-
Νομίζω ότι το active sw είναι ιδανικό για τους ελληνικούς δρόμους περισσότερο απ' όσο στο μπες βγες. Δημήτρη το δικό σου είναι chrome Blue ή το άλλο το πιο φανταχτερό;
-
Ε εννοείται και οι +3 πόντοι από το έδαφος! Αλλά αυτοί οι πόντοι ψηλώνουν αντίστοιχα και το μπασιμο.
Είχα μπει σε st line και μετά σε ακτιβ και υπήρχε μια μικρή διαφορά στο σκύψιμο του αυχένα. Αυτά βέβαια γίνονται αντιληπτά σε ψηλούς, τώρα αν είσαι 1.75 δεν καταλαβαίνεις διαφορά.
-
Chrome blue είναι όχι το desert. Εμένα προσωπικά μου φαίνεται πιο όμορφο από το ακριβό, ειδικά στον ήλιο. Επίσης 1 χιλιάρικο για χρώμα είναι αρκετά χρήματα, ειδικά όταν θα μπορούσες να τα χρησιμοποιήσεις για έξτρα εξοπλισμό.
Όσο για το ύψος, 1.86 είμαι και δεν έχω κανένα πρόβλημα, αλλά εντάξει είναι και προσωπικά γούστα αυτά. Πάντως στο δικό μου προσέχω αρκετά όταν κάτι προεξέχει για να μη βρω. Οπότε σε αυτό όντως το έξτρα ύψος είναι μια ευκολία. Χάνεις βέβαια αλλού αλλά δε γίνεται να τα έχουμε όλα.
-
Τι μου θυμιζει το μπροσινο μερος ετσι στο προφιλ.;;;;Θα σκασω αν δεν το θυμηθω
Καλα εντάξει Δημήτρη έχεις δικιο.Νομιζω και ο saba το ειχε πει. Σε αυτο το μήκος ξεδιπλωνεται ολη η σχεδιαση του αυτοκινητου. Ολοι οι ογκοι ειναι τοσο αρμονικα δεμενοι μεταξυ τους.
Υ.γ Πρεπει να εισαι πολυ ερωτευμενος με το αυτοκινητο σου.Μπραβο σε χαιρομαι ιντερνετικα.
-
Την ηρεμία που προσφέρει η έλλειψη άγχους μήπως βρεις στο μπες βγες σε μια κακοφτιαγμένη ράμπα δεν την ανταλλάσσω με λίγο καλύτερη συμπεριφορά σε μια στροφή σε οριακές καταστάσεις. Δεν το πιέζω τόσο πολύ το αμάξι ώστε να το φτάσω στα άκρα.
-
Άμα το πάρεις διαγώνια ανεβαίνει σχεδόν παντού. Ειδικά σε ράμπες που είναι ομαλή η ανάβαση. Τώρα θα μου πεις δε θέλω να μπαίνω στην διαδικασία να έρχομαι διαγώνια... ΟΚ, όπως είπα και πριν είναι στα γούστα του καθενός. Γι αυτό υπάρχουν οι επιλογές
-
Πολλές φορές οι μανούβρες ειδικά όταν μιλάμε για αμάξι 4.70μ δεν είναι εύκολη υπόθεση. Γενικά το ψηλό όχημα είναι αγχολυτικο. Είναι θέμα συνήθειας 15 χρόνια που έχω ψηλό αμάξι με βοηθά. Όταν οδηγώ αμάξι εταιρικό που είναι χαμηλό κατευθείαν η συμπεριφορά και η προσοχή μου αλλάζει και παρόλα αυτά τα χρατς χρουτς στις ποδιές δεν τα αποφεύγω.
-
Απλά να σημειώσω ότι το μεταξόνιο στο wagon είναι ακριβώς ίδιο με το hatch. Οπότε ουσιαστικά οι μανούβρες είναι ακριβώς ίδιες με αυτές που θα χρειαζόταν ένα hatchback.
Απλά κουβαλάς πίσω σου μια έξτρα ουρά 30 εκατοστών περίπου. Γενικά είναι αρκετά εύκολο στο παρκάρισμα λόγω και της καλής ορατότητας αλλά και των βοηθημάτων (κάμερα περιμετρικοί αισθητήρες)
-
Ο Δημήτρης χαίρεται αμαξάρα, απ τους υπόλοιπους αν μαζευτούμε όλοι όσοι θέλουμε Focus και τελικά πήραμε κάτι άλλο ή δεν ψωνίσαμε καθόλου, θα κάνουμε Σύλλογο μεγάλο.
-
Ο Δημήτρης χαίρεται αμαξάρα, απ τους υπόλοιπους αν μαζευτούμε όλοι όσοι θέλουμε Focus και τελικά πήραμε κάτι άλλο ή δεν ψωνίσαμε καθόλου, θα κάνουμε Σύλλογο μεγάλο.
Έτσι ακριβώς είναι!!
-
Έχω μια κρυφή ελπίδα ότι με το f/l θα φέρει μια δυο εκδόσεις επιπλέον με τον 1,5Τ ecoboost. Όσο ζούμε ελπίζουμε με την FMH. Πάντως έχω ξεκινήσει καλού κακού να προωθώ την ιδέα της αποδοχής του ecoblue για την περίπτωσή μου. Άλλωστε είναι ένας από τους κινητήρες που δεν έχει ακουστεί το παραμικρό ενώ απ' την μικρή εμπειρία μου με τα 30Nm ροπής στους blueHDI της δουλειάς δεν με χαλάει καθόλου η ιδέα αν και θα ήταν ιδανικό με ένα 8AT T/C καθώς θέλει συνεχή ενασχόληση με το κιβώτιο. Και αυτό μέχρι στιγμής η FMH 'μας το επιτρέπει'...
-
O 1.5 ντίζελ της Φορντ με τα 8αρι αυτόματο που είχα οδηγήσει ήταν επαρκεστατος ζωηρός και κινούσε σβέλτα το αμάξι και παρά τα όσα διαβάζω ότι καίει αρκετά για ντίζελ στα χέρια μου και παρότι το πίεσα κάποιες στιγμές ενώ έπαιζα και διαρκώς με τα paddles έγραψε 5.7 ή 6.1 (αλλά ντίζελ σουβ βέβαια έχουν γράψει 8-9 με παρόμοια χρήση)
Ήταν το ίδιο σβέλτο με το δικό μου σχεδόν ως τα 110-120 και από εκεί και πάνω το φοκους έπαιρνε κεφάλι
-
Εσύ τι έχεις θύμισε μου για να έχω κάποιο μέτρο σύγκρισης;
-
Παιδιά αν και φαν του Focus, ξαναπήγα χθες στην Ford να πάρω φρέσκια προσφορά και να το περιεργαστώ ξανά τώρα που έχω πρόσφατα και τα άλλα. Στο ST Line αν έχεις μπει στο Civic και τα Toyota σου φαίνεται μέτρια η ποιότητα του εσωτερικού, των πλαστικών, της συναρμογής. Σίγουρα πιο κάτω από τα ιαπωνικά. Παρόμοια με του Leon.
Η τιμή για το 1.0 mh 155 hp με μεταλλικό χρώμα, Tech Pach, ST Line Pack, Adaptive headlights -> 27300. Το καλό που έχει είναι ότι με 15Κ προκαταβολή και 40 δόσεις με επιτόκιο 1.99% σου βγαίνουν τόκοι 550 ευρώ +280 ευρώ τα έξοδα φακέλου.
Το 1.5Τ 182ps 8AT με τα παραπάνω πάει 31.5Κ.
-
Suzuki scross 1.6 ντίζελ.
Απλά η Φορντ το φοκους ντίζελ και ειδικά το αυτόματο το βαράει στο ψαχνό βγαίνει ακριβότερο και από την Γερμανία και χωρίς να του βάλεις και έξτρα , με αυτά εκτοξεύεται η διαφορά...
-
Με 40% προκαταβολή το επιτόκιο δεν είναι 0.99%; Το άλλαξαν πάλι;
Το αυτόματο ντίζελ ActiveX βγαίνει 27852 χωρίς χρώμα και αν του βάλεις και το drive assist περνάει τις 29000. Αντίστοιχα το βαγκον 29358 και με χρώμα και το πακέτο πάει 31300!
-
piliourits wrote:
Ο Δημήτρης χαίρεται αμαξάρα, απ τους υπόλοιπους αν μαζευτούμε όλοι όσοι θέλουμε Focus και τελικά πήραμε κάτι άλλο ή δεν ψωνίσαμε καθόλου, θα κάνουμε Σύλλογο μεγάλο.
Έτσι ακριβώς είναι!!
ακριβως το θεμα με τα φορντια. οσο καλα και να σου φαινεται οταν τα δοκιμαζεις, και ισως ειναι και καλυτερα, τοσο μουντα ειναι σαν πακετα για να χωσεις το παραπανω χρημα ετσι, για να γουσταρεις. δεν εχουν το κνακ, εχει καπελωσει τους μηχανικους που σκιζονται να βγαλουν σωστα τιμονια μια αμερικαν νοικοκυρα με αισθητικη μολ.
-
Με 40% προκαταβολή το επιτόκιο δεν είναι 0.99%; Το άλλαξαν πάλι;
Απ' ότι φαίνεται ναι. Να πω την αλήθεια περίμενα να μιλήσω με συγκεκριμένο πωλητή αλλά ήταν απασχολημένος και αυτός που με εξυπηρέτησε ήταν λίγο καταναγκαστική εργασία.. Δεν μου είπε τίποτε για δώρα, εκπτώσεις, ούτε καν τους εξοπλισμούς δεν ήξερε καλά καλά, εγώ του τα έλεγα..
-
Οκ ρεαλιστικά όμως σε 3/4 μήνες Civic X τέλος και Civic XI με CVT μόνο οπότε αντίο. Άρα τι μένει απέναντι στο Focus; Το Xceed με έλλειψη χώρων πίσω και αποσκευών το οποίο επίσης χρυσοπληρωνεις και οι προτάσεις των VAG/PSA. Άρα τι είναι χειρότερο ένα μουντό/συντηρητικό εσωτερικό (το οποίο λογικά θα δει 2/3 δελτιωσεις στο f/l) αλλά όμως τέρμα εργονομικό με φυσικούς διακόπτες για όλα ή τα touch sensitive haptic feedback tablets αμφιβόλου αντοχής στον χρόνο από τους άλλους;
Εγώ κύριοι περισσότερο φοβάμαι τα 2α γτ τα ζω καθημερινά. Κολλητή της γυναίκας μου στην οποία έχω αναφερθεί και την ώθησα επίσης να αγοράσει 308 ντρέπομαι να την δω στα μάτια που 3 φορές μέσα στον 1,5 χρόνο που τα έχουμε τα 308 της έχει βγάλει μαύρη οθόνη το info για 24ωρες με αποτέλεσμα να είναι χωρίς clima ενώ η δουλειά της είναι κατοικον απο σπίτι σε σπίτι μέσα στην πόλη (το δικό μου μια στην γυναίκα σε ταξίδι 1h σε επιστροφή από δουλειά). Με όλα τα στραβά (κυρίως ένεκα της παράλογης FMH) του παραμένει στις εκδόσεις με πολλαπλούς συνδέσμους κορυφαία πρόταση κατ'εμε. Χαίρω πολύ και εγώ άνθρωπος είμαι και όταν βλέπω το Formentor & το 308 sw τα μάτια μου καρδούλες γίνονται αλλά στην ουσία είναι μείον και ίσως περιττό ρίσκο μόνο για το φαίνεσθαι....
-
Ας αποφανθώ μια ακόμη φορά πως θεωρώ το Focus Active S/W diesel A/T το απόλυτο οικογενειακό όχημα-εργαλείο, σχεδόν άψογο και ισορροπημένο σε όλα του.
Και είχα τη διάθεση και σχεδίαζα να το πάρω, να αντικαταστήσει το MK1 wagon που έχουμε, αλλά ενώ δικαιούμουν ατέλεια ΤΤ, η FMH αποφάσισε πως δεν γούσταρε να το εκτελωνίσει στο όνομά μου ώστε να μην πληρώσω ΤΤ, γιατί 'έτσι'...
Αποφάσισα κι εγώ να κάνω ένα ζευγάρι παντόφλες κι ένα δονητή δώρο Χριστουγέννων στη Ford, κατά το ανέκδοτο, αλλά χωρίς τις παντόφλες...
Ford Focus MK4