε βλέπεις τίποτα έξω, γιγαντιαία τα μπροστινά καθίσματα με μονοκόμματο προσκέφαλο και πολύ ψηλά και μικρά τα πλαϊνά παράθυρα, που λόγω ύψους εγώ μπορούσα να δω λίγο φως, αλλά παιδιά στη κυριολεξία θα βλέπουν μόνο καπλαμά και την πλάτη του καθίσματος προς όλες τις κατευθύνσεις.
Νομίζω το C4 αξίζει να το δείτε κι αν μπορείς να το οδηγήσεις, σίγουρα έχει καλύτερους χώρους και καλό αυτόματο και ελαφρώς ψηλό, αλλά βέβαια δεν είναι υβριδικο. Το κορολα αρνητικά έχει μόνο το πολύ χαμηλό ύψος και πολύ μικρούς πίσω χώρους, θα είχε διπλάσιες πωλήσεις αν ήταν λίγο καλύτερα σε αυτά τα δύο.
-
Μερικές παρατηρήσεις μετά από το δεύτερο test drive. Μπορεί να είναι το ίδιο άνετα αλλά στις μεγάλες λακούβες/κακοτεχνίες το αμορτισέρ της Corolla τερματίζει και ακούς το γκαπ ενώ το CHR βρέχει χιονίζει περνάει τα πάντα το ίδιο.... κοινώς δεν επηρεάζεται και δεν μασάει. Ποιο τζιμάνι Ιάπωνας σχεδίασε το ταμπλό του chr ? Για πιο λόγο προεξέχει τόσο πολύ στην θέση του συνοδηγού με αποτέλεσμα να αναγκάζεσαι να πας ακόμα πιο πίσω το κάθισμα για να μην βρίσκουν τα γόνατα.
Στη γυναίκα προφανώς και άρεσε η ψηλή θέση οδήγησης του CHR αλλά το Corolla το οδηγούσε πολύ πιο εύκολα. Ξενέρωσε με τα πίσω καθίσματα που είναι σαν κλουβιά για τα μικρά παιδιά..... δεν θα βλέπουν τίποτα εκτός αυτοκινήτου όποτε αντενδείκνυται για ταξίδι. Τελικά μετά από προτροπή του πωλητή αποφασίσαμε να παραγγείλουμε το Yaris Cross που έχει το μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ από τα 3 και αν τελικά Σεπτέμβρη που έρχεται το εκθεσιακό δούμε ότι υστερεί πολύ σε πίσω χώρους τότε θα πάρουμε το Corolla ακυρώνοντας την παραγγελία και κάνοντας νέα. Αν οι πίσω χώροι του cross είναι σαν του Puma που οδηγησα τότε είμαστε κομπλέ.... ελπίζω μόνο να έχει την ίδια ποιότητα κύλησης με την Corolla την οποία εξακολουθώ και λατρεύω.
-
Αν μπεις πίσω στο CHR είναι απρόσμενα σκοτεινό και δε βλέπεις τίποτα έξω, γιγαντιαία τα μπροστινά καθίσματα με μονοκόμματο προσκέφαλο και πολύ ψηλά και μικρά τα πλαϊνά παράθυρα, που λόγω ύψους εγώ μπορούσα να δω λίγο φως, αλλά παιδιά στη κυριολεξία θα βλέπουν μόνο καπλαμά και την πλάτη του καθίσματος προς όλες τις κατευθύνσεις.
Νομίζω το C4 αξίζει να το δείτε κι αν μπορείς να το οδηγήσεις, σίγουρα έχει καλύτερους χώρους και καλό αυτόματο και ελαφρώς ψηλό, αλλά βέβαια δεν είναι υβριδικο. Το κορολα αρνητικά έχει μόνο το πολύ χαμηλό ύψος και πολύ μικρούς πίσω χώρους, θα είχε διπλάσιες πωλήσεις αν ήταν λίγο καλύτερα σε αυτά τα δύο.
Εννοείται πως σκέφτομαι και το C4. Αλλά επειδη στο παρελθόν είχα c3 αυτόματο και πλέον έχω κουραστεί στα ταξίδια με το χειροκίνητο θέλω πολύ να ξαναγυρίσω στο automatic. Σε αυτόν τον τομέα η Toyota δεν έχει αντίπαλο γιατί στα λεφτά των άλλων σου δίνουν δωρο το αυτόματο κιβώτιο που λέει ο λόγος και κινητήρα που καίει σαν diesel. Κοίταζα το 2008 για diesel/automatic ή το puma και από λεφτά μπαίνεις στην επόμενη κατηγορία και βάλε για να τ αποκτήσεις.... αν είναι να φτάσω πάνω από 25 χιλιάρικα για b suv να το κλείσουμε το μαγαζί
-
Μερικές παρατηρήσεις μετά από το δεύτερο test drive. Μπορεί να είναι το ίδιο άνετα αλλά στις μεγάλες λακούβες/κακοτεχνίες το αμορτισέρ της Corolla τερματίζει και ακούς το γκαπ ενώ το CHR βρέχει χιονίζει περνάει τα πάντα το ίδιο.... κοινώς δεν επηρεάζεται και δεν μασάει. Ποιο τζιμάνι Ιάπωνας σχεδίασε το ταμπλό του chr ? Για πιο λόγο προεξέχει τόσο πολύ στην θέση του συνοδηγού με αποτέλεσμα να αναγκάζεσαι να πας ακόμα πιο πίσω το κάθισμα για να μην βρίσκουν τα γόνατα.
Στη γυναίκα προφανώς και άρεσε η ψηλή θέση οδήγησης του CHR αλλά το Corolla το οδηγούσε πολύ πιο εύκολα. Ξενέρωσε με τα πίσω καθίσματα που είναι σαν κλουβιά για τα μικρά παιδιά..... δεν θα βλέπουν τίποτα εκτός αυτοκινήτου όποτε αντενδείκνυται για ταξίδι. Τελικά μετά από προτροπή του πωλητή αποφασίσαμε να παραγγείλουμε το Yaris Cross που έχει το μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ από τα 3 και αν τελικά Σεπτέμβρη που έρχεται το εκθεσιακό δούμε ότι υστερεί πολύ σε πίσω χώρους τότε θα πάρουμε το Corolla ακυρώνοντας την παραγγελία και κάνοντας νέα. Αν οι πίσω χώροι του cross είναι σαν του Puma που οδηγησα τότε είμαστε κομπλέ.... ελπίζω μόνο να έχει την ίδια ποιότητα κύλησης με την Corolla την οποία εξακολουθώ και λατρεύω.
Ακριβώς αυτό που λέω 1 χρόνο τώρα, το Cross θα κόψει πωλήσεις από όλα τα Toyota μέχρι 27-28.000.
Φυσικά κ δεν θα έχει την ίδια ποιότητα κύλισης.
-
sakiss wrote:
Μερικές παρατηρήσεις μετά από το δεύτερο test drive. Μπορεί να είναι το ίδιο άνετα αλλά στις μεγάλες λακούβες/κακοτεχνίες το αμορτισέρ της Corolla τερματίζει και ακούς το γκαπ ενώ το CHR βρέχει χιονίζει περνάει τα πάντα το ίδιο.... κοινώς δεν επηρεάζεται και δεν μασάει. Ποιο τζιμάνι Ιάπωνας σχεδίασε το ταμπλό του chr ? Για πιο λόγο προεξέχει τόσο πολύ στην θέση του συνοδηγού με αποτέλεσμα να αναγκάζεσαι να πας ακόμα πιο πίσω το κάθισμα για να μην βρίσκουν τα γόνατα.
Στη γυναίκα προφανώς και άρεσε η ψηλή θέση οδήγησης του CHR αλλά το Corolla το οδηγούσε πολύ πιο εύκολα. Ξενέρωσε με τα πίσω καθίσματα που είναι σαν κλουβιά για τα μικρά παιδιά..... δεν θα βλέπουν τίποτα εκτός αυτοκινήτου όποτε αντενδείκνυται για ταξίδι. Τελικά μετά από προτροπή του πωλητή αποφασίσαμε να παραγγείλουμε το Yaris Cross που έχει το μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ από τα 3 και αν τελικά Σεπτέμβρη που έρχεται το εκθεσιακό δούμε ότι υστερεί πολύ σε πίσω χώρους τότε θα πάρουμε το Corolla ακυρώνοντας την παραγγελία και κάνοντας νέα. Αν οι πίσω χώροι του cross είναι σαν του Puma που οδηγησα τότε είμαστε κομπλέ.... ελπίζω μόνο να έχει την ίδια ποιότητα κύλησης με την Corolla την οποία εξακολουθώ και λατρεύω.
Ακριβώς αυτό που λέω 1 χρόνο τώρα, το Cross θα κόψει πωλήσεις από όλα τα Toyota μέχρι 27-28.000.
Φυσικά κ δεν θα έχει την ίδια ποιότητα κύλισης.
Αν δεις τα review του Yaris όλοι λένε ότι αυτό δεν έχει σχέση με Yaris σε ποιότητα συναρμογής και κύλησης αλλά πρόκειται για ένα μικρό Corolla. Ο κινητήρας όταν πιέζεται είναι σίγουρα πιο θορυβώδης. Για να δούμε τι ψάρια θα πιάσει και αυτό.....πάντως είναι άθλος της Toyota που το CHR έχει 377 λίτρα boot και 390 το Cross.
-
Dublin wrote:
sakiss wrote:
Μερικές παρατηρήσεις μετά από το δεύτερο test drive. Μπορεί να είναι το ίδιο άνετα αλλά στις μεγάλες λακούβες/κακοτεχνίες το αμορτισέρ της Corolla τερματίζει και ακούς το γκαπ ενώ το CHR βρέχει χιονίζει περνάει τα πάντα το ίδιο.... κοινώς δεν επηρεάζεται και δεν μασάει. Ποιο τζιμάνι Ιάπωνας σχεδίασε το ταμπλό του chr ? Για πιο λόγο προεξέχει τόσο πολύ στην θέση του συνοδηγού με αποτέλεσμα να αναγκάζεσαι να πας ακόμα πιο πίσω το κάθισμα για να μην βρίσκουν τα γόνατα.
Στη γυναίκα προφανώς και άρεσε η ψηλή θέση οδήγησης του CHR αλλά το Corolla το οδηγούσε πολύ πιο εύκολα. Ξενέρωσε με τα πίσω καθίσματα που είναι σαν κλουβιά για τα μικρά παιδιά..... δεν θα βλέπουν τίποτα εκτός αυτοκινήτου όποτε αντενδείκνυται για ταξίδι. Τελικά μετά από προτροπή του πωλητή αποφασίσαμε να παραγγείλουμε το Yaris Cross που έχει το μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ από τα 3 και αν τελικά Σεπτέμβρη που έρχεται το εκθεσιακό δούμε ότι υστερεί πολύ σε πίσω χώρους τότε θα πάρουμε το Corolla ακυρώνοντας την παραγγελία και κάνοντας νέα. Αν οι πίσω χώροι του cross είναι σαν του Puma που οδηγησα τότε είμαστε κομπλέ.... ελπίζω μόνο να έχει την ίδια ποιότητα κύλησης με την Corolla την οποία εξακολουθώ και λατρεύω.
Ακριβώς αυτό που λέω 1 χρόνο τώρα, το Cross θα κόψει πωλήσεις από όλα τα Toyota μέχρι 27-28.000.
Φυσικά κ δεν θα έχει την ίδια ποιότητα κύλισης.
Αν δεις τα review του Yaris όλοι λένε ότι αυτό δεν έχει σχέση με Yaris σε ποιότητα συναρμογής και κύλησης αλλά πρόκειται για ένα μικρό Corolla. Ο κινητήρας όταν πιέζεται είναι σίγουρα πιο θορυβώδης. Για να δούμε τι ψάρια θα πιάσει και αυτό.....πάντως είναι άθλος της Toyota που το CHR έχει 377 λίτρα boot και 390 το Cross.
Εμ..το αντίθετο! Είχα ποσταρεις και 2-3 reviews παλιότερα που σε ποιότητα κύλισης έχανε ακόμη και από το Kamiq. Ένα υπερυψωμένο Yaris είναι που επειδή είναι υπερυψωμένο χάνει ακόμη και κάποια από τα θετικά χαρακτηριστικά του Yaris σε συνθήκες οδήγησης.
Μάλιστα το πρότειναν σαν όχημα πόλης κυρίως.
Επίσης τα έξτρα εκατοστά έχουν πάει όλα στις αποσκευές, ο εσωτερικός χώρος είναι ολόιδιος με του Yaris.
Το C-HR επειδή είναι coupe crossover έχει τρομερά μικρό χώρο αποσκευών για το μήκος του. Πουλάει επειδή είναι πανέμορφο και φουτουριστικο, όχι επειδή είναι πρακτικό.
Tα Yaris είναι στην Β πλατφόρμα (wheelbase 2.560m) και Corolla/C-HR/Corolla Cross/Lexus UX στη C, με wheelbase 2,640–2,750 mm.
-
Βρέθηκα πολύ κοντά και στα 2 αλλά ενώ το Corolla είναι πιο value for money, πιο σπιρτοζικο, πιο κανονικό αυτοκίνητο και βλέπεις τριγύρω, είναι αχρείαστα μακρύ με έναν πελώριο κωλο να εξέχει και φυσικά τραγικά χαμηλο για τα γούστα μου και σε σχέση με το μέσο όρο της κατηγορίας.
Χαμηλωνοντας το αυτοκίνητο πετυχαίνω και εγώ καλη οδηγικη συμπεριφορά. Αλλά το αμάξι απλά είναι σαύρα. Πιο χαμηλό από το γιαρις του 2016. Ελπίζω να έχει κακή επένδυση από κάτω. Τυχεροί όσοι καπνίζουν που θα μπορούν να σβήνουν το τσιγάρο στο οδόστρωμα.Από την άλλη το Chr είναι αχρείαστα βαρύ και επίσης περίεργο σχεδιαστικά με αποτέλεσμα να έχεις πίσω ένα χώρο φυλακή και μια ορατότητα του πίσω μέρους σχεδόν μηδενική. Ευτυχως που δίνει κάμερα στάνταρ η Τογιότα.
Φυσικά και αυτό για crossover είναι απίστευτα χαμηλό.
Πρακτικά για την κατηγορία θα έπρεπε να έχει το ύψος του rav mk3 που είχα και η κορολα το ύψος του chr.
Τότε πραγματικά θα τα κοίταζα αμφοτερα με άλλο μάτι μιας και έχω στερητικό ως τογιοτακιας να μην έχω πάρει ένα νέο Τογιότα από το 2016 και να τα χώνω στους Γερμανούς.
Εχω εναποθέσει τις ελπίδες μου στο γιαρις κρος μπας και έρθει στα σωστά μεγεθη να ξαναπάρουμε μια Τογιόταρα να της πιουμε το αίμα.
Αν και δυστυχώς και αυτό ποιοτικα δεν το βλέπω πολύ καλό. Φθηνά πλαστικά διακρίνω στα τεστ ενώ το γιαρις διακρινόταν για την ποιότητα του.
Το πρώτο γιαρις diesel του 2013 που είχα είχε καλύτερα πλαστικά και συναρμογή από το best seller Qashqai που μου έφαγε τα συκώτια και ευτυχσω έφυγε στη διετία.
Το υβριδικό του 2016 μας τα χάλασε λίγο μιας και είχε κάποια αχρείαστα τριξίματα αλλά από αυτό που βλέπω στα βίντεο για το κρος παίζει το κρος να έχει φθηνότερα πλαστικά.
Μας έφαγαν οι οθονες και τα μπλιμπλικια.
Α ρε RAV4 που είσαι ; Μας τα έφαγαν οι καναγιες με τη φορολόγηση των διλιτρων. -
Τυχεροί όσοι καπνίζουν που θα μπορούν να σβήνουν το τσιγάρο στο οδόστρωμα.
Απο εδώ και πέρα θα κοιτώ την corolla έχοντας την φράση αυτή στο μυαλό μου.
-
Βρέθηκα πολύ κοντά και στα 2 αλλά ενώ το Corolla είναι πιο value for money, πιο σπιρτοζικο, πιο κανονικό αυτοκίνητο και βλέπεις τριγύρω, είναι αχρείαστα μακρύ με έναν πελώριο κωλο να εξέχει και φυσικά τραγικά χαμηλο για τα γούστα μου και σε σχέση με το μέσο όρο της κατηγορίας.
Χαμηλωνοντας το αυτοκίνητο πετυχαίνω και εγώ καλη οδηγικη συμπεριφορά. Αλλά το αμάξι απλά είναι σαύρα. Πιο χαμηλό από το γιαρις του 2016. Ελπίζω να έχει κακή επένδυση από κάτω. Τυχεροί όσοι καπνίζουν που θα μπορούν να σβήνουν το τσιγάρο στο οδόστρωμα.Από την άλλη το Chr είναι αχρείαστα βαρύ και επίσης περίεργο σχεδιαστικά με αποτέλεσμα να έχεις πίσω ένα χώρο φυλακή και μια ορατότητα του πίσω μέρους σχεδόν μηδενική. Ευτυχως που δίνει κάμερα στάνταρ η Τογιότα.
Φυσικά και αυτό για crossover είναι απίστευτα χαμηλό.
Πρακτικά για την κατηγορία θα έπρεπε να έχει το ύψος του rav mk3 που είχα και η κορολα το ύψος του chr.
Τότε πραγματικά θα τα κοίταζα αμφοτερα με άλλο μάτι μιας και έχω στερητικό ως τογιοτακιας να μην έχω πάρει ένα νέο Τογιότα από το 2016 και να τα χώνω στους Γερμανούς.
Εχω εναποθέσει τις ελπίδες μου στο γιαρις κρος μπας και έρθει στα σωστά μεγεθη να ξαναπάρουμε μια Τογιόταρα να της πιουμε το αίμα.
Αν και δυστυχώς και αυτό ποιοτικα δεν το βλέπω πολύ καλό. Φθηνά πλαστικά διακρίνω στα τεστ ενώ το γιαρις διακρινόταν για την ποιότητα του.
Το πρώτο γιαρις diesel του 2013 που είχα είχε καλύτερα πλαστικά και συναρμογή από το best seller Qashqai που μου έφαγε τα συκώτια και ευτυχσω έφυγε στη διετία.
Το υβριδικό του 2016 μας τα χάλασε λίγο μιας και είχε κάποια αχρείαστα τριξίματα αλλά από αυτό που βλέπω στα βίντεο για το κρος παίζει το κρος να έχει φθηνότερα πλαστικά.
Μας έφαγαν οι οθονες και τα μπλιμπλικια.
Α ρε RAV4 που είσαι ; Μας τα έφαγαν οι καναγιες με τη φορολόγηση των διλιτρων.Νομίζω ιδανική περίπτωση θα ήταν το Corolla Cross, αλλά δεν βλέπω να το φέρνουν εδώ κοντά..θα κόψει πολλές πωλήσεις από Yaris Cross/C-HR/RAV4, και τα 2 πρώτα πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια..
-
Εξ όσων έχω δει μόνο το κορολλα κρος και το γιαρις έπρεπε να πουλάνε.
Τα αλλά είναι υποκατάστατα και ημίμετρα.
Μια σαύρα στα hatch, ένα ιδιαίτερο όχημα στα crossover.
Αφού έχετε την καλύτερη και πιο προσιτή τεχνολογια για οικονομία ρε παιδιά (ποια phev και ηλεκτρικα ακόμα στην Ελλάδα των πενιχρών εισοδημάτων;) φέρτε ένα αμάξι σωστό να σαρώσει ! Αφού γουστάρει ο κόσμος τη μάρκα και αγοράζει παρότι του δίνετε μισά αυτοκίνητα.
Αλλά μεγάλωσε ο κύριος Τάκης, και την έκαναν την ελληνική Τογιότα όπως την έκαναν.
Κρίμα και ως θυγατρική θα μπορούσε να παίζει άλλη μπάλα. -
Αν οι πίσω χώροι του cross είναι σαν του Puma που οδηγησα τότε είμαστε κομπλέ.... ελπίζω μόνο να έχει την ίδια ποιότητα κύλησης με την Corolla την οποία εξακολουθώ και λατρεύω.
Μην το περιμένεις με ημιάκμαπτο και μικρότερη πλατφόρμα. Καλό θα είναι αλλά καμία σχέση με Corolla (και ο βασικός λόγος που την προτιμησα έναντι του Γιάρις για το οποίο πήγαινα αρχικά). Ούτε σε ποιότητα κύλισης, ούτε σε ποιότητα καμπίνας ούτε σε ηχομόνωση.
Βρέθηκα πολύ κοντά και στα 2 αλλά ενώ το Corolla είναι πιο value for money, πιο σπιρτοζικο, πιο κανονικό αυτοκίνητο και βλέπεις τριγύρω, είναι αχρείαστα μακρύ με έναν πελώριο κωλο να εξέχει και φυσικά τραγικά χαμηλο για τα γούστα μου και σε σχέση με το μέσο όρο της κατηγορίας.
Σεβαστή άποψη και φυσικά δέχομαι το προσωπικό γούστο να προτιμάς SUV. Αλλά αντικειμενικά δεν είναι έτσι Στέφανε. Δεν έχει μακρύ κώλο (μόνο το πορτ μπαγκάζ έχει 'εξόγκωμα' για αεροδυναμικό λόγο και δεν προεξέχει φυσικά). Επίσης είναι όσο χαμηλό είναι όλα τα hatchback της κατηγορίας και π.χ. πολύ πιο ψηλό από την ΜιΤο που βρίσκει συνέχεια ενώ στους ίδιους δρόμους το Κορόλα (και όλα τα φυσιολογικά hatchback) δεν βρίσκουν. Αχρειάστα μακρύ δεν είναι, άλλο εαν εσύ το θες πιο μικρό. Είναι όσο είναι όλα τα χατσ της κατηγορίας.
-
Εξ όσων έχω δει μόνο το κορολλα κρος και το γιαρις έπρεπε να πουλάνε.
Τα αλλά είναι υποκατάστατα και ημίμετρα.
Μια σαύρα στα hatch, ένα ιδιαίτερο όχημα στα crossover.
Αφού έχετε την καλύτερη και πιο προσιτή τεχνολογια για οικονομία ρε παιδιά (ποια phev και ηλεκτρικα ακόμα στην Ελλάδα των πενιχρών εισοδημάτων;) φέρτε ένα αμάξι σωστό να σαρώσει ! Αφού γουστάρει ο κόσμος τη μάρκα και αγοράζει παρότι του δίνετε μισά αυτοκίνητα.
Αλλά μεγάλωσε ο κύριος Τάκης, και την έκαναν την ελληνική Τογιότα όπως την έκαναν.
Κρίμα και ως θυγατρική θα μπορούσε να παίζει άλλη μπάλα.Σε τι μοντέλο κατέληξες και αγόρασες ;
-
iceman7 wrote:
Εξ όσων έχω δει μόνο το κορολλα κρος και το γιαρις έπρεπε να πουλάνε.
Τα αλλά είναι υποκατάστατα και ημίμετρα.
Μια σαύρα στα hatch, ένα ιδιαίτερο όχημα στα crossover.
Αφού έχετε την καλύτερη και πιο προσιτή τεχνολογια για οικονομία ρε παιδιά (ποια phev και ηλεκτρικα ακόμα στην Ελλάδα των πενιχρών εισοδημάτων;) φέρτε ένα αμάξι σωστό να σαρώσει ! Αφού γουστάρει ο κόσμος τη μάρκα και αγοράζει παρότι του δίνετε μισά αυτοκίνητα.
Αλλά μεγάλωσε ο κύριος Τάκης, και την έκαναν την ελληνική Τογιότα όπως την έκαναν.
Κρίμα και ως θυγατρική θα μπορούσε να παίζει άλλη μπάλα.Σε τι μοντέλο κατέληξες και αγόρασες ;
Περιμενω το γιαρις κρος για αλλαγή του προηγούμενου υβριδικού γιαρις της γυναίκας.
Εγώ με Χ1 είμαι αλλά αν άλλαζα μπορώ να ζήσω και με κάτι σαν το γιαρις κρος μιας και απέκλεισα τα δυο του θεματος. -
Φανη το έχω ξαναπεί. Έχει μεγάλο εξόγκωμα στον πίσω προφυλακτήρα χωρίς ουσιαστικό κέρδος σε χώρους γιατί το αμάξωμα έχει κόψει νωρίτερα.
Στις συνθήκες ζούγκλας που ζούμε κάθε πόντος ειδικά χωρίς χωρικό αντίκρυσμα μετράει.
Σχεδιαστικό φάουλ.
Και με 4,44 μήκος (ελάχιστα μακρύτερο του Chr θυμάμαι όταν το κοίταζα) είναι σχεδόν ίδιο με την suv X1, το qashqai κλπ αλλά με σαφως χειρότερους χώρους και αποσκευές.Για το υψος μαλλον υπερβάλλεις από την ανάποδη.
4.37 και δεν έχει εξόγκωμα, μόνο αίσθηση δίνει αλλά δεν προεξέχει κάτι στην ουσία. Τώρα εαν μετράς κάθε πόντο, ΟΚ πάω πάσσο. Εμένα που δεν με ενδιαφέρει το μήκος (σε λογικά πλαίσια) μια χαρά το βρήκα, δεν βρήκα διαφορά με Φόκους π.χ.
Για το ύψος, μην κοιτάς το συνολικό που ξεγελάει αλλά από το έδαφος. Εεε ΜιΤο πιο χαμηλή είναι. Η κορόλα είναι σαν την e46 του πατέρα μου, από τα ίδια σημεία ακριβώς περνάμε χωρίς πρόβλημα (όταν η ΜιΤο βρίσκει). Τώρα εαν δεν είναι 140 χιλιοστά και είναι 135 κλαιν. Ναι δεν είναι SUV, αυτό έχει σημασία και το καταλαβαίνω, αλλά για χατς μια χαρά είναι. Είναι 135 χιλιοστά, μέσα στον Μ.Ο. υπάρχουν και χατς στα 15εκ αλλά και στα 12 εκ.
-
Φανη το έχω ξαναπεί. Έχει μεγάλο εξόγκωμα στον πίσω προφυλακτήρα χωρίς ουσιαστικό κέρδος σε χώρους γιατί το αμάξωμα έχει κόψει νωρίτερα.
Στις συνθήκες ζούγκλας που ζούμε κάθε πόντος ειδικά χωρίς χωρικό αντίκρυσμα μετράει.
Σχεδιαστικό φάουλ.
Και με 4,370 μήκος (ελάχιστα κοντότερο του Chr θυμάμαι όταν το κοίταζα) είναι σχεδόν ίδιο με την suv X1, το qashqai κλπ αλλά με σαφως χειρότερους χώρους και αποσκευές.Για το υψος μαλλον υπερβάλλεις από την ανάποδη.
Τώρα που μιλάμε έχω απέναντι μου παρκάρισμενα το γιαρις μας, ένα Λάντσια ύψιλον, ένα βόλβο s90 και ένα σιβικ χατς.
Όλα στο ίδιο λογικό για χαμηλά αμάξια ύψος.
Ε το κορολα είναι χαμηλότερο όλων.
Το βλέπουν με γυμνό μάτι ακόμα και άσχετοι.
Το πρώτο που παρατήρησε μέχρι και η γυναίκα μου όταν της είχα δείξει την κορολα μπας και αλλάζαμε.
Μάλιστα είχα βάλει το γιαρις δίπλα στο τεστ ένα βράδυ στην Κηφισιας και το γιαρις έδειχνε Chr δίπλα στο κορολλα. (1510mm το παλιότερο γιαρις, 1435 η κορολλα, 1555 το chrhttps://www.automobiledimension.com/toyota-car-dimensions.html
Σίγουρα οπτικά κάτω του μέσου όρου της κατηγορίας.
Θα ψάξω και τεχνική τεκμηρίωση αλλά όταν κάτι φαίνεται ξεκάθαρα με γυμνό μάτι τι να πεις ;
Ναι μου αρέσουν τα ψηλά αλλά οδηγώ και το γιαρις, οδηγούσα και το 108. Δεν κολλάω τόσο.Ελατήρια ψήλωματος να παίρνει άραγε ;
-
Δες και τα στοιχεία που πρόσθεσα στο αρχικό ποστ όσο απαντούσες.
Δείχνει παντως και ειναι συνολικά κοντό καθ ύψος όσο και να μην είναι από το δρόμο όπως λες. Που αν πραγματικά δεν είναι, από που έχουν φάει το χώρο; Από το κεφάλι ; Δηλαδη ποσο μπορώ να σηκώσω το κάθισμα εγώ που είμαι 1,80 για να μην βρω ταβάνι ; Ή πρέπει να οδηγώ χώμενος;Για το μήκος πάντως προσωπικά το φοκους ή η σειρά 1 ειναι πιο λογικό το κόψιμο τους πίσω.
Corolla Vs CHR (βοήθεια/1.8 hybrid)